Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν είναι κάθε μέρα Πασχαλιά για να έχει κάθε εταιρεία το δικό της Fortnite ή το δικό της PUBG. Τα παιχνίδια-υπηρεσίες αποτελούν ιδιαίτερη κατηγορία, καθώς δεν υπάρχει μέση λύση όσον αφορά την κατάστασή τους. Ή θα πιάσουν στην αγορά και θα γεμίσουν τα ταμεία ή θα σβήσουν από το χάρτη μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία τους. Συνεπώς, η ανάπτυξη τέτοιου είδους βιντεοπαιχνιδιών, έχει μεγάλο ρίσκο.
Και επειδή η SEGA μάλλον δεν έμεινε ικανοποιημένη από την πρόοδο και τις επιδόσεις του νέου σούτερ της Creative Assembly, το Hyenas, και σε συνδυασμό με τη χαμηλή κερδοφορία που προσφέρει η αγορά της Ευρώπης (έλα μου;) πήρε την απόφαση να μην το κυκλοφορήσει. Έτσι, δεν πρόκειται ποτέ να παίξουμε το φουτουριστικό σούτερ πρώτου προσώπου, όπου λαός και Κολωνάκι ανταγωνίζονται για το ποιος θα πρωτομαζέψει όλα εκείνα τα καλούδια της SEGA, ενθύμια της ζωής μας όταν ακόμα υπήρχε η Γη.
Κι επειδή ενός κακού δοθέντος μύρια έπονται, η ιαπωνική εταιρεία θα προχωρήσει σε μείωση προσωπικού της Creative Assembly, ενώ σταμάτησε την ανάπτυξη μερικών τίτλων (από Ευρώπη μεριά) την ύπαρξη των οποίων δεν θα μάθουμε ποτέ.
Άουτς!
Πηγή: Eurogamer