Το μήνυμα που ήθελε να περάσει η Microsoft κατά τη διάρκεια της χθεσινής Xbox & Bethesda Games Showcase ήταν ένα: ότι το Game Pass είναι η πληρέστερη συνδρομητική υπηρεσία/πλατφόρμα στον πλανήτη, που έχει να κάνει με το αγαπημένο μας χόμπι.
Και για να το κάνει σαφές, η εταιρεία από το Ρέντμοντ παρουσίασε δεκάδες νέους τίτλους που πρόκειται να κάνουν την εμφάνισή τους στο Game Pass, μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες. Η πληθώρα των επιλογών είναι μεγάλη, καθώς ο συνδρομητής της υπηρεσίας για το οικοσύστημα του Xbox θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει υπερπαραγωγές επιπέδου πολλών Άλφα, χαριτωμενιές από ανεξάρτητα στούντιο, μικρούς τίτλους με μεγάλες φιλοδοξίες και προοπτικές, ευφάνταστα και ενδιαφέροντα παιχνίδια που ενδεχομένως να διεύφευγαν της προσοχής του.
Κι αν το μεγαλύτερο τμήμα του σόου ήταν αφιερωμένο στο εύρος και την ποικιλία των καλών παιχνιδιών που έρχονται σύντομα στο Game Pass, το υπόλοιπο ήταν μια μικρή υπενθύμιση προς φίλους και αντιπάλους για τα πραγματικό μέγεθος της εταιρείας. Το μη επιθετικό μάρκετινγκ, τα χαμόγελα του Φιλ Σπένσερ και οι φιλοφρονήσεις στον ανταγωνισμό, ξεγελούν και μάλλον κρύβουν το εκτόπισμα που διαθέτει η Microsoft. Γι’ αυτό και κινήσεις όπως η έλευση της σειράς των Persona στο Xbox και η συννεφένια συνεργασία με τον Χιντέο Κοτζίμα (τίτλοι και πρόσωπα που είναι συνυφασμένα με το Playstation) προκαλούν έκπληξη, ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε. Διότι όλα είναι υπό συζήτηση. Ακόμη και οι σημαντικές αποκλειστικότητες των αντιπάλων.
Και αν δεν σάς φτάνουν αυτά, υπάρχουν και οι διαστημικές περιπέτειες του Τοντ Χάουαρντ (με το πέτσινό του), στο σύμπαν του Starfield.