Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης από τη Microsoft, δύσκολα θα βρεθεί άνθρωπος να αμφισβητήσει το γεγονός ότι η βασική πλατφόρμα της εταιρείας από το Ρέντμοντ είναι το Xbox Game Pass και όχι το Xbox. H παιχνιδομηχανή δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα σημείο πρόσβασης στη συνδρομητική υπηρεσία και τα καλούδια που αυτή προσφέρει. Και η MS φροντίζει να το επικοινωνήσει παίζοντας επιθετικό… ποδόσφαιρο, μέχρι και ο τελευταίος gamer να αντιληφθεί τον τρομακτικό συνδυασμό ποιότητας και ποσότητας που φέρνει το Game Pass.
Μπορεί να απουσίασε η μεγάλη έκπληξη, μπορεί αυτό το one more thing από τον Φιλ Σπένσερ να μην άφησε εμβρόντιτους παίκτες και κριτικούς, ωστόσο, η παρουσίαση των καινούργιων παιχνιδιών που βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης (όχι Τοντ, μην ανησυχείς, δεν αναφερόμαστε στο Starfield) θα μείνει στην ιστορία του θεσμού (βλέπε Ε3) ως μία από τις πιο χορταστικές και ολοκληρωμένες των τελευταίων ετών. Μεστή, λακωνική και απόλυτα προσηλωμένη στην ουσία των πραγμάτων, η Microsoft πραγματοποίησε μία απολαυστική, αρχοντική εμφάνιση, την οποία χρωστούσε πρώτα απ’ όλα στον εαυτό της και ύστερα σε όλους τους υπόλοιπους, καθώς στο παρελθόν, δεν ήταν λίγες οι φορές που απέτυχε να επικοινωνήσει σωστά τα προϊόντα της.
Εντάξει, χρωστάει ένα Fable και ένα Avowed, αλλά μπροστά στον όγκο και την ποιότητα των τίτλων που παρέλασαν κατά τη διάρκεια του χθεσινού Games Showcase, δύσκολα της κρατάς κακία.