Άσχημα μαντάτα για τους φίλους της σειράς System Shock, καθώς ολόκληρη η προγραμματιστική ομάδα που είχε αναλάβει την ανάπτυξη του τρίτου επεισοδίου, απομακρύνθηκε από το πρότζεκτ.
Όπως τα περιγράφει μέλος της OtherSide Entertainment, το System Shock 3 δεν είχε διανύσει ούτε τα μισά του κύκλου ανάπτυξής του, μένοντας αρκετά πίσω σε σχέση με το αρχικό χρονοδιάγραμμα. Και μέσα σ’ όλα τ’ άλλα, οι σχεδιαστές του παιχνιδιού πειραματίζονταν ποικιλοτρόπως, χωρίς να είναι βέβαιοι ότι το αποτέλεσμα που προέκυπτε από τον πολύ τον πειραματισμό θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις των φίλων της σειράς.
E, αν προσθέσουμε και τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε η Starbreeze Studios, η οποία είχε αναλάβει την έκδοση του τίτλου – πριν πωλήσει τα εκδοτικά δικαιώματα του System Shock 3 στην OtherSide Entertainment, μαζί με την αποχώρηση αρκετών μελών της ομάδος κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, εύκολα καταλαβαίνει κανείς γιατί το SS3 έφτασε σ’ αυτό το σημείο.
Προς το παρόν, η επίσημη OtherSide Entertainment δεν έχει τοποθετηθεί επί του θέματος.