reviewsvideogames

Nioh

του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου
η παρουσίαση έγινε σε: PS4
Επίσημη ιστοσελίδα
Eίδος: action, RPG, PEGI: 18+

Το review του Nioh είναι από τα πιο εύκολα που έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό. Δεν συναντάς πια εύκολα παιχνίδι με τόσο σαφή προσανατολισμό, προσήλωση στον στόχο και τόσο ξεκάθαρη αξία. Είναι από αυτά τα παιχνίδια που ανάβουν σχεδόν αμέσως έναν αριθμό στο μυαλό σου μόλις ξεκινήσεις να παίζεις (κρίμα που έχουμε καταργήσει τους βαθμούς, ε;), ο οποίος όχι μόνο δεν αλλάζει όσο περισσότερες ώρες αφιερώσεις στο παιχνίδι, αλλά βγάζει ρίζες και εξαπλώνεται σε επιχειρήματα σχεδόν από μόνος του.

 
 Το Nioh είναι ακριβώς αυτό που λέει στο κουτί: το νόθο παιδί του Bloodborne και του Onimusha, με την οπτική της Team Ninja. Ναι, δεν ξέρω πώς έγινε και λειτουργεί τόσο καλά.

Πρώτα από όλα, αυτό συμβαίνει επειδή το Nioh ξεκινά από μια πολύ συγκεκριμένη, σχεδόν τελειοποιημένη βάση, την οποία πολύ σοφά δεν προσπαθεί να ξεπεράσει, να εξελίξει ή να ανατρέψει, αλλά να την παραλλάξει σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Όπως θα γνωρίζετε ήδη όσοι παρακολουθείτε το παιχνίδι ή έχετε παίξει τα αρκετά και γενναιόδωρα demo που έχει βγάλει η Team Ninja στο PS Store, αυτή η βάση δεν είναι άλλη από τα Dark Souls ή, μάλλον, αν επιμείνει κανείς στον ρυθμό του gameplay, το Bloodborne. Η Team Ninja παίρνει αυτούσια αυτήν τη βάση, με τις δύσκολες μάχες, την έμφαση στην ακρίβεια και την τεχνική και τους στιβαρούς μηχανισμούς ανάπτυξης χαρακτήρα και τη μεταφέρει στο καλούπι ενός ιαπωνικού τίτλου δράσης παλαιάς κοπής, όπως το Ninja Gaiden ή, ακόμα καλύτερα, το Onimusha (ιδιαίτερα ο τρόπος με τον οποίο φεύγουν οι ψυχές των ηττημένων και έρχονται στον παίκτη είναι εντελώς ίδιος με το αντίστοιχο εφέ της κλασικής σειράς της Capcom).

Το αποτέλεσμα είναι λίγο παράξενο αρχικά, καθώς το Nioh αφηγείται την ιστορία του με τον παλιό, παραδοσιακό τρόπο, με FMV, cutscenes και κακούς που γελάνε σατανικά στην οθόνη, ενώ βγάζουν ασυνάρτητα λογύδρια. Αλλά και η ίδια η ιστορία μοιάζει να έρχεται από τα παλιά, παρόλο που υποτίθεται ότι βασίζεται στις περιπέτειες του William Adams (ναι, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να φτιάξετε τον δικό σας χαρακτήρα), ενός πραγματικού Άγγλου κουρσάρου που κατάφερε να αναρριχηθεί στις τάξεις των σαμουράι τον 17ο αιώνα. Μάλιστα, οι χαρακτήρες του παιχνιδιού τον αποκαλούν “Anjin”, δηλαδή πλοηγό, το ίδιο προσωνύμιο που είχε και ο Βρετανός ήρωας της κλασικής σειράς Shogun το '80, άρα μάλλον υπάρχει κάποια σχέση, παρόλο που οι ήρωες είχαν διαφορετικά ονόματα. (Πάνω που πας να ξεχάσεις λίγο την ηλικία σου, ε;). Τέλος πάντων, και πολλά είπαμε για την ιστορία, αφού στην ουσία αποτελεί μια δικαιολογία για να παρουσιάσει μια παρέλαση από τέρατα της ιαπωνικής μυθολογίας. Αν μη τι άλλο, ο γενικότερος στόμφος και το ατελείωτο μπάχαλο με νεράιδες, δαίμονες, πραγματικά ιστορικά πρόσωπα, νίντζα που κοιτάνε τις γάτες τους για να δουν τι ώρα είναι (δεν κάνω πλάκα) και άλλα ψυχεδελικά στοιχεία, μάλλον δείχνουν ότι και η Team Ninja δεν παίρνει την ιστορία και πολύ στα σοβαρά.

 
 Κάπως έτσι είναι η έκφραση του αρχάριου παίκτη όταν κάνει τα πρώτα tutorial. Το Nioh έχει ίσως το πιο πλούσιο σύστημα μάχης που έχουμε δει στο είδος.

Ως εκ τούτου, το Nioh δεν έχει το μυστήριο, τη μελαγχολία και την αίσθηση της ανακάλυψης ενός καταραμένου, αρχαίου κόσμου που χαρακτηρίζει τα Souls και το Bloodborne. Μπορεί αυτά τα στοιχεία να μην επηρεάζουν ιδιαίτερα το gameplay, αλλά δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς το πόσο επηρεάζουν την εμπειρία σε βαθμό που γίνονται αναπόσπαστο μέρος του παιχνιδιού. Όπως έγραψα και παραπάνω, λοιπόν, η έλλειψη αυτών των στοιχείων ξενίζει λίγο στην αρχή. Το ίδιο ξενίζει και η διαφορετική φιλοσοφία στο σχεδιασμό των επιπέδων. Δεν έχουμε εδώ έναν ενιαίο κόσμο που σε οδηγεί στα πρώτα σου αδέξια βήματα και μετά αναδιπλώνεται και μεταμορφώνεται με ιδιοφυή τρόπο, ώστε να σου γίνει δεύτερη φύση. Το Nioh δεν έχει την ίδια αίσθηση χώρου, βάθους και ιστορικότητας. Η δομή του είναι σαφώς πιο παραδοσιακή και ίσως λίγο ασύνδετη, θα έλεγα, καθώς αντιμετωπίζει τις περιοχές του σαν ξεχωριστά επίπεδα, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους με έναν χάρτη εκστρατείας. Είναι περίπλοκες κατασκευές, με πολλές συντομεύσεις, μπόλικο ψάξιμο και πολύ καλό στήσιμο, απλά δεν συνδέονται μεταξύ τους με τον φυσικό τρόπο που το κάνει η From. Κάθε περιοχή φιλοξενεί τουλάχιστον μία αποστολή ιστορίας και μόλις ολοκληρωθεί ανοίγουν νέες, δευτερεύουσες αποστολές με τους δικούς τους στόχους, με αποκορύφωμα τις λεγόμενες Twilight Missions, οι οποίες βυθίζουν την περιοχή στο σούρουπο και γεμίζουν με πολύ πιο δύσκολες τοποθετήσεις εχθρών. Οι Twilight Missions είναι και οι μοναδικές που εμφανίζουν ξανά τους bosses που έχετε νικήσει ήδη, αλλά... ελαφρώς πιο εκνευρισμένους και με νέες κινήσεις.

Τέλος πάντων, το Nioh μπορεί να μην έχει την αίσθηση της ανακάλυψης και την ανυπέρβλητη αίσθηση χώρου των Dark Souls και Bloodborne, αλλά έχει gameplay. Πολλά καντάρια τεχνικού, απολαυστικού, στρατηγικού, γρήγορου, καλομελετημένου gameplay. Σε βασικό επίπεδο, ακολουθεί στα βήματα του Bloodborne. Το σύστημα μάχης ευνοεί την κινητικότητα, βασίζεται σε τρομερό βαθμό στη διαχείριση του stamina (Ki στη συγκεκριμένη περίπτωση), διαθέτει έναν τόνο διαφορετικά όπλα με διαφορετικές συμπεριφορές και, φυσικά, απαιτεί από τον παίκτη να σκέφτεται σωστά και γρήγορα. Ωστόσο, το Nioh δεν διστάζει να προσθέσει ακόμη περισσότερο μηχανιστικό βάθος, με μια σειρά από πρόσθετες τεχνικές που μπορεί να αγοράσει ο παίκτης για να προσαρμόσει κατά βούληση τα combos του με κάθε όπλο και ένα περίπλοκο σύστημα crafting. Κι αυτό είναι μόνο η αρχή: ανάλογα με το μυθολογικό πνεύμα που επιλέγει ο παίκτης να τον συντροφεύει, έχει στη διάθεσή του μια συγκεκριμένη ειδική επίθεση με ιδιαίτερες τακτικές ιδιότητες. Ανάλογα με τις συνθήκες του επιπέδου, μπορεί να αλλάξει πνεύμα σε κάθε καταφύγιο για να χρησιμοποιήσει μια άλλη κίνηση. Η επίθεση ενεργοποιεί επίσης και μια περίοδο ανοσίας στη ζημιά, κάπως σαν το Onimusha, η οποία όπως καταλαβαίνετε είναι πολύ χρήσιμη για να έχετε το περιθώριο να αποκωδικοποιήσετε τις κινήσεις ενός δύσκολου εχθρού.

 
 Σε αντίθεση με τα Souls, στο Nioh η αντοχή των αντιπάλων είναι ορατή. Και υπάρχουν τεχνικές και κινήσεις που μπορούν να πλήξουν την αντοχή, αντί για τη ζωή.

Κι αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Πέρα από όλα αυτά, υπάρχει ένας μηχανισμός που επιτρέπει στον παίκτη να ανακτά μέρος του Ki του αμέσως μετά από μια επίθεση ή ελιγμό, αν πατήσει το R1 την κατάλληλη στιγμή. Η επιτυχημένη χρήση της τεχνικής εξαγνίζει επίσης τη γύρω περιοχή από τυχόν “καταραμένες ζώνες” που δημιουργούν πολλοί αντίπαλοι, οι οποίες επηρεάζουν αρνητικά την αναπλήρωση του Ki. Αυτός ο μηχανισμός είναι το κλειδί για τις πιο δύσκολες μάχες, καθώς πάρα πολλοί αντίπαλοι, και όχι μόνο οι bosses, έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τέτοιες ζώνες με τις ειδικές επιθέσεις τους. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο παίκτης καλείται να χρησιμοποιήσει και τέσσερις διαφορετικές στάσεις κατά τη διάρκεια της μάχης, ανάλογα με το ύψος που κρατά το όπλο. Κάθε στάση αλλάζει τις βασικές επιθέσεις και τα combos του χαρακτήρα, αλλά και τη ζημιά, την κινητικότητα και τις απαιτήσεις σε Ki. Η τέταρτη στάση είναι η άοπλη, η οποία όμως μπορεί να χρησιμοποιηθεί κι αυτή στη μάχη, ανάλογα με τα skills που θα επιλέξει να αποκτήσει ο παίκτης. Εννοείται ότι ο παίκτης μπορεί να επιλέξει στη στιγμή τη στάση που θέλει, με έναν συγκεκριμένο συνδυασμό πλήκτρων για κάθε μία. Και ναι, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει άλλος ένας παράγοντας που περιπλέκει τα πράγματα, αλλά προσθέτει και βάθος. Και ακόμα δεν τα έχουμε αναλύσει τα πάντα, καθώς υπάρχει και η χρήση της μαγείας και του ninjutsu, που ουσιαστικά αποτελούν μορφές ανάπτυξης του χαρακτήρα με άλλους τρόπους, κάπως σαν classes.

Με λίγα λόγια, το Nioh έχει ίσως το καλύτερο και σίγουρα το πιο πλούσιο σύστημα μάχης που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι του είδους. Σε συνδυασμό με τα καλοσχεδιασμένο και μπόλικα στον αριθμό bosses και τη δυνατότητα επιλογής 60 fps (ή 30 με υψηλότερη ανάλυση), όταν το παιχνίδι βρίσκει το ρυθμό του, το αποτέλεσμα δεν είναι απλά καλό, αλλά πραγματικά μεθυστικό. Βέβαια, δεν πρέπει να βιαστούμε και να ανακηρύξουμε από τώρα έναν νέο βασιλιά στο είδος. Μπορεί να είναι πραγματικά άριστο στη μάχη και τη στρατηγική του, αλλά η Team Ninja δεν έχει την εμπειρία της From και αυτό φαίνεται σε αρκετούς τομείς. Πέρα από το σχεδιασμό του κόσμου που αναφέραμε ήδη, το Nioh δεν έχει την ποικιλία των εχθρών του Bloodborne και του τελευταίου Souls (με την εξαίρεση των bosses), ενώ δεν διαχειρίζεται εξίσου κομψά τα λάφυρά του. Έχει πολλά και ενδιαφέροντα αντικείμενα που μπορούν να πλαισιώσουν την τακτική του παίκτη, αλλά είναι λίγο ενοχλητικός ο ρυθμός με τον οποίο βομβαρδίζει τον παίκτη με νέα αντικείμενα, ενώ είναι κουραστικό να πρέπει να σταματάς κάθε λίγες ώρες και να φιλτράρεις το inventory. Δεν σε αναγκάζει κανείς, αλλά οι φίλοι των action RPG ξέρουν πόσο τραβά την προσοχή ένα νέο γυαλιστερό σπαθί.

 
 Η ιστορία είναι εντελώς Team Ninja. Ναι, δυστυχώς. Φανταστείτε το Shogun, αλλά με νεράιδες, δαίμονες και πνεύματα-φύλακες που εμφανίζονται με τη μορφή δερματικών νοσημάτων. Όχι, δεν το έβγαλα από το μυαλό μου.

Βέβαια, με ένα παιχνίδι σαν το Nioh, είναι πολύ εύκολο να χαθείς στη λεπτομέρεια και να αγνοήσεις το σύνολο. Και αυτό δεν πρέπει να συμβεί σε καμία περίπτωση. Είναι ένας τίτλος με πελώρια αυτοπεποίθηση, στοχοπροσήλωση επιπέδου Ζεν, άριστη τεχνική που δεν διστάζει να ζητήσει πολλά από τον παίκτη. Δεν έχει την άριστη σύμπραξη καλλιτεχνικού τομέα, εξερεύνησης και τεχνικής που χαρακτηρίζει τα Bloodborne και Dark Souls, αλλά δεν απέχει πολύ και αυτό αξίζει την αναγνώριση, αν όχι το θαυμασμό. Σέβεται το αρχικό του υλικό και φέρνει στο τραπέζι πολύ ενδιαφέρουσες προσθήκες που ξεκλειδώνουν νέους ορίζοντες gameplay και στρατηγικής. Πολύ φοβάμαι ότι η Team Ninja δεν θα μπορέσει ποτέ να μας επηρεάσει συναισθηματικά και καλλιτεχνικά στον ίδιο βαθμό με τη From, αλλά σε όλους τους άλλους τομείς, όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα, αλλά θα έλεγα ότι νιώθει τεράστια άνεση, σαν να το δούλευε πάντα αυτό το είδος. Τι σημαίνει αυτό, με λίγα λόγια; Άλλο ένα αποκλειστικό εξ Ιαπωνίας που πρέπει να έχουν στη συλλογή τους οι κάτοχοι PS4. Αυτή η χρονιά έχει ξεκινήσει πολύ καλά. Πάρα πολύ καλά.

 

Εξαιρετική τεχνική και στρατηγική, ίσως το πιο ενδιαφέρον σύστημα μάχης που έχουμε δει ποτέ στο είδος, πλούσιοι μηχανισμοί ανάπτυξης χαρακτήρα, αψεγάδιαστος ρυθμός και ροή gameplay, ιδιαίτερα στα 60 fps. Εύχρηστο co-op.
Ο κόσμος δεν έχει τη συνοχή και το εύρος των τίτλων της From στους οποίους οφείλει την έμπνευσή του, τα γραφικά δεν είναι ό,τι πιο προηγμένο έχουμε δει, κάποια μικρά στραβοπατήματα με τα αντικείμενα και την επαναληψιμότητα των εχθρών.

 

22 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
pirederas
20:29 08.02.17 pirederas Praise the Shogun!
Συμφωνώ με τον Dismiss, το Nioh δεν έχει το απόκρυφο lore, την ίδια απελπιστική ατμόσφαιρα, την ποικιλία τεράτων ή τον περίτεχνα δομημένο ανοικτό κόσμο του Dark Souls και του Bloodborne, αλλά έχει αυτό που μετράει περισσότερο, gameplay.

Τα παιδιά της Team Ninja παίρνουν τον πυρήνα των Souls/Bloodborne και τον αποδίδουν με τον δικό τους τρόπο. Σαφώς πιο γρήγορες μάχες ακόμα και από το Bloodborne, κι εδώ μάλλον παίζουν ρόλο τα 60 fps (δεν έχω δοκιμάσει να το συγκρίνω με το movie mode των 30 fps, αλλά διαβάζω ότι έχει πρόβλημα με stutter στην εικόνα). Τα levels είναι ανοιχτοί χάρτες κι έχουν τις κλασικές παγίδες των Souls (εχθροί κρυμμένοι σε απίθανες γωνίες, κενά από τα οποία μπορείς να πέσεις χωρίς να τα έχεις δει, κλπ). Τα όπλα πολλά και ποικίλα. Έχει crafting, magic, ninjutsu, και αρκετά ακόμα μυστικά. Οι εχθροί θα έλεγα ότι είναι συνολικά πιο δύσκολοι απ' ό,τι στα Souls/Bloodborne, υπάρχουν ακόμα και mini bosses που θέλουν πολλά χτυπήματα για να πέσουν.

Για πρώτη προσπάθεια στο είδος η Team Ninja παίρνει άριστα. Ελπίζω σε ενδεχόμενο sequel να δείξουν ακόμα καλύτερα πράγματα.

stormtrooper
20:47 08.02.17 stormtrooper χωρίς τίτλο
E αφού δεν κουράστηκες να γράψεις το review να μην σου πούμε μπράβο για την δουλειά που έκανες :P
Φαινόταν οτι θα είναι παιχνιδάρα και χαίρομαι που επιβεβαιώθηκε, στάνταρ αγορά.

blackpax
20:49 08.02.17 blackpax χωρίς τίτλο
στο pro έχει καμία διαφορά;

Dismiss
20:57 08.02.17 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Ναι, το action mode στο Pro είναι 1080p60, ενώ στο απλό 720p60. Το movie mode είναι 4K30 ή κάπου εκεί γύρω και στο απλό είναι 1080p30. Παίζει όμως και dynamic resolution που ανεβοκατεβάζει τα γραφικά ανάλογα με το φόρτο και στις δύο εκδόσεις.

pirederas
blackpax
10:06 09.02.17 blackpax RE: RE: χωρίς τίτλο
ευχαριστώ για τη διαφώτιση. Φαίνεται πολύ δυνατό παιχνίδι και το ριβιού ξεκαθαρίζει αποριούλες που είχα, ως μη φαν αυτού του είδους παιχνιδιών. Παρ'ότι δεν είμαι φαν του είδους, σκέφτομαι μήπως το τιμήσω όταν πέσει η τιμη.

υγ: ναι είναι κακό που καταργήσατε τους βαθμούς. Εμένα με πλήγωσε βαθειά αυτό....Μου βάλατε το μαχαίρι μέσα και το στρίβατε...

Dismiss
15:02 09.02.17 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Έλα τώρα, βαθιά μέσα σου μπορείς να μαντέψεις τον βαθμό από το κείμενο :P

Fearless
15:59 09.02.17 Fearless RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
μαντεύω:8+
χαχααχ

Dismiss
17:34 09.02.17 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Μα πώς το πέτυχες με τέτοια ακρίβεια, ρε παιδί μου :P

goal_scoring_superstar_hero
22:18 08.02.17 goal_scoring_superstar_hero χωρίς τίτλο
Συγνώμη, αλλά περίμενα έστω μια δευτερεύουσα πρόταση που να περιέχει τις λέξεις "Bushido Blade". Φόρος τιμής στο μοναδικό beatemup με τις 3 στάσεις σώματος, το οποίο παίζεται πιο ευχάριστα από οποιοδήποτε άλλο ξυλίκι της εποχής του σήμερα.

Nice Review.

Dismiss
22:28 08.02.17 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Χεχε, όντως, αλλά το σύστημα άλλαξε στο 2. Προφανώς, δεν έχει καθόλου την ίδια αίσθηση. Ούτε με το Ninja Gaiden μοιάζει πολύ.Τα παιχνίδια που το εμπνέουν είναι περισσότερο το Bloodborne και το Onimusha.

Dismiss
10:45 09.02.17 Dismiss RE: RE: χωρίς τίτλο
Τώρα που το θυμήθηκα, αν θέλεις κάτι πιο κοντά στο πρώτο Bushido Blade, ρίξε μια ματιά στο For Honor.

agrimi78
08:30 09.02.17 agrimi78 χωρίς τίτλο
Εμένα απo την αρχή Onimusha μου θύμιζε, που είναι καλό.

Απο ότι καταλαβαίνω το story ειναι και αυτό επιπέδου Onimusha, κρίμα που δεν μπορεί η Team Ninja να πάρει ένα άτομο να τους σπρώξει προς την σωστή κατεύθυνση.

Στα υπόψιν μέχρι να πέσει αισθητά η τιμή του, στην ίδια παρέα με τα Resi 7 & FF15..

Dismiss
09:07 09.02.17 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Ναι, ναι, σε αυτά τα επίπεδα είναι, αλλά στο πιο χιουμοριστικό του.

pirederas
21:14 09.02.17 pirederas χωρίς τίτλο
Βγήκε ένα προβληματάκι στο Nioh που ίσως διορθωθεί, γιατί έχει πέσει κράξιμο.
Το co-op δεν είναι τόσο ελεύθερο όσο στην beta.
Τώρα για να κάνεις κάποιον summon (είτε φίλο σου ή κάποιον άγνωστο), πρέπει να έχει νικήσει ο ίδιος πρώτα το boss της εν λόγω περιοχής (μόνος του ή με βοήθεια από άλλον που έχει νικήσει το boss).
Στην beta δεν υπήρχε αυτός ο περιορισμός, προφανώς λόγω περιορισμού χρόνου και των λίγων πιστών.
Βασικά η Koei Tecmo φταίει που έδωσε λάθος εντύπωση, έπρεπε να το είχαν ξεκαθαρίσει σε στυλ "τώρα θα κάνετε summon ελεύθερα, αλλά στο τελικό παιχνίδι θα είναι αλλιώς".

http://www.eurogamer.net/articles/2017-02-09-niohs-co-op-has-changed-since-the-beta-much-to-fans-chagrin

Tim
08:36 10.02.17 Tim χωρίς τίτλο
Βρε τι Co-Op και άλλα τέτοια. Ο Άντρας ο σωστός με το βλέμμα το βαρύ παίζει Nioh σε solo mode. Μακάρι να βγει και στο Switch (αχαχαχαχα γέλασα) γιατί σαν κάτοχος One που να δίνω φράγκα να παίρνω PS 4.

pirederas
13:15 10.02.17 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Ούτε στο Switch θα βγει το Nioh γιατί είναι Sony exclusive. Πέρα από την έλλειψη ιπποδύναμης.

pirederas
20:05 20.02.17 pirederas χωρίς τίτλο
Nioh Next Updates To Add Hard Mode Missions, PvP; First DLC Content Detailed

http://wccftech.com/nioh-next-updates-add-hard-mode-missions-pvp-first-dlc-content-detailed/

Dismiss
17:45 22.02.17 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
PvP με χάρτες όμως, μην περιμένουμε τόσο καιρό μόνο για invasions. Για τα άλλα, υπέροχα.

pirederas
18:54 22.02.17 pirederas RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν ξέρω καν αν θα βάλουν invasions (δεν έχει ούτε τα ghosts, αλλά έχει τα blood spots δηλαδή τα graves με τους Revenants). Πιο πολύ για arena PvP το κόβω, σαν το mode στα Dark Souls 2/3.

pirederas
11:59 25.02.17 pirederas χωρίς τίτλο
NiOh Patch 1.04 and 1.05 Released on PS4; 1.04 Gets Extensive Patch Notes

http://www.dualshockers.com/2017/02/24/nioh-patch-1-04-1-05-released-ps4-1-04-gets-extensive-patch-notes/

pirederas
12:53 10.04.17 pirederas χωρίς τίτλο
Nioh Dragon of the North DLC Release Date Announced; Adds PvP Mode, New Weapon Type & More

http://wccftech.com/nioh-dragon-north-dlc-release/