Σε αντίθεση με αυτό που πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, το Demon’s Souls δεν ήταν το παιχνίδι που δημιούργησε το φιλοσοφικό ρεύμα GIT GUD. Όχι. Πριν από τον εμβληματικό τίτλο της From Software, ένας ταπεινός ιππότης με πουά σώβρακο, ήταν αυτός που έφερε στα όρια της απόγνωσης παίκτες και κριτικούς, σε ένα από τα πιο δύσκολα και αφιλόξενα παιχνίδια όλων των εποχών. Με το Ghosts ‘N Goblins του 1986, η Capcom γνώρισε στο ανυποψιάστο κοινό, τον κόσμο του τρόμου και της επιβίωσης.
Επειδή, όμως, δεν ζούμε στο μακρινό 1986, αλλά στο 2021, η αναβίωση του Ghosts ‘n Goblins θα προσφέρει αρκετές διαβαθμίσεις στη δυσκολία, έτσι ώστε να την απολαύσουν παλιοί και νέοι παίκτες. Στο επίπεδο δυσκολίας Knight, η πανοπλία του Αρθούρου θα αντέχει ένα επιπλέον χτύπημα πριν αποκαλυφθεί το εσώρουχο του γενναίου ιππότη. Στο Squire μειώνεται σημαντικά ο αριθμός των κακών που εμφανίζονται ταυτόχρονα στην οθόνη. Διαλέγοντας το βαθμό Page, ο Άρθουρ γίνεται άτρωτος και νιώθει ασταμάτητος.
Στον αντίποδα, υπάρχει η Legend που μετατρέπει το παιχνίδι στην τρομακτική εμπειρία που γνωρίσαμε από τα ουφάδικα, ενώ για τους αμετανόητους γκιντ-γκουντάδες, υπάρχει η Shapes ‘n Shadows, η οποία μεταμορφώνει τις πίστες που έχουμε περάσει σε πραγματικό εφιάλτη.
To Ghosts ‘n Goblins Resurrection έρχεται στις 25 Φεβρουαρίου, αποκλειστικά για το Switch.