Αν στόχος της Microsoft ήταν να παρουσιάσει μία εκπομπή από την οποία θα απουσίαζε οτιδήποτε είχε να κάνει με το gameplay των παιχνιδιών που αναμένονται στο Xbox, τότε η αμερικάνικη εταιρεία πέτυχε διάνα!
Και να έλειπε μόνον αυτό. Έλειπε το κέφι και ο ενθουσιασμός – και σίγουρα η διάθεση για ενημέρωση. Το πρόβλημα της αποψινής παρουσίασης δεν ήταν ότι η εταιρεία από το Ρέντμοντ προτίμησε να εστιάσει σε “μικρούς” τίτλους, σε παιχνίδια που δεν έχουν το ειδικό βάρος ενός Halo ή ενός Elder Scrolls, αλλά ότι δεν έκανε το παραμικρό για να το επικοινωνήσει με τους τηλεθεατές της εκπομπής.
Είσαι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες της βιομηχανίας και θέλεις να αφιερώσεις χρόνο σε παιχνίδια από μικρές ομάδες ανάπτυξης και ανεξάρτητους δημιουργούς; Κανένα πρόβλημα. Η gamescom δεν είναι Ε3 και οι ανακοινώσεις μεγατόνων δεν είναι απαραίτητες για να τραβήξει κανείς τα βλέμματα του κοινού. Kάνε μια ωραία παρουσίαση του παιχνιδιού και δείξε στον κόσμο γιατί θα πρέπει να τον ενδιαφέρει. Η ΜS απλά άφησε την ευκαιρία να φύγει, χωρίς να δείξει κάτι από τα καινούργια παιχνίδια που έρχονται, αποτυγχάνοντας να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου που παρακολούθησε τη φετινή παρουσίαση. Άγνωστοι τίτλοι για τους οποίους δεν μάθαμε απολύτως τίποτα.
Τουλάχιστον, ενημερωθήκαμε πλήρως για τις αρχές λειτουργίας του καταπέλτη. Διότι κάποιος θεώρησε ότι ήταν καλύτερη ιδέα από το να δούμε το Age of Empires IV σε δράση. ΄Η έστω να πάρουμε μια ιδέα από τα παιχνίδια που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στο Xbox και να γίνουν διαθέσιμα μέσω του Game Pass.
Κυρίες και κύριοι, αφήστε τις προσδοκίες σας να πέσουν με δύναμη στο πάτωμα και απολαύστε το ανάλατο και χλιαρότατο σόου της Microsoft!