Όπως και τα νομίσματα, έτσι και η παρουσίαση των παιχνιδιών για το Xbox της Σειράς Χ από τα εσωτερικά στούντιο της Microsoft, είχε δύο όψεις.
Ως απάντηση στην παρουσίαση που έκανε πριν από μερικές εβδομάδες η Sony για τα παιχνίδια του PS5, η παρουσίαση της MS δεν ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη. Και αυτό γιατί οι τίτλοι που παρουσίασε η αμερικάνικη εταιρεία κατά τη διάρκεια του ωριαίου σόου, δεν έκαναν επίδειξη των δυνατοτήτων της νέας κονσόλας της Microsoft, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αντίλογος στα εντυπωσιακά, από τεχνικής απόψης, Ratchet & Clank: Rift Apart, Spider-Man: Miles Morales, Gran Turismo 7 και Horizon II: Forbidden West. H MS αποφάσισε να αποκαλύψει τα καινούργια της παιχνίδια στο στυλ των Game Awards, εστιάζοντας στα ετοιματζίδικα τρέιλερ με γραφικά CGI και λιγότερο σ’ αυτά που μπορεί να αποδώσει η κάρτα γραφικών του νέου Xbox. Βέβαια, όλα αυτά συνθέτουν τη μία όψη του νομίσματος.
Η άλλη όψη έχει να κάνει με το Xbox Game Pass. Και εκεί η Microsoft τα πήγε περίφημα, καθώς το αποψινό σόου ήταν μία πραγματική διαφήμιση για τη συνδρομητική υπηρεσία της αμερικάνικης εταιρείας. Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η MS εφαρμόζει την τακτική “Nintendo“ στον πόλεμο των hardware. Απαλλαγμένη από την ανάγκη να έχει μία έτοιμη απάντηση στα όσα παρουσιάζει και διαφημίζει η Sony, η MS χαράζει το δικό της δρόμο, ρίχνοντας όλο το βάρος των προσπαθειών της στο να εμπλουτίσει τη συδρομητική της υπηρεσία με σκοπό να την εξυψώσει στα μάτια των καταναλωτών. Τί κι αν η Sony ποντάρει στο τεχνολογικό υπερθέαμα; H MS μας καλεί στη μεγάλη γιορτή του gaming, καθώς το Xbox Game Pass ετοιμάζεται να υποδεχτεί μία πλειάδα από παραγωγές επιπέδου ΑΑ και ΑΑΑ. Και όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα που φέρνουν το χαμόγελο στα χείλη των παικτών, με μία μόνο απλή συνδρομή.
Η Microsoft υποστηρίζει ότι για τα επόμενα δύο χρόνια, τα παιχνίδια της θα βρίσκονται με το ένα πόδι στο Xbox One και με το άλλο στο Xbox Series X. Μα, με μία τέτοια συνδρομητική υπηρεσία, τί να την κάνεις την επόμενη γενιά; Υπάρχει λόγος για να βιάζεται;