Συνεχίζοντας τα χωροχρονικά παιχνίδια, με το Kingdom Hearts III Re:Mind η Square Enix μας μεταφέρει λίγο πριν την τελική αναμέτρηση του Σόρα με τον άνθρωπο που θέλει να βυθίσει τον κόσμο στο Σκοτάδι με σκοπό να δημιουργήσει ορδές Άκαρδων. Ελάχιστες στιγμές προτού ξεκινήσει η μάχη για την επιβίωση, ο Σόρα βρίσκει την ευκαιρία να σπάσει τα δεσμά του χρόνου και να ταξιδέψει στο κοντινό παρελθόν ώστε να σώσει από τη λήθη ένα αγαπημένο του πρόσωπο. Ο Τετσούγια Νομούρα και η Square Enix πλασάρουν το Re:Mind σαν μία δεύτερη ανάγνωση του τρόπου με τον οποίο ολοκληρώθηκε το τρίτο παιχνίδι της σειράς, το σκέτο το Kingdom Hearts III. Επί της ουσίας, όμως, το πακέτο επέκτασης που μόλις κυκλοφόρησε αποτελεί μία ανούσια προσθήκη που δεν παρέχει τίποτα περισσότερο από ένα ελαφρώς ειρωνικό κλείσιμο του ματιού από μεριάς Νομούρα, στους φίλους της σειράς.

Ούτε λίγο, ούτε πολύ το Re:Mind είναι μία συρραφή κινηματογραφικών σκηνών, η πλειοψηφία των οποίων προέρχεται από το απλό Kingdom Hearts III, που συνοδεύονται από μάχες με υπαρχηγούς και αρχηγούς που αντιμετωπίσαμε λίγο πριν το τέλος του απλού Kingdom Hearts III. Σκηνές και μάχες έχουν μεταφερθεί αυτούσιες από το αρχικό παιχνίδι στο DLC, χωρίς την παραμικρή αλλαγή. Στο Re:Mind δεν θα βρείτε νέες πίστες, ούτε αλλαγές σε επίπεδο μηχανισμών ή διαφοροποιήσεις στο σύστημα μάχης. Ισχύουν οι ίδιοι κανόνες που διέπουν το βασικό παιχνίδι, ο Σόρα πολεμά με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, με τα Κλειδόσπαθα και τις μαγικές ικανότητες που είχε στο τέλος του απλού KHIII.

Το μόνα καινούργια στοιχεία, είναι η προσθήκη μερικών νέων κινηματογραφικών σκηνών όπως και δύο-τρεις μάχες με αρχηγούς, οι οποίες δεν υπήρχαν στο αρχικό KHIII. Με λίγα λόγια, πρόκειται για ένα μασκαρεμένο boss rush, με έναν τεράστιο αριθμό κινηματογραφικών σκηνών που παρεμβάλλονται ενδιάμεσα και κατά τη διάρκεια αυτών, με τέτοια συχνότητα που βλάπτει το ρυθμό του παιχνιδιού. Μετά και το Re:Mind, είμαι πεπεισμένος ότι η ομάδα του Νομούρα θέλει να είμαστε περισσότερο θεατές, και λιγότερο παίκτες. Είναι λες και δεν έχει εμπιστοσύνη στους μηχανισμούς και το σύστημα μάχης του παιχνιδιού και προσπαθεί με την παρεμβολή ατελείωτων και αμέτρητων κινηματογραφικών σκηνών.

Τελικά, αυτό που μένει μετά από τις τρεις με τέσσερις ώρες που διαρκεί το Re:Mind είναι το πόσο πρόχειρα στήθηκε αυτό το πακέτο επέκτασης. Η Square Enix μάς βάζει να αντιμετωπίσουμε ξανά τους αρχηγούς που νικήσαμε στο απλό KHIII, να παρακολουθήσουμε ξανά τις ίδιες κινηματογραφικές σκηνές και γενικώς να κάνουμε ό,τι ακριβώς κάναμε λίγο πριν τον επίλογο του απλού KHIII. Και όλη αυτή η φασαρία για να μας ανταμείψει με μερικές όμορφες κινηματογραφικές σκηνές που δεν υπήρχαν στο βασικό παιχνίδι. Οι οποίες όσο ενδιαφέρουσες και να είναι – που είναι οι άτιμες, δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση την ύπαρξη του Re:Mind. Να με συμπαθάτε, αλλά δεν μπορώ να συστήσω το Re:Mind, ούτε στους φανατικούς της σειράς, ούτε στους φίλους που πέρασαν καλά παίζοντας Kingdom Hearts II και ψάχνουν να βρουν μία αφορμή για να επισκεφτούν ξανά τον κόσμο του παιχνιδιού.