Xbox One

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
TurnOn @Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Η μικρή περιπέτεια ενός ρευματοφόρου εξωγήινου

Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μας χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα; Φαντάζεστε μια μέρα να ξυπνήσετε και να μην μπορείτε να φτιάξετε το σπέσιαλ περιποιημένο εσπρεσάκι σας, επειδή η καφετιέρα σας δεν τροφοδοτείται; Να θέλετε να σερφάρετε στο αγαπημένο σας byteme για να μάθετε τα τελευταία νέα της παιχνιδοβιομηχανίας και να μην ανοίγει το κομπιούτερ σας; Να έχετε όλη την καλή διάθεση να μαλώσετε με γνωστούς και αγνώστους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η απουσία ηλεκτρισμού να σας χαλάει τα σχέδια; Το θερμόμετρο να έχει χτυπήσει κόκκινο και έξω να βράζει ο τόπος και η μοναδική λύση για να ανακουφιστείτε από την αφόρητη ζέστη να είναι η βεντάλια της θείας της Μερόπης – και όχι το κλιματιστικό; Η ζωή σε έναν τέτοιο κόσμο θα ήταν πραγματικά ανυπόφορη, για να μην πω σκέτος εφιάλτης.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
DOOM @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Ολική Επαναφορά

Κυρίες, κύριοι, το DOOM το νεώτερο, αυτό του 2016, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα βιντεοπαιχνιδιού που δεν έχει ανάγκη από συστάσεις, μακροσκελείς προλόγους, φλυαρίες και λοιπές “σάλτσες”. Όχι, το DOOM δεν έχει ανάγκη από τέτοια πράγματα. Αρκεί ένα απλό κλικ σε τούτη την εικόνα για να μάθετε ό,τι πρέπει να γνωρίζετε για τον νέο τίτλο της id Software. Το κάνατε; Υπέροχα. Όλη η ουσία του παιχνιδιού, η ταυτότητά του, το ψηφιακό του DNA και το ύφος του νέου DOOM, περιγράφονται με έξοχο τρόπο, άμεσα και αποτελεσματικά, ρίχνοντας μια ματιά στο εξώφυλλο του πρώτου επεισοδίου της σειράς, του αρχικού DOOM δηλαδή, που κυκλοφόρησε το μακρινό 1993 για τους προσωπικούς υπολογιστές. Δώστε προσοχή στις λεπτομέρειες: Πεζοναύτης ντυμένος στα πράσινα, βρίσκεται περικυκλωμένος. Από εκατοντάδες σιχαμερούς δαίμονες. Στην επιφάνεια του Άρη. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά στα δικά μου μάτια, ο συνδυασμός πεζοναύτης-δαίμονες-πλανήτης Άρης-βιντεοπαιχνίδι, μοιάζει με πρόσκληση για το μεγαλύτερο πάρτι της χρονιάς! Απαλλαγμένο από κάθε υποψία σοβαροφάνειας και χωρίς να καταβάλλεται η παραμικρή προσπάθεια από τη σχεδιαστική ομάδα για να δοθεί μια πειστική εξήγηση (!) για το ασύλληπτο αυτό σκηνικό, το DOOM επιστρέφει στις οθόνες μας για να μας θυμίσει μια από τις πλέον παραδοσιακές αξίες του αγαπημένου μας χόμπι: το ανελέητο σφάξιμο τεράτων, χωρίς να κουράζουμε το μυαλό μας με ασήμαντες λεπτομέρειες.     

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Dirt Rally @PS4, Xbox One, PC του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: Xbox One

Για δείτε ρε ένα ράλι

Το Colin McRae Rally αποτελεί σημείο αναφοράς για τα παιχνίδια αγώνων ράλι, αλλά και για τα παιχνίδια αγώνων δρόμου εν γένει. Βέβαια μετά το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή του δημοφιλούς σκωτσέζου ραλίστα, το όνομά του εξαφανίστηκε σταδιακά και διακριτικά από τον τίτλο. Ως φαίνεται οι μανατζαραίοι της Codemasters συμπέραναν ότι δεν ήταν και ό,τι καλύτερο να συνδέεται πια το όνομα της σειράς με τον μακαρίτη. Και εγένετο σκέτο DiRT. Έτσι όπως το διαβάζετε, με μικρό το i και όλα τα άλλα κεφαλαία, ίσα ίσα για να μας σπάει τα @@ όποτε χρειάζεται να το πληκτρολογήσουμε.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Dark Souls III @PC, PS4, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Η φλόγα σιγοκαίει ακόμα και η καλύτερη σύγχρονη σειρά action RPG περνά στη νέα γενιά

Ξέρω τι θα πείτε: τυπικά η σειρά έχει κάνει ήδη το πέρασμά της στη νέα γενιά με το Bloodborne του Miyazaki που κυκλοφόρησε ήδη αποκλειστικά για το PS4. Όμως, παρά τις τεράστιες ομοιότητες και τη σχεδόν ίδια δομή, το Bloodborne και το Dark Souls, η σειρά από την οποία ξεπήδησε, έχουν και τεράστιες διαφορές. To Dark Souls αγκαλιάζει μεν το κλασικό μεσαιωνικό στυλ, αλλά το εμπλουτίζει με στοιχεία τρόμου και σκοτεινής φαντασίας. Το Bloodborne αφήνει πίσω του τον χιλιοπαιγμένο Μεσαίωνα και εστιάζει στον τρόμο. Το Dark Souls έχει να προσφέρει μια τεράστια ποικιλία όπλων και εξοπλισμού. Το Bloodborne εστιάζει σε λίγα, σαφώς πιο ευρηματικά (και εντυπωσιακά) αντικείμενα. To Dark Souls καλλιεργεί ένα πιο προσεκτικό, αμυντικογενές στυλ παιχνιδιού. Το Bloodborne ενθαρρύνει και ανταμείβει τη γρήγορη κίνηση και τις τακτικές αντεπίθεσης.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
The Banner Saga @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Πόλεμος και στρατηγική στη χώρα των Βίκινγκς

Υπάρχουν τίτλοι που με κάνουν να χαίρομαι την ύπαρξη του Kickstarter, μέσω του οποίου δημιουργοί με περίσσεια ταλέντου και φαντασίας καταφέρνουν, με την πολύτιμη συνδρομή των παικτών, να εξασφαλίσουν τους οικονομικούς πόρους που απαιτούνται για την υλοποίηση “μικρών-μεγάλων” παιχνιδιών. “Μικρά” ως προς το μπάτζετ και την παραγωγή τους, μα “μεγάλα” όσον αφορά τη φιλοδοξία και την εμπειρία που προσφέρουν στον παίκτη.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Tom Clancy's The Division @PC, Xbox One, PS4) του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Είδατε βρε τι γλιτώνουμε με τα capital controls;

Στο review συνεργάστηκε ο Γιώργος Μούγιος

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Quantum Break @Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Ταξίδι στο χρόνο... με την καλή και την κακή έννοια.

Κάποια στιγμή, πολύ κοντά στην αρχή του παιχνιδιού, ο Jack Joyce, πρωταγωνιστής του Quantum Break, μαθαίνει να παγώνει τον χρόνο γύρω από τους αντιπάλους του. Είναι μια στιγμή που φέρνει ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη του παίκτη, η πρώτη στιγμή που το νέο πόνημα της Remedy του Max Payne και του Alan Wake αρχίζει να εκπληρώνει τις υποσχέσεις του. Με άλλα λόγια, είναι ακριβώς η στιγμή που περίμενε εδώ και μισή με μία ώρα σχετικά τυπικής και ολίγον τι αναμενόμενης δράσης, ξεπατικωμένης θα έλεγε κανείς, από τα shooter της προηγούμενης γενιάς. Όντως, η ικανότητα του ήρωα λειτουργεί με τον τρόπο που θα περίμενε κανείς: οι αντίπαλοι κλείνονται σε μια “γυάλα” παγωμένου χρόνου, η οποία δημιουργεί έναν εντυπωσιακό next gen κυματισμό, γεμάτο με είδωλα αντανάκλασης και έναν ορυμαγδό από εφέ post processing. Χαμογελώντας αυτάρεσκα, ο έμπειρος παίκτης, βετεράνος χιλιάδων παρόμοιων παιχνιδιών, βγαίνει από την κρυψώνα του και πλησιάζει την πλάτη των ανήμπορων στόχων του, περιμένοντας να εμφανιστεί η κλασική ένδειξη στην οθόνη που θα του επιτρέψει να τους εξοντώσει με κάποιο σύντομο, δυναμικό cutscene. Τίποτα. 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Unravel @PC, Xbox One, PS4) του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: Xbox One

Τεχνική αρτιότητα μαζί με νέες ιδέες - ακατόρθωτο;

Ο όρος "ανεξάρτητος" έχει στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών ακριβώς την ίδια έννοια που έχει και στη βιομηχανία του κινηματογράφου: μια παραγωγή ενός μικρού στούντιο που δεν έχει τους πόρους και τη διαφημιστική δύναμη μιας μεγάλης εκδότριας εταιρείας.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Mega Man Legacy Collection @3DS, PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Τεστ υπομονής και αντοχής για εσάς και την κονσόλα σας

Ο αγαπημένος Mega Man (καμία σχέση με τις γνωστές λάμπες που φέρουν το ίδιο όνομα), ο βιονικός ήρωας  που κάποτε ήταν το “επίσημο πρόσωπο” της Capcom και καθόρισε με το πέρασμά του τη χρυσή εποχή των 8-μπιτων και 16-μπιτών μηχανημάτων, από τις αρχές του 2000 κι έπειτα, βρέθηκε στο περιθώριο. Τα παιχνίδια στα οποίο πρωταγωνιστούσε άρχισαν σταδιακά να μειώνονται, ενώ σήμερα ο Μπλου Μπόμπερ περιορίζεται σε γκεστ εμφανίσεις σε παιχνίδια άλλων εταιριών (βλέπε Super Smash Bros), καθώς και σε επανακυκλοφορίες παλαιότερων τίτλων της σειράς. Θα έλεγα ότι ο Mega Man, ανήκει πλέον στο κλαμπ των αποστρατευμένων μασκοτοειδών και λοιπών εμβληματικών χαρακτήρων των παιδικών μας χρόνων, όπως οι Alex Kidd, Conker, Zool, Crash Bandicoot, τα Battletoads κλπ. Πλέον, ο Rockman, όπως τον ξέρουν στην Ιαπωνία, ως άλλος συνταξιοδοτημένος ροκ σταρ, πραγματοποιεί σποραδικές εμφανίσεις, τραγουδώντας τις μεγαλύτερές του επιτυχίες του όχι-και-τόσο-πρόσφατου παρελθόντος. Στην περίπτωση του Mega Man Legacy Collection, ένα ποτ-πουρί από τα πρώτα παιχνίδια της σειράς.  

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Far Cry Primal @PS4, Xbox One, PC του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: Xbox One

Σέξι πρωτόγονος, μόνος, ψάχνει...

Τα ανοικτόκοσμα παιχνίδια αποτελούν εδώ και πολλά χρόνια ένα από τα δημοφιλέστερα είδη βιντεοπαιχνιδιών, προσφέροντάς μας πολλές ώρες διασκέδασης στους τεράστιους κόσμους τους. Η ψευδαίσθηση, όμως, της ζωντανής, λειτουργικής κοινωνίας που μας παρέχουν, συχνά διαλύεται όποτε παρεκκλίνουμε από τις - στην πραγματικότητα - ελάχιστες δράσεις μας για τις οποίες έχουν προνοήσει κάποια αληθοφανή αντίδραση οι σχεδιαστές τους.

περισσότερα ⇒