Xbox One

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
Ori and the Blind Forest‏: Definitive Edition‏ @PC, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Indie, παραμυθένια και βελτιωμένη… υπερπαραγωγή

Το κείμενο είναι αναδημοσίευση και γίνεται με την ευκαιρία της διάθεσης του Ori and the Blind Forest: Definitive Edition. Λεπτομέρειες για τη νέα έκδοση, θα βρείτε στο τέλος της αρχικής παρουσιάσης.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Mighty No.9 @PS4, Xbox One, PC, Wii U, PS Vita, 3DS, PS3, X360 του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο

Το ταξίδι του Mighty No.9 στον μαγικό κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013, μέσω του Kickstarter. Η καμπάνια του παιχνιδιού σημείωσε τρομακτική επιτυχία, αφού χρηματοδοτήθηκε μέσα σε δύο μόλις ημέρες από την έναρξή της, ενώ, μέχρι τη λήψη της, συγκεντρώθηκε το ποσό των τεσσάρων εκατομμυρίων δολαρίων, σπάζοντας όλα τα ρεκόρ στο Kickstarter. Η τεράστια αυτή επιτυχία οφειλόταν στο γεγονός ότι το Mighty No.9 υποσχόταν δύο απλά πράγματα: τη νοσταλγία και τον… Mega Man. Διαφημίστηκε όχι μόνον ως ένας νοσταλγικός τίτλος βγαλμένος από τη χρυσή εποχή των 8-μπιτων συστημάτων, αλλά και ως ο πνευματικός διάδοχος της μασκότ της Capcom, το παιχνίδι που θα συνέχιζε την κληρονομιά των παλιών καλών Mega Man. Στην περίπτωση του Mighty No.9, οι προθέσεις ήταν οι καλύτερες και οι συνθήκες φάνταζαν ιδανικές. Πίσω από την ανάπτυξη του τίτλου βρισκόταν ο Κέιτζι Ιναφούνε, ο “μπαμπάς” του MM, παρέα με βετεράνους σχεδιαστές που συμμετείχαν στη δημιουργία των παλιών παιχνιδιών της σειράς. Μακριά από την πιεστικό περιβάλλον μιας μεγάλης εταιρίας όπως η Capcom, o Ιναφούνε ήταν ελεύθερος να δημιουργήσει το παιχνίδι που λαχταρούσαν οι χιλιάδες οπαδοί του Μπλου Μπόμπερ. Τρία χρόνια μετά την ανακοίνωσή του, το Mighty No.9 βρίσκεται στα χέρια μας και το τελικό αποτέλεσμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Για όλους τους λάθος λόγους και σίγουρα όχι για τους φίλους του Mega Man :P         

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
One Piece: Burning Blood @PS4, Xbox One, PC, PS Vita του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Πειρατές του γλυκού νερού

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: δηλώνω υπεύθυνα ότι ποτέ μου δεν υπήρξα θιασώτης των σειρών κινουμένων σχεδίων ιαπωνικής προέλευσης. Το προσπάθησα, το δοκίμασα, αλλά στο τέλος πάντα τα παρατούσα. Και να πω ότι δεν μου είναι οικείες η αισθητική και η θεματολογία τους; Παρά τον σεβαστό αριθμό γιαπωνέζικων βιντεοπαιχνιδιών που πέρασαν από τα χέρια μου, τα οποία με έφεραν σε επαφή με την κουλτούρα ενός λαού που ζει χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την ηλιόλουστη χώρα μας, δεν κατάφερα να “κολλήσω” με κάποια από αυτές τις σειρές. Για να καταλάβετε τη σοβαρότητα της κατάστασης, καυχιέμαι για το γεγονός ότι παρακολούθησα ολόκληρο το Καμπαμαρού, καθώς και τα τρία πρώτα επεισόδια της σειράς Basilisk :P Ευτυχώς που υπάρχουν και τα βιντεοπαιχνίδια, από τα οποία ενημερώνομαι για τα άνιμε που παρακολουθεί σήμερα η νεολαία.       

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2016: Συνέντευξη με τους δημιουργούς του Hitman του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: Xbox One

Οι Torben Ellert και Sven Liebold μιλούν για τη νέα περιπέτεια του φαλακρού πράκτορα

Κάποτε η Ε3 έκλεινε με Square Enix και Hitman, αυτή τη φορά... ξεκίνησε με Square Enix και Hitman. Η πρώτη αποστολή λοιπόν του Byteme στη φετινή Ε3, ήταν να ανακρίνει τους Τόρμπεν Έλερτ (υπεύθυνο του online design του παιχνιδιού) και Σβεν Λίεμπολντ (υπεύθυνο PR της IO Interactive) σχετικά με τη μέχρι τη πορεία του franchise, και τα έμμεσα, και άμεσα πλάνα του στούντιο για τον πράκτορα 47.

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2016: Microsoft ""

tags: Xbox One

To Xbox One προσπαθεί να επιβιώσει ανάμεσα στα Windows 10 και Project Scorpio

Πέρα από τα πολλά παιχνίδια που είδαμε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της Microsoft στο πλαίσιο της φετινής Ε3, μάθαμε δύο πολύ σημαντικά πράγματα για το μέλλον του Xbox One. Η ανακοίνωση του Project Scorpio, του αναβαθμισμένου Xbox που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο επόμενο έτος, σηματοδοτεί το τέλος του κύκλου ζωής των παιχνιδομηχανών, έτσι όπως το γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Αποχαιρετούμε τους δεκαετείς κύκλους ζωής, ενώ τόσο τα παλιά, όσο και τα νέα μοντέλα θα συνυπάρχουν στην αγορά. Το δεύτερο που προέκυψε είναι αν το παλιό Xbox One θα αντέξει τον εσωτερικό ανταγωνισμό από τα Windows 10 και το Scorpio. Χωρίς αποκλειστικότητες (όλα τα παιχνίδια θα είναι συμβατά με τα Win10 και το νέο Xbox) και με περιορισμένες δυνατότητες, η κονσόλα της MS θα χρειαστεί να δώσει μάχη για να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά. Όμως, αρκετά με την πολυλογία. Περνάμε αμέσως στη δράση:      

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2016: Bethesda ""

tags: Xbox One

Πολλά DLC, ένα reboot, ένα remaster και η επιστροφή του Quake στη ζωή μας

Δεύτερη εμφάνιση της Bethesda σε Ε3 και αυτή τη φορά η αμερικάνικη εταιρία παρουσίασε το πρόσθετο υλικό που ετοιμάζει για δημοφιλείς τίτλους όπως το DOOM και το Fallout 4. Επίσης, ανακοινώθηκε η ριμάστερ έκδοση του Elder Scrolls V: Skyrim, η ύπαρξη του οποίου είχε διαρρεύσει πριν από μερικές μέρες, το νέο Prey, ενώ είχαμε και την επιστροφή του Quake με το Quake Champions για τους υπολογιστές. 

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2016: EA ""

tags: Xbox One

Προσήλωση στο παρόν και μια κλεφτή ματιά στο μέλλον

Με το ζωντανό σόου της ΕΑ σε Λονδίνο και Λος Άντζελες, άνοιξε η αυλαία της φετινής Ε3. Η παρουσίαση ήταν μοιρασμένη ανάμεσα στους αθλητικούς τίτλους και τα FPS της εταιρίας και καθαρά εστιασμένη στα παιχνίδια που πρόκειται να κυκλοφορήσουν μέχρι το τέλος του 2016. Προς απογοήτευση μας, στην περίπτωση του Mass Effect: Andromeda και των επερχόμενων τίτλων Star Wars (από διάφορα εσωτερικά στούντιο της ΕΑ) αρκεστήκαμε σε μια γενική παρασκηνιακή ματιά, χωρίς να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες γι’ αυτά. Κλαψ! Όσο για εκπλήξεις, ας το αφήσουμε καλύτερα… Μετά από αυτή τη διακριτική γκρίνια, περνάμε αμέσως στο “ζουμί” της παρουσίασης:

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2016: Τα trailer ""

tags: Xbox One

Σούπερ ήρωες, Κθούλου, βρικόλακες, τεχνομάντες και αυτοκίνητα!

Φίλες και φίλοι, σε λίγες ώρες ξεκινά η μεγαλύτερη έκθεση βιντεοπαιχνιδών στον κόσμο, η χαρά των ορκισμένων οπαδών κάθε εταιρίας και ο χειρότερος εφιάλτης για τους ανθρώπους που έχουν αναλάβει τη δημοσιογραφική της κάλυψη. Τι θα λέγατε να κάνουμε ένα καλό ζέσταμα πριν την έναρξη της Ε3 του 2016;  

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
TurnOn @Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Η μικρή περιπέτεια ενός ρευματοφόρου εξωγήινου

Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μας χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα; Φαντάζεστε μια μέρα να ξυπνήσετε και να μην μπορείτε να φτιάξετε το σπέσιαλ περιποιημένο εσπρεσάκι σας, επειδή η καφετιέρα σας δεν τροφοδοτείται; Να θέλετε να σερφάρετε στο αγαπημένο σας byteme για να μάθετε τα τελευταία νέα της παιχνιδοβιομηχανίας και να μην ανοίγει το κομπιούτερ σας; Να έχετε όλη την καλή διάθεση να μαλώσετε με γνωστούς και αγνώστους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η απουσία ηλεκτρισμού να σας χαλάει τα σχέδια; Το θερμόμετρο να έχει χτυπήσει κόκκινο και έξω να βράζει ο τόπος και η μοναδική λύση για να ανακουφιστείτε από την αφόρητη ζέστη να είναι η βεντάλια της θείας της Μερόπης – και όχι το κλιματιστικό; Η ζωή σε έναν τέτοιο κόσμο θα ήταν πραγματικά ανυπόφορη, για να μην πω σκέτος εφιάλτης.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
DOOM @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Ολική Επαναφορά

Κυρίες, κύριοι, το DOOM το νεώτερο, αυτό του 2016, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα βιντεοπαιχνιδιού που δεν έχει ανάγκη από συστάσεις, μακροσκελείς προλόγους, φλυαρίες και λοιπές “σάλτσες”. Όχι, το DOOM δεν έχει ανάγκη από τέτοια πράγματα. Αρκεί ένα απλό κλικ σε τούτη την εικόνα για να μάθετε ό,τι πρέπει να γνωρίζετε για τον νέο τίτλο της id Software. Το κάνατε; Υπέροχα. Όλη η ουσία του παιχνιδιού, η ταυτότητά του, το ψηφιακό του DNA και το ύφος του νέου DOOM, περιγράφονται με έξοχο τρόπο, άμεσα και αποτελεσματικά, ρίχνοντας μια ματιά στο εξώφυλλο του πρώτου επεισοδίου της σειράς, του αρχικού DOOM δηλαδή, που κυκλοφόρησε το μακρινό 1993 για τους προσωπικούς υπολογιστές. Δώστε προσοχή στις λεπτομέρειες: Πεζοναύτης ντυμένος στα πράσινα, βρίσκεται περικυκλωμένος. Από εκατοντάδες σιχαμερούς δαίμονες. Στην επιφάνεια του Άρη. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά στα δικά μου μάτια, ο συνδυασμός πεζοναύτης-δαίμονες-πλανήτης Άρης-βιντεοπαιχνίδι, μοιάζει με πρόσκληση για το μεγαλύτερο πάρτι της χρονιάς! Απαλλαγμένο από κάθε υποψία σοβαροφάνειας και χωρίς να καταβάλλεται η παραμικρή προσπάθεια από τη σχεδιαστική ομάδα για να δοθεί μια πειστική εξήγηση (!) για το ασύλληπτο αυτό σκηνικό, το DOOM επιστρέφει στις οθόνες μας για να μας θυμίσει μια από τις πλέον παραδοσιακές αξίες του αγαπημένου μας χόμπι: το ανελέητο σφάξιμο τεράτων, χωρίς να κουράζουμε το μυαλό μας με ασήμαντες λεπτομέρειες.     

περισσότερα ⇒