Xbox One

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
Vampyr @Xbox One, PS4, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Τι είναι η ζωή, παρά θάνατος σε αναμονή;

Πώς καταλαβαίνεις ότι ένα μέσο έχει ωριμάσει εμπορικά; Όταν η επιτυχία, σχετική ή μη, παύει να συναρτάται με την ποιότητα. Αυτό είναι το ορόσημο κατά το οποίο αυτό το μέσο απευθύνεται πλέον στο λεγόμενο «ευρύ κοινό». Στον χώρο του gaming, πολλές φορές κάνουμε το λάθος να θεωρούμε ότι η προσέγγιση του ευρύτερου κοινού έχει να κάνει με τη διεύρυνση του βασικού («σκληροπυρηνικού», αν θέλετε) κοινού των gamers, ώστε αυτό να ταυτίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο με το ευρύτερο ή «mainstream» κοινό που θέλουμε να προσεγγίσουμε. Είναι μια τακτική που έχει φέρει θετικά αποτελέσματα και όντως έχει αποφέρει αναγνωρισιμότητα στον κλάδο του gaming, ενώ παράλληλα έχει αυξήσει τα έσοδά του.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Yoku's Island Express @PS4, Xbox One, Switch, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Ένα ανοιχτόκοσμο φλιπεράκι

Το έχουμε πει, αλλά αξίζει τον κόπο να το επαναλάβουμε: η κατηγορία των platform προσφέρεται για μεγάλα πράγματα. Είναι από τις λίγες κατηγορίες που επιτρέπουν στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν παιχνίδια που ξεφεύγουν από τα καθιερωμένα, ξεπερνώντας τους όποιους περιορισμούς θέτει το ίδιο το είδος. Γι’ αυτό και η συγκεκριμένη κατηγορία βιντεοπαιχνιδιών, παρά τις δεκαετίες που κουβαλά στις πλάτες της, παραμένει, μέχρι και σήμερα, τόσο αγαπητή σε παίκτες και δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών. Από τη στιγμή που η κατηγορία απομακρύνθηκε από τη συνταγή των Super Mario και Sonic, άρχισαν να εμφανίζονται πλατφορμάκια που βασίζονταν σε φρέσκες ιδέες και πρόσφεραν εναλλακτικούς τρόπους παιχνιδιού, εντός των ορίων της κατηγορίας. Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι και το Yoku’s Island Express.  

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
State of Decay 2 @Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Άλλο ένα τίμιο ΑΑ που αδικείται από τις συνθήκες κυκλοφορίας του

Θυμάστε καθόλου τις μεθυστικές μέρες του Summer of Arcade στο Xbox 360; Σε μια εποχή που η ψηφιακή διανομή έκανε τα πρώτα της βήματα στις κονσόλες, η Microsoft διοργάνωνε κάθε καλοκαίρι μια ιδιότυπη «γιορτή» κατά τη διάρκεια της οποίας εστίαζε σε τέσσερις ιδιαίτερες και πολλά υποσχόμενες κυκλοφορίες που ήταν διαθέσιμες αποκλειστικά στο Xbox Live Arcade. Ήταν μια εποχή που έφερε πολλούς από εμάς σε επαφή με τον πλούτο και την ποιότητα των ανεξάρτητων παραγωγών, ενώ παράλληλα πρόσφερε στους μικρότερους εκδότες προβολή και αναγνωρισιμότητα που δεν μπορούσαν να απολαύσουν σε καμία άλλη πλατφόρμα, τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια της πρωτοβουλίας. Ήταν μια περίοδος που συνέβαλε σημαντικά στην έκρηξη των ανεξάρτητων παραγωγών που παρατηρούμε τον τελευταίο καιρό και βοήθησε στην ανάδειξη σημαντικών στούντιο.

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2018: Η Microsoft ""

tags: Xbox One

Δυναμικό ξεκίνημα, εντυπωσιακό κλείσιμο και πάμπολλα παιχνίδια στο ενδιάμεσο

Γεμάτη σιγουριά και αυτοπεποίθηση για το υλικό που είχε στα χέρια της και ακολουθώντας το παράδειγμα της Sony (βλέπε Ε3 2015 και Ε3 2016), η Microsoft πραγματοποίησε μία χορταστική και αρχοντική εμφάνιση, εστιάζοντας αποκλειστικά και μόνο στα παιχνίδια. Από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό, η αμερικάνικη εταιρεία "βομβάρδιζε" θεατές και τηλεθεατές με όλους εκείνους τους τίτλους που πρόκειται να κυκλοφορήσουν για το Xbox One, φέτος και του χρόνου. Τέλος, η MS ξεκαθάρισε ότι παραμένει αφοσιωμένη στην οικογένεια των Xbox, ανακοινώνοντας - δια στόματος Φιλ Σπένσερ - την απόκτηση τεσσάρων αξιόλογων στούντιο. H οικογένεια του Xbox υποδέχεται τις Undead Labs (State of Decay), Playground Games (Forza Horizon 3), Ninja Theory (Hellblade: Senua's Sacrifice) και Compulsion Games (We Happy Few).     

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2018: Η Electronic Arts ""

tags: Xbox One

Στον αυτόματο πιλότο

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος, η Electronic Arts εγκαινίασε την Ε3, για να μη χαλάνε τα γούρια και οι συνήθειες. Η φετινή παρουσία της αμερικάνικης εταιρείας ήταν σαφώς πιο συμμαζεμένη (λιγότεροι γιουτιούμπερς - αυτή η μάστιγα, ινφλουένσερς και λοιποί περίεργοι), εστιάζοντας στις γνωστές και ετήσιες κυκλοφορίες (Battlefield, FIFA, NBA Live). Ωστόσο, αν εξαιρέσουμε δύο τίτλους από ανεξάρτητα στούντιο, η παρουσίαση της ΕΑ δεν έκρυβε καμία έκπληξη, ενώ, για μία ακόμα φορά, δεν έδειξε τίποτα απολύτως σχετικά με τα τόσα πολλά παιχνίδια Star Wars που, σε θεωρητική βάση, βρίσκονται στα σκαριά τα τελευταία τρία χρόνια.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Sea of Thieves @Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Πειρατική χαρά

Αυτό το review άργησε πολύ, δεν υπάρχει αμφιβολία. Όμως αυτή η καθυστέρηση έχει και την καλή της πλευρά. Δεν πρόκειται να προσποιηθώ, βέβαια, ότι ο λόγος που άργησα να καταπιαστώ με το κείμενο ήταν διότι ήθελα να σχηματίσω όσο το δυνατόν σφαιρικότερη άποψη ή ότι ήθελα να δω μερικά δείγματα από το πλάνο της Rare για την περαιτέρω εξέλιξη του τίτλου. Όχι, ο πραγματικός λόγος που καθυστέρησε το κείμενο ήταν ο τεράστιος φόρτος εργασίας και ορισμένα θεματάκια υγείας που με ταλαιπώρησαν αυτόν τον καιρό, ενώ παράλληλα έπρεπε να ασχοληθώ με άλλες μεγάλες κυκλοφορίες που είχαν προτεραιότητα κυρίως για τους αναγνώστες... αλλά και για εμένα τον ίδιο.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
A Way Out @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Γιατί τα δύο μυαλά είναι καλύτερα από ένα

Η συνεργασία δεν είναι απλά τρόπος επιβίωσης για τους πρωταγωνιστές του A Way Out, Βίνσεντ και Λεό, αλλά είναι και ο μοναδικός τρόπος για να παίξει κανείς το παιχνίδι της Hazelight Studios. Προκειμένου να αναδείξει την αξία της συνεργασίας, η ομάδα του Τζόζεφ Φάρες δημιούργησε έναν τίτλο ο οποίος σχεδιάστηκε αποκλειστικά για co-op δύο παικτών. Παρεμπιπτόντως, αρκετά από τα μέλη της Hazelight συμμετείχαν στην ανάπτυξη του συγκινητικού Brothers: A Tale of Two Sons, ενός ψεύδο-co-op, στο οποίο ένας παίκτης είχε υπό τον έλεγχό του δύο χαρακτήρες αντί για έναν. Στην περίπτωση του A Way Out, κάθε παίκτης είναι υπεύθυνος για τον δικό του χαρακτήρα, επηρεάζοντας με τις πράξεις του, την κοινή πορεία των φυλακισμένων Βίνσεντ και Λεό προς την ελευθερία.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Far Cry 5 @Xbox One, PS4, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Εσείς γιατί παίζετε παιχνίδια;

Υπάρχουν εταιρείες που φτιάχνουν παιχνίδια για λίγους. Υπάρχουν εταιρείες που φτιάχνουν παιχνίδια για όλους. Και υπάρχει και η Ubisoft, η οποία φτιάχνει παιχνίδια που προσπαθούν να είναι τα πάντα, για όλους. Και το εντυπωσιακό είναι ότι πολλές φορές φτάνει πάρα πολύ κοντά στο να το πετύχει.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Assassin’s Creed Rogue Remastered @PS4, Xbox One του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Ώριμος κύριος, πρώην ασασίνος και νυν Ναϊτης, ζητά δεύτερη ευκαιρία

Θυμάστε εκείνο το Assassin's Creed το όνομα του οποίου δεν θυμάστε; Ενδεχομένως, να μην έχετε συγκρατήσει ούτε εκείνο του πρωταγωνιστή του; Ε, λοιπόν, αυτό το ξεχασμένο Assassin's Creed ψάχνει να βρει μία δεύτερη ευκαιρία - ως ριμάστερ τούτη τη φορά - στις νέες (τι νέες, κοντεύουν να βγουν οι επόμενες) κονσόλες των Sony και Microsoft. Ο λόγος για το Assassin's Creed εμ, μμμ ... α, ναι, το Assassin's Creed Rogue, το οποίο δεν έτυχε της ανάλογης προβολής από την Ubisoft, καθότι έπεσε πάνω στη μετάβαση από την προηγούμενη γενιά συστημάτων, στην επόμενη, και κυκλοφόρησε παρέα με το Assassin's Creed Unity, το πρώτο νεξτ τζεν επεισόδιο της σειράς.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Burnout Paradise Remastered @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Η χαρά της οδήγησης. Της καταστροφικής οδήγησης!

Ας είμαστε ειλικρινείς, η κατηγορία των ριμάστερ, βιντεοπαιχνιδιών που κυκλοφόρησαν στα συστήματα της προηγούμενης και της παρα-προηγούμενης γενιάς, εξυπηρετεί δύο βασικούς σκοπούς. Ο πρώτος – και προφανής – είναι να γεμίζουν την παιχνιδοθήκη των νέων συστημάτων κατά τις «νεκρές περιόδους», όταν απουσιάζουν οι μεγάλες κυκλοφορίες. Ο δεύτερος είναι για να δώσουν την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους παίκτες να απολαύσουν παιχνίδια που, για τον α’ ή β’ λόγο, τα προσπέρασαν τον καιρό που κυκλοφόρησαν. Το Burnout Paradise Remastered είναι από τα ριμάστερ εκείνα που με τη συνολική τους καλή εικόνα δίνουν όσες αφορμές χρειαζόμαστε για να ασχοληθούμε ξανά (ή για πρώτη φορά) με το απολαυστικό ραλάκι που δημιούργησε η Criterion Games, πριν από δέκα χρόνια.   

περισσότερα ⇒