Xbox One

δημοσιεύσεις

θέματα
E3 2017: Η Ubisoft ""

tags: Xbox One

Νέες ιδέες, καινούργια παιχνίδια και το Beyond Good & Evil 2

Το ζήσαμε και αυτό. Κρίνοντας με βάση από τα όσα είδαμε από τις Sony, Microsoft, EA και Bethesda, η Ubisoft είχε την πιο μεστή και ευχάριστη παρουσίαση, κατά τη φετινή Ε3. Η πανύψηλη Αΐσα δεν μας τίμησε με την παρουσία της, έλλειψαν οι αμήχανες στιγμές και τα νέα παιχνίδια μονοπώλησαν το ενδιαφέρον, σε αντίθεση με προηγούμενες χρονιές. Η παρουσίαση ξεκίνησε με συγκίνηση και ολοκληρώθηκε με συγκίνηση. Πάμε να τα δούμε, αναλυτικά. Σνιφ!

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2017: Η Bethesda ""

tags: Xbox One

Βιντεοθεραπεία χωρίς εκπλήξεις

Είδε και απόειδε η Bethesda από τις παρουσιάσεις των Electronic Arts και Microsoft, με το τεχνητό κέφι, τις ελάχιστες εκπλήξεις και τις αναλύσεις επί αναλύσεων, και είπε να το ρίξει στη βιντεοθεραπεία. Κατά τη διάρκεια της φετινής βιντεοπαρουσίασης, εμφανίστηκαν όλα τα παιχνίδια που θα δούμε στα καταστήματα, τους προσεχείς μήνες. Ελλείψει σημαντικών ανακοινώσεων και μεγάλων εκπλήξεων, η Bethesda αρκέστηκε στο να παρουσιάσει τα απολύτως βασικά. Φύγαμε για την Bethesdaland!

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2017: Η Microsoft ""

tags: Xbox One

Forza Xbox One X!

H φετινή παρουσίαση της Microsoft, ξεκίνησε με το απόλυτα προφανές και αναμενόμενο: με την αποκάλυψη του νέου Xbox. Το Project Scorpio ονομάζεται Xbox One X και θα είναι ο... He-Man των παιχνιδομηχανών. Κοινώς, η δυνατότερη κονσόλα του σύμπαντος. Το XOX θα κυκλοφορήσει στις 7 Νοεμβρίου, στα 499 δολάρια. Από εκεί και πέρα, η αμερικάνικη εταιρεία πέτυχε κάτι πραγματικά μοναδικό. Κατάφερε να μετριάσει τον ενθουσιασμό που προκάλεσε η πρώτη επίσημη εμφάνιση του Xbox One X, παρουσιάζοντας περισσότερα από σαράντα τίτλους που ζήτημα είναι αν οι τρεις από αυτούς, μπορούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του νέου οικιακού συστήματος της MS.

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2017: Η Electronic Arts ""

tags: Xbox One

Παιχνίδια που θα δούμε μέχρι τέλους του έτους

Η φετινή Ε3 ξεκίνησε με το σώου της Electronic Arts, το βράδυ του Σαββάτου (για εμάς) και δεν απογοήτευσε: "αποστειρωμένες" παρουσιάσεις, γιουτιούμπερς (αυτή η μάστιγα), τεχνητό κέφι και όλα τα παιχνίδια που θα δούμε στα καταστήματα, μέχρι το τέλος του έτους, άντε ,βαριά - βαριά, αρχές του 2018. Το μενού περιελάμβανε αθλητικούς τίτλους, multiplayer, ραλάκια και δύο νέα IP. Πάμε να τα δούμε!

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Prey @Xbox One, PC, PS4) του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

To Shock που μας χρωστούσαν αυτήν τη γενιά

Γενικά, όταν κρίνω ένα παιχνίδι, προτιμώ να εξοικειώνομαι μαζί του και να γνωρίζω όσο το δυνατόν περισσότερες πλευρές του, παρά να τρέχω να φτάσω στο τέλος. Με άλλα λόγια, προτιμώ να κινούμαι οριζόντια, αξιολογώντας το εύρος μιας εμπειρίας, παρά κατακόρυφα, ώστε να μπορώ να ισχυριστώ πληρότητα κάλυψης περιεχομένου. Φυσικά, το ιδανικό είναι να κινείσαι και στις δύο διαστάσεις, αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό έτσι όπως έχουν τα δεδομένα στη χώρα μας (και με την πρόσφατη πολιτική της Bethesda, όχι μόνο στη χώρα μας πια). 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Little Nightmares @PS4, Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Little Big Limbo

Λοιπόν, έχω σοβαρό θέμα με την κριτική του Little Nightmares. Γιατί; Γιατί πιστεύω ότι είναι ένα παιχνίδι που γίνεται πιο απολαυστικό όσο λιγότερα γνωρίζεις για αυτό, προτού ξεκινήσεις να παίζεις. Όχι επειδή κρύβει τεράστιες εκπλήξεις ή μια ιστορία με συγκλονιστικές ανατροπές (αν και αυτό είναι συζητήσιμο). Περισσότερο επειδή είναι μια εμπειρία δουλεμένη στο σύνολό της, η οποία σου δίνει την εντύπωση ότι είναι σχεδιασμένη με τεράστια προσοχή στη λεπτομέρεια για το μεγαλύτερο μέρος της περίπου πεντάωρης διάρκειάς της. Το Little Nightmare είναι κατά βάση ένα εικαστικό έργο, αλλά και μια σειρά από στιγμές με ξεχωριστό αντίκτυπο η κάθε μία – αρνητικό ή θετικό.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Syberia 3 @PC, PS4, Xbox One, Switch) του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: Xbox One

Τα adventures επιστρέφουν στον θρόνο τους (νταξ, κάνουμε και λίγη πλακίτσα να περνάει η ώρα)

Το Syberia 3 είναι η πολυαναμενόμενη συνέχεια της γνωστής διλογίας adventures τα οποία κυκλοφόρησαν το 2002 και το 2004 αντίστοιχα, εντυπωσιάζοντας φίλους και μη του είδους. Το ότι το τρίτο μέρος της σειράς κυκλοφόρησε 13 ολόκληρα χρόνια μετά από την κυκλοφορία του δεύτερου είναι ενδεικτικό της ποιότητας και της αντοχής στον χρόνο των πρώτων δύο παιχνιδιών. 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
FlatOut 4: Total Insanity @Xbox One, PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Περισσότερο χαοτικό, παρά τρελό

Η Kylotonn αφήνει για λίγο τις φωτορεαλιστικές ειδικές διαδρομές και τους αυστηρούς κανόνες που ορίζει μία σοβαρή διοργάνωση όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, και το ρίχνει στην... τρέλα. Οι άνθρωποι του γαλλικού στούντιο κάνουν ένα διάλειμμα από τα WRC, για χάρη του τελευταίου επεισοδίου της σειράς FlatOut. Μια σειρά που έχει γίνει συνώνυμο της επικίνδυνης και καταστροφικής οδήγησης.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Mass Effect: Andromeda @PC, Xbox One, PS4) του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Επιτέλους, ένα ενδιαφέρον review

Μην παίρνετε τον υπότιτλο στα σοβαρά, δεν με έπιασε ξαφνικά κάποια μεγαλομανία. Όταν λέω ότι το συγκεκριμένο review έχει ενδιαφέρον, δεν αναφέρομαι φυσικά στο δικό μου κείμενο, αλλά στη διαδικασία της κριτικής. Όπως έχω αναφέρει αρκετές φορές τον τελευταίο καιρό, θεωρώ ότι έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που τα περισσότερα παιχνίδια είναι κατά βάση «καλά». Εκτός και αν υπάρξει κάποια καταστροφικά βαρετή εξέλιξη, ελάχιστα είναι τα παιχνίδια που δεν αξίζει καν να παίξεις, αν σου αρέσει το είδος. Στη χειρότερη περίπτωση, μιλάμε για μέτριες και ανέμπνευστες κυκλοφορίες, παρά για «κακά» παιχνίδια.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Resident Evil 7: biohazard @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Άψογο και χωρίς ζόμπι

Δεν υπάρχει λόγος να το κρύβω: το Resident Evil 7: biohazard με αιφνιδίασε. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι από το Resident Evil 4 και έπειτα, η σειρά τρόμου και επιβίωσης άλλαξε ύφος και προσανατολισμό, κάνοντας μία στροφή προς την καθαρόαιμη δράση. Με κάθε νέο επεισόδιο, η σειρά έφευγε όλο και περισσότερο από το πνεύμα των Resident Evil που κυκλοφόρησαν μέχρι το 2003, με αποκορύφωμα το Resident Evil 6, ένα παιχνίδι που ήθελε να κάνει πολλά πράγματα μαζί σε μία προσπάθεια να ικανοποιήσει τους πάντες. Και τι δεν είχε το RE6: κυνηγητό με αυτοκίνητα, δράση μέσα σε ακυβέρνητο αεροπλάνο, η χωρίστρα του Λίαν ενάντια στα μούσκουλα του Κρις, μάχη με έναν επίμονο ζομποτυραννόσαυρο, κρυφτούλι με το κακέκτυπο του Nemesis, εκρήξεις χολιγουντιανών προδιαγραφών, καταστροφές κτηρίων α λα Uncharted, ξύλο και καράτε. Με τον καιρό, λοιπόν, και όσο η Capcom συνέχιζε τους πειραματισμούς, τα Resident Evil έχαναν σταδιακά τον χαρακτήρα τους. Αν και έγινε μια προσπάθεια επαναφοράς με τα Resident Evil Revelations και Revelations 2, ωστόσο, η σειρά συνέχισε να “πατάει” σε δύο βάρκες. Δράση και το πιστολίδι, από τη μία, τρόμος και την επιβίωση, από την άλλη, χωρίς ποτέ να βρεθεί η χρυσή τομή.   

περισσότερα ⇒