Xbox One

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
Titanfall 2 @PC, PS4, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Η επιστροφή του single player FPS, μέρος 2

Λοιπόν, πριν βγει το Ttitanfall 2, αν με ρωτούσε κάποιος για την έκπληξη της χρονιάς, μάλλον θα επέλεγα το νέο Doom. Τον τελευταίο καιρό είχαμε σχεδόν ξεχάσει πώς είναι να αγοράζεις ένα FPS για την ιστορία/campaign του, ενώ και η βασανισμένη περίοδος ανάπτυξής του δεν προοιώνιζε ωραία πράγματα. Κι όμως, η id δεν κατάφερε απλώς να ξεπεράσει το στίγμα της εμπορικής αποτυχίας του Rage, αλλά και να επανεφεύρει μια από τις πιο κλασικές σειρές του gaming. Δεν το λες και λίγο.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Call of Duty: Infinite Warfare @Xbox One, PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

O Πόλεμος των Άστρων – στο περίπου, δηλαδή

Τα Call of Duty, πρέπει να είναι τα παιχνίδια που έχουν “δαιμονοποιηθεί” όσο λίγα σε τούτη τη βιομηχανία. Για την πλειοψηφία των παικτών, έχουν γίνει συνώνυμο της στασιμότητας, της “φλυαρίας” και της έλλειψης ουσιαστικού περιεχομένου, της “αμερικανιάς”, των παιχνιδιών εκείνων που πρέπει να αποφύγει κάθε gamer που σέβεται τον εαυτό του. Είναι από τα παιχνίδια εκείνα που κανένας δεν έχει παίξει, αλλά το αντίστοιχο multiplayer αριθμεί χιλιάδες παίκτες. Δεν σας κρύβω ότι όταν έφτασε το Call of Duty: Infinite Warfare στα χέρια μου, είχα και εγώ τις επιφυλάξεις μου. Δεν ήθελα να με παρεξηγήσει ο κόσμος και να με περάσει για περιστασιακό παίκτη. Με τι μούτρα θα κυκλοφορούσα μετά στην κοινωνία; Τι θα έλεγε ο κόσμος και τα μέσα κονωνικής δικτύωσης για μένα; Παραμερίζοντας όλες αυτές τις ανησυχίες και παίρνοντας το χειριστήριο του Xbox One στα χέρια, διαπίστωσα ότι η εικόνα που έχουμε σχηματίσει για το διάσημο franchise της Activision, δεν δικαιολογεί όλες αυτές τις αντιδράσεις. Με κίνδυνο να “χαλάσω” τον επίλογο του κειμένου, σας πληροφορώ ότι το Infinite Warfare είναι μια χαρά παιχνίδι και δεν απειλεί να καταστρέψει το προφίλ του σκληροπυρηνικού παίκτου, που όλοι έχουμε υιοθετήσει :P 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Battlefield 1 @PC, PS4, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Φώναξε «όλεθρος» και λύσε τα σκυλιά του πολέμου

Ξεκίνησα να γράφω αυτό το review με μια αναδρομή στα FPS που αντλούν τη θεματολογία τους από την ιστορία και τη στρατιωτική κουλτούρα, αλλά βαρέθηκα, για να είμαι ειλικρινής. Άλλωστε, τα ξέρουμε λίγο πολύ: από πρωτοπόρος του online, το Battlefield της DICE έχει επιστρατευτεί τον τελευταίο καιρό από την EA ως αντίπαλο δέος του Call of Duty, αφού τα Medal of Honor πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο. Αποκορύφωμα αυτής της τάσης ήταν μάλλον το Battlefield 4, το οποίο ακολούθησε με κάθε ακρίβεια τη δομή του μεγάλου του αντιπάλου, από το συναισθηματικό, σύντομο και ιντριγκαδόρικο campaign, μέχρι το persistent multiplayer που ξεπερνά τα όρια ενός απλού mode και αναδεικνύεται σε ολόκληρο χόμπι, για όσους εντρυφήσουν.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
WRC 6 @Xbox One, PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Το ραλάκι που δεν κυνηγάει την πρώτη θέση

Πριν από πάρα πολλά χρόνια, όταν βρισκόμουν στο ξεκίνημα της gaming σταδιοδρομίας μου, οι εξομοιωτές (πτήσεων, αγώνων ταχύτητας, ποδοσφαιρικών αγώνων κλπ.) φάνταζαν στα αθώα παιδικά μου μάτια ως μια πάρα πολύ περίεργη κατηγορία βιντεοπαιχνιδιών. Είχα σχηματίσει την εικόνα ότι το συγκεκριμένο είδος απευθυνόταν αποκλειστικά και μόνο σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας, που είχαν ελάχιστη επαφή με το αγαπημένο μας χόμπι. Ότι ήταν παιχνίδια για ανθρώπους που δεν έπαιζαν παιχνίδια. Υποσυνείδητα, λοιπόν, αντιμετώπιζα τους εξομοιωτές κάθε είδους, ως το πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο. Τότε, τους θεωρούσα τόσο συναρπαστικούς, όσο ήταν και το παρκάρισμα σε άδειο πάρκινγκ. Με τα χρόνια, βέβαια, η γνώμη μου για τους εξομοιωτές άλλαξε και σιγά-σιγά, καθώς εκτίμησα το γεγονός ότι προσδίδουν βάθος στους παραδοσιακούς μηχανισμούς, ενισχύοντας, εν τέλει, την ψευδαίσθηση ρεαλισμού, το άγιο δισκοπότηρο της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
FIFA 17 @PC, PS3, PS4, X360, Xbox One του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: Xbox One

Το καλύτερο ποδοσφαιράκι έβαρ, κι άσε τον Μουστάκη να λέει :-Ρ

Τα παιχνίδια της σειράς FIFA μού έχουν στοιχίσει πολλά. Συγκεκριμένα δύο χειριστήρια, μια συρταρωτή βάση πληκτρολογίου, μία πόρτα ντουλάπας και γύρω στα οκτώ πληκτρολόγια (από τα φτηνά ευτυχώς. Το ένα που άντεξε το χρησιμοποιώ ακόμη). Επίσης, έχω εξασφαλίσει μια θέση πλάι στον Βελζεβούλη με όλα τα καντήλια που έχω κατεβάσει. Με το FIFA δεν παίζουμε, κυρίες και κύριοι. Ή μάλλον παίζουμε, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ. Σας φαίνονται μπερδεμένα όλα αυτά; Κάπως έτσι είναι και τα αισθήματά μου για αυτή την κωλοσειρά.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Gears of War 4 @PC, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Κλασικό, "αντρίκειο" blockbuster όπως τα κάνανε παλιά

Η σειρά Gears of War πάσχει διαχρονικά από ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα: ο πρώτος τίτλος ήταν λίγο-πολύ τέλειος. Ναι, εντάξει, είχε σημεία που σήμερα φαίνονται αρκετά ξεπερασμένα, αλλά σε γενικές γραμμές έκανε αυτό που ήθελε να κάνει με απόλυτη επιτυχία. Είχε ασταμάτητη δράση, μεγάλη ποικιλία εχθρών και καταστάσεων, ωραία ατμόσφαιρα, καλή ιστορία, υποδειγματικό co-op, πλούσιο ανταγωνιστικό  multiplayer. Ο δεύτερος τίτλος που κυκλοφόρησε στη συνέχεια, έκανε ακριβώς αυτό που έπρεπε: τελειοποίησε κάποια πράγματα και έκλεισε όλες τις τρύπες που ενδεχομένως είχε το παιχνίδι, κυρίως στο multiplayer. Η προσωπική μου αίσθηση ήταν ότι, μετά τον δεύτερο τίτλο, η ποιότητα έπεσε αισθητά. Όχι επειδή έγιναν λάθη σε τεχνικό ή σχεδιαστικό επίπεδο, αλλά επειδή η σειρά βρέθηκε σε αδιέξοδο και επειδή η δημιουργικότητα μάλλον είχε εξαντληθεί στους πρώτους δύο, υπερβατικά άψογους τίτλους: η ιστορία της τριλογίας έκλεισε με μάλλον αδέξιο τρόπο στο Gears of War 3, οι μηχανισμοί δεν είχαν πού αλλού να πάνε και η αλήθεια είναι ότι οι People Can Fly δεν μπόρεσαν να αναβιώσουν την ιστορία ή να καινοτομήσουν αρκετά στο gameplay, ώστε να έχει νόημα η κυκλοφορία του Judgment, του (ανεπίσημου) τέταρτου τίτλου της σειράς.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Forza Horizon 3 @PC, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Float like (a) Burnout, hit like (a) Motorstorm

Να που επιτέλους κινείται κάτι στο χώρο των arcade racers.  Εντάξει, υπάρχει πάντα η σταθερή, αν και στάσιμη, αξία του Mario Kart, αλλά με τις υπόλοιπες μεγάλες σειρές να καταρρέουν η μία μετά την άλλη, το μέλλον έδειχνε εξαιρετικά δυσοίωνο. Gran Turismo αυτό, Forza εκείνο, F1 το άλλο, Project Cars το παράλλο, κλειστή η Sony Liverpool, κλειστή η Criterion, κλειστή η Evolution, οι ελπίδες μας λιγοστές και το ψωμί μας μαύρο. Τον τελευταίο καιρό, όμως, υπάρχει μια τάση αναβίωσης, τόσο από μικρούς, όσο και από μεγαλύτερους developers: για τους λάτρεις των Wipeout και F-Zero υπάρχουν συγκινητικές (και ποιοτικές) νέες προσπάθειες, όπως το Fast Racing NEO στο Wii U και το Redout στα PC. Για τους υπόλοιπους, ευτυχώς που υπάρχουν η Microsoft και η Playground Games. Βλέπετε, το Forza Horizon 3 δεν είναι απλώς μια καλή προσπάθεια που ανατρέχει στις μεγάλες δόξες του είδους, αλλά ένας τίτλος που τολμά να διεκδικήσει τα πρωτεία, ακόμα και από ιστορικές σειρές.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Pro Evolution Soccer 2017 @ PS4, Xbox One, PC, PS3, X360 του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: Xbox One

Ένα PES, στα καλύτερα και τα χειρότερά του

Ο ετήσιος κύκλος ανανεώσεων των αθλητικών τίτλων είσαι συνήθως αδυσώπητος για τις ομάδες σχεδιασμού τους. Μπορεί το χρήμα να ρέει ζεστό, αλλά αν υπολογίσεις τη διαδικασία του debugging, τα patch, τα update, και οποιοδήποτε επιπλέον περιεχόμενο μπει στο πρόγραμμα, μένουν ουσιαστικά μια... χούφτα μήνες για καθαρό development, για να ετοιμάσει το εκάστοτε στούντιο των Konami, EA και 2K μια πρόταση αγοράς που να ικανοποιεί τους οπαδούς αλλά και να (προσπαθήσει να) καταστεί πόλος έλξης και για όσους δεν πείστηκαν να ασχοληθούν την προηγούμενη χρονιά. Πρόκειται για ασφυκτικές συνθήκες εργασίας, κάποιες φορές όμως μπορεί και να οδηγήσουν σε σπουδαία αποτελέσματα, ειδικά όταν η ομάδα έχει καταφέρει να ορίσει μια μακρόχρονη στρατηγική σχεδιασμού. Νομίζω πως την τελευταία φορά που είδαμε να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε «ποδοσφαιράκι», ήταν στο FIFA της τετραετίας 2008 – 2011. Χρόνο με χρόνο, παιχνίδι με παιχνίδι, ένιωθες πως η EA έχει βρει και εξελίσσει μια πολύ δυνατή φόρμουλα, με κάθε νέο παιχνίδι να έρχεται με αυτονόητες, αλλά σημαντικές προσθήκες στην ήδη εντυπωσιακή βάση του. Ε, κάτι τέτοιο μάλλον παρακολουθούμε με τη σειρά της Konami. Με το περσινό PES να μεταπλάθει μια σειρά από... κοσμοϊστορικές αλλαγές στο franchise, σε αξιολογότατο παιχνίδι ψηφιακού ποδοσφαίρου,το PES 2017 πιάνει το μομέντουμ και πηγαίνει ακόμη πιο μπροστά, με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Deus Ex: Mankind Divided @PS4, Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Well, I did ask for this, didn't I.

Τι πράγμα κι αυτό με την ανθρωπότητα. Εκεί που είχαμε λύσει όλα μας τα προβλήματα και ήμαστε ενωμένοι, έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε το κοινό μας μέλλον, προκύπτει ξαφνικά το ζήτημα με τα βιονικά ενισχυμένα άτομα. Να 'σου πάλι διαχωρισμός, εντάσεις, καταπίεση και, με ένα άλμα λογικής που θα το ζήλευε και ο λογογράφος του Τραμπ, τρομοκρατικές ενέργειες με χιλιάδες νεκρούς. Τι χιλιάδες, βάλε εκεί ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ να το ευχαριστηθούμε. Φυσικά και είναι από πίσω οι Ιλουμινάτι, αποκλείεται να είμαστε εμείς τέτοια κτήνη εκ φύσεως.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Among the Sleep @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Ο ύπνος θρέφει τα μωρά και τους παιδικούς μας εφιάλτες

Ωραίο πράγμα η παιδική φαντασία. Είναι ικανή να μετατρέψει ένα απλό σκουπόξυλο της μαμάς, στο πιο επιβλητικό άλογο που περπάτησε ποτέ σ’ αυτόν τον πλανήτη. Στα μάτια ενός παιδιού, το αστρόπλοιο Enterprise από το τηλεοπτικό Star Trek ωχριά μπροστά στο υπερσύγχρονο διαστημόπλοιο στο οποίο μεταμορφώνει το παλιό αυτοκίνητο του μπαμπά. Βέβαια, εκτός από το να φτιάχνει όμορφες εικόνες, το παιδικό μυαλό είναι ικανό να κάνει ακόμα και το πιο ασφαλές μέρος του κόσμου, όπως είναι το παιδικό δωμάτιο, στο πιο τρομακτικό και επικίνδυνο μέρος που μπορεί να βρεθεί κανείς. Με το που χάνεται το φως της ημέρας, το δωμάτιο με τα χαριτωμένα επιπλάκια και τα πολύχρωμα φωτιστικά, γίνεται ένας τόπος εχθρικός και αφιλόξενος, γεμάτος σκιές και περίεργους ήχους.      

περισσότερα ⇒