Xbox One

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
FIFA 17 @PC, PS3, PS4, X360, Xbox One του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: Xbox One

Το καλύτερο ποδοσφαιράκι έβαρ, κι άσε τον Μουστάκη να λέει :-Ρ

Τα παιχνίδια της σειράς FIFA μού έχουν στοιχίσει πολλά. Συγκεκριμένα δύο χειριστήρια, μια συρταρωτή βάση πληκτρολογίου, μία πόρτα ντουλάπας και γύρω στα οκτώ πληκτρολόγια (από τα φτηνά ευτυχώς. Το ένα που άντεξε το χρησιμοποιώ ακόμη). Επίσης, έχω εξασφαλίσει μια θέση πλάι στον Βελζεβούλη με όλα τα καντήλια που έχω κατεβάσει. Με το FIFA δεν παίζουμε, κυρίες και κύριοι. Ή μάλλον παίζουμε, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ. Σας φαίνονται μπερδεμένα όλα αυτά; Κάπως έτσι είναι και τα αισθήματά μου για αυτή την κωλοσειρά.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Gears of War 4 @PC, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Κλασικό, "αντρίκειο" blockbuster όπως τα κάνανε παλιά

Η σειρά Gears of War πάσχει διαχρονικά από ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα: ο πρώτος τίτλος ήταν λίγο-πολύ τέλειος. Ναι, εντάξει, είχε σημεία που σήμερα φαίνονται αρκετά ξεπερασμένα, αλλά σε γενικές γραμμές έκανε αυτό που ήθελε να κάνει με απόλυτη επιτυχία. Είχε ασταμάτητη δράση, μεγάλη ποικιλία εχθρών και καταστάσεων, ωραία ατμόσφαιρα, καλή ιστορία, υποδειγματικό co-op, πλούσιο ανταγωνιστικό  multiplayer. Ο δεύτερος τίτλος που κυκλοφόρησε στη συνέχεια, έκανε ακριβώς αυτό που έπρεπε: τελειοποίησε κάποια πράγματα και έκλεισε όλες τις τρύπες που ενδεχομένως είχε το παιχνίδι, κυρίως στο multiplayer. Η προσωπική μου αίσθηση ήταν ότι, μετά τον δεύτερο τίτλο, η ποιότητα έπεσε αισθητά. Όχι επειδή έγιναν λάθη σε τεχνικό ή σχεδιαστικό επίπεδο, αλλά επειδή η σειρά βρέθηκε σε αδιέξοδο και επειδή η δημιουργικότητα μάλλον είχε εξαντληθεί στους πρώτους δύο, υπερβατικά άψογους τίτλους: η ιστορία της τριλογίας έκλεισε με μάλλον αδέξιο τρόπο στο Gears of War 3, οι μηχανισμοί δεν είχαν πού αλλού να πάνε και η αλήθεια είναι ότι οι People Can Fly δεν μπόρεσαν να αναβιώσουν την ιστορία ή να καινοτομήσουν αρκετά στο gameplay, ώστε να έχει νόημα η κυκλοφορία του Judgment, του (ανεπίσημου) τέταρτου τίτλου της σειράς.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Forza Horizon 3 @PC, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Float like (a) Burnout, hit like (a) Motorstorm

Να που επιτέλους κινείται κάτι στο χώρο των arcade racers.  Εντάξει, υπάρχει πάντα η σταθερή, αν και στάσιμη, αξία του Mario Kart, αλλά με τις υπόλοιπες μεγάλες σειρές να καταρρέουν η μία μετά την άλλη, το μέλλον έδειχνε εξαιρετικά δυσοίωνο. Gran Turismo αυτό, Forza εκείνο, F1 το άλλο, Project Cars το παράλλο, κλειστή η Sony Liverpool, κλειστή η Criterion, κλειστή η Evolution, οι ελπίδες μας λιγοστές και το ψωμί μας μαύρο. Τον τελευταίο καιρό, όμως, υπάρχει μια τάση αναβίωσης, τόσο από μικρούς, όσο και από μεγαλύτερους developers: για τους λάτρεις των Wipeout και F-Zero υπάρχουν συγκινητικές (και ποιοτικές) νέες προσπάθειες, όπως το Fast Racing NEO στο Wii U και το Redout στα PC. Για τους υπόλοιπους, ευτυχώς που υπάρχουν η Microsoft και η Playground Games. Βλέπετε, το Forza Horizon 3 δεν είναι απλώς μια καλή προσπάθεια που ανατρέχει στις μεγάλες δόξες του είδους, αλλά ένας τίτλος που τολμά να διεκδικήσει τα πρωτεία, ακόμα και από ιστορικές σειρές.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Pro Evolution Soccer 2017 @ PS4, Xbox One, PC, PS3, X360 του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: Xbox One

Ένα PES, στα καλύτερα και τα χειρότερά του

Ο ετήσιος κύκλος ανανεώσεων των αθλητικών τίτλων είσαι συνήθως αδυσώπητος για τις ομάδες σχεδιασμού τους. Μπορεί το χρήμα να ρέει ζεστό, αλλά αν υπολογίσεις τη διαδικασία του debugging, τα patch, τα update, και οποιοδήποτε επιπλέον περιεχόμενο μπει στο πρόγραμμα, μένουν ουσιαστικά μια... χούφτα μήνες για καθαρό development, για να ετοιμάσει το εκάστοτε στούντιο των Konami, EA και 2K μια πρόταση αγοράς που να ικανοποιεί τους οπαδούς αλλά και να (προσπαθήσει να) καταστεί πόλος έλξης και για όσους δεν πείστηκαν να ασχοληθούν την προηγούμενη χρονιά. Πρόκειται για ασφυκτικές συνθήκες εργασίας, κάποιες φορές όμως μπορεί και να οδηγήσουν σε σπουδαία αποτελέσματα, ειδικά όταν η ομάδα έχει καταφέρει να ορίσει μια μακρόχρονη στρατηγική σχεδιασμού. Νομίζω πως την τελευταία φορά που είδαμε να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε «ποδοσφαιράκι», ήταν στο FIFA της τετραετίας 2008 – 2011. Χρόνο με χρόνο, παιχνίδι με παιχνίδι, ένιωθες πως η EA έχει βρει και εξελίσσει μια πολύ δυνατή φόρμουλα, με κάθε νέο παιχνίδι να έρχεται με αυτονόητες, αλλά σημαντικές προσθήκες στην ήδη εντυπωσιακή βάση του. Ε, κάτι τέτοιο μάλλον παρακολουθούμε με τη σειρά της Konami. Με το περσινό PES να μεταπλάθει μια σειρά από... κοσμοϊστορικές αλλαγές στο franchise, σε αξιολογότατο παιχνίδι ψηφιακού ποδοσφαίρου,το PES 2017 πιάνει το μομέντουμ και πηγαίνει ακόμη πιο μπροστά, με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Deus Ex: Mankind Divided @PS4, Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Well, I did ask for this, didn't I.

Τι πράγμα κι αυτό με την ανθρωπότητα. Εκεί που είχαμε λύσει όλα μας τα προβλήματα και ήμαστε ενωμένοι, έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε το κοινό μας μέλλον, προκύπτει ξαφνικά το ζήτημα με τα βιονικά ενισχυμένα άτομα. Να 'σου πάλι διαχωρισμός, εντάσεις, καταπίεση και, με ένα άλμα λογικής που θα το ζήλευε και ο λογογράφος του Τραμπ, τρομοκρατικές ενέργειες με χιλιάδες νεκρούς. Τι χιλιάδες, βάλε εκεί ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ να το ευχαριστηθούμε. Φυσικά και είναι από πίσω οι Ιλουμινάτι, αποκλείεται να είμαστε εμείς τέτοια κτήνη εκ φύσεως.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Among the Sleep @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Ο ύπνος θρέφει τα μωρά και τους παιδικούς μας εφιάλτες

Ωραίο πράγμα η παιδική φαντασία. Είναι ικανή να μετατρέψει ένα απλό σκουπόξυλο της μαμάς, στο πιο επιβλητικό άλογο που περπάτησε ποτέ σ’ αυτόν τον πλανήτη. Στα μάτια ενός παιδιού, το αστρόπλοιο Enterprise από το τηλεοπτικό Star Trek ωχριά μπροστά στο υπερσύγχρονο διαστημόπλοιο στο οποίο μεταμορφώνει το παλιό αυτοκίνητο του μπαμπά. Βέβαια, εκτός από το να φτιάχνει όμορφες εικόνες, το παιδικό μυαλό είναι ικανό να κάνει ακόμα και το πιο ασφαλές μέρος του κόσμου, όπως είναι το παιδικό δωμάτιο, στο πιο τρομακτικό και επικίνδυνο μέρος που μπορεί να βρεθεί κανείς. Με το που χάνεται το φως της ημέρας, το δωμάτιο με τα χαριτωμένα επιπλάκια και τα πολύχρωμα φωτιστικά, γίνεται ένας τόπος εχθρικός και αφιλόξενος, γεμάτος σκιές και περίεργους ήχους.      

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Overwatch @PC, PS4, Xbox One του Δημήτρη «tsab» Τσαμπίρα

tags: Xbox One

Ή αλλιώς το Team Fortress 2 του καναπέ

Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ό,τι πιάνει η Blizzard γίνεται χρυσός, από το World of Warcraft και το Hearthstone μέχρι το Diablo, το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για το Overwatch. Από την πρώτη εμφάνιση του προ διετίας μέχρι τα εκτεταμένα beta (stress) test το παιχνίδι έχει εμφανιστεί ως το επόμενο hit της Blizzard το οποίο θα συζητιέται για πολύ καιρό. Είναι όμως έτοιμο να εκτοπίσει το Team Fortress 2 από το θρόνο των καρτουνίστικων  πίου-πίου με κοσμητικό premium; (Όχι Στέλιο, το Splatoon δεν το μετράμε γιατί έχει μπογιές και είναι στο Γουή-Γιού.)

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
The Witcher 3: Blood and Wine @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Ο πεντάμορφος και το τέρας

To Blood and Wine είναι η δεύτερη από τις δύο μεγάλες ξεχωριστές ιστορίες (με τη μορφή expansion) που ετοίμασε η CD Projekt RED για το The Witcher 3: Wild Hunt. Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής – και αυτό παρακαλώ να μείνει μεταξύ μας - τόσο αυτή, όσο και η πρώτη (Heart of Stones), δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Το Wild Hunt είναι ένα υπερπλήρες παιχνίδι, γεμάτο με εκατοντάδες αποστολές και σχεδόν αμέτρητα σημεία ενδιαφέροντος στον χάρτη του πελώριου κόσμου του. Συνεπώς, δεν υπήρχε λόγος για τη δημιουργία πρόσθετου υλικού αφού, ούτως ή άλλως, το αρχικό παιχνίδι προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία με αρχή, μέση και τέλος, χωρίς κενά και ασάφειες στην ιστορία του Γκέραλτ από τη Ρίβια. Η τριλογία του Λευκού Λύκου έκλεισε με ιδανικό τρόπο και το πολωνικό στούντιο θα μπορούσε, από πέρυσι κιόλας, να έχει αφοσιωθεί στον επόμενο στόχο του, το Cyberpunk 2077. Παρ’ όλα αυτά, οι άνθρωποι της CD Projekt RED θεώρησαν σωστό να αποχαιρετήσουν τη σειρά Witcher, με ένα μεγάλο – από κάθε άποψη – expansion, κόντρα στη λογική των “λιπόσαρκων” και σύντομων DCL που μας έχουν συνηθίσει οι περισσότερες εταιρίες του χώρου. Ως άλλος πρέσβης που μας κακομαθαίνει, λοιπόν, δεν μας προσφέρει μόνο από ένα λαχταριστό σοκολατάκι, αλλά ολόκληρο το δίσκο! Η αποχαιρετιστήρια DLC περιπέτεια του Γκέραλτ είναι μια χορταστική περιπέτεια, η οποία άνετα κοντράρει αυτόνομα RPG όπως το πρώτο Mass Effect, τόσο σε διάρκεια, όσο και περιεχόμενο. Ναι, για τέτοιο σοκολατάκι του πρέσβη, σας μιλάω. 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Ori and the Blind Forest‏: Definitive Edition‏ @PC, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Indie, παραμυθένια και βελτιωμένη… υπερπαραγωγή

Το κείμενο είναι αναδημοσίευση και γίνεται με την ευκαιρία της διάθεσης του Ori and the Blind Forest: Definitive Edition. Λεπτομέρειες για τη νέα έκδοση, θα βρείτε στο τέλος της αρχικής παρουσιάσης.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Mighty No.9 @PS4, Xbox One, PC, Wii U, PS Vita, 3DS, PS3, X360 του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο

Το ταξίδι του Mighty No.9 στον μαγικό κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013, μέσω του Kickstarter. Η καμπάνια του παιχνιδιού σημείωσε τρομακτική επιτυχία, αφού χρηματοδοτήθηκε μέσα σε δύο μόλις ημέρες από την έναρξή της, ενώ, μέχρι τη λήψη της, συγκεντρώθηκε το ποσό των τεσσάρων εκατομμυρίων δολαρίων, σπάζοντας όλα τα ρεκόρ στο Kickstarter. Η τεράστια αυτή επιτυχία οφειλόταν στο γεγονός ότι το Mighty No.9 υποσχόταν δύο απλά πράγματα: τη νοσταλγία και τον… Mega Man. Διαφημίστηκε όχι μόνον ως ένας νοσταλγικός τίτλος βγαλμένος από τη χρυσή εποχή των 8-μπιτων συστημάτων, αλλά και ως ο πνευματικός διάδοχος της μασκότ της Capcom, το παιχνίδι που θα συνέχιζε την κληρονομιά των παλιών καλών Mega Man. Στην περίπτωση του Mighty No.9, οι προθέσεις ήταν οι καλύτερες και οι συνθήκες φάνταζαν ιδανικές. Πίσω από την ανάπτυξη του τίτλου βρισκόταν ο Κέιτζι Ιναφούνε, ο “μπαμπάς” του MM, παρέα με βετεράνους σχεδιαστές που συμμετείχαν στη δημιουργία των παλιών παιχνιδιών της σειράς. Μακριά από την πιεστικό περιβάλλον μιας μεγάλης εταιρίας όπως η Capcom, o Ιναφούνε ήταν ελεύθερος να δημιουργήσει το παιχνίδι που λαχταρούσαν οι χιλιάδες οπαδοί του Μπλου Μπόμπερ. Τρία χρόνια μετά την ανακοίνωσή του, το Mighty No.9 βρίσκεται στα χέρια μας και το τελικό αποτέλεσμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Για όλους τους λάθος λόγους και σίγουρα όχι για τους φίλους του Mega Man :P         

περισσότερα ⇒