Xbox One

δημοσιεύσεις

hands-on
Assassin’s Creed Odyssey: μια πρώτη επαφή @Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Το blockbuster της Ubisoft έρχεται στην Ελλάδα, ιδανική αφορμή για να το δούμε πρώτοι στα μέρη μας

Τα έχουμε συζητήσει αρκετές φορές και στο site, αλλά αξίζει τον κόπο να το αναφέρουμε ξανά: στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά δύσκολο να προσφέρει κανείς δημοσιογραφική κάλυψη πριν από την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού. Πρώτα από όλα, σχεδόν κανένα ελληνικό μέσο δεν έχει τη δυνατότητα να καλύψει τις μεγάλες εκδηλώσεις του gaming, καθώς δεν υπάρχουν έσοδα από τον κλάδο που να δικαιολογούν τέτοιες «επενδύσεις» από τα ίδια τα μέσα, πόσο μάλλον όταν τα όποια έσοδα δεν επαρκούν για κάποια χρηματική αμοιβή στη συντακτική ομάδα. Όλοι πρέπει να βασίζονται σε διαφημιστικού τύπου χορηγίες ή συνεργασίες άλλης μορφής, μπας και βρουν κάποιο κονδύλι να πάνε σε κάποια έκθεση. Και φυσικά λίγοι έχουν τις κατάλληλες επαφές για κάτι τέτοιο. Δεύτερον, οι τοπικές αντιπροσωπείες δεν έχουν συνήθως τη δυνατότητα να απαιτούν αντίτυπα των παιχνιδιών πριν από την κυκλοφορία τους... ή δεν θέλουν να τα ζητήσουν, καθώς φοβούνται (δικαίως μερικές φορές) ότι θα εκτεθούν στον εκδότη, λόγω μη τήρησης των όρων της κάλυψης. Το αποτέλεσμα είναι να βρισκόμαστε σε έναν διαρκή αγώνα δρόμου, ώστε να καταφέρουμε να παίξουμε ένα παιχνίδι αρκετά για να το αξιολογήσουμε με αξιοπιστία, αλλά και να δημοσιεύσουμε την κριτική εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, προτού χαθεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Unravel Two @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Το παιχνίδι συνεργασίας κάνει τη διαφορά

Το Unravel Two έρχεται από τη Σουηδία, μέσω Αμερικής, σε κονσόλες και υπολογιστές για να μας χαρίσει όχι μόνο μία όμορφη εμπειρία αλλά και για να αισθανθούμε – έστω και για λίγο – ξεχωριστοί. Βλέπετε, το νέο παιχνίδι της  Coldwood Interactive φέρνει μαζί του λίγη από την αύρα της Ε3, της μεγαλύτερης έκθεσης βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο, και αυτό γιατί η επίσημη ανακοίνωση του παιχνιδιού και η κυκλοφορία του στα ψηφιακά καταστήματα, πραγματοποιήθηκαν την ίδια ακριβώς ημέρα, κατά τη διάρκεια της φετινής παρουσίασης της Electronic Arts. Χάρις στην τεχνολογία και τις ανέσεις που αυτή προσφέρει, έχουμε, πλέον, τη δυνατότητα να απολαμβάνουμε παιχνίδια, ελάχιστες στιγμές μετά από την επίσημη παρουσίασή τους. Δεν το λες και λίγο.  

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Vampyr @Xbox One, PS4, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Τι είναι η ζωή, παρά θάνατος σε αναμονή;

Πώς καταλαβαίνεις ότι ένα μέσο έχει ωριμάσει εμπορικά; Όταν η επιτυχία, σχετική ή μη, παύει να συναρτάται με την ποιότητα. Αυτό είναι το ορόσημο κατά το οποίο αυτό το μέσο απευθύνεται πλέον στο λεγόμενο «ευρύ κοινό». Στον χώρο του gaming, πολλές φορές κάνουμε το λάθος να θεωρούμε ότι η προσέγγιση του ευρύτερου κοινού έχει να κάνει με τη διεύρυνση του βασικού («σκληροπυρηνικού», αν θέλετε) κοινού των gamers, ώστε αυτό να ταυτίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο με το ευρύτερο ή «mainstream» κοινό που θέλουμε να προσεγγίσουμε. Είναι μια τακτική που έχει φέρει θετικά αποτελέσματα και όντως έχει αποφέρει αναγνωρισιμότητα στον κλάδο του gaming, ενώ παράλληλα έχει αυξήσει τα έσοδά του.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Yoku's Island Express @PS4, Xbox One, Switch, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Ένα ανοιχτόκοσμο φλιπεράκι

Το έχουμε πει, αλλά αξίζει τον κόπο να το επαναλάβουμε: η κατηγορία των platform προσφέρεται για μεγάλα πράγματα. Είναι από τις λίγες κατηγορίες που επιτρέπουν στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν παιχνίδια που ξεφεύγουν από τα καθιερωμένα, ξεπερνώντας τους όποιους περιορισμούς θέτει το ίδιο το είδος. Γι’ αυτό και η συγκεκριμένη κατηγορία βιντεοπαιχνιδιών, παρά τις δεκαετίες που κουβαλά στις πλάτες της, παραμένει, μέχρι και σήμερα, τόσο αγαπητή σε παίκτες και δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών. Από τη στιγμή που η κατηγορία απομακρύνθηκε από τη συνταγή των Super Mario και Sonic, άρχισαν να εμφανίζονται πλατφορμάκια που βασίζονταν σε φρέσκες ιδέες και πρόσφεραν εναλλακτικούς τρόπους παιχνιδιού, εντός των ορίων της κατηγορίας. Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι και το Yoku’s Island Express.  

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Dark Souls Remastered @PS4, Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Ευπρόσδεκτες τεχνικές βελτιώσεις για έναν τίτλο που αξίζει μια θέση στο πάνθεον των κλασικών

Ας ξεκινήσουμε με τα εύκολα: το Dark Souls Remastered είναι μια πολύ ευπρόσδεκτη επανέκδοση που κάνει ακριβώς αυτό που γράφει στο κουτί: είναι ένα remaster και όχι ένα remake στο στυλ του Shadow of the Colossus. Αυτό σημαίνει ότι οι βελτιώσεις είναι μόνο τεχνικές, χωρίς ουσιαστικές παρεμβάσεις στη φύση του τίτλου. Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτές είναι και οι μοναδικές βελτιώσεις που χρειάζεται. Γιατί το Dark Souls είναι ένας τίτλος που του αξίζει να μείνει διαχρονικός, ένας τίτλος κλασικός με όλη την έννοια της λέξης, βάσει του οποίου κρίνονται και θα κρίνονται πολλοί νεότεροι.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
State of Decay 2 @Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Άλλο ένα τίμιο ΑΑ που αδικείται από τις συνθήκες κυκλοφορίας του

Θυμάστε καθόλου τις μεθυστικές μέρες του Summer of Arcade στο Xbox 360; Σε μια εποχή που η ψηφιακή διανομή έκανε τα πρώτα της βήματα στις κονσόλες, η Microsoft διοργάνωνε κάθε καλοκαίρι μια ιδιότυπη «γιορτή» κατά τη διάρκεια της οποίας εστίαζε σε τέσσερις ιδιαίτερες και πολλά υποσχόμενες κυκλοφορίες που ήταν διαθέσιμες αποκλειστικά στο Xbox Live Arcade. Ήταν μια εποχή που έφερε πολλούς από εμάς σε επαφή με τον πλούτο και την ποιότητα των ανεξάρτητων παραγωγών, ενώ παράλληλα πρόσφερε στους μικρότερους εκδότες προβολή και αναγνωρισιμότητα που δεν μπορούσαν να απολαύσουν σε καμία άλλη πλατφόρμα, τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια της πρωτοβουλίας. Ήταν μια περίοδος που συνέβαλε σημαντικά στην έκρηξη των ανεξάρτητων παραγωγών που παρατηρούμε τον τελευταίο καιρό και βοήθησε στην ανάδειξη σημαντικών στούντιο.

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2018: Η Microsoft ""

tags: Xbox One

Δυναμικό ξεκίνημα, εντυπωσιακό κλείσιμο και πάμπολλα παιχνίδια στο ενδιάμεσο

Γεμάτη σιγουριά και αυτοπεποίθηση για το υλικό που είχε στα χέρια της και ακολουθώντας το παράδειγμα της Sony (βλέπε Ε3 2015 και Ε3 2016), η Microsoft πραγματοποίησε μία χορταστική και αρχοντική εμφάνιση, εστιάζοντας αποκλειστικά και μόνο στα παιχνίδια. Από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό, η αμερικάνικη εταιρεία "βομβάρδιζε" θεατές και τηλεθεατές με όλους εκείνους τους τίτλους που πρόκειται να κυκλοφορήσουν για το Xbox One, φέτος και του χρόνου. Τέλος, η MS ξεκαθάρισε ότι παραμένει αφοσιωμένη στην οικογένεια των Xbox, ανακοινώνοντας - δια στόματος Φιλ Σπένσερ - την απόκτηση τεσσάρων αξιόλογων στούντιο. H οικογένεια του Xbox υποδέχεται τις Undead Labs (State of Decay), Playground Games (Forza Horizon 3), Ninja Theory (Hellblade: Senua's Sacrifice) και Compulsion Games (We Happy Few).     

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2018: Η Electronic Arts ""

tags: Xbox One

Στον αυτόματο πιλότο

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος, η Electronic Arts εγκαινίασε την Ε3, για να μη χαλάνε τα γούρια και οι συνήθειες. Η φετινή παρουσία της αμερικάνικης εταιρείας ήταν σαφώς πιο συμμαζεμένη (λιγότεροι γιουτιούμπερς - αυτή η μάστιγα, ινφλουένσερς και λοιποί περίεργοι), εστιάζοντας στις γνωστές και ετήσιες κυκλοφορίες (Battlefield, FIFA, NBA Live). Ωστόσο, αν εξαιρέσουμε δύο τίτλους από ανεξάρτητα στούντιο, η παρουσίαση της ΕΑ δεν έκρυβε καμία έκπληξη, ενώ, για μία ακόμα φορά, δεν έδειξε τίποτα απολύτως σχετικά με τα τόσα πολλά παιχνίδια Star Wars που, σε θεωρητική βάση, βρίσκονται στα σκαριά τα τελευταία τρία χρόνια.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Sea of Thieves @Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Πειρατική χαρά

Αυτό το review άργησε πολύ, δεν υπάρχει αμφιβολία. Όμως αυτή η καθυστέρηση έχει και την καλή της πλευρά. Δεν πρόκειται να προσποιηθώ, βέβαια, ότι ο λόγος που άργησα να καταπιαστώ με το κείμενο ήταν διότι ήθελα να σχηματίσω όσο το δυνατόν σφαιρικότερη άποψη ή ότι ήθελα να δω μερικά δείγματα από το πλάνο της Rare για την περαιτέρω εξέλιξη του τίτλου. Όχι, ο πραγματικός λόγος που καθυστέρησε το κείμενο ήταν ο τεράστιος φόρτος εργασίας και ορισμένα θεματάκια υγείας που με ταλαιπώρησαν αυτόν τον καιρό, ενώ παράλληλα έπρεπε να ασχοληθώ με άλλες μεγάλες κυκλοφορίες που είχαν προτεραιότητα κυρίως για τους αναγνώστες... αλλά και για εμένα τον ίδιο.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
A Way Out @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Γιατί τα δύο μυαλά είναι καλύτερα από ένα

Η συνεργασία δεν είναι απλά τρόπος επιβίωσης για τους πρωταγωνιστές του A Way Out, Βίνσεντ και Λεό, αλλά είναι και ο μοναδικός τρόπος για να παίξει κανείς το παιχνίδι της Hazelight Studios. Προκειμένου να αναδείξει την αξία της συνεργασίας, η ομάδα του Τζόζεφ Φάρες δημιούργησε έναν τίτλο ο οποίος σχεδιάστηκε αποκλειστικά για co-op δύο παικτών. Παρεμπιπτόντως, αρκετά από τα μέλη της Hazelight συμμετείχαν στην ανάπτυξη του συγκινητικού Brothers: A Tale of Two Sons, ενός ψεύδο-co-op, στο οποίο ένας παίκτης είχε υπό τον έλεγχό του δύο χαρακτήρες αντί για έναν. Στην περίπτωση του A Way Out, κάθε παίκτης είναι υπεύθυνος για τον δικό του χαρακτήρα, επηρεάζοντας με τις πράξεις του, την κοινή πορεία των φυλακισμένων Βίνσεντ και Λεό προς την ελευθερία.

περισσότερα ⇒