Xbox One

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
Star Wars Battlefront II @PS4, Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Μια του Χαν Σόλο, δύο του Μπόμπα Φετ, τρεις και το λουρί της Οργκάνα(ς)

Σε μια άλλη εποχή, θα είχαμε να γράψουμε μόνο για το παιχνίδι. Και θα ήταν πολύ εύκολο, καθώς το Star Wars Battlefront II θα έπρεπε να είναι κανονικά η απόλυτη επιτυχία των γιορτών. Είναι μια πλούσια παραγωγή με ένα ηγεμονικό license, η οποία έχει πίσω της την πανίσχυρη μηχανή μάρκετινγκ της ΕΑ, αλλά και της Disney, καθώς η κυκλοφορία της συμπίπτει λίγο-πολύ με την κυκλοφορία του The Last Jedi στις αίθουσες (σε περίπτωση που μένετε σε μια σπηλιά στην Κουρούτα τον τελευταίο καιρό, πρόκειται για το όγδοο επίσημο κινηματογραφικό κεφάλαιο του Πολέμου των Άστρων). Επιπλέον, είναι η συνέχεια του καθόλα επιτυχημένου Battlefront, του απόλυτου τίτλου για όσους ήθελαν να ζήσουν μια γρήγορη και φαντασμαγορική εμπειρία multiplayer, χωρίς τις hardcore επιταγές ενός Battlefield ή Call of Duty. Είναι η κλασική περίπτωση του «Τι θα μπορούσε να πάει στραβά;» και η απάντηση είναι, όπως συνήθως: «Αρκετά πραγματάκια».

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Wolfenstein II: The New Colossus @PS4, Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Άγριο, θρασύτατο και ανισόρροπο (με όλες τις πιθανές έννοιες)

Παρόλο που δεν «έβαλε φωτιά» στα ράφια των καταστημάτων (αυτό θα το κατάφερναν λίγο αργότερα οι Bethesda/id με το εκπληκτικό, κυριολεκτικά και μεταφορικά, DOOM του 2016), το Wolfenstein: The New Order ήταν ένα θρασύτατο videogame. Η Bethesda δεν τόλμησε απλά να κυκλοφορήσει ένα αποκλειστικά single-player FPS σε μια εποχή που το multiplayer κυριαρχούσε (όχι, τα Far Cry δεν είναι ακριβώς FPS), αλλά και να υψώσει το μεσαίο δάχτυλο σε ένα ευρύτερο κατεστημένο, ιδιαίτερα στις κονσόλες. Πρώτα από όλα, δεν δίστασε να θυσιάσει τα γραφικά προς όφελος του frame rate, η οποία φυσικά ήταν η κατάλληλη επιλογή για έναν τίτλο που θα βασιζόταν στην arcade δράση του. Στη συνέχεια, όμως, αψήφησε την arcade φιλοσοφία του και πρόσθεσε μηχανισμούς stealth, μαζί με την κατάλληλη ενθάρρυνση, όπως εξειδικευμένα perks και skill trees. Αλλά αυτή η ανατρεπτική διάθεση συνεχίστηκε και στην αφήγηση, καθώς εκεί που περιμέναμε μια υποτυπώδη ιστορία που απλώς θα δικαιολογούσε την ατελείωτη σφαγή, τελικά η ομάδα ανάπτυξης MachineGames μάς έδωσε μια αφήγηση τύπου Ταραντίνο με μπόλικο μονόλογο, φιλοσοφημένη (και κάφρικη) βία και σατιρική διάθεση. Η αλήθεια είναι ότι το The New Order δεν πέτυχε σε όλα του, αλλά ήταν το είδος του παιχνιδιού που γελάει κατάμουτρα στις αδυναμίες του και σε κερδίζει.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
DOOM @PS4, Switch, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Ολική Επαναφορά (τώρα και για το Switch)

Το κείμενο δημοσιεύεται εκ νέου με αφορμή την κυκλοφορία του παιχνιδιού στο Switch. Την άποψη για το φορητό/σταθερό DOOM, θα τη βρείτε στη δεύτερη σελίδα του review.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Assassin’s Creed: Origins @PS4, Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Φάγαμε τον Άνουβι, μας έμεινε ο Ώρος

Μετά από εννέα χρόνια ανελλιπούς παρουσίας στους καταλόγους με τις πολυαναμενόμενες κυκλοφορίες της χρονιάς, η σειρά Assassin’s Creed αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα για έναν χρόνο. Ας το ξαναδούμε πάλι: μετά από ΕΝΝΕΑ χρόνια ανελλιπούς παρουσίας, εννέα χρόνια γεμάτα με πανάκριβα blockbusters, ενώ σε αρκετά από αυτά τα χρόνια υπήρχαν και «διπλές» κυκλοφορίες, αν συνυπολογίσουμε τις κυκλοφορίες για φορητά, το ένα και μοναδικό spin-off για συστήματα προηγούμενης γενιάς και τα διάφορα παρατρεχάμενα platformers και card games για κινητά, η εκδότρια Ubisoft αποφάσισε να ξεκουράσει τη σειρά Assassin’s Creed για ΕΝΑΝ χρόνο. Δηλαδή κάποιος πίστεψε ότι μια σειρά με τόσα συσσωρευμένα χρόνια στιλιζαρισμένης δράσης και μυθολογίας και με παγιωμένο gameplay το οποίο είχε αρχίσει πλέον να δείχνει σχεδόν προκλητικά τις αδυναμίες του, θα μπορέσει να αλλάξει ρότα μέσα σε έναν χρόνο.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
ELEX @PC, PS4, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Για μερακλήδες. Με όλη την έννοια του όρου

Κάποτε υπήρχε ένα role playing game που το έλεγαν Gothic. Ήταν δημιούργημα ενός μικρού στούντιο από τη Γερμανία, ονόματι Piranha Bytes, το οποίο ιδρύθηκε το 1997 ειδικά για τη δημιουργία του συγκεκριμένου παιχνιδιού. Το Gothic κυκλοφόρησε τελικά το 2001 στη Γερμανία, αλλά έκανε αισθητή την παρουσία του τέλη του 2001 προς αρχές του 2002, όταν κυκλοφόρησε σε περισσότερες χώρες, μεταφρασμένο στα Αγγλικά. Το γεγονός ότι αυτός ο τίτλος, από αυτή τη μικρή ομάδα, κατάφερε να μην περάσει απαρατήρητος, αποτελεί από μόνο του μεγάλο κατόρθωμα, γιατί εκείνη τη χρονιά κυκλοφόρησε και το Elder Scrolls III: Morrowind, ένας πραγματικός κολοσσός του είδους, με μεγάλη παράδοση και τεράστιο κοινό.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Pro Evolution Soccer 2018 @ PS4, Xbox One, PC, PS3, X360 του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: Xbox One

Για καλό και για κακό, σαν να μην πέρασε μια μέρα

Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, οι περισσότεροι συντάκτες που αναλαμβάνουν να καλύψουν το ρόστερ των αθλητικών τίτλων μιας γενιάς συστημάτων, θα πρέπει να νομίζουν πως βρίσκονται σε μια «Ημέρα της Μαρμότας» όταν έρχεται η ώρα να αξιολογήσουν το επόμενο Pro, FIFA, NBA 2K και το... συνάφι τους. Το έχουμε ξαναγράψει εδώ πολλάκις, αλλά ο χρόνος (ή καλύτερα η έλλειψη αυτού) είναι αδυσώπητος για αυτές τις ομάδες ανάπτυξης που δουλεύουν στα ετήσια επεισόδια των αθλητικών σειρών. Έξι με οχτώ μήνες καθαρού development (αν αφαιρέσεις όλο το pre-production, το debugging, κτλ), πόσους πειραματισμούς και αλλαγές να επιτρέψουν σε ένα project με τόσες πολλές και περίπλοκες συνισταμένες; Και από την άλλη, πόσα πράγματα να γράψεις για το κάθε νέο επεισόδιο σε ένα «ποδοσφαιράκι», που χρησιμοποιεί πάνω-κάτω τα ίδια υλικά με την προηγούμενη φορά; Γιατί φυσικά, και το Pro Evolution Soccer 2018 είναι το παιχνίδι που κυκλοφόρησε πέρυσι περίπου ίδια εποχή, με μερικές αισθητές επεμβάσεις σε στοιχεία του gameplay, ορισμένες αισθητικές αλλαγές, και τα ίδια προτερήματα και μειονεκτήματα που χαρακτηρίζουν τη σειρά εδώ και... ποιος θυμάται πλέον πόσα χρόνια.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Battle Chasers: Nightwar @PS4, Xbox One, Switch, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Μερακλίδικο dungeon crawling

To Battle Chasers: Nightwar είναι ένα από αυτά τα παιχνίδια που ξέρει από την αρχή ότι δεν πρόκειται να βάλει φωτιά στα ταμεία και ότι απευθύνεται σε ένα περιορισμένο κοινό. Για αυτό, άλλωστε, υλοποιήθηκε μέσω crowdfunding, έστω και αν βρέθηκε και εκδότης στην πορεία. Από την άλλη πλευρά, δεν υπάρχουν πολλά παιχνίδια αυτής της συνομοταξίας που μπορούν να επικαλεστούν μια τόσο καταξιωμένη καλλιτεχνικά ομάδα, αλλά και ένα σχετικά δυνατό license για τους λάτρεις του fantasy και των κόμιξ.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Cuphead @PC, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Γιατί άλλο ρετρό κι άλλο βίντατζ

Ακόμη κι αν δεν γνωρίζεις την ιστορία του Cuphead, καταλαβαίνεις αμέσως ότι πρόκειται για έργο αγάπης. Είναι από αυτούς τους τίτλους που η επίδραση του design είναι τόσο καταλυτική, ώστε η ταυτότητά τους ως παιχνίδια να περνά σε δεύτερη μοίρα.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Sonic Mania @PS4, Switch, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

True Blue

Πρέπει να βρισκόμαστε στο 1995 με την SEGA συνεχίζει να δημιουργεί τον έναν μεγάλο τίτλο μετά τον άλλο, απαλλαγμένη από πάσης φύσης προβλήματα. Η Sonic Team βρίσκεται σε δημιουργικό οίστρο και ο Σόνικ, ως άλλος μπλε σίφουνας, επιστρέφει φουριόζος μετά την επιτυχία των Sonic 3 και Sonic & Knuckles, για μία ακόμη μεγάλη περιπέτεια - αυτή τη φορά στο Saturn. To μοναδικό πράγμα που μαρτυρά ότι είμαστε στο 2017 και όχι στο 1995 είναι ότι ο αγαπημένος σας Σχοινόβης δεν είναι πια δεκαεπτά ετών αλλά κοντεύει τα σαράντα! Υπεύθυνο γι' αυτήν την χρονική σύγχυση, το Sonic Mania, η νέα - δισδιάστατη παρακαλώ – περιπέτεια της μασκότ της SEGA.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Destiny 2 @PS4, Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Περισσότερο... Destiny Complete

Κανονικά, αυτό θα έπρεπε να είναι ένα από τα πιο εύκολα review όλων των εποχών, αν εξαιρέσεις φυσικά την ώρα που χρειάστηκε να επενδύσω στο παιχνίδι για να μπορέσω να γράψω ολοκληρωμένα. Τώρα που το σκέφτομαι, ΕΙΝΑΙ ένα από τα ευκολότερα review όλων των εποχών, όσον αφορά το συντακτικό κομμάτι, γιατί έχουμε αναλύσει ήδη τι είναι αυτό που κάνει το Destiny τόσο ξεχωριστό ως εμπειρία, αλλά και ποιες είναι οι φιλοδοξίες του ως franchise, στην κριτική του προηγούμενου τίτλου.

περισσότερα ⇒