Xbox One

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
Mass Effect: Andromeda @PC, Xbox One, PS4) του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Επιτέλους, ένα ενδιαφέρον review

Μην παίρνετε τον υπότιτλο στα σοβαρά, δεν με έπιασε ξαφνικά κάποια μεγαλομανία. Όταν λέω ότι το συγκεκριμένο review έχει ενδιαφέρον, δεν αναφέρομαι φυσικά στο δικό μου κείμενο, αλλά στη διαδικασία της κριτικής. Όπως έχω αναφέρει αρκετές φορές τον τελευταίο καιρό, θεωρώ ότι έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που τα περισσότερα παιχνίδια είναι κατά βάση «καλά». Εκτός και αν υπάρξει κάποια καταστροφικά βαρετή εξέλιξη, ελάχιστα είναι τα παιχνίδια που δεν αξίζει καν να παίξεις, αν σου αρέσει το είδος. Στη χειρότερη περίπτωση, μιλάμε για μέτριες και ανέμπνευστες κυκλοφορίες, παρά για «κακά» παιχνίδια.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Resident Evil 7: biohazard @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Άψογο και χωρίς ζόμπι

Δεν υπάρχει λόγος να το κρύβω: το Resident Evil 7: biohazard με αιφνιδίασε. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι από το Resident Evil 4 και έπειτα, η σειρά τρόμου και επιβίωσης άλλαξε ύφος και προσανατολισμό, κάνοντας μία στροφή προς την καθαρόαιμη δράση. Με κάθε νέο επεισόδιο, η σειρά έφευγε όλο και περισσότερο από το πνεύμα των Resident Evil που κυκλοφόρησαν μέχρι το 2003, με αποκορύφωμα το Resident Evil 6, ένα παιχνίδι που ήθελε να κάνει πολλά πράγματα μαζί σε μία προσπάθεια να ικανοποιήσει τους πάντες. Και τι δεν είχε το RE6: κυνηγητό με αυτοκίνητα, δράση μέσα σε ακυβέρνητο αεροπλάνο, η χωρίστρα του Λίαν ενάντια στα μούσκουλα του Κρις, μάχη με έναν επίμονο ζομποτυραννόσαυρο, κρυφτούλι με το κακέκτυπο του Nemesis, εκρήξεις χολιγουντιανών προδιαγραφών, καταστροφές κτηρίων α λα Uncharted, ξύλο και καράτε. Με τον καιρό, λοιπόν, και όσο η Capcom συνέχιζε τους πειραματισμούς, τα Resident Evil έχαναν σταδιακά τον χαρακτήρα τους. Αν και έγινε μια προσπάθεια επαναφοράς με τα Resident Evil Revelations και Revelations 2, ωστόσο, η σειρά συνέχισε να “πατάει” σε δύο βάρκες. Δράση και το πιστολίδι, από τη μία, τρόμος και την επιβίωση, από την άλλη, χωρίς ποτέ να βρεθεί η χρυσή τομή.   

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Final Fantasy XV @Xbox One, PS4) του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Φύγαμε για ταξίδι και ξεχάσαμε την ιστορία και τους χαρακτήρες

Είναι περίεργο το πόσο διαφορετικά μετράει ο χρόνος για τα αγαπημένα μας βιντεοπαιχνίδια. Όταν ανακοινώθηκε το Final Fantasy XV, το ημερολόγιο ήταν “καρφωμένο” στο έτος 2006. Τότε, το X360 έκλεινε τη δεύτερή του χρονιά στην παγκόσμια αγορά, το PS3 ξεκινούσε τα πρώτα του βήματα, ενώ – αν δεν με απατά η μνήμη μου – το The Legend of Zelda: Twilight Princess δεν είχε, ακόμα, κυκλοφορήσει στο Gamecube. Και για να σας βοηθήσω έτσι ώστε να τοποθετηθείτε χρονικά, αρκεί να σας πω ότι στις αρχές του 2006, οι κάτοχοι PS2 απολάμβαναν το Final Fantasy XII.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition @Xbox One, PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Δρακογέννητος και ρετουσαρισμένος

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της τωρινής γενιάς συστημάτων, είναι η επανακυκλοφορία πολλών παιχνιδιών από την προηγούμενη, με τη μορφή τυπικών remaster. Ακολουθώντας τις επιταγές της μόδας αυτής, η Bethesda πήρε την απόφαση να μεταφέρει το Elder Scrolls V: Skyrim, το οποίο κυκλοφόρησε πριν πέντε χρόνια για PC, PS3 και X360, στα νέα συστήματα. Άλλωστε, θα ήταν ανεπίτρεπτο να λείπει από τα PS4 και Xbox One, ένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια ρόλων των τελευταίων ετών.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Moto Racer 4 @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Εφιάλτης στο δρόμο με τις λάσπες

Αν ξεχωρίζει για ένα πράγμα το Moto Racer 4, αυτό είναι σίγουρα η αμεσότητά του. Ο τίτλος της Microids, δίχως να χρονοτριβεί, “αποκαλύπτει” ευθύς αμέσως τις αρετές του. Ή πιο σωστά, την έλλειψη αυτών. Δεν χρειάζεται να αφιερώσετε ώρες ολόκληρες παίζοντας το παιχνίδι για να διαπιστώσετε ότι το MR4 συγκεντρώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που… δεν θέλουμε να βλέπουμε στα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια. Πόσο μάλλον γι’ αυτά που αγοράζουμε :P Τα προβλήματα και οι ατέλειες εμφανίζονται σχεδόν αμέσως, από τη στιγμή που θα πατήσουμε το “start” και θα περάσουμε στο εισαγωγικό μενού του παιχνιδιού. Το μήνυμα που στέλνει το Moto Racer 4 είναι ξεκάθαρο. Αγαπητέ gamer, εδώ που ήρθες δεν πρόκειται να περάσεις καλά και σίγουρα δεν υπάρχει κάτι που θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, ω, χο, χο, χο! 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Dishonored 2 @PC, PS4, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Ένας κόσμος που θέλεις να γνωρίσεις, ένα παιχνίδι που παίζεις όπως θέλεις

Το Dishonored ήταν ένα από αυτά τα παιχνίδια που έρχονται από το πουθενά και αναστατώνουν τον κόσμο σου, όχι επειδή κάνουν τα πράγματα διαφορετικά, αλλά επειδή σταχυολογούν, βελτιστοποιούν και εμπλουτίζουν ήδη υπάρχουσες συνταγές με τρόπο ακαταμάχητο. Ο πρώτος τίτλος της σειράς (πλέον) πήρε τους αφηγηματικούς μηχανισμούς ενός System/BioShock, πρόσθεσε ακόμη περισσότερο εύρος και, πρωτίστως, ελευθερία. Στη συνέχεια, πήρε αυτόν τον καλοσχηματισμένο πυρήνα και τον τοποθέτησε σε έναν βικτοριανό δυστοπικό κόσμο, όπου η τεχνολογία μάχεται με τη μαγεία και η πολιτική ίντριγκα ρέει γύρω από αυτήν τη σύγκρουση, σαν κάτι που θα έγραφε ίσως ο Ιούλιος Βερν σε συνεργασία με τον Τζορτζ Μάρτιν.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Titanfall 2 @PC, PS4, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Η επιστροφή του single player FPS, μέρος 2

Λοιπόν, πριν βγει το Ttitanfall 2, αν με ρωτούσε κάποιος για την έκπληξη της χρονιάς, μάλλον θα επέλεγα το νέο Doom. Τον τελευταίο καιρό είχαμε σχεδόν ξεχάσει πώς είναι να αγοράζεις ένα FPS για την ιστορία/campaign του, ενώ και η βασανισμένη περίοδος ανάπτυξής του δεν προοιώνιζε ωραία πράγματα. Κι όμως, η id δεν κατάφερε απλώς να ξεπεράσει το στίγμα της εμπορικής αποτυχίας του Rage, αλλά και να επανεφεύρει μια από τις πιο κλασικές σειρές του gaming. Δεν το λες και λίγο.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Call of Duty: Infinite Warfare @Xbox One, PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

O Πόλεμος των Άστρων – στο περίπου, δηλαδή

Τα Call of Duty, πρέπει να είναι τα παιχνίδια που έχουν “δαιμονοποιηθεί” όσο λίγα σε τούτη τη βιομηχανία. Για την πλειοψηφία των παικτών, έχουν γίνει συνώνυμο της στασιμότητας, της “φλυαρίας” και της έλλειψης ουσιαστικού περιεχομένου, της “αμερικανιάς”, των παιχνιδιών εκείνων που πρέπει να αποφύγει κάθε gamer που σέβεται τον εαυτό του. Είναι από τα παιχνίδια εκείνα που κανένας δεν έχει παίξει, αλλά το αντίστοιχο multiplayer αριθμεί χιλιάδες παίκτες. Δεν σας κρύβω ότι όταν έφτασε το Call of Duty: Infinite Warfare στα χέρια μου, είχα και εγώ τις επιφυλάξεις μου. Δεν ήθελα να με παρεξηγήσει ο κόσμος και να με περάσει για περιστασιακό παίκτη. Με τι μούτρα θα κυκλοφορούσα μετά στην κοινωνία; Τι θα έλεγε ο κόσμος και τα μέσα κονωνικής δικτύωσης για μένα; Παραμερίζοντας όλες αυτές τις ανησυχίες και παίρνοντας το χειριστήριο του Xbox One στα χέρια, διαπίστωσα ότι η εικόνα που έχουμε σχηματίσει για το διάσημο franchise της Activision, δεν δικαιολογεί όλες αυτές τις αντιδράσεις. Με κίνδυνο να “χαλάσω” τον επίλογο του κειμένου, σας πληροφορώ ότι το Infinite Warfare είναι μια χαρά παιχνίδι και δεν απειλεί να καταστρέψει το προφίλ του σκληροπυρηνικού παίκτου, που όλοι έχουμε υιοθετήσει :P 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Battlefield 1 @PC, PS4, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: Xbox One

Φώναξε «όλεθρος» και λύσε τα σκυλιά του πολέμου

Ξεκίνησα να γράφω αυτό το review με μια αναδρομή στα FPS που αντλούν τη θεματολογία τους από την ιστορία και τη στρατιωτική κουλτούρα, αλλά βαρέθηκα, για να είμαι ειλικρινής. Άλλωστε, τα ξέρουμε λίγο πολύ: από πρωτοπόρος του online, το Battlefield της DICE έχει επιστρατευτεί τον τελευταίο καιρό από την EA ως αντίπαλο δέος του Call of Duty, αφού τα Medal of Honor πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο. Αποκορύφωμα αυτής της τάσης ήταν μάλλον το Battlefield 4, το οποίο ακολούθησε με κάθε ακρίβεια τη δομή του μεγάλου του αντιπάλου, από το συναισθηματικό, σύντομο και ιντριγκαδόρικο campaign, μέχρι το persistent multiplayer που ξεπερνά τα όρια ενός απλού mode και αναδεικνύεται σε ολόκληρο χόμπι, για όσους εντρυφήσουν.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
WRC 6 @Xbox One, PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Xbox One

Το ραλάκι που δεν κυνηγάει την πρώτη θέση

Πριν από πάρα πολλά χρόνια, όταν βρισκόμουν στο ξεκίνημα της gaming σταδιοδρομίας μου, οι εξομοιωτές (πτήσεων, αγώνων ταχύτητας, ποδοσφαιρικών αγώνων κλπ.) φάνταζαν στα αθώα παιδικά μου μάτια ως μια πάρα πολύ περίεργη κατηγορία βιντεοπαιχνιδιών. Είχα σχηματίσει την εικόνα ότι το συγκεκριμένο είδος απευθυνόταν αποκλειστικά και μόνο σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας, που είχαν ελάχιστη επαφή με το αγαπημένο μας χόμπι. Ότι ήταν παιχνίδια για ανθρώπους που δεν έπαιζαν παιχνίδια. Υποσυνείδητα, λοιπόν, αντιμετώπιζα τους εξομοιωτές κάθε είδους, ως το πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο. Τότε, τους θεωρούσα τόσο συναρπαστικούς, όσο ήταν και το παρκάρισμα σε άδειο πάρκινγκ. Με τα χρόνια, βέβαια, η γνώμη μου για τους εξομοιωτές άλλαξε και σιγά-σιγά, καθώς εκτίμησα το γεγονός ότι προσδίδουν βάθος στους παραδοσιακούς μηχανισμούς, ενισχύοντας, εν τέλει, την ψευδαίσθηση ρεαλισμού, το άγιο δισκοπότηρο της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών.

περισσότερα ⇒