X360

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
FIFA 17 @PC, PS3, PS4, X360, Xbox One του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: X360

Το καλύτερο ποδοσφαιράκι έβαρ, κι άσε τον Μουστάκη να λέει :-Ρ

Τα παιχνίδια της σειράς FIFA μού έχουν στοιχίσει πολλά. Συγκεκριμένα δύο χειριστήρια, μια συρταρωτή βάση πληκτρολογίου, μία πόρτα ντουλάπας και γύρω στα οκτώ πληκτρολόγια (από τα φτηνά ευτυχώς. Το ένα που άντεξε το χρησιμοποιώ ακόμη). Επίσης, έχω εξασφαλίσει μια θέση πλάι στον Βελζεβούλη με όλα τα καντήλια που έχω κατεβάσει. Με το FIFA δεν παίζουμε, κυρίες και κύριοι. Ή μάλλον παίζουμε, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ. Σας φαίνονται μπερδεμένα όλα αυτά; Κάπως έτσι είναι και τα αισθήματά μου για αυτή την κωλοσειρά.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Pro Evolution Soccer 2017 @ PS4, Xbox One, PC, PS3, X360 του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: X360

Ένα PES, στα καλύτερα και τα χειρότερά του

Ο ετήσιος κύκλος ανανεώσεων των αθλητικών τίτλων είσαι συνήθως αδυσώπητος για τις ομάδες σχεδιασμού τους. Μπορεί το χρήμα να ρέει ζεστό, αλλά αν υπολογίσεις τη διαδικασία του debugging, τα patch, τα update, και οποιοδήποτε επιπλέον περιεχόμενο μπει στο πρόγραμμα, μένουν ουσιαστικά μια... χούφτα μήνες για καθαρό development, για να ετοιμάσει το εκάστοτε στούντιο των Konami, EA και 2K μια πρόταση αγοράς που να ικανοποιεί τους οπαδούς αλλά και να (προσπαθήσει να) καταστεί πόλος έλξης και για όσους δεν πείστηκαν να ασχοληθούν την προηγούμενη χρονιά. Πρόκειται για ασφυκτικές συνθήκες εργασίας, κάποιες φορές όμως μπορεί και να οδηγήσουν σε σπουδαία αποτελέσματα, ειδικά όταν η ομάδα έχει καταφέρει να ορίσει μια μακρόχρονη στρατηγική σχεδιασμού. Νομίζω πως την τελευταία φορά που είδαμε να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε «ποδοσφαιράκι», ήταν στο FIFA της τετραετίας 2008 – 2011. Χρόνο με χρόνο, παιχνίδι με παιχνίδι, ένιωθες πως η EA έχει βρει και εξελίσσει μια πολύ δυνατή φόρμουλα, με κάθε νέο παιχνίδι να έρχεται με αυτονόητες, αλλά σημαντικές προσθήκες στην ήδη εντυπωσιακή βάση του. Ε, κάτι τέτοιο μάλλον παρακολουθούμε με τη σειρά της Konami. Με το περσινό PES να μεταπλάθει μια σειρά από... κοσμοϊστορικές αλλαγές στο franchise, σε αξιολογότατο παιχνίδι ψηφιακού ποδοσφαίρου,το PES 2017 πιάνει το μομέντουμ και πηγαίνει ακόμη πιο μπροστά, με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Mighty No.9 @PS4, Xbox One, PC, Wii U, PS Vita, 3DS, PS3, X360 του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: X360

Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο

Το ταξίδι του Mighty No.9 στον μαγικό κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013, μέσω του Kickstarter. Η καμπάνια του παιχνιδιού σημείωσε τρομακτική επιτυχία, αφού χρηματοδοτήθηκε μέσα σε δύο μόλις ημέρες από την έναρξή της, ενώ, μέχρι τη λήψη της, συγκεντρώθηκε το ποσό των τεσσάρων εκατομμυρίων δολαρίων, σπάζοντας όλα τα ρεκόρ στο Kickstarter. Η τεράστια αυτή επιτυχία οφειλόταν στο γεγονός ότι το Mighty No.9 υποσχόταν δύο απλά πράγματα: τη νοσταλγία και τον… Mega Man. Διαφημίστηκε όχι μόνον ως ένας νοσταλγικός τίτλος βγαλμένος από τη χρυσή εποχή των 8-μπιτων συστημάτων, αλλά και ως ο πνευματικός διάδοχος της μασκότ της Capcom, το παιχνίδι που θα συνέχιζε την κληρονομιά των παλιών καλών Mega Man. Στην περίπτωση του Mighty No.9, οι προθέσεις ήταν οι καλύτερες και οι συνθήκες φάνταζαν ιδανικές. Πίσω από την ανάπτυξη του τίτλου βρισκόταν ο Κέιτζι Ιναφούνε, ο “μπαμπάς” του MM, παρέα με βετεράνους σχεδιαστές που συμμετείχαν στη δημιουργία των παλιών παιχνιδιών της σειράς. Μακριά από την πιεστικό περιβάλλον μιας μεγάλης εταιρίας όπως η Capcom, o Ιναφούνε ήταν ελεύθερος να δημιουργήσει το παιχνίδι που λαχταρούσαν οι χιλιάδες οπαδοί του Μπλου Μπόμπερ. Τρία χρόνια μετά την ανακοίνωσή του, το Mighty No.9 βρίσκεται στα χέρια μας και το τελικό αποτέλεσμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Για όλους τους λάθος λόγους και σίγουρα όχι για τους φίλους του Mega Man :P         

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Resident Evil 0 HD Remaster @PS4, Xbox One, PC, PS3, X360 του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: X360

Μαθήματα επιβίωσης για δύο

Κυρίες, κύριοι, μια σύντομη ιστορική αναδρομή πριν ξεκινήσουμε την παρουσίαση. Έξι χρόνια μετά την κυκλοφορία του αρχικού Resident Evil, η Capcom, στο πλαίσιο της συνεργασίας με την μαμά Nintendo, συμφώνησε να μεταφέρει τον κλασικό τίτλο του PSOne στο Gamecube. Το σωτήριο έτος 2002, ο “μπαμπάς” των παιχνιδιών τρόμου και επιβίωσης, έφτανε φουριόζος στην χαριτωμένη μοβ κονσολίτσα με το μαύρο χερούλι, πλήρως ανασχεδιασμένος και ανακαινισμένος, με τη μορφή του Resident Evil Remake. Ένα χρόνο αργότερα, το 2003 δηλαδή, κυκλοφόρησε το Resident Evil 0, το οποίο κατάφερε να γίνει ριμέικ… με την πρώτη, αφού το πρωτότυπο παιχνίδι που προοριζόταν για το Ν64, δεν έφτασε ποτέ στις προθήκες των καταστημάτων. Τα 64ΜΒ διαθέσιμου χώρου που προσέφεραν οι κασέτες της παλιάς κονσόλας της Nintendo ήταν λίγα, γεγονός που ανάγκασε την Capcom να εγκαταλείψει την προσπάθεια, όχι όμως και το παιχνίδι. Για να μην καταλήξει στον κάλαθο των αχρήστων η δουλειά που προηγήθηκε, η ιαπωνική εταιρία εφάρμοσε τη συνταγή του REmake στην περίπτωση του RE0: υψηλής ευκρίνειας στατικά σκηνικά, ατμοσφαιρικός φωτισμός, γραφικά αλά REmake και βουαλά! Ένα πανέμορφο Resident Evil το οποίο απόλαυσαν οι φίλοι του GC και μπορούν πλέον να χαρούν σήμερα οι κάτοχοι PS4, Xbox One, PC, PS3 και X360, στη ριμάστερ του εκδοχή.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
King's Quest: A Knight to Remember @PS4, PC, PS3, Xbox One, X360 του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: X360

Πόσα χρόνια πέρασαν από το πρώτο King's Quest, θυμάται κανείς;

Πριν από 35 χρόνια και βάλε, μια οραματίστρια έβαλε σκοπό να δημιουργήσει ένα βιντεοπαιχνίδι όπου σκοπός του παίχτη δεν θα ήταν απλά να σκοτώνει ό,τι κινείται στην οθόνη για να το τερματίσει ή να κάνει hi-score, αλλά να αλληλεπιδρά με τον κόσμο και τους χαρακτήρες του. Να χρησιμοποιεί το μυαλό του αντί για τα αντανακλαστικά του προκειμένου να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις του και να ζήσει μια πραγματική περιπέτεια.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Rise of the Tomb Raider @Xbox One, X360 του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: X360

Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Απλά πράγματα, κυρίες και κύριοι: το Rise of the Tomb Raider είναι χωρίς αμφιβολία το blockbuster της χρονιάς. Είναι ο καλύτερος τίτλος των Χριστουγέννων και μια αποκλειστικότητα που σφραγίζει με εμφατικό τρόπο τη φετινή εορταστική περίοδο. Αν κάνετε μία αγορά αυτούς τους μήνες, πρέπει να είναι αυτή.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
FIFA 16 @PC, PS4, Xbox One, PS3, X360 του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: X360

Tα φίφα σου δεκάξι μα είχες ξεπετάξει ολόκληρο τον Κολωνό - Δεύτερο Ημίχρονο

Στο Πρώτο Ημίχρονο, μπορείτε να διαβάσετε την αρχική παρουσίαση από τον κόουτς Ektelion. Στο Δεύτερο Ημίχρονο, ακολουθεί το απόσταγμα ποδοσφαιρικής εμπειρίας του κόουτς έπειτα από 2 μήνες ενασχόλησης με το FIFA 16. 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain @PS4, Xbox One, PC, PS3, X360 του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: X360

Ιδανικός επίλογος

Θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει φίλος της σειράς Metal Gear Solid που δεν ένιωσε ένα σφίξιμο στο στομάχι λίγο πριν πατήσει το start στην εισαγωγική οθόνη του Phantom Pain για να ξεκινήσει το παιχνίδι. Κι αυτό γιατί, πατώντας το καταραμένο το πλήκτρο, αρχινά η αντίστροφη μέτρηση για το τέλος των Metal Gear Solid, τουλάχιστον έτσι όπως τα γνωρίσαμε και τα αγαπήσαμε από την εποχή του πρώτου Playstation κι έπειτα. Υπάρχουν, βέβαια, και αυτοί που ανήκουν στην κατηγορία των γερόλυκων, που γνώρισαν τον Solid Snake μέσα από τις 8μπιτες περιπέτειές του στα MSX και NES, οπότε και σ’ αυτήν την περίπτωση τους αξίζει το μετάλλιο του «Big Boss». Όμως, τι λέγαμε; Α, ναι. Μιλούσαμε για το τέλος. Ο άτιμος ο Hideo Kojima τα κατάφερε. Μετά κόπων και βασάνων πραγματοποίησε ένα όνειρο ετών: να αποδεσμευτεί από τη σειρά που τον ανέδειξε και τον έκανε ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της βιομηχανίας. Το Metal Gear Solid V: The Phantom Pain είναι το τελευταίο MGS του διάσημου δημιουργού. Τελευταίο – τελευταίο, όχι όπως έγινε στην περίπτωση των MGS2: Sons of Liberty, MGS3: Snake Eater και MGS4: Guns of the Patriots που ήταν τα τελευταία μέχρι το επόμενο. Τούτη τη φορά, τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά. Έχοντας πλέον αφήσει την Konami, δεν πρόκειται να επιστρέψει για να σχεδιάσει και να στήσει την ιστορία ενός ακόμα επεισοδίου. Δεν θα υπάρξει επόμενη φορά. Οριστικά και αμετάκλητα.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Pro Evolution Soccer 2016 @PS4, Xbox One, PC, PS3, X360 του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: X360

Επιχείρηση: Η Επιστροφή του Βασιλιά

Η νο1 προτεραιότητα στον προγραμματισμό του PES 2016 δεν έπρεπε να είναι τα καλύτερα γραφικά, ούτε οι αλλαγές στο gameplay, ούτε το απροβλημάτιστο online multiplayer, αλλά... ο Σεπτέμβριος. Το περσινό PES κυκλοφόρησε δύο ολόκληρους μήνες μετά το FIFA ‘15 και παρά τις διθυραμβικές κριτικές, η ζημιά έγινε: πάνω στην κάψα της έναρξης των πρωταθλημάτων και του Champions League, οι ποδοσφαιρόφιλοι δεν άντεξαν να περιμένουν και πόνταραν τα χρήματά τους στη σειρά της EA. Έτσι, φέτος η Konami αποφάσισε να πάρει ρεβάνς, και το PES 2016 έκοψε το νήμα και κυκλοφόρησε σχεδόν μια εβδομάδα πριν από το καινούριο FIFA. Κανονικά τέτοιου είδους βεβιασμένες κυκλοφορίες σου προκαλούν καχυποψία. Μα ούτε κλεισμένος χρόνος μεταξύ του περσινού και του φετινού παιχνιδιού; Σε αυτή την περίπτωση όμως, η κατάληξη είναι ευτυχής. Ακόμη και στην ημιτελή κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή το παιχνίδι (ακόμη δεν έχουν ανανεωθεί τα ρόστερ των ομάδων με τις μεταγραφές του καλοκαιριού και η Konami ανακοίνωσε πως αυτό θα συμβεί στα τέλη Οκτωβρίου!), το νέο PES διεκδικεί για πρώτη φορά εδώ και αρκετό καιρό, με τόση σιγουριά, τον τίτλο για καλύτερο ποδοσφαιράκι της σεζόν!

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
The Bridge @PS4, Xbox One, PC, PS3, X360, Wii U, PS Vita του Νότη "Olorin" Χαλκίδη

tags: X360

Ακόμα κι ο ίδιος ο Μ.Κ.Έσερ θα ήταν περήφανος (αν είχε κονσόλες και PC...)!

Το κείμενο αναδημοσιεύεται λόγω της κυκλοφορίας του παιχνιδιού σε όλες τις κονσόλες, παλιές και νέες. 

περισσότερα ⇒