X360

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
Diablo III: Ultimate Evil Edition @Switch, PS4, Xbox One, PS3, X360 του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: X360

Σαν στο σπίτι του - και στο Switch

Το άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση με αφορμή την κυκλοφορία του Diablo III: Eternal Collection στο Switch της Nintendo. Αναλυτική παρουσίαση για το φορητό Diablo III, θα βρείτε στη δεύτερη σελίδα. 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
FIFA 19 @PS4, Xbox One, Switch, PS3, X360, PC του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: X360

Ένα FIFA που… σκοράρει από τα αποδυτήρια

Η αυλαία του FIFA 19 σηκώνεται με το άκουσμα του ύμνου του Champions League. Όσο το παιχνίδι “κατεβάζει” δεδομένα απαραίτητα για την ενεργοποίηση της πλειοψηφίας των mode του, η EA σε εισάγει στο φετινό «ποδοσφαιράκι» της με έναν εορταστικό αγώνα μεταξύ Γιουβέντους και Παρί Σεν Ζερμέν. Καθώς βλέπεις να παρελαύνουν μπροστά σου - σε μια εκπληκτικά εικονοποιημένη ατμόσφαιρα - δύο από τις ομάδες που διαθέτουν αυτή τη στιγμή τις περισσότερες και πιο περιζήτητες ποδοσφαιρικές “φίρμες” παγκοσμίως, η Electronic Arts επιχειρεί μια άτυπη επίδειξη δύναμης: “δες”, σου λέει, “ακόμη και το Champions League είναι πλέον δικό μου”. Όχι φυσικά πως περιμέναμε αυτή την επίδειξη - το FIFA μοιάζει εδώ και χρόνια παντοδύναμο στην επικράτησή του στις άδειες και τα εμπορικά δικαιώματα. Ωστόσο, η προσθήκη του αξιοζήλευτου Champions League σηματοδοτεί μια άτυπη άνευ όρων παράδοση από το αντίπαλο δέος του παιχνιδιού, τουλάχιστον σε ότι αφορά το συγκεκριμένο τομέα, ειδικά όταν αναλογιστεί κανείς πως το Pro Evolution Soccer είχε καταφέρει να κρατήσει δικό του το συγκεκριμένο θεσμό για σχεδόν μια δεκαετία. Γενικά, η Electronic Arts επιδεικνύει τα τελευταία χρόνια πρόθεση να ψηλώσει το ταβάνι της παραγωγής του FIFA σε δυσθεώρητα ύψη, σε σημείο που αναρωτιέσαι τι μπορεί να κάνει πλέον η Konami πέρα από το να ελπίζει πως το μεράκι που βγάζει η ομάδα ανάπτυξης του PES στο σχεδιασμό του gameplay του παιχνιδιού, αρκεί για να κρατήσει συσπειρωμένους τους οπαδούς της σειράς. 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Pro Evolution Soccer 2018 @ PS4, Xbox One, PC, PS3, X360 του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: X360

Για καλό και για κακό, σαν να μην πέρασε μια μέρα

Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, οι περισσότεροι συντάκτες που αναλαμβάνουν να καλύψουν το ρόστερ των αθλητικών τίτλων μιας γενιάς συστημάτων, θα πρέπει να νομίζουν πως βρίσκονται σε μια «Ημέρα της Μαρμότας» όταν έρχεται η ώρα να αξιολογήσουν το επόμενο Pro, FIFA, NBA 2K και το... συνάφι τους. Το έχουμε ξαναγράψει εδώ πολλάκις, αλλά ο χρόνος (ή καλύτερα η έλλειψη αυτού) είναι αδυσώπητος για αυτές τις ομάδες ανάπτυξης που δουλεύουν στα ετήσια επεισόδια των αθλητικών σειρών. Έξι με οχτώ μήνες καθαρού development (αν αφαιρέσεις όλο το pre-production, το debugging, κτλ), πόσους πειραματισμούς και αλλαγές να επιτρέψουν σε ένα project με τόσες πολλές και περίπλοκες συνισταμένες; Και από την άλλη, πόσα πράγματα να γράψεις για το κάθε νέο επεισόδιο σε ένα «ποδοσφαιράκι», που χρησιμοποιεί πάνω-κάτω τα ίδια υλικά με την προηγούμενη φορά; Γιατί φυσικά, και το Pro Evolution Soccer 2018 είναι το παιχνίδι που κυκλοφόρησε πέρυσι περίπου ίδια εποχή, με μερικές αισθητές επεμβάσεις σε στοιχεία του gameplay, ορισμένες αισθητικές αλλαγές, και τα ίδια προτερήματα και μειονεκτήματα που χαρακτηρίζουν τη σειρά εδώ και... ποιος θυμάται πλέον πόσα χρόνια.

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2017: Η Electronic Arts ""

tags: X360

Παιχνίδια που θα δούμε μέχρι τέλους του έτους

Η φετινή Ε3 ξεκίνησε με το σώου της Electronic Arts, το βράδυ του Σαββάτου (για εμάς) και δεν απογοήτευσε: "αποστειρωμένες" παρουσιάσεις, γιουτιούμπερς (αυτή η μάστιγα), τεχνητό κέφι και όλα τα παιχνίδια που θα δούμε στα καταστήματα, μέχρι το τέλος του έτους, άντε ,βαριά - βαριά, αρχές του 2018. Το μενού περιελάμβανε αθλητικούς τίτλους, multiplayer, ραλάκια και δύο νέα IP. Πάμε να τα δούμε!

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
FIFA 17 @PC, PS3, PS4, X360, Xbox One του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: X360

Το καλύτερο ποδοσφαιράκι έβαρ, κι άσε τον Μουστάκη να λέει :-Ρ

Τα παιχνίδια της σειράς FIFA μού έχουν στοιχίσει πολλά. Συγκεκριμένα δύο χειριστήρια, μια συρταρωτή βάση πληκτρολογίου, μία πόρτα ντουλάπας και γύρω στα οκτώ πληκτρολόγια (από τα φτηνά ευτυχώς. Το ένα που άντεξε το χρησιμοποιώ ακόμη). Επίσης, έχω εξασφαλίσει μια θέση πλάι στον Βελζεβούλη με όλα τα καντήλια που έχω κατεβάσει. Με το FIFA δεν παίζουμε, κυρίες και κύριοι. Ή μάλλον παίζουμε, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ. Σας φαίνονται μπερδεμένα όλα αυτά; Κάπως έτσι είναι και τα αισθήματά μου για αυτή την κωλοσειρά.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Pro Evolution Soccer 2017 @ PS4, Xbox One, PC, PS3, X360 του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: X360

Ένα PES, στα καλύτερα και τα χειρότερά του

Ο ετήσιος κύκλος ανανεώσεων των αθλητικών τίτλων είσαι συνήθως αδυσώπητος για τις ομάδες σχεδιασμού τους. Μπορεί το χρήμα να ρέει ζεστό, αλλά αν υπολογίσεις τη διαδικασία του debugging, τα patch, τα update, και οποιοδήποτε επιπλέον περιεχόμενο μπει στο πρόγραμμα, μένουν ουσιαστικά μια... χούφτα μήνες για καθαρό development, για να ετοιμάσει το εκάστοτε στούντιο των Konami, EA και 2K μια πρόταση αγοράς που να ικανοποιεί τους οπαδούς αλλά και να (προσπαθήσει να) καταστεί πόλος έλξης και για όσους δεν πείστηκαν να ασχοληθούν την προηγούμενη χρονιά. Πρόκειται για ασφυκτικές συνθήκες εργασίας, κάποιες φορές όμως μπορεί και να οδηγήσουν σε σπουδαία αποτελέσματα, ειδικά όταν η ομάδα έχει καταφέρει να ορίσει μια μακρόχρονη στρατηγική σχεδιασμού. Νομίζω πως την τελευταία φορά που είδαμε να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε «ποδοσφαιράκι», ήταν στο FIFA της τετραετίας 2008 – 2011. Χρόνο με χρόνο, παιχνίδι με παιχνίδι, ένιωθες πως η EA έχει βρει και εξελίσσει μια πολύ δυνατή φόρμουλα, με κάθε νέο παιχνίδι να έρχεται με αυτονόητες, αλλά σημαντικές προσθήκες στην ήδη εντυπωσιακή βάση του. Ε, κάτι τέτοιο μάλλον παρακολουθούμε με τη σειρά της Konami. Με το περσινό PES να μεταπλάθει μια σειρά από... κοσμοϊστορικές αλλαγές στο franchise, σε αξιολογότατο παιχνίδι ψηφιακού ποδοσφαίρου,το PES 2017 πιάνει το μομέντουμ και πηγαίνει ακόμη πιο μπροστά, με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Mighty No.9 @PS4, Xbox One, PC, Wii U, PS Vita, 3DS, PS3, X360 του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: X360

Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο

Το ταξίδι του Mighty No.9 στον μαγικό κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013, μέσω του Kickstarter. Η καμπάνια του παιχνιδιού σημείωσε τρομακτική επιτυχία, αφού χρηματοδοτήθηκε μέσα σε δύο μόλις ημέρες από την έναρξή της, ενώ, μέχρι τη λήψη της, συγκεντρώθηκε το ποσό των τεσσάρων εκατομμυρίων δολαρίων, σπάζοντας όλα τα ρεκόρ στο Kickstarter. Η τεράστια αυτή επιτυχία οφειλόταν στο γεγονός ότι το Mighty No.9 υποσχόταν δύο απλά πράγματα: τη νοσταλγία και τον… Mega Man. Διαφημίστηκε όχι μόνον ως ένας νοσταλγικός τίτλος βγαλμένος από τη χρυσή εποχή των 8-μπιτων συστημάτων, αλλά και ως ο πνευματικός διάδοχος της μασκότ της Capcom, το παιχνίδι που θα συνέχιζε την κληρονομιά των παλιών καλών Mega Man. Στην περίπτωση του Mighty No.9, οι προθέσεις ήταν οι καλύτερες και οι συνθήκες φάνταζαν ιδανικές. Πίσω από την ανάπτυξη του τίτλου βρισκόταν ο Κέιτζι Ιναφούνε, ο “μπαμπάς” του MM, παρέα με βετεράνους σχεδιαστές που συμμετείχαν στη δημιουργία των παλιών παιχνιδιών της σειράς. Μακριά από την πιεστικό περιβάλλον μιας μεγάλης εταιρίας όπως η Capcom, o Ιναφούνε ήταν ελεύθερος να δημιουργήσει το παιχνίδι που λαχταρούσαν οι χιλιάδες οπαδοί του Μπλου Μπόμπερ. Τρία χρόνια μετά την ανακοίνωσή του, το Mighty No.9 βρίσκεται στα χέρια μας και το τελικό αποτέλεσμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Για όλους τους λάθος λόγους και σίγουρα όχι για τους φίλους του Mega Man :P         

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Resident Evil 0 HD Remaster @PS4, Xbox One, PC, PS3, X360 του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: X360

Μαθήματα επιβίωσης για δύο

Κυρίες, κύριοι, μια σύντομη ιστορική αναδρομή πριν ξεκινήσουμε την παρουσίαση. Έξι χρόνια μετά την κυκλοφορία του αρχικού Resident Evil, η Capcom, στο πλαίσιο της συνεργασίας με την μαμά Nintendo, συμφώνησε να μεταφέρει τον κλασικό τίτλο του PSOne στο Gamecube. Το σωτήριο έτος 2002, ο “μπαμπάς” των παιχνιδιών τρόμου και επιβίωσης, έφτανε φουριόζος στην χαριτωμένη μοβ κονσολίτσα με το μαύρο χερούλι, πλήρως ανασχεδιασμένος και ανακαινισμένος, με τη μορφή του Resident Evil Remake. Ένα χρόνο αργότερα, το 2003 δηλαδή, κυκλοφόρησε το Resident Evil 0, το οποίο κατάφερε να γίνει ριμέικ… με την πρώτη, αφού το πρωτότυπο παιχνίδι που προοριζόταν για το Ν64, δεν έφτασε ποτέ στις προθήκες των καταστημάτων. Τα 64ΜΒ διαθέσιμου χώρου που προσέφεραν οι κασέτες της παλιάς κονσόλας της Nintendo ήταν λίγα, γεγονός που ανάγκασε την Capcom να εγκαταλείψει την προσπάθεια, όχι όμως και το παιχνίδι. Για να μην καταλήξει στον κάλαθο των αχρήστων η δουλειά που προηγήθηκε, η ιαπωνική εταιρία εφάρμοσε τη συνταγή του REmake στην περίπτωση του RE0: υψηλής ευκρίνειας στατικά σκηνικά, ατμοσφαιρικός φωτισμός, γραφικά αλά REmake και βουαλά! Ένα πανέμορφο Resident Evil το οποίο απόλαυσαν οι φίλοι του GC και μπορούν πλέον να χαρούν σήμερα οι κάτοχοι PS4, Xbox One, PC, PS3 και X360, στη ριμάστερ του εκδοχή.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
King's Quest: A Knight to Remember @PS4, PC, PS3, Xbox One, X360 του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: X360

Πόσα χρόνια πέρασαν από το πρώτο King's Quest, θυμάται κανείς;

Πριν από 35 χρόνια και βάλε, μια οραματίστρια έβαλε σκοπό να δημιουργήσει ένα βιντεοπαιχνίδι όπου σκοπός του παίχτη δεν θα ήταν απλά να σκοτώνει ό,τι κινείται στην οθόνη για να το τερματίσει ή να κάνει hi-score, αλλά να αλληλεπιδρά με τον κόσμο και τους χαρακτήρες του. Να χρησιμοποιεί το μυαλό του αντί για τα αντανακλαστικά του προκειμένου να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις του και να ζήσει μια πραγματική περιπέτεια.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Rise of the Tomb Raider @Xbox One, X360 του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: X360

Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Απλά πράγματα, κυρίες και κύριοι: το Rise of the Tomb Raider είναι χωρίς αμφιβολία το blockbuster της χρονιάς. Είναι ο καλύτερος τίτλος των Χριστουγέννων και μια αποκλειστικότητα που σφραγίζει με εμφατικό τρόπο τη φετινή εορταστική περίοδο. Αν κάνετε μία αγορά αυτούς τους μήνες, πρέπει να είναι αυτή.

περισσότερα ⇒