Wii U

δημοσιεύσεις

θέματα
O δεκάλογος της Nintendo του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: Wii U

Τα 10 βήματα που όρισαν τη διαδρομή της ιαπωνικής εταιρείας, από το Wii U, στο Switch

Μπορείς να καταλογίσεις τα χίλια μύρια στη Nintendo, η αλήθεια είναι ωστόσο πως παραμένει η πιο ιδιαίτερη, πιο αλλοπρόσαλλη, πιο συναρπαστική βρε αδερφέ, περίπτωση δημιουργού hardware στην αγορά των βιντεοπαιχνιδιών. Κάτι η εκατον-εικοσάχρονη ιστορία της και το DNA του εφευρετικού παιχνιδάδικου, που παραμένει αλώβητο στη δημιουργική έκφραση των δημιουργών της. Κάτι η εμμονή στη διαφορετικότητα που κρατάει δεμένο σαν άγκυρα το hardware development, στις προσδοκίες των οπαδών για τεχνολογική καινοτομία. Και φυσικά αυτή η ιαπωνικού τύπου βραδυπορία και εκάστοτε άρνηση στις σύγχρονες τάσεις που οδηγεί σε αποφάσεις τύπου...εφαρμογή κινητού για το voice chat στο Switch (ε; τι;)... Όλα αυτά είναι τα κομμάτια που εξακολουθούν να συνθέτουν το παζλ της σύγχρονης Nintendo.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Mighty No.9 @PS4, Xbox One, PC, Wii U, PS Vita, 3DS, PS3, X360 του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Wii U

Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο

Το ταξίδι του Mighty No.9 στον μαγικό κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013, μέσω του Kickstarter. Η καμπάνια του παιχνιδιού σημείωσε τρομακτική επιτυχία, αφού χρηματοδοτήθηκε μέσα σε δύο μόλις ημέρες από την έναρξή της, ενώ, μέχρι τη λήψη της, συγκεντρώθηκε το ποσό των τεσσάρων εκατομμυρίων δολαρίων, σπάζοντας όλα τα ρεκόρ στο Kickstarter. Η τεράστια αυτή επιτυχία οφειλόταν στο γεγονός ότι το Mighty No.9 υποσχόταν δύο απλά πράγματα: τη νοσταλγία και τον… Mega Man. Διαφημίστηκε όχι μόνον ως ένας νοσταλγικός τίτλος βγαλμένος από τη χρυσή εποχή των 8-μπιτων συστημάτων, αλλά και ως ο πνευματικός διάδοχος της μασκότ της Capcom, το παιχνίδι που θα συνέχιζε την κληρονομιά των παλιών καλών Mega Man. Στην περίπτωση του Mighty No.9, οι προθέσεις ήταν οι καλύτερες και οι συνθήκες φάνταζαν ιδανικές. Πίσω από την ανάπτυξη του τίτλου βρισκόταν ο Κέιτζι Ιναφούνε, ο “μπαμπάς” του MM, παρέα με βετεράνους σχεδιαστές που συμμετείχαν στη δημιουργία των παλιών παιχνιδιών της σειράς. Μακριά από την πιεστικό περιβάλλον μιας μεγάλης εταιρίας όπως η Capcom, o Ιναφούνε ήταν ελεύθερος να δημιουργήσει το παιχνίδι που λαχταρούσαν οι χιλιάδες οπαδοί του Μπλου Μπόμπερ. Τρία χρόνια μετά την ανακοίνωσή του, το Mighty No.9 βρίσκεται στα χέρια μας και το τελικό αποτέλεσμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Για όλους τους λάθος λόγους και σίγουρα όχι για τους φίλους του Mega Man :P         

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2016: Nintendo ""

tags: Wii U

Παιχνίδια ρόλων για όλα τα γούστα

Αναμφίβολα, η πληθωρική εμφάνιση του The Legend of Zelda: Breath of the Wild κατά τη διάρκεια της φετινής Ε3 μονοπώλησε το ενδιαφέρον του κοινού και αναπτέρωσε το ηθικό των φίλων της Nintendo. Ωστόσο, δεν ήταν το μοναδικό παιχνίδι που μας έδειξε η ιαπωνική εταιρία. Το Δενδρόσπιτο της Nintendo φρόντισε να μας παρουσιάσει αρκετούς τίτλους για το Wii U και το 3DS, τους οποίους θα δούμε στα καταστήματα μέχρι το τέλος της χρονιάς.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Mario and Sonic at the Rio 2016 Olympic Games @Wii U, 3DS του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: Wii U

Η ίδια συνταγή με νέα αγωνίσματα

Ύστερα από τέσσερις τίτλους Mario & Sonic (συν αυτόν του 2016), ήρθε η ώρα για σας αποκαλύψω δύο από τα μεγαλύτερα μυστικά της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών. Μυστικό Νο.1: ο Σόνικ ο Σκαντζόχοιρος, η διάσημη μασκότ της SEGA, δεν τρέχει ασταμάτητα εδώ και 25 χρόνια (btw, χρόνια πολλά Sonic!!!), διασχίζοντας πράσινους λόφους και βιομηχανικές περιοχές γεμάτες επικίνδυνα χημικά, μόνο και μόνο για να σώσει τους φίλους του τα ζωάκια – και ενίοτε τον κόσμο - από τα χέρια του διαβολικού δόκτορα Ρομπότνικ. Παύση πριν την αποκάλυψη για το “χτίσιμο” της απαραίτητης αγωνίας με το Μυστικό Νο.2. Ο Μάριο, ο κοντόχοντρος υδραυλικός που έχει ταυτιστεί με την εμπορική εικόνα της Nintendo, δεν τρέχει από τη μία άκρη του Μανιταροβασιλείου στην άλλη, προσπαθώντας απλά να γλιτώσει την Πριγκίπισσα Ροδακινιά από τα νύχια του Μπάουζερ. Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα, είναι ότι όλες αυτές οι δραστηριότητες αποτελούν μέρος της προπόνησης των δύο ψηφιακών ηρώων, στο πλαίσιο της προ-ολυμπιακής τους προετοιμασίας. Γιατί και οι δύο είναι μεγάλοι αθληταράδες, “εθισμένοι” στις διακρίσεις και χρυσά μετάλλια. Μετά το Πεκίνο και το Λονδίνο, ο Μάριο και ο Σόνικ ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για το Ρίο της Βραζιλίας, την πόλη που θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016.     

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Dreii @PS4, PC, Wii U, PS Vita του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: Wii U

Στακάροντας τουβλάκια, παρέα με αγνώστους

Ο Στέλιος Μουστάκης είχε βουβό (και κουφό) συμπρωταγωνιστή τον Γιώργο Μούγιο.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Xenoblade Chronicles X @Wii U) του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: Wii U

H Monolith Soft ξανά στο τιμόνι της ιαπωνικής σκηνής

Αρκετά φεγγάρια πριν, η παρουσίαση του πρώτου Xenoblade Chronicles στο Wii, ξεκινούσε με το... Xenoblade Chronicles X. Δεν μπορούσες να παραβλέψεις πόσο πολύ ζοριζόταν το υπερφιλόδοξο δημιούργημα της Monolith Soft στο «πενιχρό» Wii των 729MHz (CPU) και 88MB (RAM). Και δεν μπορούσες να μην κοιτάξεις προς το μέλλον και την πιθανή συνέχειά του, όταν οι ίδιοι οι υπεύθυνοι του στούντιο, δήλωναν από τότε ενθουσιασμένοι με την προοπτική να παράξουν στο πιο σύγχρονο hardware του επερχόμενου Wii U. Σε μια πραγματική... επιστροφή στο μέλλον λοιπόν,  έχουμε μπροστά μας το Xenoblade Chronicles X, έναν απευθείας διάδοχο του Xenoblade Chronicles, αν όχι σε σενάριο και (ακριβώς ίδιο) σύμπαν, σίγουρα σε σχεδιαστική φιλοσοφία. Έχουμε όμως και μια... σχεδόν επανάληψη του ίδιου σκηνικού: πάλι η Monolith Soft δουλεύει σε hardware που υστερεί σημαντικά σε τεχνική «ιπποδύναμη», σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πάλι το στούντιο αναλαμβάνει πρακτικά να... ξεπροβοδίσει σύστημα της Nintendo, αφού το XCX αναμένεται να αποτελέσει μια από τις τελευταίες (σημαντικές) κυκλοφορίες του Wii U, λίγο πριν αποκαλυφθεί και επίσημα ο διάδοχός του. Και πάλι, έχουμε ένα υπερφιλόδοξο ιαπωνικό RPG, χωρίς όμως αυτή τη φορά τα ίδια ζόρια!

περισσότερα ⇒
θέματα
Nintendo Direct: η επιστροφή ""

tags: Wii U

Legend of Zelda και JRPG με τη σέσουλα

Η Nintendo Direct επιστρέφει στις οθόνες μας, μετά από ένα διάλειμμα ολίγων μηνών, λόγω της απώλειας του προέδρου Σατόρου Ιγουάτα και της εσωτερική αναδιάρθρωσης της εταιρίας που ακολούθησε. Στην Nintendo Direct Νοεμβρίου, ο πρόεδρος της Nintendo Ευρώπης, Σατόρου Σιμπάτα, παρουσιάζει τα παιχνίδια που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στα Wii U και 3DS, μέχρι και την Άνοιξη του 2016. Το Wii U βρίσκεται πλέον σε φάση απόσυρσης, ενώ η φορητή κονσολίτσα έχει τη μερίδα του λέοντος με πάρα πολλούς τίτλους. Πάμε να τα δούμε όλα, αναλυτικά.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
The Bridge @PS4, Xbox One, PC, PS3, X360, Wii U, PS Vita του Νότη "Olorin" Χαλκίδη

tags: Wii U

Ακόμα κι ο ίδιος ο Μ.Κ.Έσερ θα ήταν περήφανος (αν είχε κονσόλες και PC...)!

Το κείμενο αναδημοσιεύεται λόγω της κυκλοφορίας του παιχνιδιού σε όλες τις κονσόλες, παλιές και νέες. 

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2015: Nintendo ""

tags: Wii U

Στους ρυθμούς των amiibo

Με εντελώς παιχνιδιάρικη διάθεση και απαλλαγμένη από το άγχος των ζωντανών παρουσιάσεων, η Nintendo έδειξε τα νέα της παιχνίδια μέσω του Digital Event. Πληροφορίες για τη νέα της κονσόλας θα μάθουμε μέσα στο επόμενο έτος, ενώ το καινούργιο Zelda έρχεται στο Wii U, γενικά και αόριστα. Αρκετά από τα παιχνίδια που είδαμε σχεδιάστηκαν με σκοπό την προώθηση των γνωστών, και άκρως επιτυχημένων, amiibo.   

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2015: Ubisoft ""

tags: Wii U

Μάχες με τρομοκράτες, μάχες με εμπόρους ναρκωτικών και... South Park!

Η Ubisoft παρουσίασε αρκετά παιχνίδια, πολλά από το οποία είδαμε και πέρυσι. Είδαμε όμως και τίτλους που βασίζονται σε πρωτότυπες ιδέες. Όμως, έκπληξη αποτελεί το γεγονός ότι δεν παρουσίασε και δεύτερο Assassin's Creed. Τι, μόνο με ένα θα τη βγάλουμε τη χρονιά; :P

περισσότερα ⇒