PSP
δημοσιεύσεις

tags: PSP
Ας πούμε πως το αναπάντεχο νέο των ημερών δεν είναι η αποχώρηση του Πάρντο από τη Blizzard, αλλά ότι το PS Vita αντιμετωπίζει έλλειψη στοκ στην αμερικανική αγορά, λόγω της αυξημένης ζήτησης (αυτό το πακέτο με το Borderlands 2, από ζάχαρη είναι πια;). Άντε, ας πούμε πως επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι στην Ιαπωνία η φορητή κονσόλα της Sony πλησίασε κορυφή την εβδομάδα που μας πέρασε διπλασιάζοντας σχεδόν τις πωλήσεις της (3DS: 27.884 τεμάχια, PSV: 24.919 τεμάχια). Ο λόγος στην περίπτωση αυτή είναι το λανσάρισμα του Freedom Wars. Όμως η Ιαπωνία είναι μόνο μια χαρούμενη όαση «τσέπης» όπου μόνο οι φορητές παιχνιδομηχανές τα πηγαίνουν καλά. Σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο, δηλαδή στον... πραγματικό, διανύουν την περίοδο της παρακμής τους, η οποία ενδεχομένως να τις οδηγήσει στο τέλος τους...
περισσότερα ⇒
tags: PSP
Δεν είστε έτοιμοι για αυτό που συνέβη στην ελληνική αγορά. Όχι, σοβαρά τώρα. Πόσο έτοιμοι δεν ήταν στην Κύπρο για το πατατράκ στο τραπεζικό σύστημα; Ε, πολλαπλασιάστε επί 1315. Τό 'χετε;
περισσότερα ⇒
tags: PSP
Η Ιαπωνική αγορά είναι η μοναδική που καταγράφει άνοδο σε σχέση με πέρσι. Ω, ναι, μπορεί η άνοδος αυτή να μην είναι συνταρακτική, μπορεί να μην αφορά στις πωλήσεις κονσολών, ωστόσο δεν παύει να δίνει θετικό πρόσημο στον τζίρο με οδηγό τις πωλήσεις παιχνιδιών: 14.001.000 ήσαν τα πωληθέντα αντίτυπα πέρσι μέχρι τα μέσα Απρίλη, 14.170.000 είναι φέτος. Έτσι φαίνεται να συνεχίζεται η τάση που καταγράφηκε συνολικά κατά το οικονομικό έτος 2013 και αναρωτιόμαστε αν θα συνεχιστεί καθοδόν για το καλοκαίρι.
περισσότερα ⇒
tags: PSP
Το 2012 ήταν πεσμένη χρονιά για την αγορά των βιντεοπαιχνιδιών στην Αμερική, και απ' όσο μπορούμε να κρίνουμε από τους αριθμούς που προκύπτουν από την έρευνα της NPD, τα πράγματα δεν πρόκειται να αλλάξουν μέσα στο 2013 - ή έστω, όχι πριν το λανσάρισμα των νέων κονσολών από τις Microsoft και Sony.
περισσότερα ⇒
tags: PSP
Το οικονομικό έτος 2013 ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου και παρ'όλη τη γενικότερη πτώση που γνωρίζει η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια, η αγορά της Ιαπωνίας φαίνεται ότι αποτελεί εξαίρεση!
περισσότερα ⇒
tags: PSP
Μπορεί το Wii U να διπλασίασε τις πωλήσεις του στην Ιαπωνία για την εβδομάδα που προηγήθηκε, όμως η προσεκτική ανάγνωση των αριθμών αφαιρεί πόντους από τον ενθουσιασμό των φαν της Nintendo. Ο λόγος; Μα, φυσικά, το Dragon Quest X, το οποίο μόλις κυκλοφόρησε στην Ιαπωνική αγορά. Ο τίτλος της Square Enix μαζί με το Game & Wario της Nintendo ήταν τα δύο παιχνίδια που βρέθηκαν στο τοπ 20 που δημοσιεύει η Media Create, όμως το πρώτο δεν αποδείχθηκε τόσο δημοφιλές όσο σε άλλες πλατφόρμες και ειδικά σε φορητές.
περισσότερα ⇒
tags: PSP
Ελάτε, παραδεχτείτε το. Δεν υπάρχει ούτε μια παρουσία στο τοπ10 των πωλήσεων για τον μήνα Φεβρουάριο 2013 που δημοσιεύει η GfK για την ελληνική αγορά που να σας κάνει πια εντύπωση. Ο Έλληνας ο gamer τι θέλει; Κάνα ποδοσφαιράκι (τέσσαρες παρουσίες το Pro, μια το FIFA και μια το Manager - χλίδα!;), κάνα μπασκετάκι έτσι για να μη μας λένε μονόχνοτους, ένα με αυτοκίνητα και μετά Call oif Duty και WoW.
περισσότερα ⇒
tags: PSP
Ποιος είδε τον Luigi και... δεν τον θυμήθηκε! Το Luigi's Mansion 2 οδήγησε τις πωλήσεις στην Ιαπωνική αγορά, αν και σύμφωνα με τους πίνακες της Media Create η διαφορά από το δεύτερο One Piece: Pirate Warriors 2 για PS3 είναι πολύ μικρή (280.151 αντίτυπα έναντι 274.625 αντίστοιχα). Πάντως η εβδομάδα είχε αρκετές νέες κυκλοφορίες με τις περισσότερες - και πιο σημαντικές - να πλασάρονται μέσα στην 20άδα.
περισσότερα ⇒
tags: PSP
Μετά από δύο εβδομάδες που «ανέχτηκε» τις γρατσουνιές του PS Vita, το 3DS αγρίεψε και έβγαλε.... νύχια! Η άνοδος (μικρή μέν, σαφής δε) των πωλήσεων της φορητής κονσόλας της Nintendo σε συνδυασμό με την κατακόρυφη πτώση (σχεδόν 40%) των πωλήσεων του PS Vita απεκατέστησε τις ισορροπίες στον πίνακα που έδωσε στη δημοσιότητα η Media Create. Μάλιστα το 3DS έγειρε και τη ζυγαριά των συνολικών πωλήσεων τεμαχίων κονσολών προς την πλευρά της Nintendo.
περισσότερα ⇒
tags: PSP
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα από την αμερικανική αγορά της λιανικής που συντάσσει κάθε μήνα η NPD, ο Φεβρουάριος συνέχισε να γράφει πτωτικές τάσεις για τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών. Ωστόσο όπως υπογραμμίζει η εταιρεία οι μετρήσεις της αφορούν μόνο τις πωλήσεις που γίνονται στα παραδοσιακά καταστήματα. Δεν καταγράφουν ούτε τις πωλήσεις κουτάτων παιχνιδιών από ιντερνετικά e-shops, ούτε την αγορά των μεταχειρισμένων αλλά ούτε και τις πωλήσεις και τα έσοδα από κατεξοχήν ψηφιακό περιεχόμενο (παιχνίδια, DLC, μικροσυναλλαγές και mobile).
περισσότερα ⇒