PC

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
Yoku's Island Express @PS4, Xbox One, Switch, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

Ένα ανοιχτόκοσμο φλιπεράκι

Το έχουμε πει, αλλά αξίζει τον κόπο να το επαναλάβουμε: η κατηγορία των platform προσφέρεται για μεγάλα πράγματα. Είναι από τις λίγες κατηγορίες που επιτρέπουν στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν παιχνίδια που ξεφεύγουν από τα καθιερωμένα, ξεπερνώντας τους όποιους περιορισμούς θέτει το ίδιο το είδος. Γι’ αυτό και η συγκεκριμένη κατηγορία βιντεοπαιχνιδιών, παρά τις δεκαετίες που κουβαλά στις πλάτες της, παραμένει, μέχρι και σήμερα, τόσο αγαπητή σε παίκτες και δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών. Από τη στιγμή που η κατηγορία απομακρύνθηκε από τη συνταγή των Super Mario και Sonic, άρχισαν να εμφανίζονται πλατφορμάκια που βασίζονταν σε φρέσκες ιδέες και πρόσφεραν εναλλακτικούς τρόπους παιχνιδιού, εντός των ορίων της κατηγορίας. Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι και το Yoku’s Island Express.  

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
State of Decay 2 @Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

Άλλο ένα τίμιο ΑΑ που αδικείται από τις συνθήκες κυκλοφορίας του

Θυμάστε καθόλου τις μεθυστικές μέρες του Summer of Arcade στο Xbox 360; Σε μια εποχή που η ψηφιακή διανομή έκανε τα πρώτα της βήματα στις κονσόλες, η Microsoft διοργάνωνε κάθε καλοκαίρι μια ιδιότυπη «γιορτή» κατά τη διάρκεια της οποίας εστίαζε σε τέσσερις ιδιαίτερες και πολλά υποσχόμενες κυκλοφορίες που ήταν διαθέσιμες αποκλειστικά στο Xbox Live Arcade. Ήταν μια εποχή που έφερε πολλούς από εμάς σε επαφή με τον πλούτο και την ποιότητα των ανεξάρτητων παραγωγών, ενώ παράλληλα πρόσφερε στους μικρότερους εκδότες προβολή και αναγνωρισιμότητα που δεν μπορούσαν να απολαύσουν σε καμία άλλη πλατφόρμα, τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια της πρωτοβουλίας. Ήταν μια περίοδος που συνέβαλε σημαντικά στην έκρηξη των ανεξάρτητων παραγωγών που παρατηρούμε τον τελευταίο καιρό και βοήθησε στην ανάδειξη σημαντικών στούντιο.

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2018: Η Microsoft ""

tags: PC

Δυναμικό ξεκίνημα, εντυπωσιακό κλείσιμο και πάμπολλα παιχνίδια στο ενδιάμεσο

Γεμάτη σιγουριά και αυτοπεποίθηση για το υλικό που είχε στα χέρια της και ακολουθώντας το παράδειγμα της Sony (βλέπε Ε3 2015 και Ε3 2016), η Microsoft πραγματοποίησε μία χορταστική και αρχοντική εμφάνιση, εστιάζοντας αποκλειστικά και μόνο στα παιχνίδια. Από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό, η αμερικάνικη εταιρεία "βομβάρδιζε" θεατές και τηλεθεατές με όλους εκείνους τους τίτλους που πρόκειται να κυκλοφορήσουν για το Xbox One, φέτος και του χρόνου. Τέλος, η MS ξεκαθάρισε ότι παραμένει αφοσιωμένη στην οικογένεια των Xbox, ανακοινώνοντας - δια στόματος Φιλ Σπένσερ - την απόκτηση τεσσάρων αξιόλογων στούντιο. H οικογένεια του Xbox υποδέχεται τις Undead Labs (State of Decay), Playground Games (Forza Horizon 3), Ninja Theory (Hellblade: Senua's Sacrifice) και Compulsion Games (We Happy Few).     

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2018: Η Electronic Arts ""

tags: PC

Στον αυτόματο πιλότο

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος, η Electronic Arts εγκαινίασε την Ε3, για να μη χαλάνε τα γούρια και οι συνήθειες. Η φετινή παρουσία της αμερικάνικης εταιρείας ήταν σαφώς πιο συμμαζεμένη (λιγότεροι γιουτιούμπερς - αυτή η μάστιγα, ινφλουένσερς και λοιποί περίεργοι), εστιάζοντας στις γνωστές και ετήσιες κυκλοφορίες (Battlefield, FIFA, NBA Live). Ωστόσο, αν εξαιρέσουμε δύο τίτλους από ανεξάρτητα στούντιο, η παρουσίαση της ΕΑ δεν έκρυβε καμία έκπληξη, ενώ, για μία ακόμα φορά, δεν έδειξε τίποτα απολύτως σχετικά με τα τόσα πολλά παιχνίδια Star Wars που, σε θεωρητική βάση, βρίσκονται στα σκαριά τα τελευταία τρία χρόνια.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Sea of Thieves @Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

Πειρατική χαρά

Αυτό το review άργησε πολύ, δεν υπάρχει αμφιβολία. Όμως αυτή η καθυστέρηση έχει και την καλή της πλευρά. Δεν πρόκειται να προσποιηθώ, βέβαια, ότι ο λόγος που άργησα να καταπιαστώ με το κείμενο ήταν διότι ήθελα να σχηματίσω όσο το δυνατόν σφαιρικότερη άποψη ή ότι ήθελα να δω μερικά δείγματα από το πλάνο της Rare για την περαιτέρω εξέλιξη του τίτλου. Όχι, ο πραγματικός λόγος που καθυστέρησε το κείμενο ήταν ο τεράστιος φόρτος εργασίας και ορισμένα θεματάκια υγείας που με ταλαιπώρησαν αυτόν τον καιρό, ενώ παράλληλα έπρεπε να ασχοληθώ με άλλες μεγάλες κυκλοφορίες που είχαν προτεραιότητα κυρίως για τους αναγνώστες... αλλά και για εμένα τον ίδιο.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
A Way Out @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

Γιατί τα δύο μυαλά είναι καλύτερα από ένα

Η συνεργασία δεν είναι απλά τρόπος επιβίωσης για τους πρωταγωνιστές του A Way Out, Βίνσεντ και Λεό, αλλά είναι και ο μοναδικός τρόπος για να παίξει κανείς το παιχνίδι της Hazelight Studios. Προκειμένου να αναδείξει την αξία της συνεργασίας, η ομάδα του Τζόζεφ Φάρες δημιούργησε έναν τίτλο ο οποίος σχεδιάστηκε αποκλειστικά για co-op δύο παικτών. Παρεμπιπτόντως, αρκετά από τα μέλη της Hazelight συμμετείχαν στην ανάπτυξη του συγκινητικού Brothers: A Tale of Two Sons, ενός ψεύδο-co-op, στο οποίο ένας παίκτης είχε υπό τον έλεγχό του δύο χαρακτήρες αντί για έναν. Στην περίπτωση του A Way Out, κάθε παίκτης είναι υπεύθυνος για τον δικό του χαρακτήρα, επηρεάζοντας με τις πράξεις του, την κοινή πορεία των φυλακισμένων Βίνσεντ και Λεό προς την ελευθερία.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Ni No Kuni II: Revenant Kingdom @PS4, PC του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: PC

Παραμυθένιο και ξαναζεσταμένο

Είναι αδύνατο να υποβαθμίσεις τη σημαντικότητα ενός project όπως το Ni No Kuni. Μπορεί η Level 5 να μην διαθέτει το βεληνεκές μιας Square Enix, πέτυχε ωστόσο πριν από μερικά χρόνια μια από τις σπουδαιότερες συμπράξεις στην ιστορία της βιομηχανίας με τη συνεργασία της με το περιβόητο Studio Ghibli. Το σπουδαιότερο στούντιο ιαπωνικού animation όλων των εποχών συνέδεσε το όνομα του με την παραγωγή του πρώτου τίτλου, πρόσφερε μερικούς από τους πρωτοκλασάτους συντελεστές του – μεταξύ άλλων τον Τζο Χισαΐσι, βασικό συνθέτη σε όλες τις ταινίες του περιβόητου σκηνοθέτη Χαγιάο Μιγιαζάκι – και έδωσε διαστάσεις… διεθνούς event στην κυκλοφορία του πρώτου Ni No Kuni. Όλα τα παραπάνω ήταν αρκετά για να καταστήσουν τον πρώτο τίτλο επιτυχημένο, παρά το γεγονός πως όπως σε πολλές άλλες παραγωγές της Level 5, το gameplay του παιχνιδιού κινούνταν στα επίπεδα του «μέτριου-προς-καλού» και ακολουθούσε σχεδιαστικά μονοπάτια, πατημένα από αμέτρητα άλλα RPG του παρελθόντος. Το δεύτερο Ni No Kuni δεν έρχεται στο προσκήνιο με την ίδια φήμη και τον ίδιο ενθουσιασμό, όχι μόνο γιατί το έργο το έχουμε πλέον ξαναδεί, αλλά και γιατί η Level 5 αξιοποίησε πάλι συντελεστές του ιαπωνικού στούντιο, χωρίς ωστόσο να αποτελεί το παιχνίδι συμπαραγωγή του (και στην κατάσταση που βρίσκεται το διάσημο στούντιο, ίσως κάτι τέτοιο να ήταν και αδύνατο). Το τελικό αποτέλεσμα παρέμεινε εκ πρώτης όψης το ίδιο, καθώς το Ni No Kuni ΙΙ: Revenant Kingdom συστήνεται πάλι ως ένα παραμυθένιο RPG με χρώματα, σχέδια και μουσικές που μοιάζουν να έχουν ξεπηδήσει από ταινία anime. Στην πραγματικότητα ωστόσο, το δεύτερο παιχνίδι επιχειρεί πάρα πολύ σημαντικές αλλαγές στο gameplay, που θα ξενίσουν όσους είχαν ασχοληθεί με το πρώτο και αφήνουν ανάμεικτες εντυπώσεις στο τέλος.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Far Cry 5 @Xbox One, PS4, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

Εσείς γιατί παίζετε παιχνίδια;

Υπάρχουν εταιρείες που φτιάχνουν παιχνίδια για λίγους. Υπάρχουν εταιρείες που φτιάχνουν παιχνίδια για όλους. Και υπάρχει και η Ubisoft, η οποία φτιάχνει παιχνίδια που προσπαθούν να είναι τα πάντα, για όλους. Και το εντυπωσιακό είναι ότι πολλές φορές φτάνει πάρα πολύ κοντά στο να το πετύχει.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Burnout Paradise Remastered @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

Η χαρά της οδήγησης. Της καταστροφικής οδήγησης!

Ας είμαστε ειλικρινείς, η κατηγορία των ριμάστερ, βιντεοπαιχνιδιών που κυκλοφόρησαν στα συστήματα της προηγούμενης και της παρα-προηγούμενης γενιάς, εξυπηρετεί δύο βασικούς σκοπούς. Ο πρώτος – και προφανής – είναι να γεμίζουν την παιχνιδοθήκη των νέων συστημάτων κατά τις «νεκρές περιόδους», όταν απουσιάζουν οι μεγάλες κυκλοφορίες. Ο δεύτερος είναι για να δώσουν την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους παίκτες να απολαύσουν παιχνίδια που, για τον α’ ή β’ λόγο, τα προσπέρασαν τον καιρό που κυκλοφόρησαν. Το Burnout Paradise Remastered είναι από τα ριμάστερ εκείνα που με τη συνολική τους καλή εικόνα δίνουν όσες αφορμές χρειαζόμαστε για να ασχοληθούμε ξανά (ή για πρώτη φορά) με το απολαυστικό ραλάκι που δημιούργησε η Criterion Games, πριν από δέκα χρόνια.   

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Kingdom Come: Deliverance @Xbox One, PS4, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

Τεντώνοντας την έννοια του ρεαλισμού

Αν μη τι άλλο, το Kingdom Come: Deliverance είναι όντως κάτι διαφορετικό. Το «ρεαλιστικό» hardcore RPG της Warhorse Studios προτάθηκε στον κόσμο ως διαφορετικό, στηρίχθηκε από το κοινό στο Kickstarter ως κάτι διαφορετικό και απολαμβάνει προβολή, αλλά και πωλήσεις, που δεν έχουν πολλά παιχνίδια επιπέδου AA. Λόγω των ταπεινών απαρχών του, αλλά και εξαιτίας των αμφιλεγόμενων απόψεων του παραγωγού του, Ντάνιελ Βάβρα (οι οποίες, για να το πούμε ευγενικά, τείνουν προς το ακροδεξιό τους), το Kingdom Come: Deliverance έχει εξελιχθεί σε ένα ιδιόμορφο... underdog, τόσο για ορθούς, όσο και για εσφαλμένους λόγους, καθώς παλεύει να ξεχωρίσει κόντρα στα παραδοσιακά εμπορικά videogames, αλλά και ενάντια στην πολιτική ορθότητα, η οποία έχει εξελιχθεί σε έναν σημαντικό διαμορφωτή απόψεων μετά την ντροπή του Gamergate.

περισσότερα ⇒