PC

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
SteamWorld Dig 2 @Switch, PS4, PS Vita, PC του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: PC

Όταν σκάβεις για να πιάσεις... κορυφή

Η Image & Form Games ήταν ένα από τα λιγοστά στούντιο που την προηγούμενη γενιά κατάφεραν να αδράξουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις πλατφόρμες της Nintendo,για να ανέβουν στον αφρό του game development (μια παρόμοια περίπτωση είχαμε με την Yacht Club Games και το Shovel Knight). Θυμάμαι τότε ένα άρθρο του Χάρη Κλάδη, που προέβλεπε πως οι indie developers θα σώσουν την κατάσταση για τη Nintendo με δεδομένη τη μαζική εγκατάλειψη των μεγάλων εκδοτριών, συναντώντας το ιδανικό κοινό των μεσόκοπων τριαντα-σαραντάρηδων οπαδών και μια αγορά (τα eshop των 3DS και Wii U) με ελάχιστο ανταγωνισμό. Τελικά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν ακριβώς έτσι, αν και ο Κλάδης φαίνεται να δικαιώνεται πανηγυρικά... μετά θάνατον Wii U, αφού οι indie developers κάνουν πραγματικό πάρτι στο Switch, επωφελούμενοι από μια περίπου παρόμοια συνθήκη. 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Destiny 2 @PS4, Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

Περισσότερο... Destiny Complete

Κανονικά, αυτό θα έπρεπε να είναι ένα από τα πιο εύκολα review όλων των εποχών, αν εξαιρέσεις φυσικά την ώρα που χρειάστηκε να επενδύσω στο παιχνίδι για να μπορέσω να γράψω ολοκληρωμένα. Τώρα που το σκέφτομαι, ΕΙΝΑΙ ένα από τα ευκολότερα review όλων των εποχών, όσον αφορά το συντακτικό κομμάτι, γιατί έχουμε αναλύσει ήδη τι είναι αυτό που κάνει το Destiny τόσο ξεχωριστό ως εμπειρία, αλλά και ποιες είναι οι φιλοδοξίες του ως franchise, στην κριτική του προηγούμενου τίτλου.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
DiRT 4 @Xbox One, PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

Ο άρχοντας των χωματόδρομων

Η αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας και η είσοδος νέων και ταλαντούχων δημιουργών στην αγαπημένη μας βιομηχανία, προκάλεσε μία αύξηση στη συχνότητα εμφάνισης των λεγόμενων αρχοντικών παιχνιδιών. Βιντεοπαιχνίδια σπάνιας ομορφιάς και εξαιρετικής ποιότητας που κερδίζουν τον παίκτη από την πρώτη στιγμή, χάρις στο αρχοντικό τους περιεχόμενο, την πληθώρα των επιλογών, τους καλοφτιαγμένους μηχανισμούς και τον αψεγάδιαστο χειρισμό. Ένα τέτοιο είναι και το DiRT 4, το νέος μέλος της φημισμένης σειράς ραλακίων DiRT, από την Codemasters. Οι Εγγλέζοι γνωρίζουν απ’ έξω και ανακατωτά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, πράγμα που τους επιτρέπει να μεταφέρουν την εμπειρία ενός πραγματικού αγώνα ράλι, στην οθόνη μας, χωρίς εκπτώσεις και συμβιβασμούς.    

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Blitzkrieg 3 @PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

Μαθαίνοντας από τον Boris

Η σχέση μου με τα παιχνίδια στρατηγικής είναι κάπως ιδιόμορφη, εν συγκρίσει με άλλες κατηγορίες παιχνιδιών. Ενώ είμαι ανοιχτός σε νέες προτάσεις και παραλλαγές γνωστών και αγαπημένων παιχνιδιών κάθε είδους, δεν μπορώ να πω ότι συμβαίνει το ίδιο με τα RTS. Μετά τα δύο πρώτα Age of Empires (ειδικά με το δεύτερο), δεν μπόρεσα να “κολλήσω” με κανένα άλλο παιχνίδι της κατηγορίας. Αντιθέτως, έμεινα αφοσιωμένος στις μάχες με έφιππους ιππότες, στις αναμετρήσεις στρατιωτών που κράδαιναν τεράστια σπαθιά και βαλλίστρες. Παρά το γεγονός ότι δοκίμασα αρκετά παιχνίδια από αυτά, από το Star Craft και τα Red Alert, μέχρι τα Age of Empires III/Age of Mythology και τα Total War, πάντα επέστρεφα στη ... θαλπωρή των παλιών, καλών Age of Empires.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Tekken 7 @PS4, Xbox One, PC του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

Hardcore fighting… για όλους

Α, το Tekken. Δεν ήταν πάντα το καλύτερο, ούτε το αγαπημένο μου fighting game. Είχε καταφέρει όμως να μπει στις ζωές μας δυναμικά, χάρη στους anime χαρακτήρες και τα εκρηκτικά του εφέ που πραγματικά «τσάκιζαν κόκκαλα», καταμεσής μιας  πολυγωνικής επανάστασης που οι περισσότεροι από εμάς γνωρίσαμε με τη «γενιά των 32 bit» και πιο συγκεκριμένα με το πρώτο PlayStation κάπου στα μέσα της δεκαετίας του ‘90. Όπως και αν το δει κανείς, ίσως να μην έχει υπάρξει άλλη «γενιά» που να εγκαινιάστηκε τόσο θεαματικά, όσο αυτή που ξεκίνησε (στην Ευρώπη) με το Tekken και το Wipeout. Και ναι, Σπύρο, το ξέρω ότι υπήρχε και το Saturn.

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2017: Η Ubisoft ""

tags: PC

Νέες ιδέες, καινούργια παιχνίδια και το Beyond Good & Evil 2

Το ζήσαμε και αυτό. Κρίνοντας με βάση από τα όσα είδαμε από τις Sony, Microsoft, EA και Bethesda, η Ubisoft είχε την πιο μεστή και ευχάριστη παρουσίαση, κατά τη φετινή Ε3. Η πανύψηλη Αΐσα δεν μας τίμησε με την παρουσία της, έλλειψαν οι αμήχανες στιγμές και τα νέα παιχνίδια μονοπώλησαν το ενδιαφέρον, σε αντίθεση με προηγούμενες χρονιές. Η παρουσίαση ξεκίνησε με συγκίνηση και ολοκληρώθηκε με συγκίνηση. Πάμε να τα δούμε, αναλυτικά. Σνιφ!

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2017: Η Bethesda ""

tags: PC

Βιντεοθεραπεία χωρίς εκπλήξεις

Είδε και απόειδε η Bethesda από τις παρουσιάσεις των Electronic Arts και Microsoft, με το τεχνητό κέφι, τις ελάχιστες εκπλήξεις και τις αναλύσεις επί αναλύσεων, και είπε να το ρίξει στη βιντεοθεραπεία. Κατά τη διάρκεια της φετινής βιντεοπαρουσίασης, εμφανίστηκαν όλα τα παιχνίδια που θα δούμε στα καταστήματα, τους προσεχείς μήνες. Ελλείψει σημαντικών ανακοινώσεων και μεγάλων εκπλήξεων, η Bethesda αρκέστηκε στο να παρουσιάσει τα απολύτως βασικά. Φύγαμε για την Bethesdaland!

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2017: Η Electronic Arts ""

tags: PC

Παιχνίδια που θα δούμε μέχρι τέλους του έτους

Η φετινή Ε3 ξεκίνησε με το σώου της Electronic Arts, το βράδυ του Σαββάτου (για εμάς) και δεν απογοήτευσε: "αποστειρωμένες" παρουσιάσεις, γιουτιούμπερς (αυτή η μάστιγα), τεχνητό κέφι και όλα τα παιχνίδια που θα δούμε στα καταστήματα, μέχρι το τέλος του έτους, άντε ,βαριά - βαριά, αρχές του 2018. Το μενού περιελάμβανε αθλητικούς τίτλους, multiplayer, ραλάκια και δύο νέα IP. Πάμε να τα δούμε!

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Ecotone @PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

Μικρό και απρόβλεπτο

Κάθε παιχνίδι πλατφόρμας που σέβεται τον εαυτό του, οφείλει να κρατήσει αμείωτο τον ενδιαφέρον το παίκτη, από την αρχή, μέχρι το τέλος. Μερικά από αυτά, το πετυχαίνουν με τα όμορφα γραφικά τους, άλλα με τον έξυπνο σχεδιασμό των επιπέδων και κάποια με τον υψηλό βαθμό δυσκολίας. Στην περίπτωση του Ecotone, οι σχεδιαστές του, το πετυχαίνουν εφαρμόζοντας κάτι πάρα πολύ απλό, μα και πρωτότυπο: κάθε πίστα έχει τους δικούς της ξεχωριστούς κανόνες.  

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Prey @Xbox One, PC, PS4) του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

To Shock που μας χρωστούσαν αυτήν τη γενιά

Γενικά, όταν κρίνω ένα παιχνίδι, προτιμώ να εξοικειώνομαι μαζί του και να γνωρίζω όσο το δυνατόν περισσότερες πλευρές του, παρά να τρέχω να φτάσω στο τέλος. Με άλλα λόγια, προτιμώ να κινούμαι οριζόντια, αξιολογώντας το εύρος μιας εμπειρίας, παρά κατακόρυφα, ώστε να μπορώ να ισχυριστώ πληρότητα κάλυψης περιεχομένου. Φυσικά, το ιδανικό είναι να κινείσαι και στις δύο διαστάσεις, αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό έτσι όπως έχουν τα δεδομένα στη χώρα μας (και με την πρόσφατη πολιτική της Bethesda, όχι μόνο στη χώρα μας πια). 

περισσότερα ⇒