PC

δημοσιεύσεις

reviewsvideogames
Tales of Berseria @PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

Εκσυγχρονισμός, εδώ και τώρα!

Κάθε ιαπωνική εταιρία που σέβεται τον εαυτό της και θεωρεί ότι ανήκει στην ελίτ της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών, οφείλει να έχει τη δική της σειρά RPG. Η ανάγκη δημιουργίας μιας RPG-ιστικης εποποιίας, η οποία θα συνεπάρει το κοινό με τα κοσμοϊστορικά γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στον μαγικό κόσμο του παιχνιδιού, τους ευφάνταστους χαρακτήρες και το ασυναγώνιστο σύστημα μάχης, είναι σχεδόν επιτακτική. To πρώτο σκέλος της Square Enix έχει τα Final Fantasy και το δεύτερο τα Dragon Quest, η SEGA έχει τα Phantasy Star, η Konami τα Suikoden και η Capcom τα Breath of Fire. Μια εταιρία με το πλούσιο και ένδοξο παρελθόν της Namco, δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από των χορό των RPG, γι’ αυτό και δημιούργησε τη σειρά Tales of. Μια σειρά, η οποία διακριτικά και σχεδόν αθόρυβα, δίχως φανφάρες και τυμπανοκρουσίες, συνεχίζει ακάθεκτη την πορεία της, από το 1995 με το Tales of Phantasia για το Super Nintendo, μέχρι το Tales of Berseria, το πιο πρόσφατο επεισόδιο που κυκλοφόρησε φέτος για PS4 και PC.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition @Xbox One, PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

Δρακογέννητος και ρετουσαρισμένος

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της τωρινής γενιάς συστημάτων, είναι η επανακυκλοφορία πολλών παιχνιδιών από την προηγούμενη, με τη μορφή τυπικών remaster. Ακολουθώντας τις επιταγές της μόδας αυτής, η Bethesda πήρε την απόφαση να μεταφέρει το Elder Scrolls V: Skyrim, το οποίο κυκλοφόρησε πριν πέντε χρόνια για PC, PS3 και X360, στα νέα συστήματα. Άλλωστε, θα ήταν ανεπίτρεπτο να λείπει από τα PS4 και Xbox One, ένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια ρόλων των τελευταίων ετών.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Moto Racer 4 @PS4, Xbox One, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

Εφιάλτης στο δρόμο με τις λάσπες

Αν ξεχωρίζει για ένα πράγμα το Moto Racer 4, αυτό είναι σίγουρα η αμεσότητά του. Ο τίτλος της Microids, δίχως να χρονοτριβεί, “αποκαλύπτει” ευθύς αμέσως τις αρετές του. Ή πιο σωστά, την έλλειψη αυτών. Δεν χρειάζεται να αφιερώσετε ώρες ολόκληρες παίζοντας το παιχνίδι για να διαπιστώσετε ότι το MR4 συγκεντρώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που… δεν θέλουμε να βλέπουμε στα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια. Πόσο μάλλον γι’ αυτά που αγοράζουμε :P Τα προβλήματα και οι ατέλειες εμφανίζονται σχεδόν αμέσως, από τη στιγμή που θα πατήσουμε το “start” και θα περάσουμε στο εισαγωγικό μενού του παιχνιδιού. Το μήνυμα που στέλνει το Moto Racer 4 είναι ξεκάθαρο. Αγαπητέ gamer, εδώ που ήρθες δεν πρόκειται να περάσεις καλά και σίγουρα δεν υπάρχει κάτι που θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, ω, χο, χο, χο! 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Dishonored 2 @PC, PS4, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

Ένας κόσμος που θέλεις να γνωρίσεις, ένα παιχνίδι που παίζεις όπως θέλεις

Το Dishonored ήταν ένα από αυτά τα παιχνίδια που έρχονται από το πουθενά και αναστατώνουν τον κόσμο σου, όχι επειδή κάνουν τα πράγματα διαφορετικά, αλλά επειδή σταχυολογούν, βελτιστοποιούν και εμπλουτίζουν ήδη υπάρχουσες συνταγές με τρόπο ακαταμάχητο. Ο πρώτος τίτλος της σειράς (πλέον) πήρε τους αφηγηματικούς μηχανισμούς ενός System/BioShock, πρόσθεσε ακόμη περισσότερο εύρος και, πρωτίστως, ελευθερία. Στη συνέχεια, πήρε αυτόν τον καλοσχηματισμένο πυρήνα και τον τοποθέτησε σε έναν βικτοριανό δυστοπικό κόσμο, όπου η τεχνολογία μάχεται με τη μαγεία και η πολιτική ίντριγκα ρέει γύρω από αυτήν τη σύγκρουση, σαν κάτι που θα έγραφε ίσως ο Ιούλιος Βερν σε συνεργασία με τον Τζορτζ Μάρτιν.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Titanfall 2 @PC, PS4, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

Η επιστροφή του single player FPS, μέρος 2

Λοιπόν, πριν βγει το Ttitanfall 2, αν με ρωτούσε κάποιος για την έκπληξη της χρονιάς, μάλλον θα επέλεγα το νέο Doom. Τον τελευταίο καιρό είχαμε σχεδόν ξεχάσει πώς είναι να αγοράζεις ένα FPS για την ιστορία/campaign του, ενώ και η βασανισμένη περίοδος ανάπτυξής του δεν προοιώνιζε ωραία πράγματα. Κι όμως, η id δεν κατάφερε απλώς να ξεπεράσει το στίγμα της εμπορικής αποτυχίας του Rage, αλλά και να επανεφεύρει μια από τις πιο κλασικές σειρές του gaming. Δεν το λες και λίγο.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Call of Duty: Infinite Warfare @Xbox One, PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

O Πόλεμος των Άστρων – στο περίπου, δηλαδή

Τα Call of Duty, πρέπει να είναι τα παιχνίδια που έχουν “δαιμονοποιηθεί” όσο λίγα σε τούτη τη βιομηχανία. Για την πλειοψηφία των παικτών, έχουν γίνει συνώνυμο της στασιμότητας, της “φλυαρίας” και της έλλειψης ουσιαστικού περιεχομένου, της “αμερικανιάς”, των παιχνιδιών εκείνων που πρέπει να αποφύγει κάθε gamer που σέβεται τον εαυτό του. Είναι από τα παιχνίδια εκείνα που κανένας δεν έχει παίξει, αλλά το αντίστοιχο multiplayer αριθμεί χιλιάδες παίκτες. Δεν σας κρύβω ότι όταν έφτασε το Call of Duty: Infinite Warfare στα χέρια μου, είχα και εγώ τις επιφυλάξεις μου. Δεν ήθελα να με παρεξηγήσει ο κόσμος και να με περάσει για περιστασιακό παίκτη. Με τι μούτρα θα κυκλοφορούσα μετά στην κοινωνία; Τι θα έλεγε ο κόσμος και τα μέσα κονωνικής δικτύωσης για μένα; Παραμερίζοντας όλες αυτές τις ανησυχίες και παίρνοντας το χειριστήριο του Xbox One στα χέρια, διαπίστωσα ότι η εικόνα που έχουμε σχηματίσει για το διάσημο franchise της Activision, δεν δικαιολογεί όλες αυτές τις αντιδράσεις. Με κίνδυνο να “χαλάσω” τον επίλογο του κειμένου, σας πληροφορώ ότι το Infinite Warfare είναι μια χαρά παιχνίδι και δεν απειλεί να καταστρέψει το προφίλ του σκληροπυρηνικού παίκτου, που όλοι έχουμε υιοθετήσει :P 

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Battlefield 1 @PC, PS4, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

Φώναξε «όλεθρος» και λύσε τα σκυλιά του πολέμου

Ξεκίνησα να γράφω αυτό το review με μια αναδρομή στα FPS που αντλούν τη θεματολογία τους από την ιστορία και τη στρατιωτική κουλτούρα, αλλά βαρέθηκα, για να είμαι ειλικρινής. Άλλωστε, τα ξέρουμε λίγο πολύ: από πρωτοπόρος του online, το Battlefield της DICE έχει επιστρατευτεί τον τελευταίο καιρό από την EA ως αντίπαλο δέος του Call of Duty, αφού τα Medal of Honor πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο. Αποκορύφωμα αυτής της τάσης ήταν μάλλον το Battlefield 4, το οποίο ακολούθησε με κάθε ακρίβεια τη δομή του μεγάλου του αντιπάλου, από το συναισθηματικό, σύντομο και ιντριγκαδόρικο campaign, μέχρι το persistent multiplayer που ξεπερνά τα όρια ενός απλού mode και αναδεικνύεται σε ολόκληρο χόμπι, για όσους εντρυφήσουν.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
WRC 6 @Xbox One, PS4, PC του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: PC

Το ραλάκι που δεν κυνηγάει την πρώτη θέση

Πριν από πάρα πολλά χρόνια, όταν βρισκόμουν στο ξεκίνημα της gaming σταδιοδρομίας μου, οι εξομοιωτές (πτήσεων, αγώνων ταχύτητας, ποδοσφαιρικών αγώνων κλπ.) φάνταζαν στα αθώα παιδικά μου μάτια ως μια πάρα πολύ περίεργη κατηγορία βιντεοπαιχνιδιών. Είχα σχηματίσει την εικόνα ότι το συγκεκριμένο είδος απευθυνόταν αποκλειστικά και μόνο σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας, που είχαν ελάχιστη επαφή με το αγαπημένο μας χόμπι. Ότι ήταν παιχνίδια για ανθρώπους που δεν έπαιζαν παιχνίδια. Υποσυνείδητα, λοιπόν, αντιμετώπιζα τους εξομοιωτές κάθε είδους, ως το πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο. Τότε, τους θεωρούσα τόσο συναρπαστικούς, όσο ήταν και το παρκάρισμα σε άδειο πάρκινγκ. Με τα χρόνια, βέβαια, η γνώμη μου για τους εξομοιωτές άλλαξε και σιγά-σιγά, καθώς εκτίμησα το γεγονός ότι προσδίδουν βάθος στους παραδοσιακούς μηχανισμούς, ενισχύοντας, εν τέλει, την ψευδαίσθηση ρεαλισμού, το άγιο δισκοπότηρο της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
FIFA 17 @PC, PS3, PS4, X360, Xbox One του Κώστα "Ektelion" Κωνσταντίνου

tags: PC

Το καλύτερο ποδοσφαιράκι έβαρ, κι άσε τον Μουστάκη να λέει :-Ρ

Τα παιχνίδια της σειράς FIFA μού έχουν στοιχίσει πολλά. Συγκεκριμένα δύο χειριστήρια, μια συρταρωτή βάση πληκτρολογίου, μία πόρτα ντουλάπας και γύρω στα οκτώ πληκτρολόγια (από τα φτηνά ευτυχώς. Το ένα που άντεξε το χρησιμοποιώ ακόμη). Επίσης, έχω εξασφαλίσει μια θέση πλάι στον Βελζεβούλη με όλα τα καντήλια που έχω κατεβάσει. Με το FIFA δεν παίζουμε, κυρίες και κύριοι. Ή μάλλον παίζουμε, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ. Σας φαίνονται μπερδεμένα όλα αυτά; Κάπως έτσι είναι και τα αισθήματά μου για αυτή την κωλοσειρά.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Gears of War 4 @PC, Xbox One του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου

tags: PC

Κλασικό, "αντρίκειο" blockbuster όπως τα κάνανε παλιά

Η σειρά Gears of War πάσχει διαχρονικά από ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα: ο πρώτος τίτλος ήταν λίγο-πολύ τέλειος. Ναι, εντάξει, είχε σημεία που σήμερα φαίνονται αρκετά ξεπερασμένα, αλλά σε γενικές γραμμές έκανε αυτό που ήθελε να κάνει με απόλυτη επιτυχία. Είχε ασταμάτητη δράση, μεγάλη ποικιλία εχθρών και καταστάσεων, ωραία ατμόσφαιρα, καλή ιστορία, υποδειγματικό co-op, πλούσιο ανταγωνιστικό  multiplayer. Ο δεύτερος τίτλος που κυκλοφόρησε στη συνέχεια, έκανε ακριβώς αυτό που έπρεπε: τελειοποίησε κάποια πράγματα και έκλεισε όλες τις τρύπες που ενδεχομένως είχε το παιχνίδι, κυρίως στο multiplayer. Η προσωπική μου αίσθηση ήταν ότι, μετά τον δεύτερο τίτλο, η ποιότητα έπεσε αισθητά. Όχι επειδή έγιναν λάθη σε τεχνικό ή σχεδιαστικό επίπεδο, αλλά επειδή η σειρά βρέθηκε σε αδιέξοδο και επειδή η δημιουργικότητα μάλλον είχε εξαντληθεί στους πρώτους δύο, υπερβατικά άψογους τίτλους: η ιστορία της τριλογίας έκλεισε με μάλλον αδέξιο τρόπο στο Gears of War 3, οι μηχανισμοί δεν είχαν πού αλλού να πάνε και η αλήθεια είναι ότι οι People Can Fly δεν μπόρεσαν να αναβιώσουν την ιστορία ή να καινοτομήσουν αρκετά στο gameplay, ώστε να έχει νόημα η κυκλοφορία του Judgment, του (ανεπίσημου) τέταρτου τίτλου της σειράς.

περισσότερα ⇒