3DS

δημοσιεύσεις

θέματα
Nintendo Direct: η επιστροφή ""

tags: 3DS

Legend of Zelda και JRPG με τη σέσουλα

Η Nintendo Direct επιστρέφει στις οθόνες μας, μετά από ένα διάλειμμα ολίγων μηνών, λόγω της απώλειας του προέδρου Σατόρου Ιγουάτα και της εσωτερική αναδιάρθρωσης της εταιρίας που ακολούθησε. Στην Nintendo Direct Νοεμβρίου, ο πρόεδρος της Nintendo Ευρώπης, Σατόρου Σιμπάτα, παρουσιάζει τα παιχνίδια που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στα Wii U και 3DS, μέχρι και την Άνοιξη του 2016. Το Wii U βρίσκεται πλέον σε φάση απόσυρσης, ενώ η φορητή κονσολίτσα έχει τη μερίδα του λέοντος με πάρα πολλούς τίτλους. Πάμε να τα δούμε όλα, αναλυτικά.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
3D Sonic the Hedgehog 2 @3DS του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: 3DS

Ο καλύτερος νίκησε και στις τρεις διαστάσεις

Φίλες και φίλοι του byteme.gr, θα συνιστούσα να διαβάσετε τούτο το ριβγιού υπό τη συνοδεία αυτού του θεσπέσιου μουσικού κομματιού για τη δημιουργία της κατάλληλης νοσταλγικής διάθεσης. Αφού πατήσετε το κουμπί «play» μπορούμε να συνεχίσουμε κανονικά την παρουσίαση.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Animal Crossing: Happy Home Designer @3DS του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: 3DS

Ανακαίνιση–Διακόσμηση Σπιτιών, ο Άνιμαλ ο Κρόσινγκ

Animal Crossing: το παιχνίδι που πραγματοποίησε το ταπεινό του ξεκίνημα στο ιαπωνικό Ν64, συστήθηκε με τον υπόλοιπο κόσμο μέσα από το GameCube και μέσα σε λίγα χρόνια μετατράπηκε σε ένα από τα πιο δυναμικά franchise της Nintendo, με εκατομμύρια πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Το μικρό, καταπράσινο χωριουδάκι (ανάλογα με την εποχή, βεβαίως, βεβαίως) στο οποίο μένουν ζωάκια που ομιλούν την μπεμπεκίστικη διάλεκτο και το γνωστό βουβό παιδάκι-πρωταγωνιστή, έγινε η απόλυτη ατραξιόν. Η αίσθηση της ηρεμίας που βγάζει ο τίτλος, είναι μοναδική. Αν και έχουμε να ασχοληθούμε με χίλια δυο πράγματα, τα πάντα κινούνται σε χαλαρούς ρυθμούς, χωρίς κανένα άγχος και καμία πίεση. Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες δραστηριότητες που είδαμε στο προηγούμενο παιχνίδι της σειράς, το Animal Crossing: New Leaf, είχε να κάνει με τη διακόσμηση του σπιτιού μας. [ Κάπου εδώ πρέπει να «έχασα» τους πιο σκληροπυρηνικούς παίκτες, από το ακροατήριο :P ]. Η Nintendo πήρε αυτήν την απλή ιδέα και την μετουσίωσε σε ένα αυτόνομο παιχνίδι. Και δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει κάτι τέτοιο. Τα Captain Toad: Treasure Hunter και Super Mario Galaxy ξεκίνησαν ως μίνι παιχνίδια στα Super Mario 3D World και Super Mario Sunshine, πριν γίνουν τα παιχνίδια που όλοι γνωρίζουμε. Με τον ίδιο τρόπο «γεννήθηκε» και το Animal Crossing: Happy Home Designer.

περισσότερα ⇒
θέματα
E3 2015: Nintendo ""

tags: 3DS

Στους ρυθμούς των amiibo

Με εντελώς παιχνιδιάρικη διάθεση και απαλλαγμένη από το άγχος των ζωντανών παρουσιάσεων, η Nintendo έδειξε τα νέα της παιχνίδια μέσω του Digital Event. Πληροφορίες για τη νέα της κονσόλας θα μάθουμε μέσα στο επόμενο έτος, ενώ το καινούργιο Zelda έρχεται στο Wii U, γενικά και αόριστα. Αρκετά από τα παιχνίδια που είδαμε σχεδιάστηκαν με σκοπό την προώθηση των γνωστών, και άκρως επιτυχημένων, amiibo.   

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Codename: S.T.E.A.M. @3DS του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: 3DS

Φρέσκο πράμα από την Intelligent Systems αλλά με ενστάσεις

Μετά από χρόνια γκρίνιας για το πως η Nintendo ανακυκλώνει συνέχεια τους ίδιους χαρακτήρες και δεν ασχολείται με τίποτα πέρα από τον Mario, ήρθε η περσινή Ε3 για να δούμε «φρέσκο» πράγμα από την ιαπωνική εταιρεία. Μία από τις νέες προτάσεις που ξεχώρισαν είναι το Splatoon, το υποσχόμενο online shooter από τα στούντιο της Nintendo στο Κιότο, που προσγειώνεται σύντομα στο Wii U. Μια άλλη πρόταση ήρθε για το 3DS από την Intelligent Systems, από την οποία ενώ περιμέναμε να ανακοινώσει στην Ε3 ένα νέο Advance Wars, ή (στη χειρότερη περίπτωση) ένα ακόμη Paper Mario, εκείνη έφτασε στο Λος Άντζελες με το Codename: S.T.E.A.M. στη «βαλίτσα» της. Ένα εντελώς νέο σκηνικό σε σχέση με τις σειρές που εργάζεται τα τελευταία χρόνια το στούντιο, το σύμπαν που σκέφτηκαν τα μυαλά των δημιουργών των Fire Emblem και Advance Wars, είναι ένας δημιουργικός... αχταρμάς που φέρνει κάτω από την ίδια στέγη τον ιστορικό πρόεδρο της Αμερικής Αβραάμ Λίνκολν, τη μυθολογία του Λάβκραφτ, τους ήρωες από τον Μάγο του Οζ, τον Τομ Σώγιερ, το είδος του steampunk και την αισθητική των αμερικάνικων κόμικ του ’40 και του ’50, όλα μαζί στο ίδιο πακέτο!

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Xenoblade Chronicles 3D @3DS του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: 3DS

Πως να (μην;) χωρέσεις έναν μεγάλο κόσμο σε μια μικρή οθόνη

Το Xenoblade Chronicles υπήρξε (το 2010 που πρωτοκυκλοφόρησε) διαπιστευτήριο ικανοτήτων για τη Monolith Software. Το ιαπωνικό στούντιο, το οποίο ανήκει στη Nintendo, είχε παραδώσει ένα επικό RPG, που διέθετε κόσμο κλίμακας πρωτόγνωρης για τα δεδομένα του συστήματος που το φιλοξενούσε (Wii), ένα εξαιρετικό σύστημα μάχης και πολλούς νεωτερισμούς που το καθιστούσαν, ίσως τοn σημαντικότερο τίτλο του είδους για εκείνη τη γενιά συστημάτων. Η Monolith είχε ήδη αρχίσει να ετοιμάζεται για τη μετάβαση στο Wii U και εμείς την είχαμε αφήσει με την προσδοκία πως, απαλλαγμένη από τους τεχνικούς περιορισμούς του Wii, θα παραδώσει κάτι πραγματικά σπουδαίο.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D @3DS του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: 3DS

Φόβος και Παράνοια στο Legend of Zelda

Ακόμη θυμάμαι την παράξενη εναλλαγή από το Ocarina of Time στο Majora’s Mask. Από την πολυετή αναμονή για το πρώτο, περάσαμε στην... ελάχιστη αναμονή για το δεύτερο (ανακοινώθηκε ένα χρόνο μετά το OoT, κυκλοφόρησε ακριβώς δύο χρόνια μετά). Από το επικό, «ανοιχτόκοσμο» Ocarina, πήγαμε ξαφνικά σε ένα κλειστοφοβικό, καταπιεστικό Zelda. Το Majora’s Mask ήρθε, υποτίθεται, για να δώσει περισσότερα σε όσους είχαν λατρέψει τον κλασικό τίτλο του 1998, ενώ στην πραγματικότητα ήταν ένα κάπως... ανώμαλο πράγμα, ένα σχεδιαστικό πείραμα που υλοποιήθηκε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και περιείχε πολλές νέες ιδέες. Οι περισσότερες από αυτές, ήταν υπερβολικά «ιδιαίτερες» για να έχουν χωρέσει τόσο στα προηγούμενα όσο και στα επόμενα παιχνίδια Zelda.

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Tetris Ultimate @3DS του Σπύρου "Shinobi" Ασημάκη

tags: 3DS

Από την Ρωσία, με αγάπη. Τώρα και Θρι-Ντι!

Το Tetris, σε οποιαδήποτε εκδοχή του και ανεξαρτήτου φορμά, έχει μεγαλώσει γενιές παικτών. Χωρίς να έχω συγκεκριμένα στοιχεία στα χέρια μου, πιστεύω ότι δεν υπάρχει παίκτης, είτε βρίσκεται στα πρώτα, είτε στα δεύτερά του «– άντα», που να μην έχει έστω και μια παιδική ανάμνηση από το φοβερό και τρομερό δημιούργημα του Αλεξέι Παγίτνοφ. Για πολλούς, η πρώτη γνωριμία έγινε στα ουφάδικα και άλλοι ήρθαν σε επαφή μαζί του, μέσα από την πρασινόμαυρη οθονούλα του Game Boy, εκεί όπου το καταπληκτικό παζλ του Ρώσου δημιουργού έσπασε κάθε ρεκόρ πωλήσεων και κατάφερε να γίνει μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες για το φορητό της Nintendo. Το δημιουργικό… άγχος που προκαλούσαν όλα αυτά τα χρωματιστά τουβλάκια που έπεφταν από ψηλά και έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο για να τα στοιβάξουμε σωστά, έτσι ώστε να σχηματίσουν μια γραμμή και να εξαφανιστούν για πάντα από την οθόνη μας, σε συνδυασμό με το ολ-τάιμ κλάσικ μουσικό θέμα της σειράς, συνιστούν μια ανεπανάληπτη ψηφιακή εμπειρία, κοινή για τους περισσότερους από εμάς. Τι κι να πέρασαν 30 χρόνια από την κυκλοφορία του; Το Tetris συνεχίζει να μας επισκέπτεται. Αυτή τη φορά, σειρά έχουν οι κάτοχοι νέων συστημάτων και φορητών παιχνιδομηχανών…

περισσότερα ⇒
reviewsvideogames
Super Smash Bros @Wii U) του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: 3DS

Πολύ καλό, γεμάτο περιεχόμενο και «ευχάριστα χαοτικό», αλλά μάλλον μόνο για φίλους της Nintendo

Τελειώνει το εισαγωγικό βίντεο του νέου Super Smash Bros και αναρωτιέσαι γιατί η Nintendo δεν έχει επενδύσει ακόμη σε μια σειρά ή έστω ταινία animation που να αξιοποιεί την ιδέα πίσω από το Smash Bros. Ούτως ή άλλως όσο και να πειραματίζεται ο Μασαχίρο Σακουράι πάνω στη φόρμουλα του παιχνιδιού, γέρνοντας τη ζυγαριά άλλοτε περισσότερο προς τα party και άλλοτε προς τα fighting game, το gameplay έχει πάψει να είναι το μείζoν σημείο ενδιαφέροντος του Super Smash Bros. Όχι, αυτό που βλέπεις στο αρχικό βίντεο είναι το ζουμί της υπόθεσης: μια φαντασμαγορική γιορτή για την ιστορία της Nintendo, ντυμένη με εικόνες και ήχους από αμέτρητους ήρωες της εταιρείας και τα παιχνίδια τους. 

περισσότερα ⇒
στήλες
Καλό καλοκαίρι με φορητή κονσόλα; Λαστ γίαρ! του Χάρη Κλάδη

tags: 3DS

Όταν η Nintendo δεν κερδίζει το έδαφος που χάνει η Sony, κάποιος τρίτος επωφελείται

Ας πούμε πως το αναπάντεχο νέο των ημερών δεν είναι η αποχώρηση του Πάρντο από τη Blizzard, αλλά ότι το PS Vita αντιμετωπίζει έλλειψη στοκ στην αμερικανική αγορά, λόγω της αυξημένης ζήτησης (αυτό το πακέτο με το Borderlands 2, από ζάχαρη είναι πια;). Άντε, ας πούμε πως επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι στην Ιαπωνία η φορητή κονσόλα της Sony πλησίασε κορυφή την εβδομάδα που μας πέρασε διπλασιάζοντας σχεδόν τις πωλήσεις της (3DS: 27.884 τεμάχια, PSV: 24.919 τεμάχια). Ο λόγος στην περίπτωση αυτή είναι το λανσάρισμα του Freedom Wars. Όμως η Ιαπωνία είναι μόνο μια χαρούμενη όαση «τσέπης» όπου μόνο οι φορητές παιχνιδομηχανές τα πηγαίνουν καλά. Σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο, δηλαδή στον... πραγματικό, διανύουν την περίοδο της παρακμής τους, η οποία ενδεχομένως να τις οδηγήσει στο τέλος τους...

περισσότερα ⇒