επικαιρότητα

τεχνολογία
Σταματά η παραγωγή των συσκευών Steam Link

λέξεις κλειδιά: Steam Link

Η Valve αποφάσισε να τερματίσει την παραγωγή των Steam Link, των εξειδικευμένων συσκευών που επιτρέπουν το στριμάρισμα παιχνιδιών για PC, στην τηλεόραση.

Το στοκ σε Ευρώπη και Αμερική έχει σχεδόν εξαντληθεί, το ευρύ κοινό δεν συγκινήθηκε από τις αλλεπάλληλες μειώσεις της τιμής των Steam Link, οπότε δεν υπάρχει λόγος για την Valve να επιμείνει στην παραγωγή αυτών των συσκευών.

Ωστόσο, η αμερικάνικη εταιρεία δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει τις υπάρχουσες συσκευές, ενώ εδώ και έξι μήνες, αναπτύσσει λογισμικό που θα προσομοιώνει τις λειτουργίες των Steam Link, για συσκευές iOS και Android.

Αντίο πλαστικά κουτιά. Καλώς όρισες λογισμικό.

Πηγή: Eurogamer    

τεχνολογία
Η Microsoft παρουσιάζει το Project xCloud

λέξεις κλειδιά: Project xCloud, Xbox

H Microsoft παρουσιάζει την υπηρεσία Project xCloud, μέσω της οποίας θα μπορούμε να παίζουμε τα παιχνίδια του Xbox, σε κινητά και ταμπλέτες.

Οι δοκιμές της νεας στριμαριστής υπηρεσίας θα ξεκινήσει μέσα στο επόμενο έτος, ενώ ήδη η αμερικάνικη εταιρεία δοκιμάζει το PxC σε κινητά και ταμπλέτες που συνδέονται με ασύρματα χειριστήρια Xbox, μέσω Bluetooth. Για 

Ο Φιλ Σπένσερ ευελπιστεί ότι, με αυτόν τον τρόπο, ο κόσμος που δεν διαθέτει κάποια κονσόλα, θα μπορεί να απολαύσει την τεράστια βιβλιοθήκη του Xbox.

Πηγή: Eurogamer 

τεχνολογία
Η Valve παρουσιάζει τις εφαρμογές Steam Link και Steam Video

λέξεις κλειδιά: Steam, Steam Link, Steam Video

Η Valve ανακοίνωσε ότι μέσα στο έτος θα κάνουν την εμφάνισή τους οι εφαρμογές Steam Link και Steam Video, μέσω των οποίων θα μπορούμε να απολαύσουμε τα αγαπημένα μας παιχνίδια και βίντεο από το Steam,  σε οποιαδήποτε συσκευή iOS και Android.

Για να χρησιμοποιήσουμε τo Steam Link αρκεί να συνδέσουμε τη συσκευή της αρεσκείας μας (κινητό, tablet, τηλεοράσεις Android και Apple TV Box) με τον υπολογιστή, είτε μέσω καλωδίου Ethernet, είτε μέσω 5GHz wi-fi. Στην περίπτωση του Steam Video, η επικοινωνία της συσκευής με το PC μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω wi-fi ή σύνδεσης LTE.   

Η εφαρμογή Steam Link θα γίνει διαθέσιμη μέσα στο τελευταίο δεκαήμερο του Μαΐου, ενώ το Steam Video θα κυκλοφορήσει προς το καλοκαίρι.  

Πηγή: Eurogamer

τεχνολογία
E3 2016 - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: To Xbox Scorpio έχει σχεδιαστεί για τηλεοράσεις 4Κ...

λέξεις κλειδιά: , E3 2016, Project Scorpio, Xbox One S, Xbox Scorpio

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Σε νέες του δηλώσεις, ο Φιλ ο Σπένσερ επισημαίνει ότι τα παιχνίδια που θα εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του Xbox Scorpio, θα δείχνουν διαφορετικά και θα "τρέχουν" καλύτερα στο νέο μοντέλο, σε σχέση με τα Xbox One και Xbox One Slim, στα 1080p.

Ο Σπένσερ έφερε το Halo 5 ως χαρακτηριστικό παράδειγμα. Ο τίτλος χρησιμοποιεί dynamic scaling έτσι ώστε να διατηρεί σταθερή την ανανέωση των καρέ (στα 60fps) αλλάζοντας την ανάλυση, όταν η οθόνη μας γεμίζει με πολλά πράγματα. Παιχνίδια με το παραπάνω χαρακτηριστικό, θα επωφελούνται από τις δυνατότητες του Scorpio και "πιάνουν" τη μέγιστη ανάλυση, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Πάντως, το αφεντικό του Xbox επιμένει ότι δεν θα αγόραζε το Scorpio μόνο και μόνο για να "τρέχουν" καλύτερα τα παιχνίδια που ήδη κυκλοφορούν στο απλό Xbox One.

Ευχαριστούμε τον φίλο Pirederas για την επισήμανση.  

Πηγή: Eurogamer

Αρχική δημοσίευση: Σύμφωνα με τη στρατηγική της Microsoft, μέχρι το τέλος του 2017 θα κυκλοφορούν παράλληλα στην αγορά τρία μοντέλα Xbox: το απλό Xbox One, το λεπτό Xbox One S και το Xbox Scorpio. Θέλοντας να διευκολύνει τους φίλους που έχουν ήδη Xbox One, αλλά και τους μελλοντικούς αγοραστές, ο Φιλ Σπένσερ μίλησε στο Eurogamer για τη θέση που θα έχει το κάθε μοντέλο στην αγορά και κατ' επέκταση, στο σαλόνι μας.

Το αναβαθμισμένο μοντέλο του Xbox One, το Scorpio, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το παιχνίδι σε ανάλυση 4Κ και ως εκ τούτου οι επιπλέον δυνατότητες της νέας κονσόλας θα είναι εμφανείς σε τηλεοράσεις 4Κ, και μόνο. Το αφεντικό του Xbox ξεκαθαρίζει ότι οι κάτοχοι τηλεοράσεων οι οποίες υποστηρίζουν αναλύσεις 1080p καλό είναι να προτιμήσουν τα απλά μοντέλα που δεν διαθέτουν έξτρα υπολογιστική ισχύ, αφού δεν πρόκειται να δουν διαφορές με το Scorpio. Επίσης, όλα τα παιχνίδια θα είναι σχεδιασμένα για να τρέχουν σε όλα τα Xbox, ανεξάρτητα από τη διαφορά επιδόσεων. Μ' αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η "συνύπαρξη" των τριών μοντέλων στην αγορά, αφού το πιο ισχυρό μοντέλο δεν θα ακυρώνει αυτά που υπολείπονται όσον αφορά την "ιπποδύναμη".   

Πηγή: Eurogamer

 

τεχνολογία
Ενημέρωση - Το Playstation VR έρχεται στην Ελλάδα τον Οκτώβριο

λέξεις κλειδιά: Playstation VR

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: H Sony ανακοίνωσε και επίσημα ότι το Playstation VR θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας τον Οκτώβριο του 2016. Αυτό σημαίνει ότι οι φίλοι του PS4 θα μπορούν να προμηθευτούν την κάσκα Εικονικής Πραγματικότητας από την πρώτη ημέρα που θα γίνει διαθέσιμη και στις υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης, χωρίς καμία καθυστέρηση. Το ίδιο ισχύει και για τα προϊόντα που θα συνοδεύουν το PS VR κατά το λανσάρισμά του.

  

Αρχική δημοσίευση: Στο πλαίσιο της φετινής GDC (14 με 18 Μαρτίου, στο Σαν Φρανσίσκο), η Sony ανακοίνωσε την τιμή και την ημερομηνία κυκλοφορίας του Playstation VR. Η κάσκα Εικονικής Πραγματικότητας της ιαπωνικής εταιρίας θα κοστίζει 399€ και αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο του 2016, στις περισσότερες αγορές της Ευρώπης. Προς το παρόν, η Ελλάδα δεν βρίσκεται στη λίστα με τις χώρες στις οποίες θα λανσαριστεί το PS VR, το φθινόπωρο που μας έρχεται.

Το Playstation VR θα διαθέτει μια οθόνη OLED 5.7" με ανάλυση στα 1920 x RGB x 1080, με τον ρυθμό ανανέωσης  να αντιστοιχεί στα 120Hz, το οπτικό πεδίο θα αγγίζει τις 100 μοίρες και, τέλος, θα υποστηρίζει ανίχνευση κίνησης σε 360 μοίρες. H Playstation Camera η οποία είναι απαραίτητη για τη χρήση του PS VR, θα πωλείται ξεχωριστά.

Σύμφωνα με την Sony, περισσότεροι από 50 τίτλοι θα συνοδεύσουν το Playstation VR κατά το λανσάρισμά του, ενώ ετοιμάζεται και μια ειδική έκδοση του Star Wars Battlefront, σε συνεργασία με τις ΕΑ και DICE. 

Πηγή: Eurogamer

 

 

 

τεχνολογία
Cross-Network-Play ανάμεσα στα Xbox One, PC και άλλες κονσόλες

λέξεις κλειδιά: Cross-Network-Play, PC, Windows 10, Xbox One, όλοι εναντίον όλων

Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, το διαδικτυακό παιχνίδι μεταξύ Xbox One και Windows 10 γίνεται πραγματικότητα μέσω του Cross-Network-Play. Οι δυνατότητες της λειτουργίας αυτής δεν σταματούν εκεί, αφού θα επιτρέπει στους χρήστες του Xbox Live να παίξουν με παίκτες που χρησιμοποιούν διαφορετικά δίκτυα, όπως αυτά των Playstation και Steam.

Ο πρώτος τίτλος που θα κάνει χρήση της λειτουργίας Cross-Network-Play, θα είναι το Rocket League της Psyonix, το οποίο θα φέρει αντιμέτωπους τους κατόχους Xbox One με τους χρήστες των Windows 10, με την προοπτική να μπουν στο παιχνίδι και οι παίκτες άλλων δικτύων, κάποια στιγμή στο μέλλον.

Πηγή: Eurogamer  

τεχνολογία
Θα αναβαθμίζεται το hardware του Xbox One;

λέξεις κλειδιά: Xbox One, αναβάθμιση του hardware

Στο πλαίσιο της Microsoft Spring Showcase, o Φιλ Σπένσερ, μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου για το μέλλον του Xbox One. Σύμφωνα με το αφεντικό του Xbox, στόχος της εταιρίας είναι να κάνει την κονσόλα ευθέως ανταγωνιστική προς τα ανοιχτά οικοσυστήματα (υπολογιστές, ταμπλέτες και κινητά), μέσα από προαιρετικές - όπως τις χαρακτήρισε - αναβαθμίσεις του hardware.

Με βάση το σκεπτικό αυτό, οι αναβαθμίσεις του hardware θα δώσουν στο Xbox One τη δυνατότητα να ακολουθεί διαρκώς τις τεχνολογικές εξελίξεις, εξαλείφοντας ουσιαστικά την ανάγκη μετάβασης στην επόμενη - και σαφέστατα πιο δυνατή - γενιά παιχνιδομηχανών. Τέλος, με αυτές τις αλά PC αναβαθμίσεις και με τη συνδρομή της ενοποιημένης πλατφόρμας των Windows (υπό την οποία βρίσκονται τα Windows 10 και το Xbox One) η συλλογή μας από παιχνίδια θα παρουσιάζει μια συνέχεια, αφού οι τίτλοι, επόμενα και προηγούμενα, θα είναι συμβατοί με την κονσόλα.

Πηγή: Polygon  

τεχνολογία
Lumberyard: Η μηχανή γραφικών της Amazon

λέξεις κλειδιά: Amazon, Lumberyard, δωρεάν, μηχανή γραφικών

H Amazon παρουσιάζει τη μηχανή γραφικών Lumberyard, η οποία αποτελεί την πρώτη προσπάθεια της εταιρίας στον συγκεκριμένο τεχνολογικό τομέα. Η Lumberyard βασίζεται στην CryEngine της Crytech, και διαθέτει μια σειρά από ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τα όσα διαβάζουμε στην επίσημη σελίδα, μέσω του Twitch ChatPlay, οι παίκτες που παρακολουθούν τη ζωντανή μετάδοση ενός παιχνιδιού, μέσω Twitch, θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με αυτό, σε πραγματικό χρόνο. Τέλος, η λειτουργία Twitch JoinIn, δίνει τη δυνατότητα στον οικοδεσπότη μιας ζωντανής gaming βραδιάς, να προσκαλέσει τους θεατές για να πάρουν κι αυτοί μέρος στο παιχνίδι.

H Lumberyard βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο και μπορείτε να την κατεβάσετε δωρεάν, κάνοντας ένα κλικ εδώ. Η μοναδική φορά που θα χρειαστεί να βάλετε το χέρι σας στην τσέπη, είναι στην περίπτωση που θελήσετε να ενσωματώσετε την Amazon Web Services (την υπηρεσίας cloud της εταιρίας), στο multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού σας.

Πηγή; Kotaku

   

τεχνολογία
H Nintendo κατοχύρωσε πατέντα για χειριστήριο με οθόνη αφής και ψηφιακά πλήτρα

λέξεις κλειδιά: Nintendo, NX, χειριστήριο με οθόνη αφής και ψηφιακά πλήκτρα

Τον τελευταίο καιρό η Nintendo βρίσκεται σε δημιουργικό οίστρο και δεν σταματάει να πατεντάρει ιδέες για νέες τεχνολογίες. Μετά την κονσόλα που αναβαθμίζεται, σειρά έχει το χειριστήριο χωρίς πλήκτρα.

Σύμφωνα με την τελευταία κατοχύρωση, το χειριστήριο αυτό θα διαθέτει μια ελλειπτική οθόνη αφής και δυο τυφλές οπές (δεξιά και αριστερά της οθόνης), στις οποίες θα προσαρμόζονται αναλογικοί μοχλοί. Στην ράχη του, βρίσκονται δύο πλήκτρα (ή σκανδάλες) και στο ενδιάμεσο θα υπάρχει υποδοχή για κάρτα μνήμης, ενώ τα πλήκτρα πρόσοψης θα είναι ψηφιακά.

Το 2016 δεν είναι πολύ μακριά. Μέσα στους επόμενους μήνες, κατά την επίσημη παρουσίαση της κονσόλας, θα μάθουμε αν αυτό εξελιγμένο GamePad, θα είναι το νέο χειριστήριο του NX.

Πηγή: The Verge  

τεχνολογία
Η Nintendo κατοχύρωσε πατέντα για κονσόλα που αναβαθμίζεται...

λέξεις κλειδιά: Nintendo, NX, κονσόλα που αναβαθμίζεται

Η Nintendo κατοχύρωσε μια νέα πατέντα για μια κονσόλα που θα αναβαθμίζεται με τη βοήθεια μιας συμπληρωματικής συσκευής (ή και περισσότερων). Σύμφωνα με την πατέντα, η παιχνιδομηχανή θα αξιοποιεί την υπολογιστική ισχύ και την χωρητικότητα αυτών των εξωτερικών συσκευών, προκειμένου να αυξήσει την ταχύτητα των βιντεοπαιχνιδιών και να βελτιώσει την εμπειρία που θα προσφέρει στον χρήστη, μελλοντικά. Με λίγα λόγια, η κονσόλα θα αξιολογεί τις επιδόσεις και το latency αυτών των συσκευών και κατόπιν θα προχωρά στον καταμερισμό του υπολογιστικού φόρτου, με άμεσο στόχο τη βελτίωση της απόδοσή της.

Αυτό που μένει να δούμε είναι αν η ιδέα αυτή θα βρει εφαρμογή στην περίπτωση του NX, της επόμενης κονσόλας της μαμάς Nintendo.   

Πηγή: OC3D