επικαιρότητα βιομηχανία

Hirai: Δεν έχει PS4 στην E3

Μια και καλή «τέλειωσε» τις φήμες που την ήθελαν να ανακοινώνει νέο PlayStation στην επερχόμενη E3 η Sony. Η εταιρεία διά στόματος του επικεφαλής του τμήματος ψυχαγωγίας της, Kaz Hirai, ξεκαθάρισε πως δεν προτίθεται να ανακοινώσει κάτι σχετικά με το PS4 στο σόου του Λος Άντζελες τον Ιούνιο. «Ο Andy (σ.σ. House) είχε δίκιο, δεν προτιθέμεθα να προβούμε σε ανακοινώσεις στην E3. Πάντα υποστήριζα τον δεκαετή κύκλο ζωής του PS3 και δεν υπάρχει λόγος να αποκλίνουμε απ’ αυτή τη λογική», ανέφερε ο Hirai, βάζοντας στοπ έτσι στις σχετικές φήμες που ήδη κυκλοφορούσαν αδέσποτες στο διαδίκτυο…

19 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
Sir Pretender
12:57 11.01.12 Sir Pretender Πφφφφ....
«Δεν έχει Diablo III τον Φεβρουάριο» ο ένας, «Δεν έχει PS4 στην E3» ο άλλος, κι εμείς τι θα κάνουμε; Τι θα γράφουμε; Για τα χιόνια στην Πάρνηθα; :P

agrimi78
13:08 11.01.12 agrimi78 Οφ τοπικ
Να σου δώσω μια ιδέα? (Πλάκα κάνω).Γιατί δεν κάνετε ένα αφιέρωμα στο στεροσκοπικο 3D (ή ειδικότερα στο 3D vision της nvidia) μια και δεν υπάρχει αρκετή ενημέρωση και πολλοί χρήστες δεν ξέρουν για αυτά?Έγω που χρόνια ασχολούμαι και διαβάζω (σας διάβαζα και στο Pc master) έτυχε κατα τύχη να το μάθω, και η εμπειρία του Pc gaming ,μου, έχει αλλάξει πολύ με την εισαγωγή του 3D.

Kujitenga
13:31 11.01.12 Kujitenga Παίδες
το Diablo III θα κυκλοφορήσει στις 31 Φεβρουαρίου,ενώ στην E3 θα ανακοινωθεί το PS4 με launch τίτλο το Half Life 3.Σίγουρα πράματα.

Shinobi
14:12 11.01.12 Shinobi Στήριξη
Στηρίζω με μανία και πάθος τα λεγόμενα του Κάζ. Θα έχουμε να ασχοληθούμε με ένα κάρο τίτλους στην Ε3. Χαίρομαι που η Sony στηρίζει το PS3 και δε βιάζεται να το βγάλει στην εφεδρεία. Από νέες κονσόλες μας φτάνει το Wii U. Υπομονή κύριοι.

Sir Pretender
14:18 11.01.12 Sir Pretender RE: Στήριξη
Χαίρομαι διότι αντιλήφθηκαν στη Sony πως με τέτοιες φήμες να υποβόσκουν αμολημένες, κακό στο PS3 και τις πωλήσεις του κάνουν. Οπότε από το να έχουν και από ένα τέτοιο μούσι να βγαίνει κάθε βδομάδα online, τουλάχιστον το μάζεψαν το θέμα ως τον Ιούνιο. Στη gamescom δεν παίζει να ανακοινώσουν κάτι, το Tokyo Game Show είναι πολύ... απωανατολικό, άρα πάμε για του χρόνου στην E3 και βλέπουμε!

TxCForever
15:15 11.01.12 TxCForever RE: RE: Στήριξη
H Sony θα ανακοινώσει το νέο Playstation γύρω στο ένα εξάμηνο μετά την ανακοίνωση του νέου Xbox. Με το Wii-U ήδη γνωρίζουν τι περίπου έχουν να αντιμετωπίσουν, άρα μάλλον θα περιμένουν να δουν τι έχει να προσφέρει η MS πριν κάνουν την δική τους κίνηση.

Olorin
14:49 11.01.12 Olorin Σε αντίθεση...
...με κάτι Πάχτορες (και Κηπουρόπουλους), είχα δηλώσει πως το θεωρώ απίθανο να δούμε νέα κονσόλα (από τη Sony τουλάχιστον) στην επόμενη Ε3 και χαίρομαι που επιβεβαιώνομαι.

Θεωρώ πως έχει επενδύσει πολλά η Sony στο να επιμηκύνει τον κύκλο ζωής του PS3 ώστε να το παρατήσει τόσο γρήγορα. Πόσω μάλλον από τη στιγμή που σχετικά πρόσφατα άρχισε σιγά-σιγά να παίρνει τα πάνω του μετά τα πρώτα 3-4 αποτυχημένα χρόνια.

Βέβαια αν βγει η MS και ανακοινώσει π.χ. ότι κυκλοφορεί νέα κονσόλα μέσα στο 2013, δεν ξέρω κατά πόσο θα το καθυστερήσει κι εκείνη (δεδομένου ότι ήδη θα υπάρχει και το WiiU στην αγορά). Άλλωστε ένας από τους λόγους που πήγε άπατο στις αρχές το PS3 ήταν η καθυστερημένη εισοδός του σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Και μην ξεχνάμε ότι στην 8η γενιά, αφενός η κονσόλα της MS θα έχει ένα καλό lead-in και εγκατεστημένη βάση οπαδών από το X360 (κάτι που δεν ίσχυε για το Χ360, αφού το πρώτο Xbox ουδέποτε απέδωσε τα αναμενόμενα) και αφετέρου πλέον δεν ισχύει η ισότητα μη-Nintendo κονσόλα == PlayStation. Έχει χάσει την ισχύ του ως brand name, από την άποψη ότι πλέον δεν το χρησιμοποιεί τόσος κόσμος ως όρο για να περιγράψει όοοολες τις κονσόλες όπως συνέβαινε κάποτε (μην κοιτάτε στην Ελλάδα, εκεί είπαμε, έχουμε τις παραξενιές μας και ένα μικρό lag-άρισμα...)

Sir Pretender
14:55 11.01.12 Sir Pretender RE: Σε αντίθεση...
Νότη, κι όμως, αν έπρεπε να αποφανθώ σχετικά με το ποια εταιρεία (Sony/Microsoft) θα λάνσαρε νέα κονσόλα βάσει της πορείας των περιφερειακών της (Move/Kinect), τα ρέστα μου θα τα πόνταρα στη Sony με το σκεπτικό ότι το Kinect δείχνει να 'χει πολλές περισσότερες προοπτικές (βάσει τίτλων και λειτουργιών) από το Move. Από την άλλη αυτό μπορεί κάλλιστα να το εκλάβει κανείς ως έναν πολύ καλό λόγο για να βγάλει η Microsoft μια νέα κονσόλα (προκειμένου να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητές του). Μπερδεμένη ιστορία...

Olorin
15:06 11.01.12 Olorin RE: RE: Σε αντίθεση...
Δεν αναφέρομαι απαραίτητα στο Move. Άλλωστε είναι δεδομένο ότι (προς το παρόν, τουλάχιστον) αποτελεί εμπορική αποτυχία και δεν ξέρω αν έχει μετανιώσει η Sony που το έβγαλε...

Μην ξεχνάς όμως ότι το PS3 είναι σημαντικά ισχυρότερο τεχνολογικά του Χ360 και μόλις τώρα αρχίζουν να το "καταλαβαίνουν" οι προγραμματιστές και να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητές του. Μέχρι πριν λίγο καιρό, τα περισσότερα multiplatform αναπτύσσονταν στο Χ360 και μετά port-άρονταν στο PS3 (με αποτέλεσμα συνήθως η έκδοση του Χ360 να είναι ανώτερη), ενώ πλέον έχει αρχίζει να αλλάζει αυτό...

Όσο για το Kinect, η MS το θεωρεί ως κάτι πολύ μεγαλύτερο από το Χ360, το Χ720 ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Έχει (και θα) επενδύσει πολλά πάνω του -τόσο ως τεχνολογία όσο και ως brand name- σε βαθμό που προφανώς θα ήταν αδιανόητο να το περιορίσει ως ένα απλό περιφερειακό του Χ360. Ήδη ανακοινώθηκε κι επίσημα ότι σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει η έκδοση για Windows, υπάρχουν σχέδια για την ενσωμάτωσή του σε τηλεοράσεις κ.λπ. Ναι, ίσως να μην πρόκειται για ακριβώς το ίδιο Kinect όπως το ξέρουμε σήμερα, αλλά για μια μετεξέλιξή του, αλλά και πάλι, δεν νομίζω ότι θα κρατούσε ένα ημιθανές Χ360 (που δεν είναι, αλλά λέω, ακόμα και ΑΝ ήταν) στην αγορά μόνο και μόνο για να συντηρεί το Kinect. Καλώς ή κακώς, το Kinect μπήκε στη ζωή της MS και θα συνεχίσει να υπάρχει και μετά το Χ360...

TxCForever
14:57 11.01.12 TxCForever RE: Σε αντίθεση...
To PS3 πήγαινε άπατο αρχικά όχι μόνο γιατί άργησε να μπει στην αγορά αλλά γιατί ήταν πραγματικά πανάκριβο και χωρίς αξιόλογο τίτλο για σχεδόν ένα χρόνο (βασικά μέχρι που έσκασε μύτη το Uncharted).

Olorin
15:21 11.01.12 Olorin RE: RE: Σε αντίθεση...
Ναι, δεν διαφωνώ, για αυτό άλλωστε και είπα "ένας από τους λόγους".

Όμως παράλληλα δεν πρέπει να παραβλέπουμε και τη σημασία της καθυστερημένης κυκλοφορίας του έναντι του Χ360. Μην ξεχνάς ότι στη Δύση το PS3 κυκλοφόρησε περίπου 1,5 χρόνο μετά το Χ360 (στην Ιαπωνία έτσι κι αλλιώς το Χ360 είναι σαν να μην υπάρχει). Δεν ξέρω πόσα Χ360 είχαν πωληθεί μέχρι τότε και δεν έχω χρόνο να ψάξω το ακριβές νούμερο (υποτίθεται είμαι στη δουλειά αυτή τη στιγμή... ;-Ρ). Αμφιβάλλεις όμως ότι (ακόμα και με την άκρως τσουχτερή αρχική τιμή του PS3) αν τα δυο μηχανήματα είχαν κυκλοφορήσει σχετικά κοντά, πολλοί κάτοχοι Χ360 θα είχαν προτιμήσει την κονσόλα της Sony; Μην ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε σε μια εποχή (τέλος 6ης γενιάς - αρχές 7ης) που το PS2 έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ πωλήσεων οικιακών κονσολών (τα οποία τα κατείχε το PSX!) και στο ευρύ κοινό ο όρος "κονσόλα" έχει αντικατασταθεί από το brand name "PlayStation", όπως στα early 80s λέγαμε "Atari" και στα late 80s-early 90s "Nintendo" και εννοούσαμε τα videogames γενικότερα...

Sir Pretender
15:27 11.01.12 Sir Pretender RE: RE: RE: Σε αντίθεση...
true dat.

Άλλωστε η Sony το έχει ξεκαθαρίσει και επίσημα πως δεν πρόκειται να αφήσει τη Microsoft να παίζει για πολύ μπάλα μόνη της στην επόμενη γενιά.

Shinobi
15:29 11.01.12 Shinobi RE: RE: RE: Σε αντίθεση...
Και κοντά να είχαν βγεί, το PS3 κόστιζε 200 ευρώ παραπάνω σε σχέση με το X360. Μιλάμε για μεγάλη διαφορά που παίζει σημαντικό ρόλο στο τι θα προτιμήσει ο κόσμος.

TxCForever
16:34 11.01.12 TxCForever RE: RE: RE: Σε αντίθεση...
Δεν διαφωνώ, όμως εδώ έκανε το μεγαλύτερο λάθος της η Sony, περίμενε πως ο κόσμος τυφλωμένος από την επιτυχία του PS2 θα έτρεχε και θα αγόραζε χωρίς δεύτερη σκέψη και το PS3 ανεξαρτήτως τιμής και διαθέσιμων τίτλων. Το αποτέλεσμα το ξέρουμε, άλλωστε μέχρι ενός βαθμού ακόμη το ζούμε.

Το ίδιο έκανε και η Nintendo και με το 3DS (το οποίο βασικά έπαιζε μόνο του και δεν έτρεχε να καλύψει το χαμένο έδαφος από καμία άλλη κονσόλα) και στο τέλος χρειάστηκε μείωση στην τιμή πέραν των 100 ευρώ και κυκλοφορία των τριών μεγαλύτερων franchises της για να στανιάρει.

agrimi78
15:29 11.01.12 agrimi78 χωρίς τίτλο
Νομίζω ότι αυτή την στιγμή οι περισσότεροι gamers έχουν σίγουρα τις 2 απο τις τρεις κονσόλες (xbox, ps3) οπότε το "προβάρδισμα" του xbox360 έχει χαθεί.
Ακόμη, δεν έχω πεισθεί ότι το ps3 είναι ποιό ισχυρό απο το xbox360 (διαφορετικό σίγουρα). Όσο εντυπωσιακά ήταν για μένα τα uncharted 2 & god of war 3 , τόσο μου φάνηκαν και τα halo reach, gears 2 (μιλάω για αυτά που έχω παίξει).
Δεν με έχει πείσει το PS3 ότι μπορεί να βγεί παιχνίδι σε αυτό που να μην μπορεί να αποδωθεί ισάξια στο xbox.

TxCForever
16:26 11.01.12 TxCForever RE: χωρίς τίτλο
Θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί στην συλλογισμό σου δεν υπολογίζεις με ποια δυναμική μπήκαν Sony και Microsoft στην τρέχουσα γενιά. Η πρώτη μετά την τεράστια επιτυχία του PS2 φαινόταν πως θα έκανε περίπατο και σε αυτή την γενιά ενώ η δεύτερη με τις πωλήσεις του πρώτου Xbox να κυμαίνονται στα όρια του απογοητευτικού, φαινόταν πως πολεμούσε μία μάχη που δεν μπορούσε με τίποτα να νικήσει.

Όμως με τις συνεχείς λανθασμένες επιλογές της Sony τώρα το Xbox είναι η κονσόλα με τις υψηλότερες πωλήσεις σε σχέση με το PS3, ενώ στην πορεία έχασε μερικά από τα δυνατότερα χαρτιά της(πχ Final Fantasy, Tekken), έστω και αν απέκτησε κάποια άλλα στην πορεία (πχ Uncharted).

agrimi78
16:39 11.01.12 agrimi78 RE: RE: χωρίς τίτλο
Όταν τα δυνατότερα "χαρτιά" της sony ήταν third party, υπήρχε ο κίνδυνος να πάθει ότι έπαθε (πολύ πιθανό να το πάθει και η microsoft με το gears of war).
Νομίζω ότι η sony έπεσε θύμα της "μεγαλομανίας-μεγαλοστομίας" της. Έταξε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και μετά απο ενα τεράστιο χρόνο-κόστος ανάπτυξης, που συνέβαλε στην αργοπορία του ps3, έβγαλε ένα μηχάνημα ισάξιο με την microsoft που πήρε εξαρτήματα "έτοιμα" (όχι προιόν δικής της έρευνας).
Θυμηθήτε τα περι cell σε τηλεοράσεις και τοστιέρες που θα προσθετουν στην επεξεργατική ισχυ του ps3, μπούρδες.

Shinobi
16:39 11.01.12 Shinobi RE: RE: χωρίς τίτλο
Συμφωνώ σε όλα. Τα FFXIII και Tekken δεν τα θεωρώ μεγάλη απώλεια, αφού τα δύο franchise δεν βρίσκονται και στα καλύτερά τους. Η Sony διαθέτει καλύτερες προτάσεις όσον αφορά τις first party κυκλοφορίες σε σχέση με την MS. Η έλλειψη ΑΑΑ τίτλων στην αρχή (με εξαίρεση 1-2 παιχνίδια) σε συνδιασμό με την εξωπραγματική τιμή, αλλά και κάνοντας το λάθος να υποτιμήσει την MS(ό,τι έκαναν δηλαδή οι Nintendo-SEGA όταν έμαθαν ότι η Sony θα μπεί στην κούρσα του hardware), έδωσαν το πλεονέκτημα στην MS και το X360.

Nionio
15:58 11.01.12 Nionio χωρίς τίτλο
Καλα, οτι πει. Εαν βγει ομως η Microsoft μεσα στο '12 με νεο ΕξΜποξ, που δεν ειναι και απιθανο, να δουμε τι θα κανουν. Ασε που τωρα με την κυκλοφορια των Win8 ολο και κατι θα παιξει...