επικαιρότητα βιομηχανία

Έκλεισε η Visceral Games

Μετά από απόφαση της ΕΑ, η Visceral Games, το στούντιο που μας έδωσε τα Dead Space, Dante's Inferno και Battlefield Hardline, σταματά τη λειτουργία της. Το μεγαλύτερο μέρος των εργαζομένων θα απορροφηθεί στις υπόλοιπες ομάδες της εταιρείας.

Τα τελευταία χρόνια, η Visceral εργαζόταν πάνω σε ένα νέο παιχνίδι εμπνευσμένο από το σύμπαν των Star Wars. Πλέον, την ανάπτυξη του παιχνιδιού έχουν αναλάβει η EA Montreal και τα EA Wordwide Studios. Στόχος της ΕΑ είναι να παραδώσει ένα παιχνίδι Star Wars που θα μπορέσει να απολαύσει η πλειοψηφία των παικτών.

Με βάση τα νέα δεδομένα, το νέο Star Wars δεν θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2019, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο.

Πηγή: Eurogamer

11 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
agrimi78
08:32 19.10.17 agrimi78 χωρίς τίτλο
Κρίμα, τα Dead Space είναι απο τα αγαπημένα μου horror games.

Πολύ μου είχε αρέσει και το Dante's Inferno, κρίμα που δεν είχε συνέχεια η σειρά.

Τελικά η ΕΑ μόνο για αθλητικά & battlefield είναι.

pirederas
13:07 19.10.17 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Το Dead Space το διέλυσε η ΕΑ με τα πολλά λεφτά που επένδυσε πάνω του. Οξύμωρο, ξέρω, αλλά όταν ένα παιχνίδι σαν το Dead Space 2 κοστίζει πάνω από 100 εκατομμύρια και πουλάει μετά βίας 4 εκατομμύρια κόπιες, δεν έβγαλε τα λεφτά του. Τα ίδια και χειρότερα με το DS3 που είχε και microtransactions. Λογικό ήταν να ακυρωθεί το DS4 και η σειρά γενικότερα. http://wccftech.com/dead-space-2-expectations-failure/

Κατά τ' άλλα συμφωνώ, η ΕΑ είναι για sports και battlefield. Συν το περιστασιακό hit σαν τα παλιά Mass Effect.

Dismiss
12:04 19.10.17 Dismiss Μην επιβραβεύετε τέτοιες κινήσεις...
...είχαν φτιάξει μια καλή ομάδα για ένα κλασικό, γραμμικό blockbuster. Κάποιος, κάπου, αποφάσισε ότι αυτό το μοντέλο δεν βγάζει τα χρήματα που βγάζουν άλλοι με mplayer και loot boxes. Διαλύεται η ομάδα και "αλλάζει προσανατολισμό το παιχνίδι". Δεν νομίζω ότι αυτή η αλλαγή προσανατολισμού θα μας δώσει ένα open-world αριστούργημα, για κάποιο λόγο.

pirederas
13:06 19.10.17 pirederas RE: Μην επιβραβεύετε τέτοιες κινήσεις...
Εγώ πιστεύω ότι θα προσπαθήσουν να μετατρέψουν αυτό το Star Wars game σε κάτι σαν Destiny/Anthem. Και φυσικά τίγκα στα loot boxes. Αλλά το βλέπω για 2020 με την καθυστέρηση που θα προκύψει από το transition και τον επανασχεδιασμό, λογικά πάει για την next-gen.

Εδώ που τα λέμε όταν single player παιχνίδια σαν το Deus Ex: Mankind Divided και το Hitman αποτυγχάνουν παταγωδώς, ο τσάκαλος της ΕΑ (που έχει καεί από το καινούριο Mirror's Edge αλλά και το Mass Effect Andromeda) όλα αυτά τα βλέπει και ξηγιέται αναλόγως.

stormtrooper
13:04 20.10.17 stormtrooper χωρίς τίτλο
Όσοι ξέρουν την ΕΑ το περίμεναν αυτό, κρίμα για ένα ταλαντούχο στουντιο.
Σε λίγα χρόνια ακολουθεί και η bioware

Gameshopper
12:34 21.10.17 Gameshopper Δυστυχώς...
H single player εμπειρία σβήνει αργά αλλά αμετάκλητα και δεν φταίει η EA.

Η EA πάει εκεί που είναι τα λεφτά και τα λεφτά είναι στα loot boxes και τα online multiplayer παιχνίδια.

Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτό θέλουν οι gamers σήμερα και μπορεί εμάς τους κάπως παλαιότερους να μας ξενίζει αυτό αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Κατά συντριπτική πλειοψηφία οι ακριβές single player παραγωγές δεν βγάζουν τα λεφτά τους, Dishonored τέλος, το The Evil Within αν δεν γίνει κανένα θαύμα τέλος μετά τις απογοητευτικές πωλήσεις του δευτέρου, Mass Effect στο ντουλάπι, Prey άπατο, Deus Ex MD κλάμα ατελείωτο κουλουπού, κουλουπού...

Τι μένει; Οι αποκλειστικότητες της Sony τύπου Horizon, τα Dark Souls και οι σειρές Elder Scrolls και Fallout της Bethesda (που σε μεγάλο βαθμό τις σώζουν τα mods που κάνουν τον παίκτη να γυρίζει ξανά και ξανά στο παιχνίδι).

Αν κανένας πεφωτισμένος designer καταφέρει να βρει έναν σωστό τρόπο (και όχι τεχνάσματα τύπου achievements ή daily challenges) που θα κάνει τον παίκτη να κρατάει το δισκάκι για καιρό στην κονσόλα και να επιστρέφει στο παιχνίδι, ενδεχομένως να αλλάξει κάτι διαφορετικά θα τα ψάχνουμε με το φακό σε μερικά χρόνια τα one-off AAA single player παιχνίδια και θα περιοριστούμε σε indie παραγωγές.

Dismiss
13:10 21.10.17 Dismiss RE: Δυστυχώς...
Οι παίκτες το θέλουν ως έναν βαθμό. Από εκεί και πέρα, το θέλουν οι εταιρείες περισσότερο. Αυτό που βλέπουμε τώρα είναι κάπως σαν το rush που είχε γίνει όταν τα ΜΜΟ και τα MOBA ήταν της μόδας. Όλοι τρέχουν να μπουν στο τρένο, αλλά 1-2 προσπάθειες θα έχουν διάρκεια (δεν είναι ότι δεν έχουμε αποτυχίες και σε αυτό το μοντέλο, όπως το Division και το Battleborn, ας πούμε). Το single player blockbuster δεν πάει πουθενά, αλλιώς δεν θα είχε κοινό ούτε η Sony, ούτε η Nintendo, ούτε θα επιβίωναν σειρές τύπου Dark Souls και Resident Evil. Ίσως γίνει ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο για να επιστρέψει ο κόσμος στις κονσόλες, βέβαια.

Από την άλλη πλευρά, όντως υπάρχει ένα πρόβλημα στην αγορά όταν οι τιμές πιέζονται προς τα κάτω, ενώ οι επίσημες τιμές έχουν να ξεπεράσουν τα 60-70 ευρώ εδώ και δεκαετίες, παρόλο που το κόστος ανάπτυξης αυξάνεται διαρκώς. Για αυτό και βλέπουμε τόσες συλλεκτικές, DLC, loot κλπ. Πιστεύω ότι θα ισορροπήσει πάλι η αγορά κάποια στιγμή, μόλις παγιωθεί μια βασική 4Κ αρχιτεκτονική, στην επόμενη γενιά (η οποία, ουσιαστικά, θα έχει ελάχιστη αύξηση κόστους ανάπτυξης).

pirederas
16:19 21.10.17 pirederas RE: Δυστυχώς...
Δεν ανήκω στην γενιά των σημερινών εφήβων/20άρηδων που μεγάλωσαν με free to play games τύπου League of Legends και αγοράζουν skins ή ο,τιδήποτε άλλο, αλλά στην πραγματικότητα το θέμα με τα loot boxes δεν διαφέρει από άλλες παλαιότερες προσπάθειες των εταιριών τύπου πουλάμε skins, DLCs, online pass, season passes, weapon packs, time saving packs, κλπ. Δεν τα ζητάνε οι gamers, αλλά είναι οι εταιρίες που ή προσπαθούν να βγάλουν από την μύγα ξύγκι σε ένα ήδη επιτυχημένο game, ή να αυξήσουν τον τζίρο τους μπας και βγάλει το εκάστοτε game τα λεφτά του (διαλέγετε και παίρνετε).

Οι gamers πάντως δεν θέλουν τα loot boxes. Αυτό που θέλουν είναι την επιστροφή των παλιών expansions, που σήμερα ελάχιστα games προσφέρουν (τα περισσότερα DLCs/season passes σήμερα είναι μπούρδες δίχως νόημα).

Τα single player games που αναφέρατε απέτυχαν είτε επειδή τα σκάτωσαν οι εταιρίες τους (π.χ. Mass Effect Andromeda) ή δεν ήταν και κάτι το ιδιαίτερο ή με πέραση στο κοινό (π.χ. Dishonored, Prey, Hitman). Κακά τα ψέμματα με τον ανταγωνισμό που υπάρχει, αν ένα παιχνίδι δεν ξεχωρίζει και δεν κάνει πάταγο στο internet, δεν πρόκειται να πουλήσει. Μισές δουλειές θα έχουν μοναδικό αποτέλεσμα την αποτυχία.

Ο μόνος τρόπος για ένα single player game να κρατήσει το κοινό του για καιρό χωρίς o gamer να επιστρέψει το δισκάκι και να συνεχίσει να ξοδεύει χρήμα στο game ίσως να είναι το μοντέλο του GTA V με το Online κομμάτι του που συνέχεια επεκτείνεται με νέες δραστηριότητες και δεν ξέρω πού και πότε θα σταματήσει. Το προτιμώ αυτό από ένα βαρετό campaign DLC σε story-driven game.

Αλλά αφού όλα αυτά γίνονται γιατί "δεν βγαίνει το μαγαζί", μια άλλη λύση θα μπορούσε να είναι η αύξηση των τιμών των παιχνιδιών κατά 10-15 Ευρώ/δολάρια, αφού οι τιμές έχουν συγκρατηθεί στα 60-70 δολάρια για πολλά χρόνια. Μαζί φυσικά με την ανάγκη οι εταιρίες να ελέγξουν επιτέλους τα λεφτά που ξοδεύουν στο game development (120 εκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη/προώθηση του Dead Space 2 είναι πάρα πολλά).

Dismiss
16:43 21.10.17 Dismiss RE: RE: Δυστυχώς...
Το θέμα με τα Dishonored, Prey, Hitman είναι ότι ήταν εξαιρετικά παιχνίδια, αντικειμενικά. Όχι όλα στον ίδιο βαθμό, προφανώς, αλλά πραγματικά εξαιρετικά στο είδος τους. Δεν είναι ευχάριστο όταν τόσο καλά παιχνίδια γίνονται αντιεμπορικά, όπως και να το κάνεις.

Είναι πολύ μεγάλο το θέμα, βέβαια. Φταίνε και τα preorders, τα μισοτελειωμένα παιχνίδια κλπ. κλπ. Αλλά όταν πουλάνε τα Assassin περισσότερο από το Dishonored, έχουμε και το πρόβλημα του κοινού που δεν ξέρει πώς να διακρίνει την ποιότητα.

pirederas
17:11 21.10.17 pirederas RE: RE: RE: Δυστυχώς...
Καλά, δεν είπα ότι Hitman και Σία ήταν πατσαβούρες κιόλας, αλλά ή απευθύνονταν σε niche κοινό ή δεν παρήξαν ενθουσιασμό για να πουλήσουν και να βγάλουν τα λεφτά τους. Να το πάλι το θέμα με το budget που πρέπει να αντικατοπτρίζει τις αναμενόμενες πωλήσεις, όπως είπα προηγουμένως.

Πέρα από το ότι πάει με αυτόματο πιλότο ως καθιερωμένη σειρά, ο κύριος λόγος που πιστεύω ότι το Assassin's Creed πλέον πουλάει τόσο πολύ είναι περισσότερο διότι πρόκειται για open world game (το standard της εποχής) παρά το αν είναι αντικειμενικά καλό game με πλήρες story κλπ, πόσο μάλλον αν είναι καλύτερο από το Dishonored ή οποιοδήποτε άλλο stealth game με ακροβατικά που όμως είναι linear. Υπάρχουν πολλοί gamers που προτιμούν απλώς να παίξουν και να αυτοσχεδιάσουν σε έναν ανοιχτό κόσμο, παρά να παρακολουθήσουν ένα trash story (κάτι συχνό στο gaming) σε γραμμικό περιβάλλον.

Dismiss
18:09 21.10.17 Dismiss RE: RE: RE: RE: Δυστυχώς...
Open world είναι το νέο Hitman, ενώ το Dishonored είναι ο ορισμός του nonlinear gameplay. Τέλος πάντων, δεν έχουν σημασία τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, καθαρά θέμα brand είναι.