επικαιρότητα

βιομηχανία
Η κοινότητα του Overwatch συγκέντρωσε 12 εκ. δολάρια για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού

λέξεις κλειδιά: Overwatch, Pink Mercy, καρκίνος του μαστού, φιλανθρωπίες

Η κοινότητα των παικτών του Overwatch συγκέντρωσε το ποσό των 12 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο δώρησε στο Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού (BCRF). 

To σεβαστό αυτό ποσό προήλθε από τα έσοδα που προέκυψαν από τις πωλήσεις της στολής Pink Mercy, ενός DLC φιλανθρωπικού χαρακτήρα που δημιούργησε η Blizzard για την καταπολέμιση του καρκίνου του μαστού.

Σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρεία, 735 χιλιάδες άνθρωποι αγόρασαν την Pink Mercy, το οποίο κοστίζει 13 δολάρια.   

Πηγή: Eurogamer

 

βιομηχανία
Grand Theft Auto V: το προϊόν ψυχαγωγίας με τα περισσότερα έσοδα

λέξεις κλειδιά: GTAV, έσοδα

Ο ειδικός αναλυτής Doug Creutz έβγαλε το κομπιουτεράκι του, έκανε όλους τους απαραίτητους υπολογισμούς και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το Grand Theft Auto V είναι το πλέον κερδοφόρο προϊόν ψυχαγωγίας στην ιστορία. 

Μάλιστα, με έσοδα τα οποία αγγίζουν τα 6 δισεκατομμύρια δολάρια, το καμάρι της Rockstar Games αφήνει πίσω του - εκτός από όλα τα υπόλοιπα βιντεοπαιχνίδια - κινηματογραφικές ταινίες (Star Wars; Τιτανικός; Avatar; - τι είναι όλα αυτά βρε παιδιά;) και βιβλία.

Το GTAV κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2013 και μέχρι σήμερα έχουν πωληθεί περισσότερα από 85 εκατομμύρια αντίτυπα

Σε περίπτωση, λοιπόν, που αργήσει να εμφανιστεί το GTA VI, θα ξέρετε ότι γι' αυτήν την καθυστέρηση ευθύνεται το ασταμάτητο GTA V! 

Πηγή: IGN

 

βιομηχανία
H THQ Nordic απέκτησε την Koch Media

λέξεις κλειδιά: Deep Silver, Koch Media, THQ Nordic

H THQ Nordic των Darksiders και deBlob, εξαγόρασε τις Koch Media και Deep Silver, δαπανώντας το ποσό των 121 εκατομμυρίων ευρώ. 

Με τα χρήματα αυτά, η THQ απέκτησε όλα τα στούντιο που λειτουργούσαν κάτω από την Deep Silver, όπως η Volition (η δημιουργός των Saints Row) και η Dambuster (των Homefront), καθώς και τα δικαιώματα των παιχνιδιών Metro, τα οποία αναπτύσσει η 4Α Games.

H αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος δεν θα φέρει κάποια αλλαγή στο εσωτερικό της Deep Silver, ενώ η Koch Media θα διατηρήσει την αυτονομία της, εντός της THQ Nordic.    

Μ' αυτόν τον τρόπο, κλείνει ένας κύκλος που ξεκίνησε το 2012, μετά από την πτώχευση της THQ. Για την ιστορία, το 2013 η Nordic απέκτησε την επωνυμία THQ, μαζί με τα Darksiders, Titan Quest, Supreme Commander και Red Faction. Την ίδια περίοδο, η Deep Silver απέκτησε τα Saints Row και Metro από την πτωχευμένη THQ και, ένα χρόνο αργότερα, το Homefront. Με την εξαγορά των Koch Media και Deep Silver, τα παιχνίδια της παλιάς THQ επιστρέφουν στη νέα THQ. 

Πηγή: Eurogamer

βιομηχανία
O Yuji Naka στην Square Enix

λέξεις κλειδιά: Square Enix, Yuji Naka

O Γιούτζι Νάκα, ο άνθρωπος που μαζί με τους Χιροκάζου Γιασουχάρα και Ναότο Όσιμα δημιούργησαν τον Σόνικ τον Σκαντζόχοιρο, ανήκει πλέον στο δυναμικό της Square Enix. Τα ευχάριστα νέα τα ανακοίνωσε ο ίδιος ο προγραμματιστής, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Τουίτα.  

Από το 1983 έως το 2006, διάστημα κατά το οποίο εργάστηκε στη SEGA, ο Νάκα συμμετείχε σε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της εταιρείας όπως τα Phantasy Star, Sonic the Hedgehog, NiGHTS Into Dreams, Burning Rangers, Samba de Amigo, Phantasy Star Online και Billy Hatcher & The Giant Egg.

Το 2006 άφησε τη θαλπωρή της SEGA για να ιδρύσει την PROPE, ένα μικρό στούντιο που μας έδωσε τα Let's Tap, Ivy the Kiwi? και Rodea the Sky Soldier.  

//Καλή αρχή μίστερ YU2! 

Πηγή: Eurogamer 

βιομηχανία
Κοντά στα 6 εκατομμύρια οι πωλήσεις του PS4 κατά την περίοδο των εορτών

λέξεις κλειδιά: PS4, πωλήσεις

Η Sony πρέπει να πέρασε όμορφα τις γιοτρές των Χριστουγέννων, καθώς πούλησε 5,9 εκατομμύρια PS4 κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου (τέλη Νοεμβρίου - τέλη Δεκεμβρίου του 2017). Για το ίδιο διάστημα μέσα στο 2016, η κονσόλα της Sony σημείωσε πωλήσεις της τάξης των 6,2 εκατομμυρίων συστημάτων. 

Με αυτά τα νούμερα, οι συνολικές πωλήσεις του PS4 σε όλες τις αγορές, έφτασαν τα 73,6 εκατομμύρια

Πηγή: Game Informer 

βιομηχανία
To Switch έγινε η κονσόλα με τις ταχύτερες πωλήσεις στην Αμερική

λέξεις κλειδιά: Switch, πωλήσεις

Και επίσημα πλέον, το Switch της μαμάς Nintendo, έγινε η κονσόλα με τις γρηγορότερες πωλήσεις στην αγορά της Αμερικής. 

Όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρεία, από τον Μάρτιο του 2017 (ο λανσαρομήνας του Switch), μέχρι σήμερα, έχουν πουληθεί περισσότερα από 4,8 εκατομμύρια συστήματα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Το προηγούμενο ρεκόρ, το είχε σημειώσει και πάλι μία κονσόλα της Nintendo, το μικρό και ταπεινό Wii, με 4 εκατομμύρια συστήματα. Μέσα στη χαρά ο Ρέτζης ο Φυσάμεϊ, ο πρόεδρος της αμερικάνικης Nintendo.

Στην κατηγορία του λογισμικού - και πάντα για την αγορά των Η.Π.Α. - το 60% των κατόχων Switch αγόρασαν το Super Mario Odyssey, ενώ το The Legend of Zelda: Breath of the Wild, το προτίμησε το 55%.

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός στην Κβαντομηχανική για να διαπιστώσει ότι η αιτία γι' αυτά τα εντυπωσιακά αυτά νούμερα, είναι η ποιοτική βιβλιοθήκη του Switch, με παιχνίδια όπως τα Elder Scrolls V: Skyrim, FIFA18, DOOM, Golf Story, Sonic Mania. Και, σύμφωνα με την Nintendo, η φετινή χρονιά θα είναι ακόμα πιο συναρπαστική, χάρις στα Bayonetta, Kirby, Yoshi και πολλές εκπλήξεις.

Πηγή: Games Industry

βιομηχανία
10 εκατομμύρια πωλήσεις για το Switch

λέξεις κλειδιά: Nintendo, Switch, ποιο Wii U, πωλήσεις

Ένα είναι σίγουρο: η μαμά Nintendo θα κάνει καλές γιορτές. O λόγος; Μα, φυσικά, οι πωλήσεις που σημείωσε το Switch, κατά τους εννέα πρώτους μήνες της ζωής του.

Από τις 3 Μαρτίου μέχρι και σήμερα, το Switch έχει πουλήσει 10 εκατομμύρια τεμάχια σε ολόκληρο τον κόσμο. Τις υψηλές αυτές επιδόσεις, βοήθησαν πρωτοκλασατοι τίτλοι όπως τα The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Super Mario Odyssey και Xenoblade Chronicles 2. Για την ιστορία, το Wii U χρειάστηκε περισσότερα από πέντε χρόνια για να φτάσει τα 13 εκατομμύρια.

Η ανοδική πορεία του Switch αναμένεται να συνεχιστεί και το 2018, καθώς η εταιρεία από το Κιότο ετοιμάζει σημαντικούς τίτλους όπως τα νέα Kirby, Yoshi, Bayonetta 2, και ενδεχομένως ένα καινούργιο Pokemon και κάποιο Metroid Prime 4.  

Πηγή: Eurogamer 

βιομηχανία
Το Βέλγιο χαρακτηρίζει ως τζόγο τα loot box

λέξεις κλειδιά: loot box, Star Wars: Battlefront II, Βέλγιο, τζόγος

Η ιστορία με τα loot box και λοιπές μικροσυναλλαγές αυτού του είδους, δεν φαίνεται να τελειώσε με την απόφαση της ΕΑ να τα αποσύρει - έστω και προσωρινά - από το Star Wars: Battlefront II.

H υπόθεση των loot box σε παιχνίδια όπως τα SW: Battlefront II και Overwatch, έφτασε στην Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών του Βελγίου, με απόφαση της οποίας οι μικροσυναλλαγές αυτής της μορφής θα χαρακτηρίζονται ως "τζόγος" από εδώ και πέρα.

Το υπουργείο Δικαιοσύνης του Βελγίου επιδιώκει την απογόρευση αυτών των μικροσυναλλαγών (δηλαδή της αγοράς ψηφιακών προϊόντων, το περιεχόμενο των οποίων δεν γνωρίζει εκ των προτέρων ο καταναλωτής), καθώς αυτές είναι δυνατό να προκαλέσουν εθισμό σε άτομα νεαρής ηλικίας. Χρήματα + άγνωστο περιεχόμενο + βιντεοπαιχνίδια + παιδιά = πολύ κακός συνδυασμός. 

Το Βέλγιο σκοπεύει να οδηγήσει την υπόθεση στις αρμόδιες επιτροπές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για τη θέσπιση κανονισμών σχετικά με τη λειτουργία των μικροσυναλλαγών.

Πηγή: Overclock3d   

βιομηχανία
H THQ Nordic απέκτησε την Experiment 101

λέξεις κλειδιά: Experiment 101, THQ Nordic

H THQ Nordic ανακοίνωσε την απόκτηση της Experiment 101 (η οποία είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία του Biomutant), εξαγοράζοντας το σύνολο των μετοχών της. Πλέον, το μετα-αποκαλυπτικό ανοιχτόκοσμο Κουνγκ Φου RPG ανήκει στη βιβλιοθήκη της THQ Nordic. 

To Biomutant θα κυκλοφορήσει αρχές του 2018, για PS4, Xbox One και PC. 

 

βιομηχανία
Η ΕΑ απέκτησε την Respawn

λέξεις κλειδιά: Electronic Arts, Respawn Entertainment, αγορά

Ακούσατε, ακούσατε! Η ΕΑ απέκτησε την Respawn Entertainment, τους δημιουργούς της σειράς Titanfall.

Ο αμερικάνικος κολοσσός ξεπέρασε την προσφορά της κορεάτικης Nexus, η οποία είχε αναλάβει την έκδοση του Titanfall για κινητά, και με τα ζεστά 455 εκατομμύρια δολάρια που έδωσε, απέκτησε το στούντιο που εδρεύει στο Λος Άντζελες. 

Προς το παρόν, η Respawn ασχολείται με ένα παιχνίδι που βασίζεται στο σύμπαν του Πολέμου των Άστρων, καθώς και με το νέο Titanfall που δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. Με βάση το συμφωνητικό, η Respawn θα λάβει μπόνους σε περίπτωση που τα δύο παιχνίδια θα σημειώσουν υψηλό μέσο όρο στο Metacritic. O tempora, o mores, που έλεγαν και οι Ρωμαίοι. 

Πηγή: Kotaku