επικαιρότητα

βιομηχανία
H Epic παρουσιάζει το Epic Games Store

λέξεις κλειδιά: Epic Games Store, PC

H Epic Games παρουσιάζει το Epic Games Store, τη νέα πλατφόρμα ψηφιακής διανομής βιντεοπαιχνιδιών για υπολογιστές. 

Θέλοντας να προσελκύσει κόσμο και κοσμάκη, το ψηφιακό κατάστημα της Epic Games θα επιστρέφει το 88% των εσόδων από τις πωλήσεις παιχνιδιών, πίσω στα στούντιο που τα δημιούργησαν. Μέσω του προγράμματος Support-A-Creator, σχεδιαστές παιχνιδιών και άνθρωποι που επηρεάζουν πράγματα και καταστάσεις με τις εκπομπές που κάνουν σε Youtube, Twitch και άλλα μέσα, θα συνεργάζονται για την καλύτερη προώθηση των παιχνιδιών των πρώτων.

Όσο για τους καταναλωτές, ο Τιμ Σουίνι της Epic, υποσχέθηκε ότι το EGS θα προσφέρει από ένα δωρεάν παιχνίδι ανά δύο εβδομάδες, ενώ, πέραν όλων των άλλων, στο ψηφιακό κατάστημα θα μπορούμε να βρούμε από παιχνίδια free-to-play, παιχνίδια μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, mods και πολλά άλλα.

Το Epic Games Store ερχεται σύντομα στις οθόνες σας.

Πηγή: Games Industry Biz   

βιομηχανία
H Sony δεν θα λάβει μέρος στην Ε3 2019

λέξεις κλειδιά: E3 2019, PS4, Sony

H Sony αναζητά νέους τρόπους επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό, σε μια προσπάθεια να ανανεώσει το ενδιαφέρον των φίλων του Playstation. Στο πλαίσιο, λοιπόν, αυτής της ανανέωσης, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να λάβει μέρος στην Ε3 2019.

Έτσι λοιπόν, σπάει μια παράδοση που κράτησε 24 ολόκληρα έτη, καθώς η Sony ήταν ένας από τους βασικούς παίκτες της μεγαλύτερης γιορτής του gaming, από το 1995, χρονιά κατά την οποία εγκαινιάστηκε για πρώτη φορά η έκθεση Ε3. Μάλιστα, η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξει ούτε η παραδοσιακή παρουσίαση/συνέντευξη Τύπου, εντός ή εκτός του πλαισίου της έκθεσης. Συνεπώς, τέρμα τα μεγκατονς, οι μεγάλες ανακοινώσεις και οι εκπλήξεις.

Πάντως, η απουσία της Sony από την επόμενη Ε3 δεν θα πρέπει να ανησυχεί τους φίλους της εταιρείας, καθώς το PS4 συνεχίζει να πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι. Από το Νοέμβριο του 2013 μέχρι και σήμερα, η Sony έχει διαθέσει περισσότερα από 86 εκατομμύρια κονσόλες και πάνω από 777 εκατομμύρια παιχνίδια. Καθόλου άσχημα.

Ενδεχομένως να κάνει συντήρηση δυνάμεων ως την ώρα της αποκάλυψης του συστήματος που θα διαδεχτεί το PS4. Σωστά;  

Πηγές: Eurogamer και Games Industry

         

βιομηχανία
X018: H Microsoft απέκτησε τις Obsidian και InXile

λέξεις κλειδιά: inXile Entertainment, Microsoft, Obsidian, X018

Ξημερώματα Κυριακής, λίγα λεπτά πριν ολοκληρωθεί η πρώτη μέρα της X018, η Microsoft ανακοίνωσε την απόκτηση δύο εταιρειών που διαπρέπουν στον χώρο κομπιουτερίστικων RPG (και μεταξύ μας, ήταν και η μοναδική ανακοίνωση που άξιζε τον κόπο - Dismiss).

Κυρίες, κύριοι, οι Obsidian Entertainment και InXile Entertainment ανήκουν, πλέον, στη μεγάλη οικογένεια των MS Studios.

H Obsidian Entertainment ιδρύθηκε το 2003 από πρώην μέλη της Black Isle Studios και την αγαπήσαμε για τα Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords, Neverwinter Nights 2, Fallout: New Vegas, Alpha Protocol, Dungeon Siege III, South Park: The Stick of Truth και Pillars of Eternity.

H InXile Entertainment ιδρύθηκε το 2002 από τον Brian Fargo, έναν από τους πραγματικούς πρωτοπόρους του είδους των CRPG με το αρχικό Bard's Tale. Στο βιογραφικό της εταιρείας βρίσκουμε παιχνίδια όπως τα Hunted: The Demon's Forge, Torment: Tides of Numenera, Wasteland 2, The Bard's Tale IV: Barrows Deep και Wasteland 3, το οποίο είναι να κυκλοφορήσει για PS4, Xbox One και PC.

Με την προσθήκη των Obsidian και InXile, τα Microsoft Studios απότελούνται, πλέον, από δεκατρείς ομάδες.

 

βιομηχανία
Έκλεισε η Telltale Games

λέξεις κλειδιά: Telltale Games

Η Telltale Games, η εταιρεία που ειδικεύεται στα αφηγηματικά βιντεοπαιχνίδια, ανακοίνωσε ότι σταματά τη λειτιουργίας της. Τα οικονομικά προβλήματα και οι χαμηλές πωλήσεις που σημείωσαν τα τελευταία παιχνίδια των παραμυθάδων της Tt, οδήγησαν τη διοίκηση της εταιρείας στη λήψη της δυσάρεστης απόφασης.

Μέχρι το οριστικό τέλος, η εταιρεία θα λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας εικοσιπέντε ατόμων, ώστε να ολοκληρώσει τη σειρά Minecraft: Story Mode, για λογαριασμό του Netflix.

Game of Thrones, Minecraft, Batman, Wolf Among Us, Marvel's Guardians of the Galaxy, The Walking Dead, Back to the Future, Sam & Max, Monkey Island, είναι μερικά από τα αφηγηματικά παιχνίδια της Telltale Games, η οποία ιδρύθηκε το 2004. 

Πηγή: Eurogamer 

βιομηχανία
Η κοινότητα του Overwatch συγκέντρωσε 12 εκ. δολάρια για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού

λέξεις κλειδιά: Overwatch, Pink Mercy, καρκίνος του μαστού, φιλανθρωπίες

Η κοινότητα των παικτών του Overwatch συγκέντρωσε το ποσό των 12 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο δώρησε στο Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού (BCRF). 

To σεβαστό αυτό ποσό προήλθε από τα έσοδα που προέκυψαν από τις πωλήσεις της στολής Pink Mercy, ενός DLC φιλανθρωπικού χαρακτήρα που δημιούργησε η Blizzard για την καταπολέμιση του καρκίνου του μαστού.

Σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρεία, 735 χιλιάδες άνθρωποι αγόρασαν την Pink Mercy, το οποίο κοστίζει 13 δολάρια.   

Πηγή: Eurogamer

 

βιομηχανία
Grand Theft Auto V: το προϊόν ψυχαγωγίας με τα περισσότερα έσοδα

λέξεις κλειδιά: GTAV, έσοδα

Ο ειδικός αναλυτής Doug Creutz έβγαλε το κομπιουτεράκι του, έκανε όλους τους απαραίτητους υπολογισμούς και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το Grand Theft Auto V είναι το πλέον κερδοφόρο προϊόν ψυχαγωγίας στην ιστορία. 

Μάλιστα, με έσοδα τα οποία αγγίζουν τα 6 δισεκατομμύρια δολάρια, το καμάρι της Rockstar Games αφήνει πίσω του - εκτός από όλα τα υπόλοιπα βιντεοπαιχνίδια - κινηματογραφικές ταινίες (Star Wars; Τιτανικός; Avatar; - τι είναι όλα αυτά βρε παιδιά;) και βιβλία.

Το GTAV κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2013 και μέχρι σήμερα έχουν πωληθεί περισσότερα από 85 εκατομμύρια αντίτυπα

Σε περίπτωση, λοιπόν, που αργήσει να εμφανιστεί το GTA VI, θα ξέρετε ότι γι' αυτήν την καθυστέρηση ευθύνεται το ασταμάτητο GTA V! 

Πηγή: IGN

 

βιομηχανία
H THQ Nordic απέκτησε την Koch Media

λέξεις κλειδιά: Deep Silver, Koch Media, THQ Nordic

H THQ Nordic των Darksiders και deBlob, εξαγόρασε τις Koch Media και Deep Silver, δαπανώντας το ποσό των 121 εκατομμυρίων ευρώ. 

Με τα χρήματα αυτά, η THQ απέκτησε όλα τα στούντιο που λειτουργούσαν κάτω από την Deep Silver, όπως η Volition (η δημιουργός των Saints Row) και η Dambuster (των Homefront), καθώς και τα δικαιώματα των παιχνιδιών Metro, τα οποία αναπτύσσει η 4Α Games.

H αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος δεν θα φέρει κάποια αλλαγή στο εσωτερικό της Deep Silver, ενώ η Koch Media θα διατηρήσει την αυτονομία της, εντός της THQ Nordic.    

Μ' αυτόν τον τρόπο, κλείνει ένας κύκλος που ξεκίνησε το 2012, μετά από την πτώχευση της THQ. Για την ιστορία, το 2013 η Nordic απέκτησε την επωνυμία THQ, μαζί με τα Darksiders, Titan Quest, Supreme Commander και Red Faction. Την ίδια περίοδο, η Deep Silver απέκτησε τα Saints Row και Metro από την πτωχευμένη THQ και, ένα χρόνο αργότερα, το Homefront. Με την εξαγορά των Koch Media και Deep Silver, τα παιχνίδια της παλιάς THQ επιστρέφουν στη νέα THQ. 

Πηγή: Eurogamer

βιομηχανία
O Yuji Naka στην Square Enix

λέξεις κλειδιά: Square Enix, Yuji Naka

O Γιούτζι Νάκα, ο άνθρωπος που μαζί με τους Χιροκάζου Γιασουχάρα και Ναότο Όσιμα δημιούργησαν τον Σόνικ τον Σκαντζόχοιρο, ανήκει πλέον στο δυναμικό της Square Enix. Τα ευχάριστα νέα τα ανακοίνωσε ο ίδιος ο προγραμματιστής, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Τουίτα.  

Από το 1983 έως το 2006, διάστημα κατά το οποίο εργάστηκε στη SEGA, ο Νάκα συμμετείχε σε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της εταιρείας όπως τα Phantasy Star, Sonic the Hedgehog, NiGHTS Into Dreams, Burning Rangers, Samba de Amigo, Phantasy Star Online και Billy Hatcher & The Giant Egg.

Το 2006 άφησε τη θαλπωρή της SEGA για να ιδρύσει την PROPE, ένα μικρό στούντιο που μας έδωσε τα Let's Tap, Ivy the Kiwi? και Rodea the Sky Soldier.  

//Καλή αρχή μίστερ YU2! 

Πηγή: Eurogamer 

βιομηχανία
Κοντά στα 6 εκατομμύρια οι πωλήσεις του PS4 κατά την περίοδο των εορτών

λέξεις κλειδιά: PS4, πωλήσεις

Η Sony πρέπει να πέρασε όμορφα τις γιοτρές των Χριστουγέννων, καθώς πούλησε 5,9 εκατομμύρια PS4 κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου (τέλη Νοεμβρίου - τέλη Δεκεμβρίου του 2017). Για το ίδιο διάστημα μέσα στο 2016, η κονσόλα της Sony σημείωσε πωλήσεις της τάξης των 6,2 εκατομμυρίων συστημάτων. 

Με αυτά τα νούμερα, οι συνολικές πωλήσεις του PS4 σε όλες τις αγορές, έφτασαν τα 73,6 εκατομμύρια

Πηγή: Game Informer 

βιομηχανία
To Switch έγινε η κονσόλα με τις ταχύτερες πωλήσεις στην Αμερική

λέξεις κλειδιά: Switch, πωλήσεις

Και επίσημα πλέον, το Switch της μαμάς Nintendo, έγινε η κονσόλα με τις γρηγορότερες πωλήσεις στην αγορά της Αμερικής. 

Όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρεία, από τον Μάρτιο του 2017 (ο λανσαρομήνας του Switch), μέχρι σήμερα, έχουν πουληθεί περισσότερα από 4,8 εκατομμύρια συστήματα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Το προηγούμενο ρεκόρ, το είχε σημειώσει και πάλι μία κονσόλα της Nintendo, το μικρό και ταπεινό Wii, με 4 εκατομμύρια συστήματα. Μέσα στη χαρά ο Ρέτζης ο Φυσάμεϊ, ο πρόεδρος της αμερικάνικης Nintendo.

Στην κατηγορία του λογισμικού - και πάντα για την αγορά των Η.Π.Α. - το 60% των κατόχων Switch αγόρασαν το Super Mario Odyssey, ενώ το The Legend of Zelda: Breath of the Wild, το προτίμησε το 55%.

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός στην Κβαντομηχανική για να διαπιστώσει ότι η αιτία γι' αυτά τα εντυπωσιακά αυτά νούμερα, είναι η ποιοτική βιβλιοθήκη του Switch, με παιχνίδια όπως τα Elder Scrolls V: Skyrim, FIFA18, DOOM, Golf Story, Sonic Mania. Και, σύμφωνα με την Nintendo, η φετινή χρονιά θα είναι ακόμα πιο συναρπαστική, χάρις στα Bayonetta, Kirby, Yoshi και πολλές εκπλήξεις.

Πηγή: Games Industry