επικαιρότητα games

Το Titanfall δεν έχει single-player επειδή η Respawn είναι μικρό στούντιο

«Είμαστε μικρό στούντιο, έχουμε μόνο εξήντα συντελεστές» λέει στο GamesIndustry o Βινς Ζαμπέλα εξηγώντας τους λόγους που το Titanfall θα παίζεται μόνο multiplayer. 

«Για να φτιάξουμε single-player αποστολές θα χρειαζόταν ολόκληρο το στούντιο να ασχολείται με αυτές. Για κάθε μια single-player αποστολή χρειάζεται να εργάζεται μια μεγάλη ομάδα επί έξι μήνες μόνο και μόνο για να φτιάξουν κάτι που ο παίκτης θα το ξεπετάξει σε οκτώ λεπτά. Άλλωστε, πόσοι παίκτες ολοκληρώνουν το single-player; Όλοι παίζουν τα πρώτα στάδια αλλά μόνο ένα 5% τελειώνουν το παιχνίδι.

Για το sungle-player και το multiplayer χρειάζεσαι ξεχωριστές ομάδες να τα αναπτύσσουν. Είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα. Οι ισορροπίες είναι διαφορετικές, τα ζητούμενα είναι διαφορετικά. Στο multiplayer οι παίκτες απασχολούνται επί εκατοντάδες ώρες ενώ στο single-player προσπαθούν να να φτάσουν μέχρι το τέλος όσο πιο γρήγορα γίνεται. 

Για εμάς ήταν ξεκάθαρο το πού έπρεπε να πάνε οι διαθέσιμοι πόροι μας».

Το Titanfall προορίζεται για να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2014 σε Xbox One, Xbox 360 και PC.

36 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
Lefteris
02:00 24.06.13 Lefteris χωρίς τίτλο
"Για κάθε μια single-player αποστολή χρειάζεται να εργάζεται μια μεγάλη ομάδα επί έξι μήνες μόνο και μόνο για να φτιάξουν κάτι που ο παίκτης θα το ξεπετάξει σε οκτώ λεπτά."
Ε, τότε ας τα κάνουμε όλα LoL να μην σας κουράζουμε!!!
Είναι δυνατόν να θέλει τόσο πολύ χρόνο;;;;;;

"Όλοι παίζουν τα πρώτα στάδια αλλά μόνο ένα 5% τελειώνουν το παιχνίδι."
Πάλι δεν μας τα λέει καλά ο τύπος...
Το θέμα βέβαια είναι ότι καποιος ΘΑ ασχοληθεί με το single player ασχετα αν το ολοκληρώσει ή φτάσει 3 επίπεδα πριν το ολοκληρώσει!!!
Εκτός και αν ισχύουν για τα shooter αυτες οι στατιστικές...

Πάντως θα ήμουν περίεργος να δω τις πηγές του εν λόγω κυριούλη γιατι νομίζω ότι υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες games χωρις online και έχουν υπάρξει λογοι για αγορά και επένδυση για δεκαετίες...

Μάλλον η εν λογω είδηση μου επαληθευει το ρητο που θέλει την στατιστική πορνη της λογικής!!!!

Roronoa
10:33 24.06.13 Roronoa RE: χωρίς τίτλο
Ε ναι,μια χαρα τα λεει.
5 ωρες campaign=300 λεπτα/8λεπτα καθε αποστοληχ6μηνες=225μηνες α.κ.α 19 χρονια για το single player.Ε δεν υπερβαλει.

Lefteris
10:53 24.06.13 Lefteris RE: RE: χωρίς τίτλο
lol...
μα καλά sloths για developers έχουν;;;

Roronoa
11:01 24.06.13 Roronoa RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ελπιζω, γιατι αλλιως το half life 3 θα βγει σε 30 χρονια.

rex
11:17 24.06.13 rex RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ε, εντάξει, ήδη έχουν περάσει τα δέκα. Λίγη υπομονή! :Ρ

Χ.Κ.

basilis77
15:15 24.06.13 basilis77 RE: RE: χωρίς τίτλο
χαχαχα! Ωραίος!

Shinobi
02:09 24.06.13 Shinobi "Θέλαμε"
Ας έλεγαν απλά ότι ήθελαν να φτιάξουν ένα διασκεδαστικό multiplayer παιχνίδι. Αυτό δεν είναι κακό.

pirederas
02:12 24.06.13 pirederas χωρίς τίτλο
Καλά, έχετε φτιάξει ένα τέτοιο σκηνικό με mechs, στρατιώτες με jetpacks, διαστημόπλοια, εισβολή σε άλλους πλανήτες, και τ' αφήνετε ανεκμετάλλευτο? Αντί να φτιάξετε ένα επικό sci-fi σενάριο με διάρκεια γύρω στις 15-20 ώρες, μας αραδιάζετε αρλούμπες περί του single player campaign που απαιτεί πολύμηνο σχεδιασμό (αλήθεια) και το ολοκληρώνουν 2-3 άνθρωποι στον πλανήτη (ψέμα)? Αν είναι έτσι, κόψτε τα γελοία σενάρια που έτσι κι αλλιώς χώνετε στα campaign των διαφόρων CoD, και απλώς κυκλοφορήστε multiplayer maps, δεν χρειάζεται κανονικό παιχνίδι.

Παίδες, αν το μοντέλο αυτό επικρατήσει, ετοιμαστείτε για τα πλέον άψυχα videogames όλων των εποχών στην επόμενη γενιά.

Olorin
02:27 24.06.13 Olorin «Είμαστε μικρό στούντιο, έχουμε μόνο 60 προγραμματιστές»
Ρε παιδιά, 60 προγραμματιστές δεν έχουν ούτε τα μεγάλα ΑΑΑ στούντιο. "60 developers" είπε ο άνθρωπος, στους οποίους μπορεί να περιλαμβάνονται από artists και designers, μέχρι sound engineers, με τους περισσότερους φυσικά να μην ξέρουν να γράψουν ούτε το "Hello World!"...

Από εκεί και πέρα, ανεξάρτητα με το αν προσωπικά συμφωνώ ή όχι (άλλωστε τα αποκλειστικά online παιχνίδια είναι το μοναδικό genre που δεν έχω παίξει ποτέ στη ζωή μου κι ούτε σκοπεύω), δεν μου κάνει καμία απολύτως εντύπωση ότι πήρε μια τέτοια απόφαση ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από τα σύγχρονα CoD. Ας μην γελιόμαστε, μπορεί στην Ελλάδα να υπήρχαν αρκετοί που αγόραζαν τα CoD (και) για το single-player campaign, αλλά εδώ στην Αγγλία (και υποθέτω και στις ΗΠΑ) σας διαβεβαιώ ότι ο περισσότερος κόσμος που ξόδευε τουλάχιστον 15-20 ώρες την εβδομάδα στο CoD, όχι μόνο δεν ασχολήθηκε ποτέ με το single-player, αλλά ούτε καν ήξερε ότι το αγαπημένο του χόμπι (γιατί ναι, για πολλούς εδώ, το αγαπημένο τους χόμπι δεν είναι τα videogames, αλλά το CoD!), περιλαμβάνει και κάτι που λέγεται single-player campaign...

geothing
03:49 24.06.13 geothing RE: «Είμαστε μικρό στούντιο, έχουμε μόνο 60 προγραμματιστές»
Ναι αλλά εδώ και εγώ πιστεύω ότι πετάνε μια μεγάλη ευκαιρια στο καλάθι των αχρήστων! Το λέω αυτο γιατι εδω δεν έχουμε να κάνουμε με το CoD το οποίο είναι χιλιομασημένο αλλά με ένα πολύ, αν όχι πρωτότυπο, πιασάρικο θέμα! Για να πω την αλήθεια το 6 μήνες για 8 λεπτά gameplay μου φαίνεται και εμένα κάπως υπερβολικό, χωρίς να υποστηρίζω ότι δεν είναι αληθεια βέβαια.

nakata
22:25 24.06.13 nakata COD
Συμφωνω απόλυτα για τα COD, προσωπικα αν κι εχω λιωσει πανω από 90 παιχνιδια στο Wii (OYYYYYYYYYY 666 OYYYYY 666) τα CoD είναι εγγυημένα value for money γιατι είναι 3 παιχνίδια σε 1. Multi (26 days playtime έχω μόνο στο MW3 multi, δλδ 550+ ώρες), Zombies/spec Ops & Campaign. Nταξ το τρίτο το βγάζεις μια για την τιμή (των όπλων) στο Vereran και για να δεις την "κινηματογραφικη ποζερια/χαζοαμερικανια", αλλα τα αλλα 2 εχουν τρελλη αντοχη στο χρονο και αξιόλογη κοινότητα.

TxCForever
22:41 24.06.13 TxCForever RE: COD
Τα πρώτα δύο MW είχαν πραγματικά εντυπωσιακά (αν και μικρά) campaigns, ίσως να μην υπήρχε κάτι αντίστοιχο μέχρι εκείνη την στιγμή (από άποψη θεάματος όχι ποιότητας).

Μετά όμως όλοι έτρεξαν να τους αντιγράψουν με καρμπόν ιστορίες υπερστρατιωτών που μαμάνε τους αλλόθρησκους στο όνομα της μαμάς Αμερικής. Εκεί είναι το πρόβλημα.

inboygr
20:29 24.06.13 inboygr χωρίς τίτλο
Εμένα πάλι λογικά μου ακούγονται όσα αναφέρει, προφανώς επένδυσαν εκεί που ο παίκτης δραστηριοποιείται περισσότερο.

bill_dep
20:36 24.06.13 bill_dep Φαπ
Τι μας νοιαζει, ετσι κι αλλιως στο box θα βγει που δεν θα παρουμε, ας το παιζουν τα προβατα τα αμερικανακια

TxCForever
20:46 24.06.13 TxCForever RE: Φαπ
Αν δεν κάνω λάθος θα κυκλοφορήσει και στα PC και στο 360

bill_dep
21:51 24.06.13 bill_dep RE: RE: Φαπ
Αλλες 2 αδιαφορες πλατφορμες :ρ

buddyjesus
02:06 25.06.13 buddyjesus RE: Φαπ
Αυτό το πρόβατα αμερικανάκια με χτυπάει κάθε φορά που το βλέπω :Ρ (ειδικά από στόμα Ελλήνων gamer :p)

stormtrooper
00:04 26.06.13 stormtrooper RE: RE: Φαπ
Σε χτυπάει το ίδιο οταν βλέπεις για τον Ελληναρά τον Φραπεδόμαγκα η τα αμερικανά ειναι τόσο υπεράνω και ο Ελληνας gamer μπορει να κρίνει μόνο τους αλβανούς και κογκολέζους Gamer;

cloud
03:56 26.06.13 cloud RE: RE: Φαπ
Μα γιατί το λες αυτό;;;;
Φυσικά και ΔΕΝ ήμαστε πρόβατα!!
Και γιαυτό παίζουμε ΜΟΝΟ ότι έχει το όνομά Πλεϊστέσνον, Προ, Φούτμπολ Μανατζερ, Γκραν Τουρίσμο, άντε και κανένα Γκραν Θιφ Οτο (Ρεχάγκελ..)!! :Ρ

pirederas
10:05 26.06.13 pirederas RE: RE: RE: Φαπ
Κάτσε, στην Ελλάδα είμαστε πρόβατα επειδή δεν τρέχουμε να πάρουμε το καινούριο (ή "καινούριο") Mario, Donkey Kong και Legend of Zelda?! Ή το Halo, το Forza και το Gears of War?!

Δεν λέω, έχει καταντήσει αηδία η φάση με το PES στην Ελλάδα, αλλά δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα των gamers στην Ελλάδα.

cloud
12:03 26.06.13 cloud RE: RE: RE: RE: Φαπ
Όχι... Πρόβατά είμαστε γιατί παίρνουμε ΜΟΝΟ αυτά που ανέφερα (Ειδικά με το όνομα "Playstation".)!
Στην Αμερική που αναφέρθηκε, η και σε όλο τον άλλο πιο "νορμάλ" κόσμο υπάρχει μία ισορροπία... Το χάλι όμως της Ελλάδος δεν θυμάμαι να το έχω δει κάπου αλλού!

Όμως μην αγχώνεσαι.. Αυτό το χάλι υπάρχει σε πάρα πολλούς τομείς στην ζωή των Ελλήνων, και όχι μόνο στο gaming. Και γενικά οι Έλληνες θα πρέπει να είναι από τους τελευταίους που θα πουν κάποιους άλλους "πρόβατα".

Olorin
12:47 26.06.13 Olorin RE: RE: RE: RE: Φαπ
Ας μην γελιόμαστε, σε ό,τι αφορά στο gaming ο μέσος Έλληνας ΕΙΝΑΙ "πρόβατο" (ή Pro-βατο, αν προτιμάς), για τους λόγους που ανέφερε ο cloud... (προφανώς αυτό αφορά τις gaming συνήθειες/προτιμήσεις του μέσου Έλληνα, όχι εμένα κι εσένα που έχουμε παίξει πάνω από 5 παιχνίδια...).

//Όσο για τα Mario, Zelda κ.λπ. Δεν ξέρω και πολλούς (όχι μόνο Έλληνες, γενικότερα) που να παίζουν ΜΟΝΟ Mario/Zelda, όσο φανατικά Nintendo fanboys κι αν είναι. Αντίθετα, ξέρω εκατοντάδες που να παίζουν ΜΟΝΟ κάποιο/α από τα παιχνίδια που ανέφερε ο cloud...

tk7
13:03 26.06.13 tk7 RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
" Αυτό το χάλι υπάρχει σε πάρα πολλούς τομείς στην ζωή των Ελλήνων"
Ακριβως ετσι, και εννοειται πως ο Ελλην ειναι απτα μεγαλυτερα προβατα παγκοσμιως,γνωστος κοινως και ως "Eλληναρας"... (θεϊκο και το "pro-βατο")

Shinobi
13:16 26.06.13 Shinobi RE: RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
Μ' αρέσει που πήγαμε στο άλλο άκρο. Μέση λύση δεν παίζει, έτσι;

pirederas
15:59 26.06.13 pirederas RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
"Pro-βατο"

lol!

Αφήστε το, παντού σε όλο τον πλανήτη υπάρχουν πρόβατα, όχι μόνο στην καημένη Ελλάδα. Απλώς διαφέρουν κατά τόπους στο τρίχωμα (δηλαδή ποιά παιχνίδια έχουν πέραση από περιοχή σε περιοχή).

stormtrooper
17:00 26.06.13 stormtrooper RE: RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
Kάθε χώρα εχει εναν μέσο ορο Gamers που παίζουν τα ιδια παιχνίδια και αγοράζουν συγκεκριμένες κονσόλες, η Ιαπωνία δεν ειναι Nintendoland; στην Αμερική το 360 δεν πουλάει σαν τρελό; οι αλλοι δεν παίζουν κυρίως COD και Madden NFL και δεν ξέρω εγω τι; τωρα απο την Ελλάδα που η αγοραστική της δύναμη θέμα ειναι αν φτάνει εστω και στο μισό μια μεγάλη πόλη στις ΗΠΑ τι περιμένετε να πωλούνται 1500 WiiU την μέρα και να περιμένουν ολοι το επόμενο animal crossing;
στο κάτω κάτω ποιος ειναι ποιο πρόβατο αυτος που γουστάρει και παίζει μόνο προ η αυτοι που φροντίζουν να κάνουν και γαμω τις πωλήσεις το aliens colonial marines το walking dead και κάθε ποπ κορν αμερικανιά fast food FPS;
Και τουλάχιστον σαν λαός οι αμερικλανοι ειναι ποιο πρόβατα απο εμάς

buddyjesus
03:13 27.06.13 buddyjesus RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
Στας Αμερικάς το gaming ήταν mainstream εδώ και 15 χρόνια. Έβλεπες EB games και τα λοιπά παντού. Στην Ελλάδα είχες το κακόμοιρο το cool shop (RIP) και 2-3 άλλα σε Πειραιά και Ζαϊμη :). Σε ό,τι αφορά το gaming είμαστε πολλά χρόνια πίσω. Απλά με ενοχλεί που ο κάθε άσχετος αναπαράγει κλισέ χωρίς να έχει ιδέα τι γίνεται έξω από την Αττική :) -Κρίνεις μια ολόκληρη χώρα με βάση όσα βλέπεις στην τηλεόραση και το youtube :)

Ρίξε μια ματιά στον πίνακα με τα παιχνίδια που πουλάνε εντός Ελλάδος και έλα μετά να μιλήσουμε για mainstream gaming και πρόβατα :)

Nerevar
07:43 27.06.13 Nerevar RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
Πολυ μακρια το πηγες. Ειμαστε η μονη χωρα απο αυτην την πλευρα της κεντρασιατικης στεππας που καποια στιγμη ειχε ποινικοποιησει το gaming.

tk7
11:22 27.06.13 tk7 RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
χαχα,πιο πετυχημενο σχολιο δε παιζει...

Και ναι εννοειται πως και οι Αμερικανοι ειναι προβατα (σε ολους τους τομεις),η πιο σωστα κολλημενοι μεχρι αηδιας,αλλα αυτοι τουλαχιστον ψιλοδικαιολογουνται λογω "γαματοσυνης" (εμεις κυβερναμε και γαμαμε ολο το κοσμο,κλπ..)

pirederas
11:42 27.06.13 pirederas RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
Παίδες, δεν έχω ζήσει Αμερική, Αμερικανούς έχω δει μόνο από την τηλεόραση, αλλά δεν νομίζω ότι συνολικά σαν λαός είναι πρόβατα σαν τους Έλληνες (απόδειξη για αυτό είναι η κατάντια της χώρας, μην λέμε τα αυτονόητα). Ναι, κάποιοι Αμερικανοί μπορεί να είναι κολλημένοι, βλάχοι, οπισθοδρομικοί, συντηρητικοί, αλλά πρόβατα που άγονται και φέρονται δυσκολεύομαι να τους πω. Αυτοί τουλάχιστον σε κάποιες περιπτώσεις έχουν αντιδράσει έντονα (πόλεμος στο Βιετνάμ παλαιότερα, ή την αντίδρασή τους στην οικονομική κρίση με τα occupy Wall Street), αντί να τα δέχονται σιωπηλοί και χωρίς εξηγήσεις.

tk7
01:22 28.06.13 tk7 RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
Βιετναμ? Το Bιετναμ ειναι απτα καλυτερα παραδειγματα για την προβατοσυνη τους ,που τους ταραξανε επειτα απο αυτο στις 5000 (FPS?)ταινιες οπου 1-2 αμερικανογαμαουα τυποι τα βαζουν με 10.000 βιετναμεζους (ο ανυπερβλητος βασιλιας εννοειται πως ειναι το Ραμπο 2 !) .Μπας και στρεβλωσουν λιγο την ιστορια στα πιτσιρικια η τουλαχιστον σωσουν κατι απτην υποληψη τους.

buddyjesus
02:19 28.06.13 buddyjesus RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
Πόσο χρονών είσαι? Απορω κάθε φορά όταν διαβάζω τέτοια σχόλια :)

Τέσπα σκάω για θα φάω moderation πάλι :Ρ

stormtrooper
22:44 27.06.13 stormtrooper RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Φαπ
είναι θλιβερό να συγκρίνεις την Νο1 εμπορική χώρα στον κόσμο με το Ελληνικό τοπ10... ελπίζω να οφείλεται στο προαιώνιο μίσος προς την Sοny (στανταρακι) και οχι στο μίσος για την Ελλάδα (ελπίζω τουλάχιστον)
Τώρα το πως κρίνω εγω το Αμέρικα ξέρω πολύ καλα απο ιστορια ιντερνετ τηλεόραση και άτομα που εχω μιλήσει απο εκει δηλαδη πρέπει να παω να μεινω αμερική καμια δεκαριά χρόνια για να κρίνω; π.χ. θεωρώ το NBA το ποιο θεαματικό μπάσκετ στον κόσμο υπάρχει περίπτωση να δω χιτ-σπερς απο κοντά και να πω τι μούφα ειναι αυτή παω να δω τον συναρπαστικό Ελληνικό τελικό κυπέλλου; καλώς η κακώς αναγκαστικά ειμαστε σε πολλά 15 χρόνια πίσω τι να κάνουμε να μην δηλώνουμε Gamers επειδή ειμαστε στην Ελλαδα που το Gaming δεν ειναι τοσο mainstream οσο στην αμερική;

buddyjesus
02:22 28.06.13 buddyjesus χωρίς τίτλο
Ό,τι θες μπορείς να λες φίλε μου. Απλά προτείνω φιλικά να μην κάνεις γενικεύσεις όταν αναφέρεσαι σε έναν πληθυσμό 300+ εκ. :)

stormtrooper
17:32 28.06.13 stormtrooper RE: χωρίς τίτλο
Εντάξει δεν θα κάνω γενικεύσεις σε εναν πληθυσμό 300+ εκ θα ισοπεδώνω εναν πλυθησμό 10+ εκ Ωραίος

tk7 Ντροπή σου να αναφέρεσαι ετσι στον freedom fighter american hero και τα Ραμπο ανίδεε δεν ειναι αμερικανιές ειναι ντοκιμαντερ

buddyjesus
02:06 25.06.13 buddyjesus χωρίς τίτλο
Κάποια παιχνίδια αγοράζονται μόνο για το multiplayer τους. Κακό δεν είναι απαραίτητα.