επικαιρότητα games

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Project Scorpio

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Η Microsoft, σε συνεργασία με το Digital Foundry, αποκάλυψαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Project Scorpio, της "ντοπαρισμένης" έκδοσης του απλού Xbox One. 

Στον εσωτερικό... κόσμο του νέου συστήματος, βρίσκουμε έναν οκταπύρηνο επεξεργαστή - ειδική παραγγελιά - στα 2,3GHz, κάρτα γραφικών - επίσης ειδική παραγγελιά - με 40 υπολογιστικές μονάδες στα 1172MHz, μνήμη 12GB GSSR5 RAM, χωρητικότητα 1Τ και θα διαβάζει τα νέα 4Κ UHD Blu-ray.

 
H χαρά του φανμπόι: σύγκριση του Project Scorpio με τον άμεσο ανταγωνιστή του, το PS4 Pro και το απλό και ταπεινό Xbox One.

Τα παιδιά του DF, είχαν τη χαρά να δουν από κοντά και το ForzaTech Demo, το οποίο βασίζεται στη μηχανή γραφικών του Forza Motorsport 6. Στη δοκιμαστική αυτή έκδοση, έτρεχε στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, σε ανάλυση 4K, με το μέγιστο αριθμό αυτοκινήτων εντός πίστας και με όλα τα σπέσιαλ εφέ, ενεργοποιημένα.

Σύμφωνα με την MS, όλα τα παιχνίδια του Xbox One θα τρέχουν καλύτερα στο Scorpio, ανεξάρτητα από το αν θα πατσαριστούν ή όχι. Θα πρέπει να περιμένουμε σταθερότερο frame rate, μέγιστη δυνατή ανάλυση, απουσία screen tearing και μικρότερους χρόνους φόρτωσης.

Περισσότερα για το Project Scorpio, θα μάθουμε κατά τη διάρκεια της φετινής Ε3. 

Πηγή: Eurogamer

 

 

 

ΑΡΧΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Στις 6 Απριλίου, θα πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση το Project Scorpio, η αναβαθμισμένη έκδοση του Xbox One. Τα αποκαλυπτήρια θα γίνουν μέσω των Eurogamer και Digital Foundry, το απόγευμα της Πέμπτης, στις 16:00 ώρα Ελλάδος.

Το νέο σύστημα της Microsoft, η ύπαρξη του οποίου έγινε γνωστή κατά τη διάρκεια της Ε3 2016, θα υποστηρίζει ανάλυση 4Κ και αναμένεται να κυκλοφορήσει προς το τέλος του έτους.   

37 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
pirederas
16:21 05.04.17 pirederas χωρίς τίτλο
Έφτασε λοιπόν η ώρα που η Microsoft δείχνει τα χαρτιά της.

Το hardware του Scorpio έχει ήδη διαρρεύσει εδώ και καιρό μέσω του Digital Foundry, αλλά το μόνο αδιευκρίνιστο στοιχείο είναι η ταυτότητα της 8-core CPU. Η Microsoft ή διατηρεί τον ποταπό Jaguar (που είναι το πιθανότερο), ή βάζει ένα low-power Zen variant με 4 πυρήνες και 8 threads.

Ενδιαφέρον πάντως θα έχει η τιμή όταν ανακοινωθεί. Αν είναι σαν το PS4 Pro, no problem (αν και ούτε το PS4 Pro δεν νομίζω να έκανε πάταγο). Αν δούμε κάνα 600-700άρι (γιατί ο Phil Spencer έχει κάνει δηλώσεις τύπου "θα είναι premium product") θα έχει γέλιο.

pirederas
15:41 06.04.17 pirederas Βγήκαν τα αποτελέσματα
Στο eurogamer έχει 5 άρθρα για το scorpio.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-scorpio-is-console-hardware-pushed-to-a-new-level
http://www.eurogamer.net/articles/2017-04-06-project-scorpio-explained
http://www.eurogamer.net/articles/2017-04-06-why-microsoft-is-making-project-scorpio
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-project-scorpio-back-compat-five-ways-your-existing-games-will-be-better
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-project-scorpio-tech-revealed

Απ' ό,τι βλέπω μιλάμε για το PS4 Pro της Microsoft. Δηλαδή μην περιμένει ο κόσμος τρομακτικές διαφορές πέρα από την ανάλυση σε 4Κ που θα είναι πιο κοντά σε native επίπεδα. Την CPU δεν την αναφέρουν παρά μόνο ως custom made 8-core CPU @ 2,3 GHz. Μάλλον δεν τολμούν να πουν για Jaguar.

Πάντως επειδή η GPU (μάλλον η Polaris RX 480 ή η καινούρια 580) θα είναι χρονισμένη στα 1100+ MHz ετοιμαστείτε για ένα τεράστιο κουτί λόγω cooling και τροφοδοτικού.

Dismiss
15:50 06.04.17 Dismiss RE: Βγήκαν τα αποτελέσματα
Forza 6 στα 4Κ60 με αξιοποίηση GPU 66%. Και όλα αυτά με ένα straight porτ, χωρίς τις καστομιές. Είναι σαφώς πιο δυνατό από το Pro, τουλάχιστον 50% όπως το βλέπω με μια πρώτη ματιά.

pirederas
15:58 06.04.17 pirederas RE: RE: Βγήκαν τα αποτελέσματα
Μα αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό. Το PS4 Pro έχει περίπου 4.2 TFLOPs και το Scorpio γύρω στα 6 TFLOPs. Μιλάμε πάντα για την GPU. Η CPU όμως είναι η ίδια (ο ποταπός Jaguar) αλλά με υψηλότερο χρονισμό.

Στην πράξη οι developers θα πρέπει να διαλέξουν μεταξύ ανάλυσης (αν θα πιάνουν 4Κ εκεί που το PS4 Pro είναι μεταξύ 1440p-1800p, native ή checkeboard) και grafix settings.

Dismiss
16:00 06.04.17 Dismiss RE: RE: RE: Βγήκαν τα αποτελέσματα
Όχι ακριβώς, το είδες το βίντεο; Jaguar είναι, αλλά με νέο bus και ενσωμάτωση του DX 12 στο υλικό. Δηλαδή θέλουν πολύ λιγότερες εντολές για να κάνουν τα ίδια πράγματα. Και χωρίς να αλλάξει API ο developer.

pirederas
16:03 06.04.17 pirederas RE: RE: RE: RE: Βγήκαν τα αποτελέσματα
Δεν έχω προλάβει να τα δω όλα.
Αλλά για το DX12 είναι ένα προβάδισμα που το έχει έτσι και αλλιώς το Xbox. To PS4/Pro έχει custom API.

Η Sony ήταν πιο συντηρητική με το PS4 Pro, αλλά δεν ξέρω πόσο θα ωφεληθεί στην πράξη το Scorpio από τις custom-ιές πέρα από τα ελάχιστα 1st party games της Microsoft. Ποιός 3rd party dev θα κάτσει να ασχοληθεί με το νέο Jaguar σε τέτοιο βαθμό που να τον απογειώνει; Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για games που πρέπει να τρέξουν και στο Xbox One. Εκτός αν η Microsoft σκοτώσει πρόωρα το Xbox One όπως το original Xbox.

Εν ολίγοις πρόκειται για ένα δυνατό μηχάνημα αλλά δεν πρέπει να περιμένουμε τεράστιες διαφορές τύπου next gen κονσόλα. Αυτά στην επόμενη γενιά.

Dismiss
16:38 06.04.17 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: Βγήκαν τα αποτελέσματα
Next gen όχι, άλλωστε πάντα κρίνονται τα παιχνίδια από την πιο αδύναμη -current- κονσόλα. Αλλά έχει διαφορά και θα φανεί.

pirederas
16:46 06.04.17 pirederas RE: RE: RE: RE: RE: RE: Βγήκαν τα αποτελέσματα
Ναι, αλλά στην πράξη περιμένω να δω μια παρόμοια κατάσταση με το PS4 vs Xbox One από την ανάποδη. Όχι τρομακτικές διαφορές, αλλά υπαρκτές.

Dismiss
16:57 06.04.17 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Βγήκαν τα αποτελέσματα
Τι να σου πω, είναι νωρίς. Θεωρητικά, σε τίτλους που αναπτύσσονται για DX12 συγκεκριμένα, θα είναι αρκετά μεγαλύτερες.

pirederas
17:12 06.04.17 pirederas RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Βγήκαν τα αποτελέσματα
Το DX12 θα το δούμε για τα καλά στην επόμενη γενιά. Μέχρι στιγμής ελάχιστα DX12 games υπάρχουν ακόμα και στο PC. Και όσα το κάνουν δεν το χρησιμοποιούν στο 100%. Γενικά υπάρχει θέμα με το DX12, πότε κράζουν το Windows 10 exclusivity, πότε υπάρχει ανταγωνισμός από το Vulkan, πότε οι devs προτιμούν την ασφάλεια του DX11 και τους έτοιμους drivers της Nvidia.

Μην ξεχνάς ότι το DX11 έγινε PC standard λίγο πριν βγουν τα PS4/Xbox One αλλά υπάρχει από το 2009.

paokman
17:20 12.04.17 paokman RE: RE: RE: RE: RE: RE: Βγήκαν τα αποτελέσματα
Σωστό, εκτός και αν η Microsoft ετοιμάζει κάτι αποκλειστικό, το οποίο θα καταδεικνύει την υπεροχή της νέας της παιχνιδομηχανής.

buddyjesus
19:08 06.04.17 buddyjesus χωρίς τίτλο
Να και μια next gen κονσόλα (σε αντιθεση με το περσινό hardware του Βro). Για να δούμε τι θα λέει και από παιχνίδια βέβαια.

TxCForever
19:45 06.04.17 TxCForever RE: χωρίς τίτλο
Σωστός. Γιατί για να λέμε την αλήθεια η MS όχι μόνο ελάχιστα ασχολείται με αποκλειστικότητες πλέον, αλλά έχει σχεδόν σταματήσει να ασχολείται με οποιονδήποτε δεν ανήκει στο core κοινό της. Δηλαδή φαν του Forza, του Halo και του Gears of War, μαζί με FIFA, Madden και CoD.

stormtrooper
20:31 06.04.17 stormtrooper RE: χωρίς τίτλο
Πάλι καλά δηλαδή που εσυ πήρες γεύση next gen σαλιώνοντας το switch

blackpax
21:13 06.04.17 blackpax χωρίς τίτλο
Όλα θα παιχτούν στην τιμή και φυσικά στα παιχνίδια.Πολύ λιγότερο στα σπεκς.

GandalfST
13:38 07.04.17 GandalfST Γιατί;
Προσπαθώ να καταλάβω τι θα εξυπηρετήσει το Scorpio σε στρατηγικό επίπεδο, ερχόμενο αυτή τη χρονική στιγμή στην αγορά. Δεν βλέπω να αλλάζει κάτι ιδιαίτερο στα νούμερα της Microsoft, και έρχεται πολύ αργά για να επιδράσει στην πορεία του Xbox ως brand, αν εξαιρέσεις το ότι μπορεί να δώσει την αύρα του "performance leader" στους enthusiasts...

Επίσης θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν το trend των αναβαθμίσεων στις κονσόλες έρχεται για να μείνει ή... έτυχε. Δεν βλέπω μεγάλους ρυθμούς penetration στην αγορά, και επίσης, η επόμενη γενιά hardware θα είναι 4k ready (εκτός από ότι βγάλει η Nintendo :P), οπότε θα υπάρχουν ακόμη λιγότεροι (από τους ήδη λίγους) λόγους για αναβάθμιση.

Επίσης συμφωνώ με τον TXC, ούτε η Nintendo τόση εμμονή με τόσα λίγα IP πια. Ελπίζω να έχουν επενδύσει αντίστοιχα ποσά και στο software development, μπας και δούμε τίποτα ενδιαφέρον στα επόμενα χρόνια.

buddyjesus
13:46 07.04.17 buddyjesus RE: Γιατί;
Όταν θα μπορείς να παίζεις το Cyberpunk 2077 σε 4k60 είναι αρκετός λόγος να κάνεις αναβάθμιση. Εκτός αν έχεις PC, δεν υπάρχει εναλλακτική. Όπως είπα και πιο πριν, το Scorpio θα είναι η μοναδική next gen κονσόλα στην αγορά. Τα υπόλοιπα είναι "περσινό hardware". Δεν το λες και λίγο αυτό, ειδικά όταν θα πρέπει να ανταγωνιστείς τα PC που συνεχώς αναβαθμίζονται.

Dismiss
13:53 07.04.17 Dismiss RE: Γιατί;
Γιατί θέλουν να ξανακερδίσουν τους developers. Το θέμα "αποκλειστικότητα" έχει κι άλλη όψη, όχι μόνο το moneyhatting ή το 1st party. Επίσης, θέλουν να ξεστραπατσάρουν το brand. Δεν τους ενδιαφέρει να βγάλουν χρήματα τώρα, ούτε περιμένουν ότι θα ανατρέψουν την κατάσταση στην αγορά. Αν άφηναν το One όπως έχει για πολύ ακόμα, θα ήταν ακόμα πιο δύσκολο να επιστρέψουν στην επόμενη γενιά. Αν θα υπάρξει επόμενη γενιά και δεν συνεχίσουμε έτσι.

Τέλος, tech enthusiasts που βαριούνται ή δεν θέλουν να ασχοληθούν με PC, το οποίο δημογραφικό δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο, όπως έδειξε αυτή η γενιά. Νομίζω ότι περιλαμβάνει μεγάλο μέρος των gamers που είναι άνω των 30. Αν δεν είχαν απάντηση για το Pro, αυτό το κοινό θα ήταν χαμένο για 2-3 χρόνια ακόμα. Ε και πρεστίζ.

buddyjesus
13:56 07.04.17 buddyjesus RE: RE: Γιατί;
^ Yep, έχει χαθεί το παιχνίδι με το ΧΒΟΝΕ και πρέπει να τρέξουν να προλάβουν. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να προσφέρουν κάτι καλύτερο από τον ανταγωνισμό. Σε ό,τι αφορά το hardware το κατάφεραν και με το παραπάνω καθώς αφήνουν πολύ πίσω την SONY πλέον. Υπομονή για το 2077 @4κ60 :)

Dismiss
13:59 07.04.17 Dismiss RE: RE: RE: Γιατί;
Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στο hardware όσο περιγράφεις. Στο design και στο λειτουργικό είναι τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια. Το μεγάλο άλμα δεν έχει γίνει ακόμα από κανέναν.

buddyjesus
14:09 07.04.17 buddyjesus RE: RE: RE: RE: Γιατί;
O Jaguar δεν είναι ο ίδιος αν το κοιτάξεις. Επίσης +30% σε απλά νούμερα δεν το λες και λιγο. Την διαφορά θα την δούμε σε DX12, όχι στο Witcher 3 (που δε θα μας χάλαγε ένα remaster σε 4κ...).

Dismiss
14:11 07.04.17 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: Γιατί;
Υπολογίζω χοντρικά ένα 43%, βάσει αριθμών. Αλλά θα παίξουν ρόλο και τα optimisations, ανάλογα με την ομάδα.

GandalfST
15:18 07.04.17 GandalfST RE: RE: Γιατί;
Είναι "διόλου ευκαταφρόνητο" κοινό; Αυτό ρωτάω. Δεν έχω ενδείξεις για το πόσο επηρέασε το PS4 Pro την αγορά, ή πόσο μπορεί να το κάνει το Scorpio. Καταλαβαίνω επίσης το ότι θέλουν να κάνουν τα πράγματα καλύτερα για τους developers, αλλά υπάρχουν 2 άλλα συστήματα στην αγορά που καθορίζουν αυτή τη στιγμή το σχεδιασμό software, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο έχει μεγάλη σημασία ως κίνηση, ίσως σαν συμβολική περισσότερο.

Από άποψη πρεστίζ και επιδιόρθωσης brand, ναι σαφώς και είναι το μόνο που μπορούν να κάνουν αυτή τη στιγμή.

Dismiss
15:20 07.04.17 Dismiss RE: RE: RE: Γιατί;
Το ίδιο κοινό έδωσε το αρχικό προβάδισμα στο PS4, δεν είναι μόνο το Pro.

anonymous
16:13 07.04.17 anonymous RE: RE: RE: RE: Γιατί;
Δεν νομίζω πως είναι τόσο μεγάλο το κοινό που αναφέρεις, το αντίθετο - πιστεύω πως μπορεί να είναι αμελητέα ποσότητα. Αλλά θα δούμε, θα έχει ενδιαφέρον πάντως.

Dismiss
19:45 07.04.17 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: Γιατί;
Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, δεν λέω ότι αυτό το κοινό έχει αγοράσει το Pro, αλλά ότι σίγουρα σκέφτηκε να αγοράσει το Pro και ίσως σκεφτεί και το Scorpio, με άλλα δεδομένα τώρα. Άλλωστε, το upsell της Sony ήταν πολύ απαιτητικό σε αυτήν τη γενιά, αν αναλογιστούμε ότι λάνσαρε και επιπλέον σύστημα 400 ευρώ με το VR. Πιστεύω όμως ότι αυτό το κοινό έδωσε στην αρχή το προβάδισμα στη Sony. Σίγουρα δεν διάλεξε ο κόσμος κονσόλα εκείνες τις μέρες λόγω exclusives. Κάποιοι διάλεξαν λόγω μελλοντικών exclusives, άλλοι λόγω τιμής (δεν θεωρώ ότι ήταν πάρα πολλοί, γιατί και τα δυο προϊόντα ήταν στην ίδια κατηγορία και δεν αρκεί μια τέτοια διαφορά για να εγκαταλείψεις ένα οικοσύστημα που έχεις επενδύσει σε αγορές, achievements κλπ.) και άλλοι λόγω απόδοσης, επειδή ούτως ή άλλως στα 3rd party κρινόταν στην αρχή το παιχνίδι. Μετά ακολούθησαν άλλοι παράγοντες, γιατί όπως έχουμε δει πολλές φορές, οι πωλήσεις φέρνουν κι άλλες πωλήσεις λόγω peer pressure κλπ.

Tim
13:47 07.04.17 Tim χωρίς τίτλο
Νομίζω ότι η συνεχής εμφάνιση exclusive παιχνιδιών του PS 4 το 2017 σας κάνει να ξεχνάτε ότι η MS δεν βασίζεται μόνο στην γνωστή τριάδα για να σπρώξει τα προϊόντα της. Αποκλειστικά και μη στο Xbox από το τέλος του 2013 που κυκλοφόρησε το σύστημα,η MS έχει δείξει ενδιαφέρον και για άλλα projects που όπως και να έχει το πράγμα σε δική της πλατφόρμα μπορείς να τα παίξεις από Xbox μέχρι Windows 10.
Το ότι δεν έχει θερμή υποστήριξη από Ιαπωνική πλευρά και ότι πολλά νέα projects δεν αποδίδουν καρπούς είναι μία κατάσταση που δεν ευθύνεται μόνο αυτή.

pirederas
15:19 07.04.17 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Η Microsoft προσπάθησε να εμπλουτίσει το roster του Xbox One από Ιαπωνία αλλά στην πράξη τί κατάφερε; Πρόχειρα που θυμάμαι, το ReCore πήρε χλιαρές κριτικές και το Scalebound του τράβηξαν την πρίζα αντί να το στηρίξουν για όσο χρειαστεί (όπως η Sony το The Last Guardian). Καλώς ή κακώς το κοινό του Xbox είναι sports, racers, shooters.

agrimi78
14:35 07.04.17 agrimi78 χωρίς τίτλο
Μου αρέσει πολύ περισσότερο από το ps pro. Το ότι θα κάνει super sampling αυτόματα είναι μεγάλο προτέρημα εναντίον του ανταγωνισμού και σημαίνει ότι θα ωφεληθούν όλα τα παιχνίδια, ακόμα και του 360.

Πιθανό να μην ασχοληθώ ξανά με αναβάθμιση PC και να πάρω αυτό.

pirederas
15:18 07.04.17 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Εγώ θα στραφώ σε PC και για λίγο gaming αλλά κυρίως για δουλειά. Το κυρίως gaming θα εξακολουθώ να το κάνω σε κονσόλα.

Το PS4 Pro ίσως το πάρω αργότερα αλλά για 1080p, αν και ομολογώ ότι δεν με ψήνει ιδιαίτερα λόγω των παραλείψεων της Sony (Π.χ. για να ενεργοποιηθεί το supersampling σε 1080p πρέπει να ρυθμίσω χειροκίνητα το PS4 Pro σε 4K mode). Ίσως δούμε firmware update στο PS4 Pro που να αντιμετωπίζει αυτά τα προβλήματα για τους κατόχους 1080p TVs, γιατί η Sony προσπαθεί να σπρώξει 4Κ TVs και έδωσε βάρος στο 4K mode ξεχνώντας ότι οι περισσότεροι ακόμα είναι με HD screens.

Τώρα για 4Κ κλπ που λέει η MS για το Scorpio (όπως και η Sony για το PS4 Pro) στην πράξη δεν θα δούμε διαφορές πριν την επόμενη γενιά. Θα είναι η ανάποδη κατάσταση από PS4 vs Xbox One, με διαφορά στο native resolution και ίσως σε κάποια grafix settings. Τα ίδια παιχνίδια με Xbox One/PS4 θα είναι, με το ίδιο frame rate (δεν πρόκειται να υπάρξει 30 fps -> 60 fps). Θα αλλάξουν τα grafix settigns αναλόγως την ανάλυση που παίζεις. 4Κ με ριγμένα grafix ή 1080p με ultra settings.

Το σημαντικότερο όμως είναι τα παιχνίδια, μην το ξεχνάμε αυτό. Η MS δεν έχει 1st party games που να με ενδιαφέρουν, οπότε το Scorpio δεν το παίρνω όσο γ@μ@το κι αν είναι σαν μηχάνημα.

Tim
13:35 10.04.17 Tim χωρίς τίτλο
Το supersampling μου κινεί το ενδιαφέρον στο Scorpio και αν όντως τα 60 καρέ εφαρμοστούν στα games, τότε μια μελλοντική αγορά είναι αναπόφευκτη. Με την προϋπόθεση ότι θα παίζει 60 καρέ τα games + πιο smooth Xbox 360 BC είναι καλό δελεάρ για τα γούστα μου. Βέβαια, ακόμα κι έτσι πρόκειται για μια αγορά που θα γίνει τλχ. μια διετία αργότερα, καθώς είναι προαιρετική πρόταση τλχ. με τα δεδομένα που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής. Αναβάθμιση με διακυμάνσεις στα καρέ δεν θα κάνω.

pirederas
17:37 11.04.17 pirederas χωρίς τίτλο
Επιτέλους, κάποιος κάνει την αρχή με το FreeSync σε κονσόλες.

Project Scorpio supports FreeSync and next-gen HDMI
Support for new display tech ensures no screen-tearing and reduced stutter.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-project-scorpio-supports-freesync-and-hdmi-vrr

blackpax
10:18 12.04.17 blackpax χωρίς τίτλο
Εγώ δεν θα αναλωθώ στα σπεκς (εκτός του ότι έχασα πλέον την επαφή του ψαγμένου) και θα πω ότι το Σκορπιο δικαιολογεί την εμφάνισή του γιατί δείχνει αρκετά πιο δυνατό απ το Προ. Είχα πει πριν κάτι μήνες ότι --για μένα- πρέπει να είναι τουλάχιστον 33% δυνατότερο απ το Προ για να έχει νόημα η κυκλοφορία του, το οποίο μάλλον επιβεβαιώνεται.
Το παινχίδι πλέον μετατρέπεται σε σκάκι και θα κερδίσει ο έχων υπομονή και παίζοντας τακτικά. Είναι μεγάλο μείον η καθυστέρηση κυκλοφορίας και η υψηλή -μάλλον- τιμή. Προβλέπω μάλιστα το Προ να βγαίνει σε προσφορές -ή αλλαγή τιμής(!)- στα 349ευ όταν κυκλοφορήσει το Σκόρπιο, μπλοκάροντας σθεναρά τις πωλήσεις του. Απ την άλλη η Σονυ έχει χτίσει -και συνεχίζει- ένα δελεαστικότατο λαιν απ τίτλων που η ΜΣ πρέπει να κάνει άλματα για να καλύψει. Επίσης πέρα απ τα τεχνικά όπως είπα το κρυστάλλινο σχεδόν 4Κ του Προ με το νεητιβ 4Κ του Σκόρπιο δεν ξέρω κατά πόσο θα προλάβει να δείξει διαφορές απ τους Ντεβς, με αποτέλεσμα να έχεις -ίσως- ένα σχεδόν ίδιο αποτέλεσμα (στους 3 παρτυ) με 150ευ διαφορά τιμής. Το θέμα είναι πόσο θα πάρει στην ΜΣ να χτίσει δελεαστικο λαιν απ. Για μένα εκεί θα παιχτεί. Γιατί σε 3 χρόνια και η Σονυ θα απαντήσει με χαρτνγουερ (αν χρειαστεί φυσικά απ τις εξελίξεις στην κόντρα τους).
Η ΜΣ είχε κάτι ωραίες ΙΡ όπως (εκτός των Φορτσα,Γκιαρς οφ γ,Χαλο) το Μπ.Καζουι, Περφεκτ Νταρκ, Φεημπλ κ.ά που θα μπορούσε να κινηθεί ή να κάνει και νέες.
Πάντως ευτυχώς που η ΜΣ βγαίνει δυναμικά με χαρτνγουερ γιατί η Σονυ όταν νοιώθει ασφαλής μας ξεσκίζει. Μακάρι να πάει καλά το Σκόρπιο γιατί το καλύτερο για εμάς είναι να υπάρχουν δυνατά αντίπαλα στρατόπεδα.

EDIT: εμένα μου άρεσε και το blue dragon στο 360...Γιατί το γείωσαν;....

Dismiss
10:31 12.04.17 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Γιατί πλήρωσαν έναν σκασμό λεφτά για την αποκλειστικότητα και πούλησε μόνο στην Ιαπωνία. Αλλά ναι, ο θάνατος του Fable μου κόστισε κι εμένα, θεωρώ το Fable II ένα από τα καλύτερα action RPG που κυκλοφόρησαν ποτέ, ιδιαίτερα για την εποχή του.

paokman
17:19 12.04.17 paokman RE: RE: χωρίς τίτλο
Είναι τέτοια, βέβαια, η δομή των Fable, που θα μπορούσε να επανέλθει κάποια στιγμή στο μέλλον, έστω και από άλλη ομάδα αναπτύξεως.

Dismiss
19:54 12.04.17 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ναι, αλλά δυστυχώς ακυρώθηκε το free to play που έφτιαχναν με άλλη ομάδα. Τώρα δεν νομίζω να υπάρχουν πολλές ελπίδες. Βέβαια, δεν έχει και πολλά IP πλέον η MS στην κατοχή της, δεν ξέρεις ποτέ, μπορεί να αναγκαστεί να το ανασύρει.

blackpax
09:30 27.04.17 blackpax χωρίς τίτλο
επανέρχομαι λίγο στο θέμα Σκορπιο για να πω ότι αυτή τη στιγμή βλέπω τιμές για το ΠΣ4 Προ 359ευ στο σκρουτζ στα περισσότερα μαγαζιά και δεν ξέρω αν είναι μόνιμη η μείωση ή απόνερα εορτών. Αν είναι μόνιμη (εγώ υπολόγιζα να πάει 349 όταν βγει το Σκορπιο) τότε πόσο ακόμα θα πέσει όταν βγει το Σκορπιο;;;; Φοβάμαι ότι αν δούμε ένα Σκορπιο στα 499ευ και ένα ΠΣ4 Προ στα 329ευ εκείνη την εποχή, το παιχνίδι της ΜΣ είναι χαμένο από χέρι...ειδικά αν δεν έχει χτίσει η ΜΣ και το λαιν απ της.
Α ρε κουφάλα σόνυ...