επικαιρότητα games

Η Sony παρουσιάζει το MediEvil

Η Sony παρουσιάζει το MediEvil, το ριμέικ του παλιού Medi που κυκλοφόρησε το 1998 για το Playstation - το σκέτο.  

Ο Sir Daniel Fortesque επιστρέφει όλος χαρά, επιδεικνύοντας τα καινούργια του ρούχα πολύγωνα. Ο απέθαντος και ρετουσαρισμένος ιππότης δηλώνει έτοιμος να υπερασπιστεί - για μία ακόμη φορά - το βασίλειο της Gallowmere από τον σατανικό μάγο, τον Lord Zarok.   

To MediEvil θα κυκλοφορήσει εντός του 2019, αποκλειστικά για το PS4. 

 

15 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
pirederas
18:37 31.10.18 pirederas χωρίς τίτλο
Είναι από τα παιχνίδια του Playstation που δεν έπαιξα ποτέ. Να 'ναι καλά τα remasters και τα remakes.

Το βλέπω και σκέφτομαι ότι θα μπορούσε να γίνει ένα κανονικό reboot, με budget επιπέδου Gravity Rush 2, που να φέρνει λίγο προς το Dark Souls (έστω στις μάχες) αντί για ένα απλοϊκό 3D platform/action (ούτε καν hack n' slash δεν είναι).

super_mario
22:12 31.10.18 super_mario χωρίς τίτλο
Γιατί, γιατί, γιατί ξοδεύουν λεφτά για τέτοια πράματα

TxCForever
07:02 01.11.18 TxCForever RE: χωρίς τίτλο
Τι εννοείς; Εγώ το έχω ήδη προσθέσει στη λίστα μου.

goal_scoring_superstar_hero
09:15 01.11.18 goal_scoring_superstar_hero χωρίς τίτλο
Τελικά δεν είμαι μόνο εγώ που όταν πρωτοκυκλοφόρησε το παιχνίδι δεν μου είχε κάνει καμία αίσθηση. Δεν μου άρεσε ο χαρακτήρας, το animation, το concept, το gameplay.

agrimi78
09:45 01.11.18 agrimi78 χωρίς τίτλο
Το πρώτο παιχνίδι που είχα παίξει στο PSX και για την εποχή του ήταν πολύ εντυπωσιακό.

Πολύ κακή επιλογή να κάνουν μόνο face-lifting, δεν μπορεί να σταθεί το παιχνίδι με τόσο παρωχημένο animation & gameplay.

Dismiss
11:55 01.11.18 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Και στον οπτικό τομέα, δεν μου φαίνεται να έχει γίνει εξίσου καλή δουλειά με τα Spyro, ας πούμε. Αλλά θα το δούμε όταν βγει.

pirederas
14:20 01.11.18 pirederas RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν πρόκειται για παραγωγή επιπέδου Bluepoint (aka Masters of Remasters). Το έχει δώσει η Sony σε κάτι αγνώστους ονόματι Other Ocean Interactive. Κι εγώ όταν είδα τα καινούρια γραφικά μου φάνηκαν μέτρια σαν art style.

super_mario
13:45 01.11.18 super_mario χωρίς τίτλο
Νομίζω ότι η ρετρολαγνεία έχει ψιλοξεφύγει. Η Sony προσπαθεί να δημιουργήσει "ιστορία" μέσα από ριμέικ μέτριων τίτλων, σειρών και χαρακτήρων. Crash, Spyro, Medievil μικρή αξία είχανε, μικρή σημασία έχουνε. Κι επιμένει η sony και ο κόζμος ψαρώνει (θέλει λίγη δουλειά το δίστιχο, θα το σουλουπώσω, έχει potentials)

goal_scoring_superstar_hero
15:05 01.11.18 goal_scoring_superstar_hero RE: χωρίς τίτλο
Crash και Spyro μικρή αξία και τότε και τώρα;
Έχεις ιδέα την εποχή της πειρατείας πόσα εκατομύρια κομμάτια πούλαγε η κάθε κυκλοφορία τότε;
Έχεις πάρει χαμπάρι τι κακός χαμός έχει γίνει στα charts με την επανέκδοση του crash;

Και για τον crash οκ, όλοι γνωρίζουν. Δες το παρακάτω για το spyro, από τα πλέον ενδιαφέροντα βίντεο που κυκλοφορούν:
http://www.youtube.com/watch?v=faV6qLqBAPc

super_mario
17:42 01.11.18 super_mario χωρίς τίτλο
Το πόσα πούλαγε δε λέει κάτι όμως για την ποιότητα ενός τίτλου. Εκείνη την εποχή ναι, είχανε σημασία όμως μόνο γιατί γίνανε mainstream και βοηθήσανε να ανοιχτεί το μέσο στο κάζουαλ κοινό. Γνώρισα συνάδελφο γυναίκα στα 52 που δεν είχε ασχοληθεί ποτέ με gaming και εκείνη την εποχή για κάποιο λόγο είχε σκαλώσει με το spyro και έπαιζε διαρκώς. Δεν ξανασχολήθηκε ποτέ με gaming αργότερα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Όμως σαν τίτλοι ήτανε και τότε ακόμη μέτριοι. Χωρίς βάθος στους μηχανισμούς, χωρίς level design γενικά χωρίς κάτι αξιόλογο. Σε αντίθεση με τίτλους της Sony όπως η σειρά Jak Daxter, Ratchet Clank ακόμη και το ape escape.

Οπότε στο σήμερα, δύο τίτλοι μέτριοι του τότε τί θέση μπορεί να έχουν και τί προσοχής να χρίζουν; Προφανώς αυτής που τους αναλογεί, δηλαδή της αναγνωρισιμότητας και της πιθανής νοσταλγίας των 25άρηδων (άντε μέχρι 30ρηδων). Θα προτιμούσα χίλιες φορές, να κρατήσουν τους χαρακτήρες και αντί για remastered εκδόσεις άσχημα γερασμένων τίτλων να rebootάρουν τη σειρά όπως έκαναν με το Ratchet and Clank ας πούμε.

Για τους ίδιους λόγους γίνεται remastered ένας ακόμη πιο τρανταχτός τίτλος του (πρόσφατου) παρεθόντος που αντιπροσωπεύει καλύτερα αυτό που θέλω να πω, το Asterix Obelix XXL 2. Whaaaaaaaaa???

Dismiss
17:52 01.11.18 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Spyro δεν έπαιξα ποτέ, Crash εντάξει, κι εγώ δεν κατάλαβα ποτέ γιατί έγινε ο κακός χαμός. Αλλά πέρα από τις πωλήσεις, είχαν μαζέψει και φοβερές κριτικές, ιδιαίτερα το Spyro, νομίζω. Προφανώς (υποθέτω) γιατί εντυπωσίαζε τότε με τον ανοιχτό του κόσμο για platformer. Αλλά όταν λέω ότι η νοσταλγία και η βαθμολογία είναι πολύ εφήμερα και ανούσια πράγματα, οι Νιντεντάκηδες με λέτε εγκάθετο :P

Όντως, καμιά σχέση με τα πραγματικά κορυφαία J&D, R&C και επί εποχής PS1 το πολύ ευρηματικό και πρωτότυπο Ape Escape. Κρίμα που το παρατήσανε μετά.

blackpax
18:55 01.11.18 blackpax χωρίς τίτλο
Εγώ είχα παίξει το ντέμο τότε, οκ νορμάλ, αλλά δεν μου άρεσε η αισθητική του και το ξέχασα την ίδια μέρα. Εκείνη την εποχή η μεγάλη έκπληξη ήταν το J&D με τους -αν είναι δυνατόν- μηδενικούς χρόνους φορτώματος [σε αντίθεση με τους τεράστιους του crash] και το Ape Escape με τους εκπληκτικούς μηχανισμούς χειρισμού με μοχλούς.

Dismiss
19:09 01.11.18 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
J&D είναι μεταγενέστερο, βγήκε στο PS2

blackpax
21:47 01.11.18 blackpax RE: RE: χωρίς τίτλο
ναι έχεις δίκιο, τα μπέρδεψα, το j&d ήταν ps2

ektelion
19:24 01.11.18 ektelion χωρίς τίτλο
Το είχα λατρέψει το Medievil. Είχαν καταφέρει να αιχμαλωτίσουν την ΤιμΜπαρτονική ατμόσφαιρα καλύτερα κι απ' τον... Τιμ Μπάρτον. That said, το βίντεο του remake δεν μου έκανε κάτι. Προφανώς είναι τεράστια η διαφορά σε σχέση με το original παιχνίδι, αλλά αν μου έλεγες ότι αυτό είναι παιχνίδι του 2018, θα το περνούσα για ερασιτεχνική προσπάθεια at best. Και πάλι θα το τσιμπήσω βέβαια λογικά, αλλά η πρώτη εντύπωση είναι απογοητευτική.