επικαιρότητα games

Η Nintendo παρουσιάζει το Labo

Μετά το πλαστικό (βλέπε φιγούρες amiibo), η Nintendo φέρνει το... χαρτόνι στη ζωή μας. Μέσω του Nintendo Labo, μία πληθώρα χαρτονένιων κατασκευών "ζωντανεύουν" χάρις στα χειριστήρια και την οθόνη του Switch.   

Χρησιμοποιώντας τα χαρτονένια πατρόν που περιλαμβάνονται στη συσκευασία του Labo, μπορούμε να φτιάξουμε ένα κάρο πράγματα, όπως ένα μικρό πιάνο, τηλεκατευθυνόμενα αυτοκινητάκια, καλάμι ψαρέματος, μέχρι ρομπότ από χαρτόνι και σπιτάκια. Οι χάρτινες αυτές κατασκευές, τα Toy-Con - όπως τα ονομάζει η Nintendo - θα αποκτούν κίνηση με τη βοήθεια των Joy-Con και της οθόνης του Switch.

Στις 27 Απριλίου θα κυκλοφορήσουν τα δύο πρώτα πακέτα της σειράς Labo. To Variety Kit θα περιλαμβάνει τις κατασκευές Toy-Con RC Car, Toy-Con Fishing Rod, Toy-Con House, Toy-Con Motorbike και Toy-Con Piano, ενώ το Robot Kit, μία ρομποτική στολή και ένα ρομποτάκι.  

Πηγή: Eurogamer 

 

24 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
super_mario
06:43 18.01.18 super_mario χωρίς τίτλο
είμαι... ΤΟσο χαρούμενος που πήρα πλεϋστέισο

Dismiss
07:17 18.01.18 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Εντάξει, ίσως να μην είναι για μας, αλλά είναι πολύ ωραία ιδέα, μπράβο. Τώρα, αν θα αξίζουν τα σετ τα χρήματά τους είναι άλλο ζήτημα, γιατί, αν κατάλαβα καλά, δεν μπορείς ουσιαστικά να φτιάξεις κάτι δικό σου και το χαρτόνι δεν έχει την αντοχή του πλαστικού.

Σίγουρα πάντως είναι κάτι πολύ πιο δημιουργικό και ενδιαφέρον από τα Amiibo. Στην ουσία δημιουργούν μια δική τους αγορά. Όπως και αν το δεις, είναι "παιχνίδια" με όλη την έννοια της λέξης.

super_mario
09:21 18.01.18 super_mario RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν αντιλέγω. Αν ήμουν 12χρονο θα γούσταρα τρελά. Και ναι, όντως δημιουργούν δική τους αγορά. Είναι αδιαμφισβήτητα μια καλή εταιρική κίνηση. Δε βρίσκω όμως κανένα κοινό σημείο με το gaming. Οι καζουαλιές στο wii είχαν σχέση με το gaming. Τα amiibo επίσης. Αυτό το λαμπ είναι κάτι τελείως διαφορετικό, σε τελείως άλλο χώρο και δε βλέπω για ποιο λόγο θα μας ενδιέφερε.

Και σαν gamer και υποψήφιος αγοραστής switch αρχίζω να έχω πλέον στο μυαλό μου το δεδομένο ότι η εταιρία αυτή δαπανεί χρήματα έρευνας και ανάπτυξης σε παιχνίδια και όχι σε games.

Shinobi
19:01 18.01.18 Shinobi RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Από τη στιγμή που η Nintendo βγάζει καλά και αρκετά παιχνίδια για το Switch και δεν κόβει μπάτζετ από αυτά για "παιχνίδια" τύπου Labo, δεν έχω πρόβλημα. Αν βγάλει χρήματα από τα Toy-Con, έχει καλώς.

Από εκεί και πέρα, με προβληματίζει το γεγονός ότι πουλάει ένα προϊόν που είναι φτιαγμένο από ένα υλικό που δεν αντέχει και πολύ στην συχνή χρήση.

super_mario
09:25 18.01.18 super_mario χωρίς τίτλο
Πάντως, μιας και σχολιάζουμε την καινούρια αγορά, στον Μουστάκα που πήγα πρόσφατα έχει κάτι πολύ ωραίες ιδιοκατασκευές, ξύλινες μάλιστα που ξεκινούν από 20 ευρώ. Όχι 70.

Dismiss
09:48 18.01.18 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Ναι, η τιμή είναι ένα ζήτημα. Αλλά γενικά είναι ζήτημα η τιμολόγηση της Nintendo, και στα περιφερειακά και στην έλλειψη εκπτώσεων, κλπ. Δεν είναι κάτι καινούριο. Όσο επιβραβεύεται, δεν έχει λόγο να αλλάξει.

Βέβαια, οι τιμές περιλαμβάνουν λογικά και το λογισμικό για κάθε κατασκευή, τα mini-games και τα utilities δηλαδή. Δεν είναι μόνο το χαρτόνι.

Νόμιζα ότι είχες πάρει Switch, btw. Βασικά, το θεωρούσα δεδομένο από τη στιγμή που πήρες Pro.

pirederas
10:52 18.01.18 pirederas χωρίς τίτλο
Αν ήμουν μικρό παιδί του Δημοτικού θα είχα ενθουσιαστεί με το Labo γιατί μου άρεσε να φτιάχνω πράματα. Αλλά κακά τα ψέματα για ενήλικες δεν λέει πολλά, παρά μόνο αν έχει κάποιος παιδιά να παίζει μαζί τους. Χωρίς να το παίζω σοβαροφανής.

blackpax
11:00 18.01.18 blackpax χωρίς τίτλο
εξαιρετικό θα έλεγα! Μπράβο στη Ν ! ελπίζω να μην το πνίξει με κακές τιμές.

super_mario
12:29 18.01.18 super_mario χωρίς τίτλο
Η αλήθεια είναι πως το χαρτόνι δεν είναι τόσο φθηνό όσο φαντάζεται κάποιος, αλλά και πάλι μαζί με τα λογισμικά και τα παρατρεχάμενα δεν ξέρω πόσο δικαιολογείται μία τέτοια τιμη, όταν μάλιστα προορίζεται σε μικρές ηλικίες, είναι παιχνίδια μικρής διάρκειας και πολύ περιορισμένης αντοχής (ιδίως σε παιδικά χεράκια).

Όπως και να ‘χει θεωρώ ότι το λαμπ δεν εντάσσεται στο φάσμα του gaming με κανένα τρόπο. Όσο υπέροχο και να είναι.

Και switch όχι, δεν πήρα. Το zelda το έπαιξα στο wiiu. Το μόνο που θα ήθελα να παίξω είναι το odyssey και ίσως το mario rabbids. Στο θέμα φορητότητα με καλύπτει το 3ds παρότι είναι παρωχημένο και έχει κακή οθόνη καθότι ασχολούμαι με τίτλους του ds και κάνα fire emblem. Το ps4 έχει σαφέστατα πολλούς περισσότερους τίτλους που με ενδιαφέρουνε. Εξού και η αγορά του. Switch έλεγα να πάρω το καλοκαιράκι ή στο πρώτο price drop που θα γίνει ή σε καμιά ωραία επετειακή έκδοση.

Αλλά κινήσεις τύπου nintendo labo μόνο ξενέρωτες μπορώ να τις χαρακτηρίσω. Το momentum που είχε δημιουργηθεί με το switch ως gaming κονσόλα, μόλις τερμάτισε.

buddyjesus
13:18 18.01.18 buddyjesus RE: χωρίς τίτλο
Αλίμονο, έβγαλε παιχνίδι για μικρά παιδιά η nintendo. Αίσχος και ντροπή...

ΠΟΣ ΤΩΛΜΕΙΣΑΝ Η ΑΛΕΙΤΑΙΣ!!!!!!

GandalfST
13:55 18.01.18 GandalfST RE: χωρίς τίτλο
Η ανακοίνωση της... ανακοίνωσης χθες το πρωί ήταν ειδικά διατυπωμένη για να αποτρέψει τέτοιες αντιδράσεις. Έκανε λόγο για "...μια νέα διαδραστική εμπειρία για παιδιά, ή για όσους νιώθουν παιδιά". και δεν είναι τυχαίο που έγινε μέρες μετά την πρώτη Direct του χρόνου, και δεν ανακοινώθηκε μαζί. Με λίγα λόγια, δεν απευθύνεται σε εμάς, δεν έρχεται να "μπλέξει" μαζί με τη στρατηγική που έφερε το Switch μπροστάρη στις αγορές.

Το "ξενέρωμα" σου το θεωρώ παράλογο - είναι σαν να είσαι οπαδός της Lego και να ξενερώνεις επειδή κυκλοφορεί τα Duplo :P

Προσωπικά ενθουσιάστηκα με το βίντεο, γιατί βλέπω ολοζώντανο το πνεύμα του εφευρέτη-παιχνιδοποιού που κάνει τη Nintendo τόσο ξεχωριστή σαν εταιρεία εδώ και τόσα χρόνια. Αλλά δεν πρόκειται να το αγοράσω και έχω την εντύπωση πως θα πατώσει και εμπορικά :P

Dismiss
15:11 18.01.18 Dismiss RE: RE: χωρίς τίτλο
Για το Switch vs PS4 ως βασική κονσόλα συμφωνώ, σε γενικές γραμμές. Για το Labo, όχι ακριβώς. Με καλύπτει η αναλογία του Στέλιου με τα LEGO και τα Duplo. Αν και αυτό ούτε Duplo δεν είναι, περισσότερο μια οικογενειακή δραστηριότητα/πείραμα, παρά οτιδήποτε άλλο. Αλλά έχει φαντασία και γιατί όχι, στο κάτω-κάτω. Δεν νομίζω ότι θα επηρεάσει το release schedule τους.

super_mario
15:15 18.01.18 super_mario RE: RE: χωρίς τίτλο
Γκάνταλφ και Μπαντυτέτοιε, μάλλον δεν έγινα κατανοητός. Η αντίδρασή μου έγκειται όχι στο ότι προσφέρεται ένα προϊόν για παιδιά αλλά στο ότι το προϊόν αυτό δεν είναι videogame.

Dismiss
15:17 18.01.18 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Είναι, όμως, σε έναν μικρό βαθμό. Ή τέλος πάντων, συνδέεται με το videogaming σε πολλά σημεία. Όσο ήταν παιχνίδι το Kinectimals, είναι κι αυτό, στην τελική.

super_mario
15:30 18.01.18 super_mario RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Σ' αυτό διαφωνώ. Το Kinectimals ήταν περισσότερο videogame. Αλλά όπως και να 'χει όλοι είδαμε τι απέγινε το Kinect. Και τι στοίχισε το Kinect στην Microsoft. Δεν ξέρω πόσα λεφτά και δυναμικό φάγανε για το Labo αλλά θα ήθελα να τα βάζανε στην ανάπτυξη κάποιου καινούριου τίτλου. Τόσο απλά, δεν ξέρω γιατί δεν το λέει κανείς αυτό. Είμαι παράλογος και υπερβολικός γιατρέ μου;

Η αναγωγή που έκανες θα ήταν σωστότερη εάν έλεγες "Είσαι οπαδός της Lego και ξενερώνεις επειδή κυκλοφορεί videogame της Lego". Δεν έχει να κάνει με τις ηλικίες στις οποίες απευθύνεται αλλά στα χαρακτηριστικά του προϊόντος

GandalfST
15:30 18.01.18 GandalfST RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Μα τα έχουμε δει ξανά, τόσες φορές στο παρελθόν. Το Mario Paint, η κάμερα και ο printer στο Gameboy, ακόμη και εκείνο το software (Talent κάτι) που είχαν κυκλοφορήσει μόνο στην Ιαπωνία για το DD.

Μιλάμε για ιστορική παράδοση στα δημιουργικά χαζο-γκίζμο, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί ξαφνιαζόμαστε. Ο πιτσιρικάς εαυτός μου είχε ξετρελαθεί με την κάμερα στο Gameboy, και κάπου εκεί έξω υπάρχει κάποιος αντίστοιχος που θα πέσει με τα μούτρα σε αυτό εδώ.


Επίσης παραθέτω σχετικά με το κόστος:
IGN France confirmed that Labo Kits won’t actually be required to play Labo games, the cartridge or download will be all that you need. Cardboard design patterns for the various games will freely be provided online, meaning that you can replace or build parts with just about any material, provided you’re crafty enough

super_mario
15:54 18.01.18 super_mario RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Είχα γράψει ήδη 15 προτάσεις σαν απάντηση αλλά τις έσβυσα. Δε θέλω να ασχοληθώ άλλο με τα λάμπο. Ελπίζω μόνο να ανακοινωθεί σύντομα κάνας τίτλος της προκοπής. Την αγάπη μου.

υγ. Πάντως η αλήθεια είναι ότι τόσην ώρα μου 'χουν έρθει διάφορες ιδέες για το πως θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν τα λάμπο μέσα σε μία τάξη. χμμμμ...


υγ. Στέλιε πού χάθηκες εσύ; Δε μου στέλνεις πχια μηνύματα.

GandalfST
16:07 18.01.18 GandalfST RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
ΑΡΚΕΤΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ.

Θα σου στείλω που μου να συζητήσουμε

blackpax
12:44 18.01.18 blackpax χωρίς τίτλο
Επειδή όπως ξέρετε τρελαίνομαι για προβλέψεις, βλέπω να ξεκινάει με τρελές πωλήσεις το labo. Θα το δοκιμάσουν πολλοί γιατί προσθέτει το στοιχείο της δημιουργικής φαντασίας γεγονός που θα δελεάσει και γονείς και παιδιά. Μένει να υποστηριχθεί από καλό software, γιατί και η σονυ είχε κάτι ωραίες ιδέες πχ με το move αλλά με εξαίρεση το carnival island ήταν κακές στην υλοποίηση, κατ'εμέ.
Μετά τις πρώτες τρελές πωλήσεις που θα δείτε, θα κριθεί στο software. Οι τιμές λογικά δεν ευνοούν, αλλά νοιώθω ότι οι οπαδοί της Ν έχουν μάθει να τα σκάνε, οπότε ίσως το αποδεχτούν ως αυτονόητη κατάσταση.
Πάντως εμένα μου αρέσει πολύ ως ιδέα.

TxCForever
18:08 18.01.18 TxCForever RE: χωρίς τίτλο
Μην κοροϊδευόμαστε, τις πωλήσεις θα τις κάνει γιατί όπως κάθε τι που βγάζει η Nintendo θα είναι σε περιορισμένες ποσότητες, τις οποίες όπως πάντα θα μαζέψουν οι scalpers και θα ζητάνε τα διπλάσια, τα οποία οι φανμποις θα τρέξουν να αγοράσουν έτσι κι αλλιώς μπας και δεν τα ξαναβρουν στα καταστήματα.

agrimi78
13:33 18.01.18 agrimi78 χωρίς τίτλο
Εξαιρετική ιδέα!

Η πρώτη αντίδραση μου ήταν ότι απευθύνεται αποκλειστικά στα παιδιά αλλά μετά απο λίγο σκέψη κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μπορεί να έχει και φανταστικές ιδέες για ενήλικες πχ φλιπεράκι.

Υπάρχει θέμα με την αντοχή του χαρτιού αλλά γενικά η Nintendo είναι προνοητική και έχει υψηλα στανταρ κατασκευής.

agrimi78
16:10 18.01.18 agrimi78 χωρίς τίτλο
https://www.amazon.com/best-sellers-video-games/zgbs/videogames/ref=sv_vg_12

goal_scoring_superstar_hero
09:39 20.01.18 goal_scoring_superstar_hero χωρίς τίτλο
Είμαι ξεκάθαρα hater
γιατί η εταιρεία μου ζητάει την Άρτα και τα Γιάννενα για να παίξω ένα ζέλντα προηγούμενης γενιάς
γιατί προσπαθεί να επιβάλει ένα προβληματικό δύστροπο rpg εποχής ps2 σαν το rpg της δεκαετίας (xenoblade chr 2)
γιατί το δικό της "hat in time" επείδη λέγεται mario πρέπει να πάρει 10αρι

ΟΜΩΣ το παραπάνω βίντεο και παρουσίαση, ασχέτως αν δε με αφορά καθόλου, είναι ότι πιο πρωτοποριακό και καινοτόμο έχω δει στην gaming ζωή μου από οποιαδήποτε εταιρεία, EVER.
ΜΑΚΑΡΙ να πετύχει και να υλοποιηθεί σωστά.

Shinobi
10:24 20.01.18 Shinobi RE: χωρίς τίτλο
Είπαμε, την παιχνιδιάρικη φύση της Nintendo δεν την έχει καμία άλλη εταιρεία στον κόσμο.