επικαιρότητα games

H Dark Star Games παρουσιάζει το Sinner: Sacrifice for Redemption

Από την Κίνα μας έρχεται το Sinner: Sacrifice for Redemption, ένα παιχνίδι που δανείζεται στοιχεία από τη σειρά Dark Souls της From Software και το Shadow of the Colossus της Sony.

Την ανάπτυξη του τίτλου έχει αναλάβει η Dark Star Games και την έκδοση, η Another Indie Studio. Αναμένεται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018, για PS4, Xbox One και PC. 

Πηγή: Gematsu

 

6 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
stormtrooper
23:08 04.08.17 stormtrooper χωρίς τίτλο
Μου κάνει εντύπωση που παιχνίδια σαν τα Dark Souls που είναι σχετικά απρόσιτα εως και απλησίαστα για τους περισσότερους gamers όχι μόνο καταφέρνουν να πετύχουν αλλά φτιάχνονται και αλλα παιχνίδια πάνω σε αυτά. Να δούμε πάντως αν το συγκεκριμένο θα λέει τίποτα η αν θα πέφτει στην πισινοχαράδρα των Dark Souls και Shadow of the Colossus όπως θα έλεγε και ο Εκτελιον.

pirederas
15:20 05.08.17 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Υπάρχει τελικά πολύ περισσότερος κόσμος απ' όσο νομίζαμε που γουστάρει την πρόκληση τέτοιων παιχνιδιών. Είναι αυτοί που φώναζαν πριν χρόνια για το πόσο εύκολα είχαν καταντήσει τα games, που σου έδειχναν τον δρόμο με βελάκια και φωτάκια κλπ.

Κλώνοι του Dark Souls υπάρχουν κι άλλοι, αλλά οι περισσότεροι είναι κακές αντιγραφές. Το Nioh τα πάει πολύ καλά, το The Surge κάτι πάει να κάνει, το Absolver αναμένεται σύντομα και είναι brawler παραλλαγή του DS. Βέβαια μιλάμε για σχετικά low budget παραγωγές που δεν στοχεύουν σε παραπάνω από 2-3 εκατομμύρια πωλήσεις συνολικά. Εδώ το Bloodborne με το marketing της Sony δεν ξέρω αν έχει ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια, όπως και το Dark Souls 3 που κυκλοφόρησε παντού.

Roronoa
13:42 06.08.17 Roronoa RE: RE: χωρίς τίτλο
Αποψη μου, τα souls παιχνιδια δεν ειναι πραγματικα δυσκολα περα απο τις πρωτες ωρες.
Εχω παιξει το 1&2 και περα απο τις πρωτες ωρες στο 1 και απο 2 bosses σε καθε game (αντε και μερικες περιοχες) δεν ειναι και κατι φοβερα δυσκολο με την εννοια του ακατορθωτου. Και στο ενα μονο 1 boss ηταν πραγματικα με ολη την εννοια του ορου δυσκολο, και αυτο γιατι ηταν δυσκολο να κανεις summon αλλους παικτες.
Ναι ψοφας πολλες φορες αλλα αυτο δεν σημαινει κατι. Η "δυσκολια" ειναι στο οτι πρεπει να ξανακανεις την περιοχη ξανα κατι που μεγαλωνει την διαρκεια. Τα παιχνδια τιμωρουν τις απροσεξιες αλλα ειναι πολυ τιμια στις μαχες.

Η δυσκολια του DS εχει να κανει με το ποσο ευκολα ειναι τα τωρινα παιχνιδια. Για οσους παιζουν παιχνιδια που ψοφας 3 φορες σε ολο το playthrough ναι μπορει να ειναι απλησιαστα.

stormtrooper
14:52 06.08.17 stormtrooper RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν έχεις και άδικο, σε καμιά περίπτωση δεν είναι ακατόρθωτα δύσκολα, απλά χρειάζονται υπομονή και συγκέντρωση που σε άλλα παιχνίδια αυτά τα χαρακτηριστικά περνάν σε δεύτερη μοίρα και δεν προσφέρουν την αίσθηση ικανοποίησης των Souls οταν βγάζεις ενα boss η μια δύσκολη περιοχή. Αν και ειδικά τα boss στα dlc του Dark Souls 2 είναι μια κόλαση, εμένα τουλάχιστον μου ήπιαν το αίμα.

Roronoa
17:32 06.08.17 Roronoa RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Εχεις δικιο, τα dlc bosses ηταν οντως δυσκολα.

pirederas
15:21 05.08.17 pirederas χωρίς τίτλο
Την σύγκριση του Sinner με το Dark Souls την καταλαβαίνω (π.χ. το πρώτο boss είναι ο φτυστός Tower Knight από το Demons Souls), αλλά Shadow of the Colossus από πού κι ως πού;