επικαιρότητα games

E3 2016: Επίσημη παρουσίαση του The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Χθες το απόγευμα, στο πλαίσιο της φετινής Ε3, έγιναν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου Zelda από τη μαμά Nintendo. Το Legend of Zelda: Breath of the Wild, σύμφωνα με τα όσα είδαμε, αποτελεί το πιο φιλόδοξο επεισόδιο της σειράς, φέρνοντας πολλές αλλαγές στο κλασικό στυλ παιχνιδιού των Zelda που γνωρίζουμε και αγαπάμε.

Ο κόσμος του παιχνιδιού είναι τεράστιος και δώδεκα φορές μεγαλύτερος από αυτόν του Twilight Princess. Οτιδήποτε βλέπουμε, από την πιο μακρινή πεδιάδα μέχρι το πιο ψηλό βουνό, βρίσκεται εκεί για να το εξερευνήσουμε. Η εξερεύνηση του χώρου είναι ζωτικής σημασίας μια και από αυτήν εξαρτάται η επιβίωση του Link στη γη της Hyrule. Ο ξανθός ήρωας μπορεί να σκαρφαλώνει και να εκτελεί άλματα, οι καρδιές αναπληρώνονται με τη κατανάλωση φαγητού και όχι με τον παραδοσιακό τρόπο (βρίσκοντας καρδούλες και μικρές νεράιδες), ενώ ένας μεγάλος αριθμός όπλων και αντικειμένων βρίσκονται διασκορπισμένα στο εξωτερικό περιβάλλον. Οι αλλαγές του καιρού επηρεάζουν την εξέλιξη του παιχνιδιού, αφού σε περίπτωση που πτώσης της θερμοκρασίας ο Link θα πρέπει να μαζέψει ξύλα για να ανάψει φωτιά ή να βρει πιο ζεστά ρούχα προκειμένου να ζεσταθεί και να μην χάσει τις καρδιές του, να είναι προσεκτικός όσον αφορά τη χρήση μεταλλικών αντικειμένων όταν πέφτουν κεραυνοί κλπ. Τέλος, υπάρχουν περισσότερα από εκατό Shrines of Trials στον κόσμο του παιχνιδιού γεμάτοι γρίφους και παγίδες. 

Το The Legend of Zelda: Breath of the Wild αναμένεται να κυκλοφορήσει τόσο στο Wii U, όσο και στη νέα κονσόλα της Nintendo, το ΝΧ, μέσα στο 2017. Παρακάτω, μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη την παρουσίαση που ετοίμασε το Treehouse της Nintendo, για το νέο επεισόδιο της σειράς.

Πηγή: Gematsu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
Dismiss
11:17 15.06.16 Dismiss Ωραίο φαίνεται...
Ακριβώς ό,τι θα περίμενα από ένα open world Zelda.

agrimi78
11:19 15.06.16 agrimi78 χωρίς τίτλο
Είναι απίστευτο το πόσο ανανεωμένο είναι το παιχνίδι, χωρίς βέβαια να ξεχνάει τις "ρίζες"του (πρώτο zelda).

Έχει ποντάρει πολλά η Nintendo πάνω του και βλέπω ότι της βγαίνει.

Ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες δείχνουν σε ενα trailer τι θα κάνεις στο 90% του παιχνιδιού, η Nintendo σε 5 ώρες έδειξε τι θα κάνεις στο 5-10% του παιχνιδιού.

Μπορεί να άργησε να μπεί στο trend των open world παιχνιδιών αλλά μπήκε με έναν τρόπο που μόνο αυτή ξέρει.

Dismiss
11:37 15.06.16 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Έλεος ρε Αγρίμη, χαχαχα. Τέλος πάντων, enjoy!

agrimi78
11:49 15.06.16 agrimi78 RE: RE: χωρίς τίτλο
Όσο και να φαίνεται υπερβολή, δεν είναι.

Είμαι σίγουρος ότι θα εχει περισσότερα πράγματα να κανεις απο ότι τα god of war, horizon & last guardian μαζί.

Υπάρχουν πολλοί μηχανισμοί και η αλληλεπίδραση των νόμων της φυσικής, σε ότι κάνεις, κάνει τα πράγματα να έχουν ποικιλία.

Στην ουσια είναι ένα τεράστιο sandbox παιχνίδι.

https://media.giphy.com/media/3oEjHJLxg0BZOk7AZy/giphy.gif

Dismiss
11:56 15.06.16 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ναι, ΟΚ, σίγουρα θα είναι μεγαλύτερο από ένα γραμμικό action game :)

agrimi78
12:13 15.06.16 agrimi78 RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Νομίζω δεν έγραψα αυτό :P

Θα έχει περισσότερους, και καλύτερους, γρίφους απο ότι και τα 3 μαζί.

Θα έχει περισσότερους τρόπους να ξεπαστρευεις τους εχθρούς και απο τα 3 μαζί.

Θα έχει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με το περιβάλλον και απο τα 3 μαζί.

Θεωρώ ότι θα υπάρχει "κύμα" απο video στο utube με τρελούς τρόπους που χρησιμοποιουν τα gadgets & physics του παιχνιδιού.

Dismiss
12:14 15.06.16 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Μακάρι, μακάρι. Για τους γρίφους ίσως και να έχεις δίκιο. Εγώ θα σου έλεγα να το απολαύσεις χωρίς συγκρίσεις :)

Shinobi
12:15 15.06.16 Shinobi RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Αγρίμιε, επιμένω ότι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Με αυτή τη λογική, το νέο Zelda "χάμνει" σε σχέση με το νέο Spider-man γιατί ο Αραχνοκέφαλος σκαρφαλώνει καλύτερα από τον Λινκ, ο οποίος ζορίζεται να σκαρφαλώσει ;)

Ότι θα τα έχει όλα αυτά που λες, είναι δεδομένα και πάρα πολύ ευχάριστα!

agrimi78
12:18 15.06.16 agrimi78 RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Είμαι σίγουρος ότι ο αραχνοκέφαλος δεν θα μπορεί να πετάξει ενα βράχο απο την μιά μεριά του χάρτη και να πάει να τον βρεί στην άλλη:P

Dismiss
12:24 15.06.16 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Είμαι σίγουρος θα έχει λιγότερους ακρωτηριασμούς από το Bayonetta και λιγότερα γκολ από το FIFA, χαχαχαχα. Μπα σε καλό σας σήμερα.

agrimi78
12:35 15.06.16 agrimi78 RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Θα τονίσω το sandbox κομμάτι.

Στο witcher 3 (φοβερό παιχνίδι) είναι πολύ επιλεκτική η χρήση των νόμων της φυσικής. Μπορείς να γκρεμίσεις την πόρτα, που θέλει ο designer, με το aard ενώ δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να σπρώξεις ενα βράχο πάνω σε ένα τέρας.
Εδώ φαίνονται όλα να αλληλεπιδρούν, η φωτιά στην βλάστηση, ο μαγνήτης στο μέταλλο, το κρύο στον χαρακτήρα, με βροχή γλιστρανε οι επιφάνειες στο σκαρφάλωμα, η φωτιά δημιουργεί ρεύματα θερμού αέρα για το glider κτλπ.

Αυτό είναι ένα επίτευγμα που δίνει πολλές δυνατότητες.

Δεν χρείαζεται το ειρωνικό ύφος κατ'εμέ.

Shinobi
12:45 15.06.16 Shinobi RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ναι. αλλά μην ξεχνάς ότι αυτό γίνεται στο Witcher από επιλογή, λόγω της δομής και της φύσης των γρίφων.

Το Zelda είναι εντελώς διαφορετικό παιχνίδι. Δεν μπορώ να γίνει σύγκριση π.χ. με το σύστημα μάχης του Witcher 3, το οποίο εξυπηρετεί διαφορετικούς σκοπούς (χρήση μαγείας, λαδιών, φίλτρων κλπ.).

agrimi78
12:50 15.06.16 agrimi78 RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ο κόσμος στο witcher 3 (το οποίο ξαναλέω απόλαυσα και το θεωρώ κορυφαίο) είναι απλώς ένα "υπόβαθρο". Δεν έχεις την παραμικρή αλληλεπίδραση.

Τα παιχνίδια έχουν εξελιχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια στον φωτορεαλισμό και την "κινηματογραφικότητα" (διάλογοι, mo-cap κτλπ) αλλά υστερούν πολύ στην αλληλεπίδραση με το περιβάλλον.

Το νέο zelda πρωτοπορεί σε αυτόν τον τομέα και είναι κατά την γνώμη μου κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση.

Dismiss
12:46 15.06.16 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Τα αστεία ξεκίνησαν με τους βράχους και τον Spiderman, δεν κατάλαβα ότι μιλούσες σοβαρά. Αν είναι να το παίρνεις προσωπικά, δεν έχει λόγο να το συνεχίσουμε. Σίγουρα θα είναι ένα υπέροχο παιχνίδι. Τώρα, όλα αυτά τα υπερθετικά, δεν μπορώ να τα δω σοβαρά, σόρι. Οπότε όβερ από μένα.

agrimi78
12:51 15.06.16 agrimi78 RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Καλά ντε δεν "θύμωσα" κιόλας, μην το παίρνεις προσωπικά.

Dismiss
13:11 15.06.16 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν το πήρα προσωπικά, ούτε αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά που σε ξέρω κιόλας σε έναν βαθμό, αλλά μερικά πράγματα με έχουν κουράσει λίγο μετά από τόσα χρόνια στο χώρο.

Shinobi
13:02 15.06.16 Shinobi RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Αγρίμιε, σωστή η παρατήρησή σου και για τα δύο (Witcher 3 και Breath of the Wild), αλλά επιμένω ότι αυτό έχει να κάμει με τη φύση του παιχνιδιού. Το W3 κοιτάει περισσότερο στη μάχη και την αφήγηση και όχι στους γρίφους και την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. Σχεδιαστική επιλογή είναι.

Shinobi
12:00 15.06.16 Shinobi RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Χεχε, μήπως είσαι λίγο υπερβολικός ως προς τις συγκρίσεις; Αλίμονο αν το νέο Zelda είχε λιγότερο υλικό από δύο πιο παιχνίδια, όπως το Last Guardian και GoW που ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία και θα έχουν μικρότερη διάρκεια.

Κατά τ' άλλα, μ' άρεσαν τα όσα είδα. Πρωτοποριακά στοιχεία για τη σειρά.

pirederas
11:25 15.06.16 pirederas χωρίς τίτλο
Καλώς τηνα κι ας άργησε η Nintendo. Ανοικτόκοσμο Zelda εν έτει 2016 και πρέπει να θριαμβολογούμε.

Αν το ΝΧ δεν αποδειχθεί φόλα σαν τις άλλες κονσόλες της Nintendo των τελευταίων 20 ετών, θα παίξω κι εγώ το Breath of the Wild. Ομολογώ ότι μου άρεσε.

Αλλά αυτό το πράγμα με τους βωβούς χαρακτήρες και τις συνομιλίες με κείμενα, δεν το μπορώ.

Shinobi
12:04 15.06.16 Shinobi RE: χωρίς τίτλο
Χαίρομαι που Nintendo δοκιμάζει νέα πράγματα στη σειρά Zelda. Ο τρόπος εξερεύνησης και η δομή του κόσμου στα προηγούμενα παιχνίδια είναι ξεπερασμένα.

Θριαμβολογίες δεν χρειάζονται (καλά, μην ακούτε τι λέω τώρα, όταν ανακοινωθεί το νέο Σάνικ, άλλα θα λέω :P), αλλά όλα όσα έδειξε ήταν εντυπωσιακά.

Όσο για του βωβούς χαρακτήρες, πως έπαιζες βρε το Final Fantasy VII; :P

Dismiss
12:07 15.06.16 Dismiss RE: RE: χωρίς τίτλο
E ναι, πλέον θεωρώ ότι οι βουβοί χαρακτήρες είναι επιλογή, δεν έχει να κάνει με τεχνικά θέματα ή κόστος.

Shinobi
12:08 15.06.16 Shinobi RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Φυσικά. Είναι μέρος της μαγείας της σειράς. Μην σε πω ότι θα με ξένιζε να ακούσω να μιλάνε κανονικά. Δεν με ενοχλεί καθόλου αυτή η επιλογή.

pirederas
12:10 15.06.16 pirederas RE: RE: χωρίς τίτλο
Το FF 7 ήταν πριν 20 χρόνια και τότε voice acting είχαν ελάχιστα παιχνίδια (σε JRPG δε ήταν αδύνατον να χωρέσουν ΟΛΟΙ οι διάλογοι σε cartridge ή CD, έστω και 3 από δαύτα).

Διευκρινίζω ότι δεν απαιτώ στο Zelda να ηχογραφήσουν όλους τους διαλόγους και να ξεπεράσουν π.χ. το Mass Effect. Απλά να μιλάνε λίγο. Όχι μόνο κείμενα.

Shinobi
12:12 15.06.16 Shinobi RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ναι, αλλά πρόκειται για συνειδητή επιλογή. Πώς είναι το Last Guardian που οι χαρακτήρες μιλούν εξωγήινη γλώσσα; Ε, κάτι τέτοιο.

pirederas
12:18 15.06.16 pirederas RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ναι, αλλά τουλάχιστον μιλούν. Έστω και σε εξωγήινα.

Στο Zelda μάλλον μιλάνε με τηλεπάθεια, δεν ξέρω. Απλά κοιτιούνται και συνεννοούνται :D

agrimi78
12:26 15.06.16 agrimi78 RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Σου συνιστώ να δείς βουβό κινηματογράφο.
Η έλλειψη ομιλίας ισορροπείται απο την εκφραστικότητα και την μουσική.

Είναι απλώς άλλη "σχολή" αφήγησης.

Παλιομοδίτικη αλλά και διαχρονική..

pirederas
12:28 15.06.16 pirederas RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Αυτό που λες το γνωρίζω Αγρίμιε, αν και δεν είμαι εξπέρ στον βωβό κινηματογράφο. Μόνο το πρόσφατο The Artist έχω δει ολοκληρωμένο (και κάποια παλιά έργα πριν πολλά χρόνια που δεν τα θυμάμαι), και ομολογώ ότι μου άρεσε. Αλλά η "εκφραστικότητα" των ηθοποιών πολλές φορές θυμίζει καραγκιοζιλίκια (γνώμη μου).

Shinobi
12:33 15.06.16 Shinobi RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Βάλε τα άπαντα του Μπάστερ Κίτον και είσαι κομπλέ. Πάντως και στα παιχνίδια του Ueda, δεν μιλάνε πολύ και ας ακούγονται φωνές.

paokman
13:20 15.06.16 paokman Μάλιστα!
Μπορώ να πω ότι με ενθουσίασαν όσο είδα. Ελπίζω η εξερεύνηση να είναι ισορροπημένη, ώστε να μην κουράσει. Θα περιμένω να κυκλοφορήσει πρώτα προτού αποφασίσω αν θα το πάρω, βέβαια, καθώς το Skyward Sword δεν μου κέντρισε το ενδιαφέρον και το παράτησα σχεδόν στην αρχή. Βέβαια, το A Link Between Worlds, το οποίο το προσέγγισα χωρίς προσδοκίες, το ολοκλήρωσα δις και το κατατάσσω στα καλλίτερα Zelda, μαζί με το A Link to the Past. Οψόμεθα...

Dismiss
13:56 15.06.16 Dismiss RE: Μάλιστα!
Όταν ξεκίνησα το Skyward Sword, είχα την εντύπωση ότι είναι από τα καλύτερα Zelda. Όταν το τερμάτισα, ήμουν πολύ απογοητευμένος. Σε καμία περίπτωση δεν άξιζε τις κριτικές του, γενικότερα. Πολύ καλύτερο σαν παιχνίδι βρήκα το Twilight Princess.

Shinobi
15:21 15.06.16 Shinobi RE: RE: Μάλιστα!
Το μοναδικό από τα νέα Zelda που δεν τερμάτισα. Όλα από το Wind Waker μέχρι το A Link Between Worlds, εκτός από αυτό. Είχα κουραστεί να παλεύω με τη σωστή γωνία που πρέπει να χτυπήσω με το Wiimote, παρά με τους εχθρούς. Επίσης, ήταν πολύ κουραστικό να ψάχνω συνέχεια για εκείνα τα φωτεινά πράγματα. Πολλή επανάληψη.

cloud
13:26 15.06.16 cloud χωρίς τίτλο
Για το μόνο που είχα και έχω σοβαρή ένσταση για το παιχνίδι, είναι ο σχεδιασμός του χαρακτήρα... ΠΟΛΥ ΜΑΠΑ Ο ΤΥΠΟΣ!!!!!

buddyjesus
17:27 15.06.16 buddyjesus Αντιθέτως
To καλύτερο art σε παιχνίδι που έχω δει μετά το Wind Waker.

cloud
17:47 15.06.16 cloud RE: Αντιθέτως
Με το γενικό art design του παιχνιδιού δεν έχω πρόβλημα... Αν και θα προτιμούσα κάτι πολύ πιο "σκοτεινό", μία χαρά είναι και έτσι...
Αλλά αυτόν τον χαρακτήρα δεν μπορώ να τον βλέπω!!
Τουλάχιστον δεν έχει τα χάλια του SS που ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που δεν πήρα το παιχνίδι.

Πάντως όπως είπε και ο pirederas, περί ορέξεως πατατόπιτα.. :Ρ

pirederas
17:30 15.06.16 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Εμένα μου αρέσει το art design του παιχνιδιού. Είναι αυτό που έλεγα τις προάλλες "βάλτε και λίγο προσωπικό στυλ ρε παιδιά στα γραφικά", χώρια τα όσα έγραφα περί cel-shaded grafx.

Πάντως περί ορέξεως, μπουγάτσα με κρέμα :D

Tim
06:35 21.06.16 Tim χωρίς τίτλο
Αχ βρε Zelda τόσα χρόνια περίμενα να ανανεωθείς και επιτέλους έγινες όπως ακριβώς το φανταζόμουν. Το λάτρεψα το παιχνίδι και φυσικά δεν έκατσα να δω όλη την τανία-gameplay μικρού μήκους. Κάνε μια μαγκιά Nintendo και μαζί με το NX βάλε compatibility με Wii U και 3DS ώστε να παίξω όλες τις Zeldaρες σου γιατί κατ'εμέ, δεν την βρίσκω και πολύ με τα υπόλοιπα χαριτωμένα I.P.s σου. Metroid Prime 4 και Zelda για το λανσάρισμα του NX, ναι ναι παρακαλώ ονειρεύομαι.

agrimi78