επικαιρότητα games

Ανακοινώθηκε το Sonic Mania Plus

Κατά τη διάρκεια της φετινής SXSW, η SEGA ανακοίνωσε το Sonic Mania Plus, για κονσόλες και υπολογιστές. Τι σημαίνει αυτό το Plus στον τίτλο; 

Στην παρέα των Sonic, Tails και Knuckles, έρχονται να προστεθούν οι κύριοι Mighty και Ray. Πρόκειται για τους δύο συμπρωταγωνιστές του Sonic από το παλιό SegaSonic the Arcade, την ισομετρική περιπέτεια του μπλε σκαντζόχοιρου που κυκλοφόρησε το 1993, αποκλεστικά για τα ουφάδικα.

Αν και δεν θα περιλαμβάνει νέες πίστες, το Plus θα προσφέρει τις επιλογές παιχνιδιού Encore Mode και Competition Mode (παραδοσιακό τετραπλό). Μην μας ρωτήσετε τι είναι το πρώτο mode, η SEGA δεν έδωσε πληροφορίες γι' αυτό.

 
Το Sonic Mania Plus θα κυκλοφορήσει σε φυσική μορφή για PS4, Xbox One και Switch. Εκτός από το παιχνίδι, η υπέροχη συσκευασία - με ολογραφικό εξώφυλλο, παρακαλώ - θα περιλαμβάνει εξώφυλλο διπλής όψης ειδικά σχεδιασμένο για τα κουτάκια παιχνιδιών του Mega Drive και ένα art book τριανταδύο σελίδων.    .  

Τέλος, από τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει η μίνι σειρά κινουμένων σχεδίων Sonic Mania Adventures. Πρόκειται για πέντε μικρά επεισόδια, με πρωταγωνιστές τους Sonic, Tails, Knucles και Dr. Robotnik. Τον σχεδιασμό έχει αναλάβει η ομάδα που δημιούργησε την υπέροχη εισαγωγή του Sonic Mania, ενώ τη μουσική υπογράφει ο Τee Lopes, o συνθέτης του Sonic Mania. Το Sonic Mania Adventures θα προβληθεί δωρεάν από το Youtube.

To Sonic Mania Plus θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι σε δισκάκι για PS4 και Xbox One, και σε κασετάκι για Switch. Το πρόσθετο υλικό θα κυκλοφορήσει ψηφιακώς για τους κατόχους του απλού Mania (PS4, Xbox One, PC).

 

11 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
pirederas
12:54 18.03.18 pirederas Κατάντησε Capcom η Sega?
Επόμενο βήμα το Sonic Mania Plus Turbo Edition?

Κι εντάξει πέρα από την πλάκα, μακάρι η σειρά να πάρει μπρος κάποια στιγμή.

Shinobi
13:06 18.03.18 Shinobi RE: Κατάντησε Capcom η Sega?
Χαίρομαι που θα βγει σε δισκάκι, όμως θα ήθελα να βάλουν καμία πίστα παραπάνω. Αλλά δεν πειράζει. Αρκεί να δουλεύουν πάνω στο Sonic Mania 2.

H σειρά θα εκτοξευτεί μόλις το Sonic Mania γίνει σειρά και όταν η SEGA αφήσει το μοντέλο των Sonic Boost, στην περίπτωση των 3D Σάνικ.

TxCForever
14:54 18.03.18 TxCForever RE: RE: Κατάντησε Capcom η Sega?
Δεν νομίζω να εκτιναχθεί η σειρά με τα Mania. Όταν καταφέρει να βρει ταυτότητα στα 3D θα ξανα-πάρει μπρος η σειρά. Κάτι πήγε να κάνει με το Generations, αλλά είναι απίστευτο το πόσο μπορείς να χαλάσεις μια φόρμουλα από το ένα παιχνίδι στο άλλο. Ακόμη και οι ίδιοι κατάλαβαν πόσο σκ@τ@ τα έκαναν με το Forces, αλλιώς γιατί να έριχναν την τιμή στα 2/3 αν ήταν σίγουροι για το προϊόν τους;

Shinobi
15:38 18.03.18 Shinobi RE: RE: RE: Κατάντησε Capcom η Sega?
Ε, γι' αυτό θέλει συνδυασμό των δύο (2D και 3D). Έπρεπε να συνεχίσουν τη φόρμουλά του Colours ή να βελτιώσουν το Lost World. Σε μικρότερο βαθμό στα προηγούμενα 3D Sanik, και πιο πολύ στο Forces, ο χειρισμός είναι απαράδεκτος. Και αυτό φαίνεται στα τμήματα με τον κλασικό Σάνικ, όπου ακόμα και μια απλή κίνηση (να πηδήξεις από πλατφόρμα σε πλατφόρμα) γίνεται με πολύ κόπο. Απλά το παιχνίδι είναι τόσο εύκολο και οι πίστες πάρα πολύ απλές, που δεν φαίνονται τα προβλήματα στον χειρισμό με την πρώτη ματιά.

Ο Σάνικ θέλει αλλαγή στυλ, νέες ιδέες και επανασχεδιασμό, όσον αφορά την εξωτερική του εμφάνιση. Έχει μείνει στάσιμος εδώ και 11 χρόνια. Και φυσικά, να τον αναλάβει μία άλλη ομάδα. Η Sonic Team δείχνει να μην έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο.

pirederas
18:57 18.03.18 pirederas RE: RE: RE: RE: Κατάντησε Capcom η Sega?
Στα 3D games ο Sonic θέλει ολικό επανασχεδιασμό, και να σταματήσουν να βγάζουν ένα ουσιαστικά arcade racer/platformer. Οι αποτυχίες τους είναι πολύ περισσότερες από τις όποιες επιτυχίες.

Shinobi
22:47 18.03.18 Shinobi RE: RE: RE: RE: RE: Κατάντησε Capcom η Sega?
Ναι, μετά από 11 χρόνια μπουστοπαίχνιδων, έφταση η ώρα για να αλλάξει ο Σάνικ. Μακάρι να το αναλάβει άλλη ομάδα, είτε εντός, είτε εκτός SEGA. Εκτός και αν αποφασίσουν να συνεχίσουν το εκπληκτικό Sonic Colours, το καλύτερο 3D Σάνικ που έχει βγει μέρχι σήμερα.

super_mario
14:04 19.03.18 super_mario χωρίς τίτλο
Διαφωνώ. Θεωρώ το heroes πολύ καλύτερο του colors. Το colors καταρχήν στα μισά αλλάζει τελείως σαν παιχνίδι. Θυμάμαι σε κάποια φάση κόντεψε να γίνει metroidvania. Το heroes είχε την καλύτερη ισορροπία speed, platform, combat. Αν και παρέμενε περίπου στα επίπεδα ενός απλά καλού τίτλου. Προσωπικά πάντα θεωρούσα τα σόνικ μέτρια παιχνίδια που από τη φύση τους ήταν προβληματικά. Ποτέ δε μπορούσαν να κρατήσουν ένα ομαλό pace. Η εναλλαγή ταχύτητας πλάτφορμ είναι κατά τη γνώμη μου το μεγαλύτερο πρόβλημα, το οποίο δε διαχειρίστηκε ποτέ σωστά η sega

Dismiss
15:33 19.03.18 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
ΩΩΩΩΩΤΙΤΟΥΠΕΕΕΕΕΕΕΕ

Shinobi
17:09 19.03.18 Shinobi RE: RE: χωρίς τίτλο
Τώρα που δεν μας ακούει: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΗΤΑΜΠΟΥΡΑ!!!!

Shinobi
17:09 19.03.18 Shinobi RE: χωρίς τίτλο
Το Heroes είναι εξαιρετικό. Ανώτερο του προβληματικού Sonic Adventure 2. Το Colours διατηρεί τον ίδιο ρυθμό από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν είχα κανένα πρόβλημα και το έχω τερματίσει άπειρες φορές.

Για το pace διαφωνώ, διότι η ταχύτητα μπαίνει στην εξίσωση, αφού μάθεις καλά τις πίστες. Παράδειγμα η Marble Zone. Όταν την βλέπεις για πρώτη φορά, λες είναι αδύνατο να τρέξει κανείς σε μία τέτοια πίστα, που είναι καθαρά πλατφορμ πίστα με πολλά εμπόδια, διαδρομές και δύσκολα σημεία. Και όμως, όταν την μάθεις, τρέχεις χωρίς σταματημό. Αυτή είναι η μαγεία των παλαιών Σάνικ. Γι' αυτό και παραμένουν διαχρονικά και αγέραστα. Θέλει τρόπο.

super_mario
19:12 19.03.18 super_mario χωρίς τίτλο
Για το colors δε θυμάμαι ακριβώς τι είχε συμβεί, πάει πολύς καιρός. Θυμάμαι πάντως ότι σε κάποιο σημείο με είχε εκνευρίσει. Θα το ξαναπαίξω και θα σου πω ακριβώς τι έφταιγε. Έτσι, γιατί μ'αρέσουν οι γόνιμες συζητήσεις δηλαδής.

Όσο για τα παλιά, 'ντάξει. Δε μπορώ να μην συγκρίνω την green hill zone με την marble zone. Στην πρώτη τρέχεις σφαίρα και αέρα και στην δεύτερη περπατάς στα νύχια. Και ο χειρισμός του ΔΕΝ είναι για να περπατάς στα νύχια. Ποτέ δεν μπορούσα να κάνω ακριβώς αυτά που ήθελα. Ή τέλος πάντων, για να μην μας βγάλεις και κουλούς, το σύστημα ελέγχου δεν είναι από αυτά που βοηθούν τον παίκτη να επιβληθεί στο περιβάλλον αλλά από αυτά που πρέπει πρώτα να γνωρίσεις καλά, να συνηθίσεις να το πούμε, για να μπορέσεις έπειτα να ανταπεξέλθεις στις προκλήσεις κάθε πίστας. Δεν θα ξεχάσω τα καντήλια στην spring yard zone μέχρι να μάθω πως πηδάει στα ελατήρια και πως να τον στέλνω εκεί που θέλω όταν το θέλω. Και μη μου πεις ότι στις τελευταίες πίστες, όπου οι platform προκλήσεις είναι πραγματικά μεγάλες, περνάς τρέχοντας. Γι' αυτό το λόγο μου άρεσε περισσότερο το Sonic 2. Εκεί τουλάχιστον εστίασαν περισσότερο στην ταχύτητα και στις διαφορετικές διαδρομές που μπορείς να ακολουθήσεις για να φτάσεις τέρμα. Ναι, αυτό το κάνει καλά.