hands-on

hands-on
Προ-κρίνοντας το Beyond: Two Souls @PS3 του Χάρη Κλάδη

tags: PS3, Beyond: Two Souls

Α, αυτό είναι λοιπόν το περιβόητο νέο παιχ... προϊόν του Ντέιβιντ Κέιτζ;

Λοιπόν που λέτε, θυμάμαι το Heavy Rain για δυο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι το προ τριετίας παιχνίδι της Quantic Dream με είχε πείσει απόλυτα ότι προσπαθούσε να κάνει κάτι καινούργιο, μοναδικό, στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών και κατά μια έννοια να τραβήξει μπροστά, έστω και αν η κατεύθυνση που είχε επιλέξει παραήταν παράλληλη  με αυτή του σινεμά. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι αρκετό καιρό μετά τη συγγραφή της παρουσίασης του τίτλου και το πλούσιο «εννιαράκι» που έλαβε, καθώς ο αρχικός εντυπωσιασμός καταλάγιαζε, το Heavy Rain έχασε την «πανοπλία» του αβανγκάρντ που στην αρχή το έκανε απρόσβλητο σε οποιαδήποτε κριτική. Η αρχική περιέργεια μάζεψε τις βαλίτσες της και την κοπάνησε τρέχοντας πιο γρήγορα και απ' τον Rayman (ο οποίος πλέον μπορεί να θεωρείται πιο γρήγορος απ' τον Sonic νομίζω), αφήνοντας μονάχη της την απλή και άδολη αναλογική κρίση να βάλει στο ένα ζύγι το «Heavy» και στο άλλο το «Rain». Και κάπως έτσι μού προέκυψε ότι καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού δεν υπάρχει καμία ουσιαστική πρόοδος στον τρόπο με τον οποίο αυτό παίζεται, καμία έννοια πρόκλησης ή απαίτησης για τον παίκτη σε επίπεδο gameplay, ενώ οι όποιες αλληλεπιδράσεις σού επιτρέπει το παιχνίδι να κάνεις με «πεντέξι όχι-και-τόσο-τυχαία πράγματα στον χώρο» στην ουσία δεν προσδίδουν τίποτα, ούτε στο gameplay, ούτε στην αφήγηση, ούτε στην περίφημη «εμβύθιση» την οποία επικαλούνταν οι συντελεστές ως το σημαντικότερο συστατικό του τίτλου. Κάπως έτσι έχω περάσει τα χρόνια που ακολούθησαν από εκείνο το «9» σχεδόν απολογούμενος κάθε φορά που κάποια συζήτηση πηγαίνει στο Heavy Rain. «Μάλλον προς το εφταράκι θα έβαζα», λέω συνήθως, αλλά κατόπιν εορτής, τί να το κάνεις; Πάντως απ' όσο θυμάμαι ήσαν πολλοί οι κριτικοί που θαμπώθηκαν εξίσου από την επιτηδευμένη χολιγουντιανή κρούστα που είχε φτιάξει ο Ντέιβιντ Κέιτζ γύρω από το παιχ... χμ, την διαδραστική ταινία του και έβαζαν άριστα ή σχεδόν άριστα με τη σέσουλα. Οπότε αν είμαι ένοχος, μπορώ να δηλώσω την αφέλεια του προβάτου ως δικαιολογία. Πιάνει;

περισσότερα ⇒
hands-on
Hearthstone: Heroes of Warcraft beta @PC του Γιώργου Μούγιου

tags: PC, iOS, HearthStone: Heroes of Warcraft, free-to-play

Οι προ-περιπέτειες της Blizzard στη χώρα των (free-to-play) καρτοπαίχνιδων

Τα παιχνίδια καρτών είναι πολύ της μόδας τώρα τελευταία, κυρίως λόγω της μεγάλης επιτυχίας του Magic the Gathering: Duels of the Planeswalkers. Κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να περάσει ανεκμετάλλευτο από τις διάφορες εταιρείες του χώρου, έτσι τον τελευταίο καιρό πέραν των ετήσιων αναβαθμίσεων του παιχνιδιού της Stainless, είδαμε και άλλους επίδοξους «μνηστήρες» που θέλουν ένα μερίδιο από την πίτα. Πρόσφατα μας δόθηκε η ευκαιρία να ρίξουμε μια ματιά στο συμπαθητικό Tridek: Creatures of Galena, μία indie κυκλοφορία που προσπάθησε άνευ επιτυχίας να χρηματοδοτηθεί μέσω Kickstarter. Αυτή την φορά όμως, δεν έχουμε να κάνουμε με μια μικρή ομάδα που «ζητιανεύει» για χορηγίες, αλλά για μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο, τη Blizzard, η οποία προσπαθεί να μπει στα χωράφια με το Hearthstone: Heroes of Warcraft.

περισσότερα ⇒
hands-on
Mercenary Kings @PC, PS4) του Γιώργου Μούγιου

tags: Mercenary Kings, PS4, PC, indie gaming

Ένας κλώνος του Metal Slug από τους δημιουργούς του Scott Pilgrim

To Mercenary Kings είναι ένα παιχνίδι που εκ πρώτης ματιάς φαίνεται να έχει όλα τα φόντα για να γίνει το «next big thing» στην indie σκηνή. Με την ομάδα πίσω από το εξαιρετικό Scott Pilgrim Vs. the World, με γραφικά και αισθητική βγαλμένη από την σειρά Metal Slug, με RPG χαρακτηριστικά και την δυνατότητα για δημιουργία των δικών μας όπλων, δεν είναι παράξενο που εξ’ αρχής ο τίτλος της Tribute Games, συγκέντρωσε αρκετά βλέμματα πάνω του, πετυχαίνοντας τον στόχο του στο Kickstarter, ξεπερνώντας τον μάλιστα κατά πολύ. Αν και οι εργασίες πάνω στο παιχνίδι δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη, με την επίσημη μέρα κυκλοφορίας να βρίσκεται κάπου μέσα στο ερχόμενο έτος, οι δημιουργοί του διέθεσαν μία πολύ προχωρημένη έκδοση στο Steam, μέσω του «early access» προγράμματος του τελευταίου.

περισσότερα ⇒
hands-on
Tridek: Creatures of Galena beta @PC του Γιώργου Μούγιου

tags: Tridek Creatures of Galena, PC, mobile gaming, indie gaming, card games

Το επόμενο ανάλαφρο παιχνίδι με κάρτες;

Αν και δεν θεωρώ τον εαυτό μου φανατικό παίκτη παιχνιδιών με κάρτες, εντούτοις αρκετές φορές πιάστηκα να ξοδεύω τις ώρες μου σε κάποια ψηφιακή τους έκδοση, συνήθως σε κάποιον από τους δεκάδες τίτλους Yu Gi Oh που κυκλοφορούν ελεύθεροι στη φύση (το Yu-Gi-Oh! 5D's Tag Force 5  για το PSP μάλιστα ήταν και η τελευταία μου ενασχόληση με το άθλημα). Αυτή η περιορισμένη, η αλήθεια να λέγεται, πείρα μου κρίθηκε αρκετή για να μου ανατεθεί το φαινομενικά δύσκολο έργο της ενασχόλησης με ένα εντελώς νέο τίτλο του είδους, το Tridek: Creatures of Galena. 

περισσότερα ⇒
hands-on
Lune @PC του Γιώργου Μούγιου

tags: PC, Lune, indie gaming

Πώς θα ήταν άραγε ένα παιχνίδι στο οποίο θα έπρεπε να μετακινείς το φεγγάρι για να παίξεις;

Το Lune το αποκτήσαμε μαζί με ένα Bundle in a Box, ενός πακέτου με indie κυκλοφορίες που προσφερόταν μέχρι πριν λίγο καιρό υπό το μοντέλο «πλήρωσε όσο θες». Το Lune βρίσκεται ακόμη στην alpha έκδοσή του και η ύπαρξη στο προαναφερθέν πακέτο ήταν μπόνους, μια δοκιμαστική ματιά σε ένα παιχνίδι που αναμένεται να κυκλοφορήσει το ερχόμενο φθινόπωρο. Πάντως όλοι έχετε πλέον τη δυνατότητα να το δοκιμάσετε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του

περισσότερα ⇒
hands-on
The Last of Us @PS3 του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

tags: The Last of Us, PS3

Μια πεθαμένη Αμερική, ένας άντρας και ένα παιδί σε αγώνα για επιβίωση και ο «Δρόμος» του ΜακΚάρθι

Έχει περάσει περίπου ένας χρόνος από την τελευταία επαφή μου με το The Last of Us. Τότε, ο τίτλος της Naughty Dog «έκλεινε» με πανηγυρικό τρόπο τη συνέντευξη Τύπου της Sony λίγο πριν την έναρξη της Ε3 και εγώ παρακολουθούσα αποσβολωμένος το παρευρισκόμενο πλήθος να ξεσπά σε ντελίριο ενθουσιασμού, καθώς ο πρωταγωνιστής πυροβολούσε στο «δόξα πατρί» και από απόσταση εξ’ επαφής έναν από τους λυσσασμένους εχθρούς. Με αυτή την άσχημη γεύση – για την οποία έφταιγε η υπερβολική αντίδραση του κοινού στη βία και όχι το ίδιο το παιχνίδι – χώρισαν οι δρόμοι μας με το The Last of Us. Από τότε ελάχιστα πράγματα άκουσα για τον τίτλο, με εξαίρεση ίσως την είδηση πως ο γνωστός κινηματογραφικός συνθέτης Γκουστάβο Σανταολάγια έχει αναλάβει τη μουσική επένδυση του παιχνιδιού.

περισσότερα ⇒
hands-on
God of War: Ascension multiplayer beta @PS3 του Γιώργου Μούγιου

tags: God of War Ascension, PS3

Δοκιμάσαμε Kratos... εν κράτει και ήταν λίγο... άνοστος

Το τριήμερο που μας πέρασε είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω στην πρώτη κλειστή beta για το διαδικτυακό κομμάτι του God of War: Ascension. Ομολογώ πως αν και η ιδέα της προσθήκης multiplayer σε μία κατεξοχήν single player εμπειρία με βρίσκει κομματάκι δύσπιστο, είχα μεγάλη περιέργεια να δω πως το στούντιο της Sony στην Σάντα Μόνικα θα το χειριζόταν, παραμένοντας παράλληλα πιστή στο κόσμο του God of War. 

περισσότερα ⇒
hands-on
Far Cry 3 single player @X360, PS3, PC του Νότη "Olorin" Χαλκίδη

tags: X360, Ubisoft, PS3, PC, FPS, Far Cry 3

Όταν ο «τροπικός παράδεισος» μετατρέπεται σε... κόλαση!

Ξέρω τι θα αναρωτιέστε: «Μα, τις προάλλες δεν ξαναδιάβασα hands-on του Far Cry 3. Και θα έχετε απόλυτο δίκιο, μόνο που όταν ο Κηπουρόπετρος επισκέφθηκε το Λονδίνο για λογαριασμό του παιχνιδιού της Ubisoft, ήταν για να δοκιμάσει το multiplayer κομμάτι του τίτλου. Αντίθετα, η εκδήλωση που έλαβε χώρα αυτή τη φορά σε μια παλιά ζυθοποιία στην περίφημη Μπρικ Λέιν (μια από τις πιο ανερχόμενες «εναλλακτικές» συνοικίες της αγγλικής πρωτεύουσας), είχε να κάνει αποκλεστικά με την single-player campaign του Far Cry 3. Μάλιστα είτε για λόγους ατμόσφαιρας είτε γιατί απλώς... έτυχε, δεν υπήρχε ούτε μια πινακίδα έξω από τον χώρο της παρουσίασης και αν δεν με πλησίαζαν αθόρυβα στο δρόμο δυο τύποι γεμάτοι (ψεύτικα) τατουάζ, (αληθινά) μαντίλια και (ελπίζω ψέυτικα!) καλάσνικοφ να με ρωτήσουν αν βρίσκομαι εκεί για την εκδήλωση του Far Cry 3, ακόμα θα προσπαθούσα να βρω την μικροσκοπική πορτούλα της εισόδου!

περισσότερα ⇒
hands-on
Hawken @PC του Γιώργου Μούγιου

tags: PC, mech, Hawken, free-to-play, FPS

Στην άκρη φαντάρια! Αυτός είναι ένας κόσμος για... μεγαλύτερους παίκτες

Την βδομάδα που μας πέρασε είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την alpha έκδοση του Hawken, ενός τίτλου που προσωπικά μου έχει τραβήξει την προσοχή σχεδόν από την πρώτη μέρα που ανακοινώθηκε. Για όσους δεν έχουν ακουστά, το Hawken είναι ένα multiplayer FPS για PC στο μοντέλο του free-to-play, με την διαφορά να βρίσκεται στο ότι δεν ελέγχουμε έναν στρατιώτη, αλλά ένα τεραστίων διαστάσεων mech, με όσα θετικά και αρνητικά αυτό συνεπάγεται. 

περισσότερα ⇒
hands-on
Pro Evolution Soccer 2013 @PS3, X360, PC του Πέτρου "Sir Pretender" Κηπουρόπουλου

tags: X360, PS3, PES 2013, PC, Konami

Φιλικό προετοιμασίας με την preview έκδοση του νέου PES

Και να που ήρθε το τέλος του Ιούλη και φέτος… Η εποχή που κάθε χρόνο η κίνηση χαλαρώνει, η δουλειά το ίδιο, οι επισκέψεις προς τις παραλίες πυκνώνουν και ο κώδικας με το νέο PES σκάει στο byteme για το πρώτο hands-on –το δεύτερο είθισται να γίνεται στη gamescom την οποία φέτος δεν θα τιμήσουμε καθ’ ότι θα λιάζουμε τις αρίδες μας σε κάποιο αιγαιοπελαγίτικο νησί (άλλος στη Μήλο, άλλος στη Σαντορίνη, άλλος στη Μαγιόρκα κλπ). Το δισκάκι του παιχνιδιού λοιπόν μπήκε με συνοπτικές διαδικασίες στο PS3 και η ανάλυση των… μεταγραφών της Konami ξεκίνησε!

περισσότερα ⇒