θέματα

Και το όνομα αυτού Xbox One

""

Ξεκινά η μεγάλη αποκάλυψη! Όποιος δεν έχει συντονιστεί με το στρίμ μπορεί να το κάνει μέσω της επίσημης σελίδας του Xbox.

Το όνομα αυτού, XBOXONE

Θα λανσαριστεί σε όλον τον κόσμο μέσα στο 2013. Από τα χαρακτηριστικά που τονίστηκαν είναι η συνδεσιμότητα cloud, με το «συννεφάκι» να παίζει μεγάλο ρόλο ως επιπλέον αποθηκευτικός χώρος αλλά και για την εξυπηρέτηση νέων λειτουργιών όπως η καταγραφή και το μοίρασμα βίντεο. Επίσης τονίστηκε η ύπαρξη του Kinect ως κινητήριος μοχλός της dashboard. Ειδικότερα το αμερικάνικο κοινό πρέπει να αισθάνεται χαρούμενο αφού το XBOXONE διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά για να επαυξήσει τον τρόπο που παρακολουθούν... αμερικάνικο ποδόσφαιρο (συγχωρήστε μας την έλλειψη λεπτομερειών, αλλά δεν σκαμπάζουμε από εξωτικά σπορ).

Φαίνεται ότι η Microsoft ποντάρει πολλά στο κομμάτι «τηλεόραση» (αποκάλεσαν το XBOXONE «αφετηρία της πραγματικής έξυπνης τηλεόρασης»), εφόσον επιπλέον του αθλητικού περιεχομένου ανακοινώθηκε η τηλεοπτική σειρά Halo που ετοιμάζεται από την 343 Industries σε συνεργασία με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ.

Όσο για το κομμάτι των βιντεοπαιχνιδιών, η Microsoft δεν μας έδειξε πολλά πράγματα παραπέμποντάς μας στην Ε3, ωστόσο αποκαλύφθηκε πως τα εσωτερικά στούντιο της εταιρείας ετοιμάζουν 15 αποκλειστικούς τίτλους ήδη για την πρώτη χρονιά από το λανσάρισμα της κονσόλας. Είδαμε σκηνές από το Forza 5 της Turn10 το οποίο θα είναι ανάμεσα στους λανσαροτίτλους, ενώ παρουσιάστηκε τίζερ βίντεο από το επόμενο παιχνίδι της Remedy (δημιουργός των Max Payne και Alan Wake) το οποίο ονομάζεται Quantum Break και μας θύμισε κάτι από Ντέιβιντ Κέιτζ (Quantic Dream ντε!).

Η ΕΑ ανακοίνωσε τέσσερα (προφανή) παιχνίδια: FIFA, NBA Live, Madden και UFC. Για τα δυο τελευταία δεν μας καίγεται καρφάκι. Το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας ανήκε στην Infinity Ward και στο Call of Duty Ghosts το οποίο... παρουσιάστηκε επίσημα, κλείνοντας μάλιστα την παρουσίαση του XBOXONE. Ανακοινώθηκε πως τα DLC για τον τίτλο θα είναι στην αρχή αποκλειστικό προνόμιο του XBOXONE.

Ένας σύστημα για βιντεοπαιχνίδια, τηλεόραση και ψυχαγωγία. Ένα σύστημα «όλα σε ένα». Λιτές γραμμές, «κιριλέ» σχεδιασμός Θυμίζει τις συσκευές βίντεο της παλιάς εποχής και συνοδεύεται από αισθητήρα Kinect σε σχήμα «μπάρας». Το χειριστήριο που μοιάζει σαν αυτό του Xbox 360 στο πιο σικάτο του.
Οι εντολές στη συσκευή και στο interface γίνονται με τη φωνή και με χειρονομίες. Με φωνητικές εντολές η κονσόλα αλλάζει ανάμεσα σε τιβί, ίντερνετ, βίντεο, βιντεοπαιχνίδια και, απ' όσο μπορούμε να κρίνουμε από την παρουσίαση, η απόκριση είναι αστραπιαία και ο σχεδιασμός του λειτουργικού εξυπηρετεί πάρα πολύ στη διαχείριση του επιπλέον περιεχομένου. Αυτό πάντως στην περίπτωση της λειτουργίας τιβί, προφανώς αφορά μόνο σε τηλεοπτικά κανάλια που υποστηρίζουν τέτοιες λειτουργίες, αλλά είπαμε: πρώτος στόχος είναι η Αμερικάνικη αγορά.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Φυσικά η Microsoft δεν προχώρησε σε αναλυτική περιγραφή των συστατικών της κονσόλας. Δεν επιβεβαίωσε τον τύπο του επεξεργαστή, της GPU και της μνήμης.
Τονίστηκε η εξέλιξη του Kinect (ευρυγώνια κάμερα ανάλυσης 1080)το οποίο πλέον «διαβάζει» με περισσότερη λεπτομέρεια («ακόμη και τις κινήσεις των καρπών», είπαν) τον σκελετό του σώματός μας. Ομολογουμένως ορισμένες εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί από ερασιτέχνες για το πρώτο κιόλας Kinect είναι πολύ εντυπωσιακές και απομένει να δούμε το πως η Microsoft θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία στη νέα κονσόλα.
Το νέο χειριστήριο είπαν ότι έχει υποστεί 40 αλλαγές στον σχεδιασμό του. Εμάς μας φαίνεται σαν να είναι... το παλιό χειριστήριο. Γιατί να αλλάξεις κάτι που κατά κοινή ομολογία είναι κορυφαίο; Edit: ναι, σωστά, το βελτιωμένο d-pad είναι από μόνο του ένας σημαντικός παράγοντας βελτίωσης του χειριστηρίου.

Παιχνίδια

Τα DLC του Call of Duty: Ghosts θα είναι διαθέσιμα στην αρχή τους μόνο στο XBOX ONE. Στο παιχνίδι η Αμερική δεν είναι πλέον υπερδύναμη, ο στρατός της έχει διαλυθεί και της απομένουν μόνο μικρές ομάδες «ανταρτών υψηλής τεχνολογίας και υψηλών ικανοτήτων» τους οποίους εξαπολύει απέναντι σε ισχυρότερους πλέον εχθρούς. Νέα μηχανή γραφικών, η οποία όντως δείχνει εντυπωσιακή στο βίντεο και «δέσμευση για 50 καρέ».
Ο Φιλ Σπένσερ μιλά για τη δουλειά των στούντιο της Microsoft: Forza Motorsport 5. Εντυπωσιακό ομολογουμένως το παιχνίδι της Turn10. Τα particles ήταν εντυπωσιακή στιγμή.
114 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
TxCForever
18:12 21.05.13 TxCForever χωρίς τίτλο
There can be only (Xbox)one! Άντε τους βρήκα και σλόγκαν.

Shinobi
18:19 21.05.13 Shinobi Ωραία
Μπράβο που το έδειξαν, το μηχάνημα μαζί με το χειριστήριο.

TxCForever
18:28 21.05.13 TxCForever RE: Ωραία
Απάντηση στην Sony μάλλον.

cloud
18:31 21.05.13 cloud χωρίς τίτλο
Ως αυτή την στιγμή, δεν μου αρέσει το όνομα, τα άλλα είναι όπως τα περίμενα..

rex
18:32 21.05.13 rex Ωραία η κονσόλα...
...πραγματικά όμορφη συσκευή. Και το Kinect μου άρεσε. Πιο σοφιστικέ. Το πρώτο Kinect μου θύμιζε «toy».

Χ.Κ.

skerzos
18:35 21.05.13 skerzos χωρίς τίτλο
Madden και NFL ειναι το ιδιο πραμα... UFC το 4ο παιχνιδι, μποξ δηλαδη...

blackpax
18:48 21.05.13 blackpax χωρίς τίτλο
το design το θεωρώ τραγικό αν και μου φέρνει σε ρετρό, που μου αρέσουν. Θα το συνηθίσω...
Και το όνομα χωρίς έμπνευση. Τα παιχνίδια είναι που θέλω να δω.

agrimi78
19:14 21.05.13 agrimi78 χωρίς τίτλο
Ο σχεδιασμός της κονσόλας είναι απογοητευτικός.
Σαν φθηνός αποκωδικοποιητής mpeg4 είναι. Βέβαια αυτό που μας νοιάζει είναι το εσωτερικό του.

Τα περισσότερα "κόλπα" του kinect είναι για το America.

Από όλη την παρουσίαση μόνο το ghosts μου άρεσε, και αυτό γιατί ήταν σκηνοθετημένο σαν τρέιλερ ταινίας.
Τα γραφικά πάντως δεν μου φάνηκαν next gen αλλά PC current gen.

Το όνομα μένει ασχολίαστο....

Πιστεύω στην αγορά της Αμερικής θα τα πάει καλά.

Shinobi
19:35 21.05.13 Shinobi RE: χωρίς τίτλο
Εμένα πάλι μια χαρά νεξττζεν μου φάνηκαν τα γραφικά. Άλλωστε μιλάμε για παιχνίδια πρώτης γενιάς, οπότε μπορούμε να περιμένουμε πολλά περισσότερα ;)

agrimi78
19:56 21.05.13 agrimi78 RE: RE: χωρίς τίτλο
Εμένα σαν ένα mid-range PC που τρέχει crysis 3 & witcher 2 μου φάνηκαν τα γραφικά.
Περιμένω το PS4 να είναι αρκετά καλύτερο σε αυτόν τον τομέα.

To no used copies θα αποτρέψει πολλούς από την αγορά του.
Τα παιχνίδια δεν θα έχουν πια συλλεκτική αξία μεταπώλησης.
Θα είναι σαν το steam αλλά και το steam έγινε αυτό που έγινε λόγω των steam sales.
Αν καταφέρουν χαμηλές τιμές κάτι μπορεί να γίνει.

TxCForever
21:04 21.05.13 TxCForever RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Τα γραφικά είναι καλά αλλά είναι όλα κρυμμένα κάτω από τόσο καφέ που πάει στράφι το έργο τους.

stormtrooper
19:27 21.05.13 stormtrooper χωρίς τίτλο
H βιντεοκασσέτα που μπαίνει;

Nikos1451
19:28 21.05.13 Nikos1451 blu ray
εχεχεχεχε

Shinobi
19:32 21.05.13 Shinobi Δυναμικό μπάσιμο
Απ' ό,τι φαίνεται, η MS δε σκοπεύει να αφήσει την αγορά της Αμερικής στην Sony. Kατά τ' άλλα, πολύ όμορφη παρουσίαση, το XboxOne είναι ωραίο αν και μου φαίνεται μεγαλούτσικο. Το χειριστήριο μου θυμίζει το παλίο του πρώτου Xbox.

Olorin
19:36 21.05.13 Olorin RE: Δυναμικό μπάσιμο
Καλά, τέτοιο ενδεχόμενο ούτως ή άλλως συγκέντρωνε πολύ μικρές πιθανότητες. Στην Αμερική (όπως και εδώ στην Αγγλία), όταν λες ότι έχεις κονσόλα, είναι σχεδόν δεδομένο ότι εννοείς Χ360 και υποθέτω αυτό θα συμβεί και στη νέα γενιά...

Από εκεί και πέρα, εμφανισιακά μου φαίνεται άσχημο κι μεγάλο σαν... VHS, αλλά πιο πολύ με νοιάζουν αυτά που κάνει κι όχι το αν... θα ταιριάζει με την γκαρνταρόμπα μου...

Shinobi
19:42 21.05.13 Shinobi RE: RE: Δυναμικό μπάσιμο
Kαι το κυριότερο, να μην έχουμε επανάληψη του σκανδάλου με τα RRoD. Γιατί απ' ό,τι φαίνεται το XOne θα κάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

Shinobi
19:46 21.05.13 Shinobi Νext Gen DLC
Ακόμη δεν ξεκίνησε καλά-καλά η νέα γενιά παιχνιδομηχανών, τσουπ, έσκασαν μύτη και τα πρώτα νεξτ τζεν DLC. Αυτά είναι...

nakata
19:49 21.05.13 nakata χωρίς τίτλο
+ Το χειριστήριο, και ιδίως το d-pad επιτέλους
+ 3rd party υποστήριξη μιας κι από τι φαίνεται το moneyhating θα συνεχιστεί
+ Iκανοποιητικότατα Specs

? Η διαθεσιμότητα υπηρεσιών και σε αγορές σαν τη δική μας
? H ποιότητα κατασκευής και η ανθεκτικότητα, ελπίζω το τεράστιο άσχημο κουτί να βοηθά την διατήρηση θερμοκρασίας σε λογικά επίπεδα


- - - Aυτό: ''Xbox One isn't backwards compatible with Xbox 360 discs or Xbox Live Arcade'', μόνο το U και τα φορητά δλδ προσφέρουν BC...
- H χρεωση για το Live
- - - - - - Χρεωση για να παιξεις μεταχειρισμένα ;!!!!!!!!!!

Fearless
20:32 21.05.13 Fearless RE: χωρίς τίτλο
οντως το κουτι ειναι πολυ ασχημο...ας ελπισουμε οτι θα εχει καλο airflow τουλαχιστον

blackpax
19:50 21.05.13 blackpax χωρίς τίτλο
νομίζω ότι το ps4 δείχνει πιο ενταγμένο στη σύγχρονη πραγματικότητα της επικοινωνίας και των μέσων ενώ το xboxone μοιάζει να θέλει να εντυπωσιάσει με λεπτομέρειες που περισσότερο είναι η βιτρίνα μιας εταιρίας παρά το κομποσχοίνι του gamer. Διαφορετικές προσεγγίσεις δλδ. Το ps4 καλεί για ατόφιο gaming και το xboxone καλεί για φοβερές παροχές και μπιχλιμπίδια μαζί με τα φοβερά παιχνίδια, χωρίς να εστιάζει όμως σ αυτά.
Νομίζω ότι για πρώτη φορά το ps4 έχει ελπίδες και στις ΗΠΑ απέναντι στο xbox one, μιας και θα επιδείξει και συνδρομητικές υπηρεσίες βίντεο.
Το Halo series το βρήκα απλά τραγικό, εφετζίδικο και πολύ στημένο. Και αυτό γιατί πολύ απλά αν μια σειρά είναι καλή, σε 1 ώρα κατακλύζει τα torrents και επίσης ο spielberg τι σημαίνει; Κακή στιγμή για μένα. Κανένας λόγος ή επιχείρημα να πει κάποιος για το λόγο αυτό : ναι! θα μου χρειαστεί το xbox!

TxCForever
21:08 21.05.13 TxCForever RE: χωρίς τίτλο
Εμένα πάντως μου φαίνεται πως η Microsoft κάνει αυτό που πήγε να κάνει η Sony με το PS3. Παρουσιάζει το νέο Xbox ως μία συσκευή ψυχαγωγίας που παίζει και παιχνίδια.

Για την σειρά δεν νομίζω να τους ενδιαφέρει η διανομή της στα torrents, ούτε έχει σχέση με το Xbox, τουλάχιστον την δεδομένη στιγμή. Για τους φαν του franchise όμως είναι πολύ ευχάριστη είδηση.

cloud
22:24 21.05.13 cloud χωρίς τίτλο
Λοιπόν...
Αν ήμουν Αμερική, αυτή την στιγμή θα ούρλιαζαν...
Η Παρουσίαση ήταν από μέτρια ως χάλια...
Το όνομα δεν μου αρέσει, όμως εδώ θα πω κάτι που είχα πει και πριν λίγο καιρό..
Το κουτί, αν και πολλοί γκρίνιαξαν, μου αρέσει πολύ περισσότερο από τα PS2+3, Wii+U, και του πρώτου XBOX.. Συν ότι είναι αυτό που λέει το όνομα του... Ένα κουτί.
Οι λειτουργίες που παρουσίασαν μου άρεσαν πολύ περισσότερο απ' όλα αυτά τα "σόσιαλ" και σπαμοκούμπια του PS3...
Η εναλλαγή μεταξύ λειτουργιών ήταν φοβερή!!
Τα γραφικά.... Ποια γραφικά; Τέλος πάντων... Αυτά που έδειξε, όσο έδειξε, μπορώ να πω ότι μου άρεσαν!
Το Forza 5 σαν αρχικός τίτλος απλά δεν συγκρίνεται με το απαράδεκτο NSMBU.. Και περιμένω να δω τους 15 αποκλειστικούς τίτλους που είπαν..

Πάμε τώρα στο όνομα...
Πριν λίγο καιρό έλεγα ότι τα 2 πρώτα ΧΒΟΧ ουσιαστικά ήταν "πειράματα", και βγήκαν γιατί η MS ήθελε να στρώσει τον δρόμο για αυτό το σύστημα.. Άρα, ουσιαστικά το πρώτο σύστημα που είχε όλα τα χαρακτηριστικά που ήθελε η MS στο σύστημα της θα ήταν το νέο ΧΒΟΧ... Νομίζω το όνομα περιγράφει ακριβώς αυτό.

Όπως και σε όλα τα άλλα, πάνω κάτω είδα αυτά που περίμενα... Ένα σύστημα που θα γίνει το κέντρο διασκέδασης του σπιτιού, και μέσα σε όλα θα παίζει και παιχνίδια.
Τώρα τι περιμένω..;
Αν είμαι σε μία χώρα που θα μπορώ να χρησιμοποιήσω όλες τις δυνατότητες της νέας κονσόλας, φτιάξει το θέμα των αποκλειστικών τίτλων, και δεν γίνει κάποιο μεγάλο χτύπημα η "θαύμα" από SONY και Nintendo, το ΧΒΟΧΟΝΕ θα είναι το μόνο,η έστω το πρώτο σύστημα που θα θέλει η πλειοψηφία των καταναλωτών για το σπίτι του..
Τα άλλα 2 βλέπω να περιορίζονται η σε αυτούς που τους ενδιαφέρει ΜΟΝΟ (Τονίζω το "μόνο", και δεν λέω "πρώτα".) το gaming, ή θα θέλει τους αποκλειστικούς τους τίτλους, και θα τα δουν σαν δεύτερο σύστημα...

Άντα να δούμε και την Ε3 να βγάλουμε τελικά συμπεράσματα...

pirederas
22:26 21.05.13 pirederas χωρίς τίτλο
Πολύ αμερικανιά η παρουσίαση. Πιο πολύ μου άρεσαν τα όσα έκανε το Kinect (τα οποία εδώ στην Ελλάδα αποκλείονται, όπως το να βλέπεις τηλεόραση όποιο κανάλι θες, τουλάχιστον μέχρι αποδείξεως του εναντίου) παρά όλα τα υπόλοιπα. Το κουτί και το όνομα μου φαίνονται ανέμπνευστα, αν και έχουν μικρή σημασία. Από παιχνίδια είδαμε μόνο όσα πουλάνε στην Αμερική και είναι συνώνυμα του Xbox (Call of Duty, Madden, NFL - το FIFA δεν ξέρω πόσο δημοφιλές είναι στην Αμερική). Και πάλι, έδειξαν πολύ λίγα πράγματα στην μόλις 1 ώρα που κράτησε η παρουσίαση. Συνολικά, μου έδειξαν ότι στόχος τους ήταν να προωθήσουν περισσότερο την λειτουργικότητα του Kinect παρά τα παιχνίδια. Σε σχέση με την παρουσίαση του PS4, όπου μπορώ να πω χορτάσαμε από πληροφορίες, η παρουσίαση του Xbox One χωλαίνει. Και πάλι αυτό μικρή σημασία έχει. Αυτό που μετράει είναι η υλοποίηση και η λειτουργικότητα όταν κυκλοφορήσουν τα μηχανήματα. Στο μέλλον κανείς δεν θα θυμάται την τραγική και βαρετή παρουσίαση του Xbox One.

Θα συμφωνήσω με τον blackpax, ότι το PS4 δείχνει πιο επικεντρωμένο στα παιχνίδια, ενώ το Xbox One προσπαθεί να είναι ένα all in one κουτί για το σαλόνι (όπως έλεγαν και στην παρουσίαση) με σαφώς αμερικανική οπτική και φιλοσοφία (το κατά πόσο αυτό θα αρέσει στους Ευρωπαίους και τους Ιάπωνες είναι άγνωστο). Και πάλι όμως, έπεται Ε3 (και όχι μόνον) όπου σιγά-σιγά θα μάθουμε περισσότερα και για τα παιχνίδια αλλά και για τις extra λειτουργίες των μηχανημάτων.

Κάτι τελευταίο: αν η Microsoft ποντάρει στο κομμάτι της τηλεόρασης για να κερδίσει περισσότερο κοινό στις ΗΠΑ, η Sony μπορεί άνετα να χρησιμοποιήσει τα όπλα που λέγονται Sony Music και Sony Pictures. Και άντε πες για την μουσική μπορείς να ακούσεις τα πάντα από το Youtube τσάμπα, αν μπορείς να δεις ταινίες στο PS4 (είτε με χρέωση είτε ως μέρος μιας συνδρομής τύπου PS Plus, έστω και πιο ακριβή) για μένα θα ήταν θετικό. Τέλος πάντων, υπομονή και θα τα μάθουμε όλα.

Lefteris
22:30 21.05.13 Lefteris χωρίς τίτλο
-Η παρουσίαση δεν με ενθουσίασε ιδιαιτέρως, περίμενα να δω κονσόλα αλλά τελικά είδα cable tv service με δυνατότητα να παίζει παιχνίδια, παρόλα αυτά νομίζω ότι εκεί ακριβώς ήθελε να διαφοροποιηθεί η M$ απ την Sony... επίσης μισώ τα sports games άρα έπαιξε και αυτό ρόλο στη βαρεμάρα που με χτύπησε κατά την παρουσίαση!

- ο Στίβεν ο Σπι που κολλούσε??? θα παράξει τελικά περιεχόμενο για το xbox live(το halo? εκει έκανα κάτι άλλο και δεν πρόσεξα)

-Ο μεγάλος φόβος μου είναι η Ευρώπη τι είδους υπηρεσίες θα διαθέσουν σε μας...

-το design είναι wtf!!?!?! απαίσιο, αλλά αντικειμενικά ποιος θα αγόραζε κονσόλα για το design? μάλιστα είχε διαρρεύσει πιο παλιά το 'κονσέπτ' του design και λέγαμε όλοι ότι είναι dev kit. γενικά έχει ένα πολύ-πολύ σοβαρό ύφος σε αυτήν την γενιά η M$... γιατί? το χειριστήριο ευτυχώς διατηρήθηκε με μικρές βελτιώσει και χωρίς μπιχλιμπίδια touch-pad, λαμπάκια απο πίσω...

- το όνομα ξενέρωτο αλλά to the point αφού πλέον δεν λανσάρεται σαν κονσόλα μόνο (TxCForever respect)...μικρής βαρύτητας και αυτό!

-Αυτό που φώναξα στο τέλος της παρουσίας "Που είναι τα live demos?" περίμενα κατι καλύτερο για την προβολή των games και των δυνατοτήτων της συσκευής...

-Δεν ξέρω κατά πόσο θα την βοηθήσει η διαφοροποίηση της m$, με την παραγωγή τηλεοπτικού υλικού, στην core αγορά και αναρωτιέμαι ποιος από τους mainstream χρήστες, που δεν έχουν στόχο το core gaming, θα πειστεί να αγοράσουν ένα ακριβό μηχάνημα που θα κάνει ότι και ένα ipad όσων αφορά το stream tv & video... και πως θα σταθεί στον ανταγωνισμό των μεγάλων studio και streaming υπηρεσιών(αφού και η Sony μπορεί να διαθέτει άσο στο μανίκι της αν δώσει content από ταινίες, σειρές, μουσική που κατέχουν τα studio τους)

-Γενικά ίσως αυτή η γενιά να είναι η πιο ριψοκίνδυνη για την M$ αφού ξανοίγεται σε αγορές που έχουν μεν χρήμα αλλά και πολύ σοβαρό ανταγωνισμό και από την μεριά της μηδαμινή πείρα!

TxCForever
22:45 21.05.13 TxCForever RE: χωρίς τίτλο
Μην βλέπεις όμως Ελλάδα ή ακόμη και Ευρώπη γενικότερα μεριά. Αμερική ήδη το 360 προσφέρει δεκάδες υπηρεσίες ψυχαγωγίας, καμία σχέση με αυτό το χάλι που βλέπουμε στα μέρη μας (μόνο Αγγλία ψιλοσώζεται). Εδώ πατάει η MS και εξελίσσει ακόμη περισσότερο την συνταγή του 360 (όχι όπως ξεκίνησε αλλά όπως εξελίχθηκε) με το chosen (xbox)one.

Είναι ξεκάθαρο σε ποιο κοινό στηρίζεται η MS. Στις οικογένειες όπου το μυξιάρικο παίζει με το Kinect μέχρι το βράδυ όπου αναλαμβάνουν οι γονείς και βλέπουν τηλεόραση και στους gramers, τους παίκτες που παίζουν μόνο COD και αθλητικούς εξομοιωτές.

Μιλάμε το έκανε τόσο ξεκάθαρο που ακόμη και ο Πάχτερ θα μπορούσε να το καταλάβει.

Όμως κινδυνεύει να πάθει ότι έπαθε και η Nintendo με το U. Υπάρχει λόγος να αφήσει κάποιος το 360 με το πρώτο Kinect, για να μετακινηθεί στον διάδοχό του ή το πρώτο καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του;

Θα μπορούσε κάποιος να πει πως θα τους «αναγκάσει» να κάνουν την μετάβαση όπως με το 360 και το πρώτο Xbox, όμως με τα χρήματα που της παρέχει το 360 μου φαίνεται αδύνατο να τραβήξει την πρίζα με την ελπίδα πως όλοι οι παλιοί της πελάτες θα αλλάξουν γενιά ταυτόχρονα. Άσε που τώρα που το σκέφτομαι το έχουν ήδη διαψεύσει και οι ίδιοι.

Shinobi
00:12 22.05.13 Shinobi RE: RE: χωρίς τίτλο
Όχι. Δεν κινδυνεύει να πάθει ό,τι η Nintendo με το U. Ανακοινωσε νέο NFL και νέο Call of Duty. Και αυτά θέλει να τα παίξει ο κόσμος. Οπότε θα πρέπει να αγοράσουν το XOne.

Roronoa
22:43 21.05.13 Roronoa χωρίς τίτλο
Μετρια προς αδιαφορη παρουσιαση,παιχνιδια σε δευτερη μοιρα,ασχημο design,κατωτερα γραφικα απο αυτα που εδειξε το ps4 (νομιζω ειναι λιγο πολυ επιβεβαιωμενο πως πανω κατω τα specs ειναι οσα ηταν και στις φημες).

blackpax
22:50 21.05.13 blackpax χωρίς τίτλο
η sony για την ώρα (και για μένα) δείχνει να είναι έτη φωτός μπροστά σε σκέψη και προοπτική. Το kinect 2.0 δε μου άρεσε και αν παρατηρήσατε ο τύπος που έδινε εντολές στο μηχάνημα, όταν συνέχιζε να μιλάει στο κοινό πρόσεχε τι θα πει, μέτραγε τις λέξεις του μην ακουστεί απ το kinect και αρχίσει το πανηγύρι. Σίγουρα έχουν προνοήσει για αυτό, αλλά όταν λες watch tv και γυρίζει τηλεόραση και κάποια άλλη στιγμή παίζεις single player και χαζολογάς με κάποιον δίπλα ή στο κινητό και πεις watch tv, τι θα γίνει; Το ξέρω θα υπάρχουν ρυθμίσεις, υποθέτω, αλλά έτσι θα γίνεται μπελάς.
Επιμένω ότι το θέμα spielberg ήταν κάτι που υποτιμά τη νοημοσύνη μας (χωρίς να έχω κάτι με τον πραγματικά βαθυστόχαστο σκηνοθέτη). ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ έχει να μας παρουσιάσει μια νέα σειρά που θα φέρει το όνομα ενός παιχνιδιού και θα είναι αποκλειστικότητα της κονσόλας και όλων των torrent του κόσμου; μια πληροφορία που δεν προσθέτει κανένα κίνητρο για μια κονσόλα. Μια αμερικανική ακυρότητα και μαρκετινίστικη παράσυρση του καταναλωτή.
Φυσικά τον τελευταίο λόγο ας τον αφήσουμε στα παιχνίδια, γιατί αν στο xbox one είναι τα καλύτερα, τότε εκεί θα στραφούμε όλοι.
Αλλά με τα μέχρι τώρα δεδομένα μου φαίνεται ότι η sony κοιτάζει κορυφή. Με έκανε να ανυπομονώ να παίξω, ενώ η MS με έκανε να αγχώνομαι για το αν θα μπλέκεται το kinect στο παιχνίδι μου ή αν θα μπορώ να συνδέσω την tv μου πάνω του. Κακή πρώτη παρουσίαση.
Συνοψίζοντας και συγκρίνοντας τις 2 παρουσιάσεις θα τις παρομοίαζα με την παρουσίαση 2 νέων παγωτών, που στην μια περίπτωση σου το παρουσιάζει ο διευθυντής της εταιρίας που το φτιάχνει με τεχνικούς και εμπορικούς όρους και στην άλλη ο καταναλωτής (όχι βαλτός φυσικά,χεχε) που το έχει διαλέξει και το απολαμβάνει, επισημαίνοντάς σου όλα όσα θέλεις να ξέρεις. Δεν μπορείς να ξέρεις ποιό είναι καλύτερο, αλλά θα δοκιμάσεις πρώτα του παιδιού.

υγ: ξεχάσαμε το wii-u...Το έρμο, του ετοιμάζουν "επικήδειο" στην Ε3 (οι sony+ms), έτσι μου λέει η διαίσθησή μου...

pirederas
23:06 21.05.13 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Τον Spielberg τον βάλανε γιατί (κατά τον θρύλο τουλάχιστον) είναι οπαδός του Halo, προσπάθησε στο παρελθόν να ξεκινήσει franchise χολιγουντιανών ταινιών του Halo, αλλά απέτυχε. Δεν ήταν βαλτός celebrity όπως π.χ. η Madonna.

Για το WiiU (αλήθεια, το θυμάται κανείς?! προς τα πού μπορώ να το βρω?!?!... πλακίτσα!!!) καλύτερα μην γράφεις όσα λες (αν και τα ίδια πιστεύω...), μην έχουμε πάλι κανένα flame όπως τότε με το PS4 και ο rex τραβάει τα μαλλιά του πάλι!!!

Roronoa
23:12 21.05.13 Roronoa χωρίς τίτλο
""The bits that are on that disc, you can give it to your friend and they can install it on an Xbox One," he said. "They would then have to purchase the right to play that game through Xbox Live."

"They would be paying the same price we paid, or less?" we asked.

"Let’s assume it’s a new game, so the answer is yes, it will be the same price," Harrison said.

But that doesn't mean used games are dead. In fact, Harrison told us, you'll be able to sell your Xbox One games online.

"We will have a solution—we’re not talking about it today—for you to be able to trade your previously-played games online," Harrison said."

http://kotaku.com/you-will-be-able-to-trade-xbox-one-games-online-micros-509140825


χαχαχαχαχαχααχα

Άπατη την βλεπω να πηγαινει την κονσολα αλλα το να τα πουλας online ακουγεται ενδιαφέρον.

Και βασικα online θα ειναι ο μονος τροπος τωρα που το σκεφτομαι γιατι λογικα για να πουλησεις ενα παιχνιδι θα πρεπει να το κανεις deactivate.Αλλα εαν θες ενα physical copy δεν θα μπορεις να ξερεις εαν εχει γινει deactivate,αλλιος θα σου ζηταει full price+το physical copy.

Τελος και οι ενοικιάσεις..

TxCForever
23:28 21.05.13 TxCForever RE: χωρίς τίτλο
Το PS4 ακούγεται πιο ελκυστικό κάθε ώρα που περνάει μετά την παρουσίαση.

pirederas
23:38 21.05.13 pirederas RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν ξέρω για άλλους, αλλά αν είναι να ξαναπάρω κονσόλα, θα είναι 100% το PS4.

Όσο για την παρουσίαση του Xbox One, ειλικρινά, είχαν 3 μήνες μπροστά τους να απαντήσουν στην Sony. Πώς κατάφεραν και έστησαν μια τόσο ανιαρή παρουσίαση? Η μεν Sony μας ανέλυσε πλήρως την οπτική της (τουλάχιστον στο κομμάτι του gaming), η δε Microsoft περισσότερο έδειξε ένα teaser.

TxCForever
23:50 21.05.13 TxCForever RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Απλά, δεν είμαστε εμείς το κοινό που στοχεύει η MS. Τόσο απλά. Αν και το βρίσκω καταστροφικό να σνομπάρεις τον υπόλοιπο πλανήτη για να εστιάσεις μόνο την Αμερική, και μάλιστα σε συγκεκριμένα αγοραστικά γκρουπ (οικογένειες και gramers).

agrimi78
23:49 21.05.13 agrimi78 χωρίς τίτλο
Πάντως μπορεί κάποιοι να βιάστηκαν να το ξεγραψουν αλλα η παρουσίαση της MS θα κάνει σε πολλούς το wiiU ελκυστικότερο.

Απο τη μία έχουμε μία εταιρία που έχει βάλει σε δευτερη μοίρα τα παιχνίδια λόγω των σχεδίων της να κάνει την κονσόλα της "εξάρτημα" κάθε τηλεόρασης.

Απο την άλλη έχουμε μια εταιρία "φάντασμα" του παλιού δυνατού καλού εαυτού της που δεν μπορεί να προωθήσει την κονσόλα της όπως θέλει λόγω των κακών οικονομικών της.
Για αυτό τον λόγο κυκλοφορεί τίτλους που θα μπορούσε να κρατήσει για το λανσάρισμα του ps4, στο ps3.
Δεν την παιρνει να πάνε τα παιχνίδια της άπατα (λόγω μικρης βάσης) για το λόγο αυτο τα κυκλοφορεί στο ps3 που έχει μεγάλη εγκαταστημένη βάση και χρειάζεται τα χρήματα απο τις υψηλές πωλήσεις.

Η μόνη "δυνατή" εταιρία που δεν έχει χάσει το focus της είναι η nintendo, η οποία πιστεύω θα σαρώσει αυτά τα χριστούγεννα.

TxCForever
23:54 21.05.13 TxCForever RE: χωρίς τίτλο
Αν σαρώσει τα Χριστούγεννα θα είναι γιατί μέχρι τότε θα κοστίζει γύρω στα 200 ευρώ (τόσα υπολογίζει ο Πάχτερ που κρύβω μέσα μου) και θα θολώσει η γραμμή μεταξύ αυτού και των PS3/360 κάνοντάς το εξίσου ελκυστική αγορά (δεδομένου βέβαια ότι θα πάρει τα πάνω του μέχρι τότε όσον αφορά την κυκλοφορία παιχνιδιών). Κάτι τέτοιο θα ελκύσει και το κοινό που ήδη έχει κάποια κονσόλα ή PC που θα το αποκτήσει ως δευτερεύων σύστημα, όπως είχε γίνει από πολλούς με το Wii.

Shinobi
00:09 22.05.13 Shinobi RE: χωρίς τίτλο
Συγγνώμη για το οφ τόπικ, αλλά όταν γράφεις ότι η Nintendo δεν έχει χάσει το "focus" της, τι ακριβώς εννοείς; Το ότι άφησε το Wii U χωρίς παιχνίδια όλους αυτούς τους μήνες, χάνοντας την όποια ευκαιρία είχε για να εκμεταλλευτεί τον καιρό αυτό ώστε να φτιάξει μία καλή εγκατεστημένη βάση, δε σε προβληματίζει ως καταναλωτή;

Τα Χριστούγεννα που έρχονται θα έχουμε 5 ενεργές παιχνιδομηχανές, ούτε μία, ούτε δύο. Να δω τι θα πρωτοπρολάβει η Nintendo.

agrimi78
00:22 22.05.13 agrimi78 RE: RE: χωρίς τίτλο
Εννοω είναι η μόνη εταιρία με αρκετο χρήμα και ταλέντο που την νοιάζουν μόνο τα παιχνίδια.
Και όχι δεν προβληματίζομαι σαν καταναλωτής γιατί ξέρω τι "τυφώνας" έρχεται.

Shinobi
00:26 22.05.13 Shinobi RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δηλαδή οι Sony και ΜS άφραγκες και έχουν ομάδες χωρίς ταλέντο, που ΔΕ νοιάζονται για τα παιχνίδια;

Για έναν που δεν ενδιαφέρεται για Mario και Zelda (ή Donkey Kong και Metroid) δεν πρόκειται να αισθανθεί κανέναν τυφώνα. Ούτε αεράκι μη σου πω.

Αυτή την ασυλία που έχει η Nintendo δεν την καταλαβαίνω.

agrimi78
00:41 22.05.13 agrimi78 RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
H MS χρησιμοποιεί το Xbox σαν "δούρειο ίππο" για να επιβληθεί στις προτιμήσεις του Αμερικάνικου κοινού. Για μένα δεν την νοιάζει ο τομέας των home consoles.

Η SONY ναι είναι "άφραγκη". Θέλει να επικεντρωθεί στον τομέα των home consoles αλλά τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας δεν την αφήνουν να ξεφυγει. Ο χρόνος θα δείξει αν πετύχει η αναδιοργάνωση της εταιρίας.

Η nintendo είναι αυτή που "δημιούργησε" την βιομηχανια του gaming.
Θέλει να συνεχίσει γιατί μόνο αυτο ξερει να κανει. Εχει την οικονομικη βαση και το know how για να πρωταγωνιστεί για πολλά πολλά χρόνια ακόμη.

Shinobi
01:13 22.05.13 Shinobi RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Μόνον η Nintendo έχει καλές προθέσεις. Συμφωνώ ότι είναι μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία του gaming, αλλά όταν μιλάμε για την έλλειψη παιχνιδιών στο Wii U, το να επικαλούμαστε το ένδοξο παρελθόν της, δεν κάνει τα Wii U να κάνουν φτερά από τα ράφια των καταστημάτων. Έτσι δεν είναι;

pirederas
00:20 22.05.13 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Συμφωνώ ότι η Nintendo γενικά έχει σταθερό focus στα παιχνίδια, μόνο που το WiiU έχει ξεμείνει χωρίς παιχνίδια! Και δεν πιστεύω πως αυτά που θα δείξει στην Ε3 θα είναι ικανά να πάρουν τα μάτια των θεατών από τα παιχνίδια των PS4 & Xbox One. Απ' όσο βλέπω, η Nintendo εξ αιτίας των άστοχων επιλογών της (όχι μόνο σε θέματα αδύναμου hardware και ανυπαρξίας software, αλλά και προγραμματισμού), θα τραβήξει τον αντίστοιχο Γολγοθά της Sony με το PS3 (αγώνας για επιβίωση του μηχανήματος), αν και για διαφορετικούς λόγους.

agrimi78
00:24 22.05.13 agrimi78 RE: RE: χωρίς τίτλο
Το "αδύναμο" hardware είναι "μύθος" που θα καταρριφθεί στην πορεία.
Ειδικά η παρουσίαση του xbox one δεν μου έδειξε πράγματα που δεν θα μπορεί να κάνει το wiiU.

pirederas
00:28 22.05.13 pirederas RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Αν και διαφωνώ με τα περί "μύθου", λέω "μακάρι να καταρριφθεί ο μύθος και να δείξει το WiiU τα δόντια του". Όχι ότι PS4 & Xbox One είναι τέρατα ολκής, αλλά απ' όσο βλέπω, είναι αρκετά καλύτερα από PS3/Xbox360/WiiU.

buddyjesus
23:58 21.05.13 buddyjesus χωρίς τίτλο
Στο software θα κριθούνε όλα. Προσωπικά με βλέπω για ένα από τα 2 αν δεν αλλάξει κάτι μέχρι τα Χριστούγεννα :) - Εμφανισιακά είναι τραγικό. Φοβερό το d-pad :)

Τὠρα για το live TV πιστεύω θα κάνει πάταγο σε Αμερική. Για Ευρώπη και ειδικότερα Ελλάδα δεν θα πρέπει να ασχοληθεί και πολύς κόσμος. Εδώ ούτε σαν απλή υπηρεσία δεν έχει έρθει το netflix (και δεν πρόκειται).

Πολύ καλύτερο το infinity σαν όνομα, but that's just me...

Υ.Γ Απορώ γιατί κλαίγεται ο κόσμος για to compatibility. Αναμενόμενο ήταν.

Shinobi
00:01 22.05.13 Shinobi Γενικές παρατηρήσεις
1. Νομίζω ότι βιαζόμαστε γενικώς στο να βγάλουμε συμπεράσματα. Εμένα τουλάχιστον η MS δε μου έδωσε την εντύπωση ότι αφήνει στην άκρη το gaming για να πουλήσει υπηρεσίες και τηλεοπτικά προγράμματα. Ούτε όταν είδα την παρουσίαση της Sony κατάλαβα ότι το PS4 απευθύνεται αυστηρά στους core gamers (περισσότερο απ' ότι το XOne).

2. Kαλώς ή κακώς, τα περί μεταχειρισμένων, ηλεκτρονικών μεταπωλήσεων και μεταβιβάσεων, θα πρέπει να τα δούμε στην πράξη για να τα κρίνουμε.

3. Χαίρομαι που και οι δύο εταιρίες διάλεξαν αυτό το ύφος στις παρουσιάσεις των PS4 και XOne. Δε νομίζω ότι θα ήθελε κανείς να δει κάτι τέτοιο στην Ε3; Καλύτερα που τα είπαν τώρα έτσι, ώστε στην Ε3 να απολαύσουμε τα παιχνίδια.

pirederas
00:13 22.05.13 pirederas RE: Γενικές παρατηρήσεις
1. Η MS προωθεί το Xbox One όχι σαν παιχνιδομηχανή, αλλά σαν ένα all-around κουτί, στο οποίο μπορείς να δεις τηλεόραση, να ακούς ταινίες, να σερφάρεις στο διαδίκτυο, ΚΑΙ να παίξεις Call of Duty, Madden κλπ. Αυτό το κάνει για να προσδώσει κύρος στο μηχάνημα, και όχι να είναι απλά "ένα παιχνίδι για το μικρό". Και ναι, το PS4 επικεντρώνεται περισσότερο στα παιχνίδια σε σχέση με το Xbox.

2. Προφανώς κάθε τί κρίνεται στην πράξη.

3. Οι παρουσιάσεις καλό είναι που έγιναν πριν την Ε3. Μόνο που του Xbox ήταν αναιμική θα έλεγα. Της Sony ήταν πολύ καλύτερη, αν και όχι τέλεια. Αυτό και μόνο προφανώς δεν σημαίνει αυτόματα ότι PS4>Xbox One, προς Θεού.

buddyjesus
00:16 22.05.13 buddyjesus RE: RE: Γενικές παρατηρήσεις
To ίδιο βάρος δίνουν στα παιχνίδια. Απλά η MS προσφέρει και κάτι παραπάνω. Είναι όλα θέμα απο πια οπτική το βλέπεις. Δηλαδή εννοείς πως τα xbox θα βγάλει χειρότερα παιχνίδια επειδή δίνει βάρος και στο TV κομμάτι? :)

pirederas
00:23 22.05.13 pirederas RE: RE: RE: Γενικές παρατηρήσεις
Όχι. Εννοώ (και φταίω που δεν το έγραψα) ότι θα έχει τα multiplatform που όλοι ξέρουμε (άρα εναπόκειται στους 3rd parties το τί θα φτιάξουν), και λίγα exclusives, έτσι για την τιμή των όπλων. Είδαμε και τα όποια exclusives του Xbox360 (εκτός Halo, Forza, Gears of War) τί κάνανε. Και όχι, μην μου πείτε για Fable.

buddyjesus
00:31 22.05.13 buddyjesus RE: RE: RE: RE: Γενικές παρατηρήσεις
Ήδη έχει 50% παραπάνω exclusives πάντως :Ρ - Είναι νωρίς για να κρίνουμε. Προβλέπονται πολύ δυνατά Χριστούγεννα φέτος...

pirederas
00:32 22.05.13 pirederas RE: RE: RE: RE: RE: Γενικές παρατηρήσεις
Καλές αγορές φίλε με το καλό! ;Ρ

Shinobi
00:22 22.05.13 Shinobi RE: RE: Γενικές παρατηρήσεις
Ανακοίνωσε 15 δικά της παιχνίδια (7 από τα γνωστά της IP και 8 νέα). Επίσης ανακοινώθηκαν τα FIFA14, NBA Live 14, UFC, NFL14, Call of Duty, Thief, Assassin's Creed IV, Watch_Dogs. Όσα δηλαδή έχουν ανακοινωθεί και για τα PS4. Kαι θα δούμε πολλά περισσότερα και για τις δύο κονσόλες στην Ε3. Πέρα από αυτά, και οι δύο εταιρίες θα προσπαθήσουν να βγάλουν κέρδος από τις διάφορες υπηρεσίες που προσφέρουν.

Έχει πολύ ψωμί αυτή η Ε3. Και για τους τρεις.

cloud
00:43 22.05.13 cloud RE: Γενικές παρατηρήσεις
1. Περίπου...
Σίγουρα το Χ1 (Ας μου επιτραπεί η συντομογραφία..) δεν φάνηκε να "εγκαταλείπει" το gaming για να πουλήσει υπηρεσίες και τηλεοπτικά προγράμματα! Εδώ όμως σήμερα υπήρξαν 2 "παγίδες"..
Πρώτον, η διάρκεια της παρουσίασης.. Όταν η SONY είχε 2 ώρες για να παρουσιάσει το PS4, και χωρίς να παρουσιάσει το ίδιο το PS4, το Χ1 το έκανε σε μία.. Με με το πλήρες σύστημα μπροστά μας..
Και δεύτερον, όταν η SONY σχεδόν όλα όσα μας έδειξε είχαν σχέση με το gaming, το Χ1 έπρεπε να παρουσιάσει τις δυνατότητες του νέου Kinect, του τηλεοπτικού προγράμματος, κλπ άσχετα με το 100% καθαρό gaming κομμάτι..
Και φυσικά η παρουσίαση ήταν βαρέως χάλια...
Τώρα όλα αυτά είναι λογικό να έδωσαν την εντύπωση ότι έχει αφήσει λίγο τα παιχνίδια στην άκρη.. Τώρα αν θα είναι πραγματικά έτσι, θα το δούμε στο μέλλον..
Όμως αν στο τέλος καταλήξουμε σε κανένα...
Nintendo: 59 "κιλά" παιχνίδια..
SONY: 60 "κιλά" παιχνίδια, 10 "κιλά" ίντερνετ, 15 "κιλά" social media, 20 "κιλά" media..
MS: 58% "κιλά" παιχνίδια, 20 "κιλά" ίντερνετ, 10 "κιλά" social media, 60 κιλά media, 30 "κιλά" εφαρμογές...
Μην βγει κανένας και πει ότι το Χ1 επειδή από το σύνολο αυτόν που προσφέρει τα παιχνίδια είναι ένα μικρότερο ποσοστό σε σχέση με τα άλλα 2 συστήματα, άρα δεν είναι "παιχνιδομηχανή", η δεν έδωσε βάρος στο gaming!
Αν θέλουμε να μιλάμε ΜΟΝΟ για τα παιχνίδια, να κοιτάζουμε ΜΟΝΟ τα παιχνίδια.

Δηλαδή με απλά λόγια, αυτό που θέλω, βλέπω και περιμένω, είναι να προσφέρει στα παιχνίδια πάνω κάτω τα ίδια με το PS4 και το WiiU (ΑΝ πάρει μπροστά αυτό το πράμα καμία φορά..), και ταυτόχρονα να έχει και πολλά περισσότερα σε πολλούς άλλους τομείς.

2-3. Συμφωνώ.

buddyjesus
00:18 22.05.13 buddyjesus Τιμή
Γνωρίζει κανείς κάτι πάνω σε αυτό? Μόνο και μόνο το ό,τι θα ΑΠΑΙΤΕΙ kinect 2.0 (άρα το παλιό ξεχάστε το όσοι τα σκάσατε) για να παίξει κάνει την πιστωτική μου να τρέμει ;)

cloud
00:46 22.05.13 cloud RE: Τιμή
Λογικά το kinect 2.0 θα υπάρχει στο αρχικό πακέτο.. Άρα το παλιό έτσι κι' αλλιώς θα ήταν άχρηστο..
Όπως και θα ήταν και απόλυτα λογικό το να μην λειτουργεί την στιγμή που το νέο θα είναι πολύ πιο εξελιγμένο...
Και νομίζω ότι και το WiiU δεν είναι συμβατό με τα απλά Wiimote, αλλά μόνο με τα Plus.

agrimi78
00:53 22.05.13 agrimi78 RE: RE: Τιμή
Με όλα τα wiimote είναι συμβατό.

cloud
00:54 22.05.13 cloud RE: RE: RE: Τιμή
ΟΚ, πάσο... Νόμιζα ότι ήταν μόνο με τα Plus.

buddyjesus
00:53 22.05.13 buddyjesus RE: RE: Τιμή
Στο πακέτο δεν μπαίνει τζάμπα. Έχει ένα κόστος (δες πόσο πουλάνε το 'παλιό' kinect και θα καταλάβεις). Με αυτά που διάβασα θα πέσει γέλιο με την τιμή. Ελπίζω όχι γιατί μια 500ρα δεν την δίνω. Προτιμώ να τα ρίξω για PC :) - Θα δείξει.

cloud
01:01 22.05.13 cloud RE: RE: RE: Τιμή
Σίγουρα ανεβάζει την τιμή!
Όμως δεν ξέρω και αν θα ήταν δυνατόν να λειτουργήσει με το παλιό..
Άρα η θα έπρεπε να έκαναν το Kinect καθαρά προαιρετικό, όπως είναι και στο 360, ή να περιόριζαν τις δυνατότητες του νέου συστήματος για να είναι συμβατό και με τα παλιά Kinect...
Τώρα αν ήμουν η MS, το τελευταίο σενάριο θα το απέρριπτα χωρίς δεύτερη σκέψη!
Και ανάμεσα από τα άλλα 2 (Πακέτο με το σύστημα, η προαιρετικό..), μάλλον θα διάλεγα το πακέτο...
Τώρα εγώ σαν Cloud, και την στιγμή που πολλές φορές έχω πει ότι δεν το γουστάρω, θα ήθελα να είναι προαιρετικό..

Και τέλος, μην ξεχνάμε ότι η ίδια φάση θα παίζει και στο PS4.. Άρα μην νομίζεις ότι θα του κάνει καμία τεράστια ζημιά στην τιμή σε σχέση με τον πιο άμεσο ανταγωνιστή του.. ;)

buddyjesus
01:04 22.05.13 buddyjesus RE: RE: RE: RE: Τιμή
Δεν διαφωνώ. Απλά απορώ ποσο θα κοστίσει όλο αυτό. Δεν είναι λίγο τραγικό στην παρουσίαση και να μην ακούγεται κάτι περι τιμής?

agrimi78
01:08 22.05.13 agrimi78 RE: RE: RE: RE: RE: Τιμή
Μάλλον περιμένουν να ανακοινώσει πρώτη η sony τιμές για να ανταποκριθούν ανάλογα.
Σε αντίθεση με την sony, η ms έχει ακόμη την πολυτέλεια να χάνει λεφτά απο κάθε κονσόλα για να δημιουργήσει εγκατεστημένη βάση.

Υ.Γ. μόνο η τιμή σε πείραξε? Το later this year όχι?

cloud
01:14 22.05.13 cloud RE: RE: RE: RE: RE: Τιμή
Το ότι δεν είπαν τιμή, το περίμενα... Ελπίζω να την πουν στην Ε3.

Τώρα για το πόσο θα πάει, και για τα 2, δεν περιμένω να πάνε πάνω από 500$-€ (Εξακολουθώ να περιμένω 400 με 450.)..
Αν το κάνουν θα είναι μεγάλο λάθος!
Τώρα ανάμεσα στα 2 και σαν "καθαρό" σύστημα, το Χ1 το περιμένω να είναι λίγο πιο φθηνό από το PS4...
Η DDR3, και το ότι μάλλον θα είναι πιο αδύναμο σαν σύστημα, μάλλον κρατούν λίγο πιο κάτω την τιμή..
Τώρα αν πούμε ότι το Kinect 2 θα είναι πιο ακριβό από την κάμερα του PS4, πάνω κάτω έρχεται ξανά η τιμή στα ίσια..
Εδώ όμως πιστεύω ότι η MS έχει λίγο μεγαλύτερο περιθώριο να "παίξει" και να χάσει με την τιμή, άρα στο φινάλε δεν αποκλείω να είναι περίπου στα 20 με 50$-€ πιο κάτω την τιμή του Χ1 από του PS4..
Και δεν υπολογίσω τυχόν "προσφορές" με συνδρομές κλπ που ακούστηκαν πριν λίγο καιρό.

buddyjesus
01:19 22.05.13 buddyjesus RE: RE: RE: RE: RE: RE: Τιμή
40% πάνω από το Wii U ακούγεται κάπως :Ρ - Ελπίζω όχι.

Να και ο Joe : http://www.youtube.com/watch?v=9ekOtn7L1N0

cloud
01:31 22.05.13 cloud RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Τιμή
Αν σκεφτείς ότι μόνο ο σκληρός θα είναι καπελάκι μεγέθους 70 με 100€ σε σχέση με το WiiU, καταλαβαίνεις... ;)
Δηλαδή ήδη με τα 450€ μιλάμε για την αρχική τιμή του WiiU + HDD..

TxCForever
01:20 22.05.13 TxCForever χωρίς τίτλο

buddyjesus
01:20 22.05.13 buddyjesus RE: χωρίς τίτλο
Με τρομάζεις.

Y.Γ Πόσο θεός ο Joe ώρες ώρες...

TxCForever
01:39 22.05.13 TxCForever RE: RE: χωρίς τίτλο
Λολ. Πάντως ακόμη και στην αϋπνία του τα λέει όλα ο άτιμος. Και εγώ τα έβλεπα ένα ένα τα σημεία αλλά δεν τα ένωσα μαζί για να αντιληφθώ πόσο τραγικό προδιαγράφεται το μέλλον του xbox.

Shinobi
01:52 22.05.13 Shinobi RE: RE: χωρίς τίτλο
Ας δούμε τι έχει να πει κι ο Φράνσις:

http://www.youtube.com/watch?v=SyD1VlQdj2s

Shinobi
01:40 22.05.13 Shinobi RE: χωρίς τίτλο
Χαχαχα! Μάλλον ο Τζο θύμωσε περισσότερο γιατί ξύπνησε νωρίς, παρά για την παρουσίαση!

Πέρα από την πλάκα, εγώ χαίρομαι που τα είπαν κι ησυχάσαν και αυτές οι βαρετές παρουσιάσεις δε θα φάνε χρόνο από τις παρουσιάσεις των παιχνιδιών! Μπράβο στις Sony και MS.

TxCForever
01:44 22.05.13 TxCForever RE: RE: χωρίς τίτλο
Η MS μόλις έριξε τον εαυτό της από τον γκρεμό απλά φάνηκε τυχερή και πιάστηκε το βρακί της σε ένα κλαδί πριν φτάσει στον πάτο. Αυτό το κλαδί είναι οι αποκλειστικότητες που τάζει πως θα σκάσουν μύτη μαζί με την κονσόλα.

Όμως όπως λέει και ο Joe ποιες θα είναι μεγάλες κυκλοφορίες και όχι απλά κάτι για το Kinect ή κάτι downloadable;

Προσωπικά πρέπει να γίνουν πράματα και θάματα για να αλλάξω γνώμη για την κονσόλα. Από την στιγμή που τα περισσότερα είναι θέμα software υπάρχουν ελπίδες.

1) Αφήνουν το θέμα με τα μεταχειρισμένα. Αν θέλω να παίξω σε ένα φίλο Injustice 2 δεν θέλω να χρεώνεται για ένα session που θα διαρκέσει μερικές ώρες και για ένα παιχνίδι που μπορεί στο τέλος να μην του αρέσει καν.

2) Το always online να φύγει ακόμη και αν οι έλεγχοι γίνονται μόνο μια φορά την μέρα. Δηλαδή αν θέλω να την πάρω μαζί μου στις διακοπές θα πρέπει να επιλέξω τοποθεσία με wifi;

3) Όχι στο αναγκαστικό installation στον σκληρό. 500gb και με τα μεγέθη που θα έχει η νέα γενιά (σίγουρα 15-20 gb μίνιμουμ) ο δίσκος θα γεμίζει με μια χούφτα παιχνίδια. Άσε που αν ήθελα να κάνω αναγκαστικό install θα έμενα στο PC μου. Αυτο από μόνο του αναιρεί την όλη έννοια της κονσόλας.

4) Η συνδρομή πρέπει κάποτε να γίνει δωρεάν, εκτός και αν έχουν σκοπό να κάνουν προσφορές επιπέδου Plus. Δεν έχουν πια τόσο προβάδισμα στην ποιότητα της online υπηρεσίας.

Αυτά είναι πράγματα που ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξουν.

Shinobi
01:47 22.05.13 Shinobi RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Εγώ πάντως δεν έχω καμία ιδέα για καμία κονσόλα, όσον αφορά τις next gen. Αυτά που θα δω στην Ε3 θα ξεκαθαρίσουν αν θα αγοράσω από φέτος μία από τις δύο. Μέχρι τότε θα κρατήσω μία στάση αναμονής.

Προφανώς και 0θα ετοιμάζει αποκλειστικό υλικό για να στηρίξει το Kinect 2.0. Θα ήταν παράλογο να μην το περιμένουμε.

ΕDIT: Σόρυ δεν είχα δει τα 1-4 σημεία που αναφέρεις γιατί δε μου τα εμφάνιζε.

Συμφωνώ και με τις τέσσερις παρατηρήσεις και γι' αυτό άλλωστε κρατάω στάση αναμονής. Θέλω να τα δω όλα αυτά στην πράξη πώς στο καλό λειτουργούν και μετά ν' αποφασίσω.

cloud
01:57 22.05.13 cloud RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
"Η MS μόλις έριξε τον εαυτό της από τον γκρεμό"... Λάθος!!
Η MS παρουσίασε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που περιμέναμε κάποιοι που βλέπαμε λίγο (Η και πολύ..) πιο μπροστά..
Τα προβλήματα που είχε - έχει ήταν 2..
1. Η παρουσίαση ΗΤΑΝ τραγική!!
2. Το πάρα πολύ... άκυρο... Σχεδόν ΟΛΟ το κοινό περίμενα να δει ΞΑΝΑ μία 100% "καθαρή" παιχνιδομηχανή, και κάτι παρόμοιο με αυτό που είδε στο PS4.

Τώρα για το θέμα "αποκλειστικότητες", είναι αυτό που είχα πει από την πρώτη στιγμή ότι θα πρέπει να προσέξει... Θα δούμε..

Υ.Γ.: Εδώ να ξεκαθαρίσω κάτι που αφορά εμένα... Ως αυτή την στιγμή δεν είπα, και μάλλον δεν θα πω την 100% καθαρή προσωπική μου άποψη για το σύστημα.. Αυτό που λέω είναι η άποψη της "αγοράς" (ΟΧΙ των gamers!!), και το αν κάνει καλά η κακά η MS συνολικά για το νέο της σύστημα, και όχι για το αν κάνει το χατίρι κάποιου μέρους του κοινού.
Και αυτά που είδαμε σήμερα, με βάση το πως θα πάει καλύτερα στην αγορά η νέα κονσόλα, και για το πως θα κάνει άνοιγμα σε νέο κοινό, τα έλεγα εδώ και πάρα πολύ καιρό, τα έβλεπα πάρα πολύ καιρό, και τελικά τα έκανε! Άρα αν γκρίνιαζα (Ακόμα και αν θέλω να γκρινιάξω..), θα ήταν αντίθετο με αυτά που έλεγα όλο αυτόν τον καιρό.
Αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεων, και να προλάβω συμπεράσματα του στιλ "Τώρα μας το παίζει MS fan", η "Τα λέει επειδή μισεί την SONY!"..
Αυτά, και πάμε παρακάτω..

Υ.Γ2: Και εγώ τώρα είδα τα 1-4..
Και εγώ κρατάω στάση αναμονής, και συμφωνώ αρκετά με αυτά που λες..

Υ.Γ.3: Σχετικά με το όνομα... Ναι, το XBOX ONE ούτε εμένα μου αρέσει.. Όμως το σκέτο XBOX που ακουγόταν μέχρι λίγες ώρες πριν ήταν καλύτερο;

TxCForever
02:05 22.05.13 TxCForever RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Νομίζω όμως πως η MS έχει μια (ελαφρώς;) λανθασμένη εικόνα για την σύγχρονη αγορά. Μέχρι να κυκλοφορήσει η κονσόλα οι τιμές των SMART τηλεοράσεων θα πέσουν ακόμη περισσότερο, μειώνοντας κατά πολύ την αξία των όσων ξόδεψαν 40 λεπτά από μια παρουσίαση της 1ς ώρας να παινεύουν.

Από την άλλη όλα τα υπόλοιπα απωθούν τον κάθε σκεπτόμενο gamer αφού του δίνουν μόνο μειονεκτήματα και κανένα απολύτως πλεονέκτημα.

cloud
02:18 22.05.13 cloud RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
@piou Ναι... Καλώς η κακώς φαίνεται να έχει φτιάξει μία κονσόλα στα μέτρα της αμερικάνικης αγοράς.. Τουλάχιστον αυτό έδειξε σήμερα..

@TxCForever δεν νομίζω να αλλάξουν όλοι τις τηλεοράσεις τους με SMART TV... Ειδικά όταν οι 4Κ έρχονται σιγά σιγά (Ποιος θα πετάξει την τηλεόραση που ήδη έχει και θα δώσει λεφτά μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια για να πάρει SMART TV, και μετά από ακόμα 2-3 θα την πετάξει ΞΑΝΑ για να πάρει 4Κ; Θα καταντήσουμε τις τηλεοράσεις χειρότερα και από τα κινητά και τα PC;)!
Και δεν νομίζω οι SMART TV να φτάσουν σε δυνατότητες το XBOX ONE πολύ σύντομα.

Και γιατί "απωθούν τον κάθε σκεπτόμενο gamer αφού του δίνουν μόνο μειονεκτήματα και κανένα απολύτως πλεονέκτημα";
Αν δεν τα κάνει υποχρεωτικά στα παιχνίδια, όπως πχ να σου είναι αδύνατον να παίξεις ένα παιχνίδι χωρίς να κάνεις χρήση του Kinect, που είναι το πρόβλημα;
Απλά ασχολείσαι με τα παιχνίδια, και τα άλλα μπιχλιμπίδια τα αγνοείς!
Πχ και εγώ έλεγα και λέω ότι όλα αυτά τα σπαμοκούμπια και τα κοινονικομπαρμπούτσαλα του PS4 δεν μου αρέσουν... Όμως αν δεν μου κάνουν υποχρεωτική την χρήση, απλά τα αγνοώ (Το θέμα ότι μάλλον θα βλέπω με το ζόρι κάθε μακακία που κάνουν οι άλλοι το αφήνω στην άκρη προς το παρόν.. :Ρ), και δεν θα ποστάρω ΠΟΤΕ το ότι έκανα νέο ρεκόρ στο GT7!

TxCForever
02:27 22.05.13 TxCForever RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Τα κοινωνικά μπιχλιμπίδια του PS4 όμως μπορεί να τα χρησιμοποιήσει και ο φτωχός Μουτόμπο στο ψαροχώρι της Νιγηρίας. Τα αντίστοιχα ψυχαγωγικά του xbox μπορεί να τα απολαύσει μόνο ο Ντάγκλασε που μένει σε προάστιο της Νέας Υόρκης. Και μάλιστα μόνο αφού αγοράσει ψηφιακό δέκτη για την κονσόλα!

Όταν θέλεις να παίξεις Φιφα σε ένα φίλο σου θα τον αναγκάσεις να το αγοράσει; Αυτό δεν είναι άμεσα ένα τεράστιο πρόβλημα για την κονσόλα; Η συνεχής διαχείριση του χώρου όταν αργά ή γρήγορα γεμίσει ο σκληρός;

cloud
02:39 22.05.13 cloud RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Σχετικά με τα κοινωνικά μπιχλιμπίδια, από το Χ1 δεν είδαμε τίποτα, και δεν νομίζω να μείνει απ' έξω... Στα άλλα, έχεις δίκιο..

Τώρα για τον χώρο, πίστεψέ με, από το να σου είχαν κανέναν σκληρό 2ΤΒ, και το καπελάκι στην τιμή να ήταν καμιά 150ριά με 200ριά ευρώπουλα, μιά χαρά είναι τα 500γιγάβιτα!!
Και αλήθεια... Ένας τύπος που τα έχωνε στο WiiU για τον αποθηκευτικό χώρο, και έλεγε ότι δεν θα έχει καμία ελπίδα μπροστά στα 2ΤΒ των νέων συστημάτων, τι να λέει τώρα..; :Ρ

Shinobi
02:42 22.05.13 Shinobi RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Το ότι δε θα έχουν τέτοια χωρητικότητα τα PS4, XOne, δε μεγαλώνει αυτόματα την χωρητικότητα του σκληρού του Wii U ;)

cloud
02:54 22.05.13 cloud RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Φυσικά!
Και σε καμία περίπτωση δεν είπα και κάτι τέτοιο!
Απλά αναφέρθηκα σε μία φράση κάποιου.

Όπως και στο WiiU, έτσι και εδώ, η ακόμα και στο PS4, ο σκληρός δεν είναι το βασικό του πρόβλημα!
Ο σκληρός αναβαθμίζεται πάρα πολύ εύκολα, και είναι το πιο "άχρηστο" εξάρτημα που ανεβάζει ταυτόχρονα και πάρα πολύ την τιμή!
Και η επιλογή "Τεράστιος σκληρός + Πολύ μεγάλη τιμή vs μικρός η και καθόλου σκληρός + μικρότερη τιμή + αναβάθμιση σκληρού κατά βούληση του χρήστη" νομίζω ότι δεν σηκώνει και πολύ σκέψη...
Πχ να πάρουμε και για παράδειγμα το 12GB PS3... Αν είχε από την πρώτη στιγμή μέσα την βάση του σκληρού, δεν νομίζω να υπήρχε λόγος να βγει στην αγορά μοντέλο με "μεγάλο" σκληρό (καλά, θα υπήρχε για τους άσχετους και τους "τεμπέληδες"..)! Απλά ο χρήστης θα έβαζε ΟΤΑΝ, ΑΝ, όποτε ήθελε, και ότι σκληρό ήθελε (Για να μην πω ότι ήδη η αγορά του 12GB και μετέπειτα αναβάθμιση αξίζει - συμφέρει περισσότερο..)!
Και για το WiiU έχω πει πολλές φορές ότι το πρόβλημα του σε αυτόν τον τομέα είναι η έλλειψη χώρου για ενσωμάτωση του σκληρού, και όχι η έλλειψη του σκληρού.

TxCForever
02:55 22.05.13 TxCForever RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Μα το θέμα δεν είναι τόσο στο μέγεθος του δίσκου (που το βρίσκω αξιόλογο εκτός και αν αποφασίσεις να πας digital only) αλλά στο ότι θα σε αναγκάζει όπως όλα δείχνουν να κάνεις install όλα τα παιχνίδια σου. Ποιος ο λόγος;

Αν γίνει στάνταρ οι ασυμπίεστες ταινίες στα παιχνίδια (αλά MGS4 ή Max Payne 3), τότε κάθε ένα θα ζυγίζει 40-50gb. Άρα στα 10 παιχνίδια θα αναγκάζεσαι να κάνεις delete κάποιο που πιθανόν να μην έχεις τελειώσει.

cloud
03:05 22.05.13 cloud RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Συμφωνώ απόλυτα!!
Όμως και δεν ήταν ξεκάθαρο στο ποστ σου τι ακριβώς ήθελες να πεις, όμως και σίγουρα θα πέσει γκρίνια για τον "μικρό" σκληρό ("Μα νέα κονσόλα και δεν θα έχει τουλάχιστον 100ΤΒ σκληρό;;;;; Απαράδεκτό!!!!" :Ρ).

Shinobi
03:11 22.05.13 Shinobi RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Τα περισσότερα παιχνίδια του PS3 κάνουν από μόνα τους εγκατάσταση στο δίσκο. Επομένως, αυτό δεν είναι κάτι ξένο και είναι ένα πρόβλημα αυτής της γενιάς παιχνιδομηχανών. Ελπίζω να λυθεί αυτό το θέμα, γιατί είναι σοβαρό.

TxCForever
03:23 22.05.13 TxCForever RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Αυτό όμως ήταν λόγω της υπερβολικά αργής ταχύτητας ανάγνωσης του drive αν δεν κάνω λάθος (1Χ αν θυμάμαι καλά) κάτι που αναλόγως παιχνιδιού δυσκόλευε την γρήγορη πρόσβαση του συστήματος στα αρχεία.

Τώρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.

piou
02:05 22.05.13 piou τεστ τεστ
καπου το χανει πιστευω,μια κονσολα καθαρα πανω στα αμερικανικα πρωτυπα αγορας χωρις να ενδιαφερετε για αλλες αγορες.
PS4 για αρχη και μολις βγει νεο ZELDA και wii U.

Shinobi
02:16 22.05.13 Shinobi RE: τεστ τεστ
Δε θα έλεγα ότι δεν ενδιαφέρονται για τις υπόλοιπες αγορές. Είναι όμως φυσικό να δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις αγορές που τα προϊόντα τους πουλάνε περισσότερο. Η Nintendo είναι περισσότερο ιαπωνοκεντρική γιατί πουλάει καλά στην Ιαπωνία, η MS προσέχει αρκετά την αγορά της Αμερικής γιατί εκεί το X360 θριάμβευσε, ενώ η Sony δεν ξεχνάει ποτέ την Ευρώπη, γιατί εκεί το PS3 πάει πολύ καλά.

inboygr
02:52 22.05.13 inboygr χωρίς τίτλο
Αμερικανιά η παρουσίαση, περιμένω την Ε3 για περισσότερες πληροφορίες και για τους τρεις.

Περαιτέρω δεν μου φαίνεται τόσο άσχημο το πλάνο της Μ$, νομίζω ότι είναι κινήσεις που θα γινόντουσαν αργά ή γρήγορα απλά στην περίπτωση του one έγιναν άμεσα και δεν ξέρω αν το κοινό τις κάνει αποδεκτές. Πάντως δεν καταδικάζω το σύστημα, ψύχραιμα και αδιάφορα περιμένω την Ε3 γιατί πιθανόν να αλλάξουν αρκετά στην πορεία, άντε μπας και και μετακινηθεί όλη αυτή η λασπολογία από το U στο one.

buddyjesus
02:57 22.05.13 buddyjesus χωρίς τίτλο
Κάποια σοβαρή διαφορά μεταξύ αμερικάνικης και ευρωπαϊκής αγοράς (sto gaming) ξέρει να αναφέρει κανείς ή τα γράφετε έτσι? :)

tsab
07:12 22.05.13 tsab χωρίς τίτλο
toys pire 12xronia alla ftasane sto sxedio tous. na kataktisoun to saloni. mono pou afta pou prosferoun einai yphresies pou apefthinontai sto america KYRIWS. opote den exoun kamia aksia gia tous ellines (evropaious?) katanalwtes.


sorry gia ta greeklish.

tk7
07:24 22.05.13 tk7 χωρίς τίτλο
Φημες λενε οτι δουλευανε 8 χρονια για τον εξωτερικο σχεδιασμο της κονσολας...
Βασικα δεν ειδαμε και πολυ in game υλικο για να κρινουμε τα γραφικα,αλλα προς το παρον φαινονται καπως απογοητευτικα,και σιγουρα οχι τοσο "next gen" οσο περιμεναμε.Οποτε δυστυχως παλι ψιλοστασιμη προβλεπεται η εξελιξη στα γραφικα οσον αφορα τα PC(τουλαχιστον θα γλιτωσουμε τα upgrades). Δηλαδη θα δουμε επιτελους ΝΕΑ μηχανη γραφικων στα CoD και FIFA??? E δε το πιστευω...

Μαρεσει πολυ γενικα η ρετρο αισθητικη,αλλα εδω...ελεος...κουτι σκετο χωρις το "Χ" μπροστα επρεπε να ταν η ονομασια.

Dismiss
07:32 22.05.13 Dismiss Όπως λέγαμε και πριν το reveal...
Χωρίς τις υπηρεσίες, η κονόλα έχει τα 2/3 τη αξίας της, αλλά το 100% της τιμής. Αν δεν υπήρχε ανταγωνισμός με -κατά τα φαινόμενα- κάπως ισχυρότερα specs και την ίδια (μάλλον) τιμή, αυτό δεν θα είχε μεγάλη σημασία, όπως είχε συμβεί με το Χ360. Τώρα, όμως, υπάρχει ένα θέμα. Έχουν, όμως, πολλά exclusives, έστω και αν πολλά από αυτά θα είναι τιτλοι Kinect.

pirederas
08:17 22.05.13 pirederas χωρίς τίτλο
Θα επαναλάβω κάποια πράγματα που έχω γράψει στο παρελθόν.

Η "πίτα" φαίνεται να έχει μοιραστεί. Microsoft στις ΗΠΑ, Sony και Nintendo στην Ευρώπη και την Ιαπωνία, και ό,τι επιπλέον πουλήσει ο καθένας από δω κι από κει.

Τα PS4 & Xbox One στο κομμάτι του hardware είναι συνολικά σε μεγάλο βαθμό όμοιων δυνατοτήτων, όμως με κάποιες διαφοροποιήσεις (γρηγορότερη GDDR5 μνήμη RAM, περισσότερα Compute modules στην GPU), η πλάστιγγα γέρνει προς το μέρος του PS4 τεχνολογικά. Η διαφορά αυτή φαίνεται και από το ότι το Kinect θα είναι στο πακέτο κάθε Xbox One, και η Microsoft θέλει να έχει το Xbox περίπου ίδια τιμή με το PS4 της Sony.

Και κάτι ακόμα που μόλις είδα: ο HDD του Xbox One λέει δεν θα μπορεί να αντικατασταθεί/αναβαθμιστεί!!! Μέσω USB θα συνδέεις ό,τι HDD θες. Άρα μόνη ελπίδα για μεγαλύτερη χωρητικότητα είναι να περιμένει κανείς 2-3 χρόνια και να κυκλοφορήσει μηχάνημα με 1-2 TB ας πούμε.

Dismiss
09:11 22.05.13 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
USB 3.0 και βάζεις ό,τι θες, ανάλογα με τις ανάγκες σου. Η καλύτερη λύση. Εκτός και αν υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις στο δίαυλο, αλλά δεν νομίζω, το USB 3.0 είναι αρκετά γρήγορο για streaming.

Teras
08:51 22.05.13 Teras χωρίς τίτλο
Ακόμα δεν έχω ενημερωθεί πλήρως για να σχολιάσω αλλά ήθελα απλώς να πω ότι ο Angry Joe είναι ΘΕΟΣ!!! :D

Καλημέρα σε όλους!

Teras
10:23 22.05.13 Teras ;Εχουμε και λέμε:
1) Το PS4 κατά 99% είναι δυνατότερο hardware από το X1, έστω και για λίγο και μιας που έχουν την ίδια αρχιτεκτονική δεν θα υπάρξει πρόβλημα τεχνικής φύσεως στο να φανεί αυτή η διαφορά στα παιχνίδια (και το PS3 ήταν λίγο δυνατότερο από το 360 αλλά δεν..)

2) Το X1 θα απαιτεί σύνδεση online έστω και μια φορά γιατί κάθε retail παιχνίδι θα "δένεται" με ένα live account. Για να μπορέσει να αναπαραχθεί το παιχνίδι σε άλλη κονσόλα θα πρέπει ή να συνδεθείς με το αρχικό account (online) ή να το αγοράσεις εκ νέου για να το παίξεις με άλλο account (online).
Για να αγοράσεις μεταχειρισμένο παιχνίδι θα πρέπει ο προηγούμενος κάτοχος να το έχει απενεργοποιήσει από το live ID του, ώστε να το συνδέσεις με το δικό σου χωρίς να πληρώσεις το "fee". Δεν μας είπαν αν υπάρχει περιορισμός στο πόσες φορές θα μπορείς να το κάνεις αυτό για κάθε παιχνίδι γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα το όλο σύστημα.

3) To PS4 επικεντρώνεται στα παιχνίδια, το X1 θέλει να είναι "όλα σε ένα" με έμφαση στο Kinect και την τηλεόραση και υπηρεσίες που κατά κύριο λόγο αφορούν την Αμερική.

4) Κατάφεραν να το κάνουν ασχημότερο και από το PS4 σχεδιαστικά (από τα λίγα που είδαμε). Δεν αναβαθμίζεται ο δίσκος του και είναι πολύ μικρος για αυτά που θέλουν να κάνει. Οπότε μαζί με την "λεπτή, καλαίσθητη" κονσόλα κάντε χώρο και για εξωτερικό σκληρό στο έπιπλο.

5) PS PLUS

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KbWgUO-Rqcw

http://uk.gamespot.com/twitter-battle/xbox-vs-ps4/

Χμμμμ.. τι να διαλέξω, τι να διαλέξω;;;;

Dismiss
16:05 22.05.13 Dismiss RE: ;Εχουμε και λέμε:
Λαμβάνεις ως δεδομένο ότι το PS Plus θα συνεχίσει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, ακόμα και τώρα που δεν θα κυνηγάει πλέον την MS;

Teras
09:31 23.05.13 Teras RE: RE: ;Εχουμε και λέμε:
Οπωσδήποτε. Μπορεί να μην δίνει 3 παιχνίδια το μήνα και στην αρχή τουλάχιστον να είναι μόνο indies και εκπτώσεις μέχρι να γίνουν οι πρώτες πωλήσεις. Ίσως να αυξήσουν και την συνδρομή.
Αλλά γνωρίζουν ότι το PS Plus είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Επίσης ποιος λέει ότι δεν θα κυνηγάει την MS;
Επειδή δεν μας φαίνεται εμάς ελκυστικό το X-ONE δεν σημαίνει ότι δεν θα κάνει παπάδες πωλήσεις στην Αμερική και στην Αγγλία μαζί με το COD:Ghosts.

stormtrooper
14:58 22.05.13 stormtrooper Aς δουμε και μια περιληψη της παρουσίασης...

japol
15:24 22.05.13 japol H ελλειψη backwards compatibility
στο PS4(στο οποιο γινεται αναγκαστικα λογω αλλαγης αρχιτεκτονικης,οποτε το καταλαβαινω) αλλα και στο XBOX ONE (στο οποιο γινεται χωρις κανενα λογο),σημαινει οτι τα 300-400 ευρω που εχω δωσει για παιχνιδια θα πανε στα σκουπιδια οταν χαλασουν οι κονσολες.
Τερμα οι κονσολες για εμενα και ειδικα το XBOX,καθως η Sony πιθανον να υποστηριζει για λιγα χρονια ακομα το PS3

rex
15:30 22.05.13 rex RE: H ελλειψη backwards compatibility
Βρε, συνέλθετε! Αλλαγή αρχιτεκτονικής συμβαίνει και στο Xbox!

Χ.Κ.

japol
15:34 22.05.13 japol RE: RE: H ελλειψη backwards compatibility
Mπορει να εχεις δικιο ,δεν καθισα να συγκρινω τα specifications αλλα η ουσια παραμενει η ιδια.
To XBOX 360 χρησιμοποιει 64bit επεξεργαστη,οποτε για τη Microsoft θα ηταν πολυ πιο ευκολο το backwards compatibility.

rex
15:51 22.05.13 rex RE: RE: RE: H ελλειψη backwards compatibility
Όχι, τα 64bit δεν έχουν καμία απολύτως σχέση. Τόσο το Xbox 360 όσο και το PS3 βασίζονται σε επεξεργαστές με αρχιτεκτονική PowerPC (της IBM). Τα Xbox One και PS4 βασίζονται σε επεξεργαστές x86 (τύπου «PC»).

Οι λόγοι που κάνουν το PS4 μη συμβατό με το PS3 είναι οι ίδιοι ακριβώς λόγοι που κάνουν το Xbox One μή συμβατό με το 360.

Χ.Κ.

rex
16:33 22.05.13 rex Είμαστε το 20%;
Πολύ ενδιαφέρον σχόλιο στο Kotaku με αφορμή την υποδοχή του Xbox One από τα μη εξειδικευμένα μίντια.

http://tinyurl.com/pmjoqxc

X.K.

cloud
16:51 22.05.13 cloud RE: Είμαστε το 20%;
Χιχιχι... :)

Olorin
17:25 22.05.13 Olorin RE: Είμαστε το 20%;
Προσωπικά, δεν μου λέει κάτι η θετική/ουδέτερη αντίδραση των μη εξειδικευμένων Μέσων.

Καλώς ή κακώς, τα mainstream media (σχεδόν) πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις δημοσίευαν άρθρα που θύμιζαν -και σε πολλές περιπτώσεις ΗΤΑΝ- δελτία Τύπου ή/και διαφημιστικές καταχωρήσεις. Και συγγνώμη, αλλά εγώ δεν έχω δει ποτέ δελτία Τύπου να περιλαμβάνουν αρνητικά σχόλια... ;-)

cloud
17:07 22.05.13 cloud χωρίς τίτλο
λοιπόν... Πέρα από κάποιους πραγματικά σοβαρούς λόγους για γκρίνια, όπως πχ η υποχρεωτική εγκατάσταση των παιχνιδιών, η μη υποστήριξη άλλης εξόδου πέρα από το HDMI, το κλείδωμα των παιχνιδιών με έναν λογαριασμό, και η σύνδεση (Τουλάχιστον;) μία φοράς την ημέρα στο ίντερνετ, σχεδόν για όλα τα άλλα που ακούω γκρίνια είναι γιατί οι περισσότεροι δεν είχαμε - είχατε - έχουμε - έχετε καταλάβει που πάει το πράγμα..
Και ακόμα και για αυτά που είπα πριν σαν "σοβαρούς" λόγους, πόσα είναι πραγματικά σοβαρά;
Αυτή την στιγμή δεν σου κλειδώνουν οι τίτλοι που κατεβάζεις με μία κονσόλα, η έναν λογαριασμό;
Πόσοι (Ειδικά στην Αμερική και την "πολιτισμένη" Ευρώπη θα βάλουν σε CRT την κονσόλα τους;
Πόσοι θα είναι αυτοί που δεν θα έχουν ίντερνετ;
Ακόμα και να υπάρχουν, θα είναι τόσοι λίγοι, που θα είναι λιγότεροι και από τους "φανατικούς gamer" που γαβγίζουν εδώ και 22 ώρες! Και όταν από την μία έχεις το 80%, και από την άλλη το 20%, λογικό είναι να κοιτάζεις το 80%...
Το 20% (Που στο συγκεκριμένο δεν ήταν ούτε το 20%... 10%, και πολύ λέω..) το κοίταξε η SONY με το PSVita, και το είδαμε το αποτελέσματα...

Υ.Γ.: Για να συμπληρώσω στα "προβλήματα", ίσως το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι απλά υπάρχουν, χωρίς να προσφέρουν κάτι το 100% ουσιαστικό.. Πχ το να είναι υποχρεωτική η εγκατάσταση, το μόνο που προσφέρει είναι ότι "πείθει" το κοινό για το πόσο "άχρηστα" είναι τα δισκάκια..
Και το ότι θα σε "ελέγχει" μία φορά την ημέρα αν είσαι online,εδώ πραγματικά δεν το καταλαβαίνω..

stormtrooper
19:43 22.05.13 stormtrooper RE: χωρίς τίτλο
Μπράβο cloud πολύ ενδιαφέρουσα άποψη απο κάποιον που έκραζε το share button, αλλα τι σημασία εχει αυτό ρε παιδί μου σημασία εχει να μιλάς στο Skype οταν βλέπεις τηλεόραση...

pirederas
20:31 22.05.13 pirederas RE: RE: χωρίς τίτλο
Έτσι, έτσι είναι φίλε. Κράξιμο στο (και καλά spammer) Share button του PS4 και αποθέωση στο ενοχλητικό Skype του Xbox One. Να σε παίρνει κάποιος τηλέφωνο στην τηλεόραση, να σου αποσπά την προσοχή οπτικά ενώ "χαροπαλεύεις" σε κάποιο παιχνίδι και μάλιστα online, και να χάνεις. Επίσης, επειδή όλος ο κόσμος έχει internet σπίτι του στον πολιτισμένο κόσμο, πρέπει να δίνουμε δικαίωμα στην Microsoft να μας ελέγχει κάθε μέρα αν είμαστε καλά παιδιά και δεν πειράξαμε την κονσόλα παίζοντας πειρατικά παιχνίδια.

cloud
20:43 22.05.13 cloud RE: RE: χωρίς τίτλο
Βλέπεις το share button το ίδιο σημαντικό η ενοχλητικό με αυτά που είδαμε εχθές;
Και κατάλαβες γιατί ακριβώς έκραζα το share button;
Και ούτε είδα εχθές η ακόμα και σήμερα να μου παρουσιάζουν κάτι 90% άχρηστο η ενοχλητικό, και 10% χρήσιμο (Όπως πχ η εγκατάσταση με πληρωμή ενός παιχνιδιού και σε άλλες κονσόλες..) σαν "ΤΗΝ επανάσταση"!
Για να μην πω ότι το να μπορώ να εγκαθιστώ έναν παιχνίδι που πήρε ένας φίλος μου, και μετά αν μου αρέσει να πληρώνω ένα Α ποσό και να τον κρατάω είναι πολύ καλύτερο, και πολύ πιο χρήσιμο από το να πρήζω τους άλλους με ότι παπαριά κάνω (Που μάλλον κάτι τέτοιο θα υπάρχει και στο ΧΒΟΧ, μόνο που δεν μας το παρουσίασαν σαν "ΤΗΝ επανάσταση".)..

Και μην ξεχνάς ότι στο PS4 μου παρουσίασαν σαν "θετικό" το ότι θα μπορείς μα μιλάς με άλλους που παίζουν διαφορετικά παιχνίδια... Και τότε ναι... Το να μιλάω στο Skype όταν θα βλέπω τηλεόραση είναι αρκετά σημαντικό!
Ακόμα και το να μιλάω στο Skype την στιγμή που είμαι στην τηλεόραση χωρίς να χρειάζεται να πάρω το κινητό, το laptop, η το PC μου, σημαντικό είναι!

@pirederas αυτά που λες για το Skype τα έχεις ήδη... Ήδη την ώρα που παίζεις μπορεί να χτυπήσει το κινητό, το σταθερό, η ακόμα και το Skype σε κάποια άλλη συσκευή.
Τώρα αν δεν θέλεις να σε ενοχλούν στην τηλεόραση σου την ώρα που παίζεις, απλά δεν έχεις ανοιχτό το Skype... Επιλογή σου θα είναι..

Τώρα για τον έλεγχο της MS, το λες σε εμένα;
Είπα κάπου εγώ ότι αυτό είναι καλό;

Υ.Γ.: Και ούτε αποθέωσα κάπου το Skype, ούτε καν το νέο ΧΒΟΧ...
Είπα και πριν ότι ο μόνος λόγος που "χάρηκα" για το νέο ΧΒΟΧ ήταν γιατί έπεσα 100% μέσα στις προβλέψεις μου (Για φαντάσου να έλεγα εδώ και καιρό για το "όλα σε ένα" σύστημα που θα βγάλει η MS, και μόλις το έβγαλε να άρχιζα το κράξιμο!)... Όπως και ο μόνος λόγος που "γελάω" με αυτούς που κράζουν το νέο σύστημα, είναι το ότι ενώ εδώ και πολύ καιρό φαινόταν ξεκάθαρα τι θα βλέπομε εχθές, ξαφνικά όλοι πέφτουν από τα σύννεφα.. Κατά τα άλλα, μάλλον συμφωνώ με τους περισσότερους λόγους που έχει πέσει γκρίνια.... Άντε να βγάλω έξω την εμφάνιση που για το ύφος του νέου συστήματος είναι αρκετά καλή, και ότι κάποια δεν είναι και τόσο "καταστροφικά" όσο τα βλέπουμε (Πχ ούτε τα μεταχειρισμένα μπλοκάρει, και ούτε θέλει συνέχεια να είσαι online όπως ακουγόταν μέχρι εχθές..).

stormtrooper
22:37 22.05.13 stormtrooper RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Το share button το έκραζες για spamming την στιγμή που δεν ξέρουμε καν πως ακριβώς θα λειτουργεί και δεν εκανε και κανενας κάτοχος PS4 παράπονα, ηταν κατι καινούργιο στο χειρηστήριο της σονυ και το παρουσίασαν τωρα αν εσενα σου φάνηκε σαν να παρουσιάζουν την επανάσταση (οπως κάναν στο WiiU με τον τύπο που έπαιζε zombieU και έπερνε με το ταμπλετόνι τον αλλο να τον βοηθήσει αν θυμάσαι βέβαια αλλα μάλλον εκει αποθεώσαμε δεν είχαμε να πούμε τιποτα) τι να σου πω και εσυ μην ξεχνάς οτι το να μιλάς με κάποιον που παίζει κατι αλλο παρουσιαζόταν σαν θετικό στο 360 και έλλειψη στο PS3... πιθανόν να περίμενες μια σουπερ-καθηλωτικη-αποστομοτικη απάντηση απο την MS και με αυτα που ειδες σου έφυγε το ρόπαλο απο τα χέρια δεν πειράζει κουράγιο
Ωστόσο θα συμφωνήσω μαζί σου οτι πάνω-κάτω ολα ηταν αναμενόμενα αν και για να πω την αλήθεια χρέωση στα μεταχειρησμένα και μόνιμο η εστω και κάθε 24ωρο σύνδεση στο ιντερνετ δεν το περίμενα, θα περιμένουμε ως την Ε3 που λογικά θα ξεκαθαρίσει το τιπίο να μάθουμε περισσότερα.

cloud
22:52 22.05.13 cloud RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Το θέμα του share button το έχουμε ξεζουμίσει όσο δεν παίρνει..

Τώρα στα άλλα περιμένεις απάντησή, και ειδικά σοβαρή απάντηση; Ε, τι να σου πω...

Σοβαρή απάντηση όμως θα πω για το "χρέωση στα μεταχειρισμένα"... Νομίζω ότι ήδη έχουν πει ότι ΔΕΝ θα υπάρχει έξτρα χρέωση στα μεταχειρισμένα.. Απλά θα αποδεσμεύεται ένας τίτλος από τον λογαριασμό ενός χρήστη, και θα μπαίνει σε λογαριασμό κάποιου άλλου..
Η έξτρα χρέωση θα είναι για την περίπτωση που θα θέλουν να παίζουν το ίδιο παιχνίδι, 2 διαφορετικοί χρήστες, σε 2 διαφορετικά συστήματα ταυτόχρονα.

pirederas
17:39 22.05.13 pirederas χωρίς τίτλο
Μια πολύ καλή ανάλυση της κονσόλας από τα παιδιά του Digital Foundry.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-spec-analysis-xbox-one

blackpax
19:05 22.05.13 blackpax χωρίς τίτλο
προβλέπω μια πορεία δύο αντιπάλων που θυμίζει android - iOs. Η μια παράταξη είναι σαφώς πιο ανοιχτόμυαλα δομημένη καλώντας άπαντες να συμμετέχουν, ενώ η άλλη "δημιουργεί" λύσεις στις "κατασκευασμένες" ανάγκες του μέσου χρήστη, και επιδιώκει να τον προσελκύσει σε μια "κλειστού" τύπου πλατφόρμα. Το "κλειστού" μπαίνει σε εισαγωγικά γιατί η MS νομίζω πως πάει να κλείσει τις πύλες που οδηγούν στον γύρω κόσμο, ειδικά με την εμμονή της στο kinect για την κίνηση στα μενού, κάτι που ούτως ή άλλως θα το κάνουν οι περισσότερες TV εντός του 2014. Νοιώθω πως πάει να κλειδώσει κάτι, να δημιουργήσει μια "δικλείδα ασφαλείας" ώστε οι χρήστες να παγιδευτούν μέσα της (πολλά εισαγωγικά μου βγήκαν:).
Σχετικά με τα σχόλια του κοτακου δεν μπορώ να πω και πολλά. Μου θυμίζουν αμερικάνικα σχόλια που θέλουν να προλάβουν τις αρνητικές εντυπώσεις [του στυλ τρως ένα μέτριο φαγητό και πετάγεται η μάνα σου ενόσω καταπίνεις και σου λέει "είναι όπως σου αρέσει ακριβώς, όπως μου το ζητάς κάθε φορά. Τέλειο δεν είναι;" ] και ίσως είναι απλά διφορούμενα σχόλια, τα οποία τα εκλαμβάνεις όπως θες. Εμένα μου φαίνονται ειρωνικά. Αυτός που πείστηκε θα τα βρει γνήσια και ενθουσιώδη.

υγ: πάντως βλέποντας το design ακόμα μου ρχεται να ξεράσω. Δεν κρατούσαν το design του slim για αυτό οι βλάκες; Και να βγάζανε το slim όπως να ναι.
υγ2: άντε ανοίξτε αυτή τη στήλη με τις προβλέψεις, δεν κρατιέμαι ! Προβλέπω -θα με παρεξηγήσετε- ότι η sony σε 5 χρόνια θα έχει πλησιάσει απειλητικά την MS στην Αμερική, εννοείται θα την έχει νικήσει αμέσως κατά κράτος στην Ευρώπη (αφού θα κυκλοφορήσουν μαζί), ενώ το wii-u θα κάνει μερικές πωλήσεις σε στυλ διάττοντα αστέρα κυρίως σε Ιαπωνία και Αμερική και μετά θα σβήσει στο λαρύγγι μιας μαύρης τρύπας. Το ps4 θα γίνει η επόμενη κονσόλα της Ιαπωνίας μετά το 3DS.

pirederas
20:35 22.05.13 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Επειδή μιλάμε για το Xbox και όχι τόσο για το WiiU και την Nintendo, flame δεν βλέπω να ανοίξει, όσο κι αν το τσιγκλάς!!! ;Ρ

blackpax
09:41 23.05.13 blackpax RE: RE: χωρίς τίτλο
δεν είχα σκοπό να τσιγκλήσω και ούτε νομίζω πως το έκανα! το περί παρεξήγησης πήγαινε στην "επιθετικότητα" της πρόβλεψής μου, ειδικά όσον αφορά την υποχώρηση του xbox one στην Αμερική και την άνοδο στη 2η θέση του ps4 στην Ιαπωνια (γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι το wii-u θα βρεθεί εκεί).
Πάντως όσο περνάνε οι μέρες τόσο μάλλον κλειδώνω στο ps4. Όχι ότι από πριν δεν ήμουνα προκατειλημμένος, αλλά ειλικρινά περίμενα να δω τί θα προσφέρει η MS γιατί σκοπεύω να αγοράσω ΜΙΑ κονσόλα, και τα λεφτά θα τα έδινα στον καλύτερο (όπως και αγόρασα 360 πριν πάρω ps3 γιατί τα είχα πάρει με το launch του ps3, και το έβριζα για 2 χρόνια - τώρα το καμαρώνω το μπουμπούκι μου).

Teras
10:47 23.05.13 Teras RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Και εγώ το ίδιο. Για να είμαι ειλικρινής είμαι απογοητευμένος και λίγο οργισμένος γιατί πραγματικά περίμενα κάτι καλό που θα μπορούσε να με πείσει να προτιμήσω το X-one. Αντί γι'αυτό βλέπω αντι-καταναλωτικά πράγματα που απεχθάνομαι. Ελπίζω να μην μας τα χαλάσει η Sony όταν τελικά βγεί το PS4 με παρόμοιες πρακτικές (που δεν το πιστεύω).

agrimi78
11:06 23.05.13 agrimi78 RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Θα απογοητευτείς.
ΟΙ MS & SONY "χορευουν" στο κτύπημα των παλαμών των ΕΑ,Activision κτλπ.
Μόνο η Nintendo δεν δέχθηκε παρέμβαση στην επιχείρηση της και την "τιμωρούν" αγνοώντας την πλατφόρμα της. Τα "προσωπεία" έχουν πέσει πιά.

Βέβαια δεν έχουν καταλάβει οι κύριοι των ΕΑ & Activision με πόσο "σκληρό καρύδι" έχουν να κάνουν.