θέματα

Witcher 3: Wild Hunt

του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

Η CD Projekt δεν είχε δικό της περίπτερο στην Ε3. Το πολωνικό στούντιο δεν έχει μάλλον λεφτά για... πέταμα (θυμίζουμε πως παραμένει ακόμη ανεξάρτητο) και ούτως ή άλλως είχε μόνο έναν τίτλο να παρουσιάσει, με το Cyperpunk 2077 να είναι ακόμη σε πρώιμο στάδιο. Αντί λοιπόν να βρίσκεται στους κεντρικούς χώρους του εκθεσιακού κέντρου, το στούντιο είχε νοικιάσει ένα από τα δωμάτια συνεντεύξεων που βρίσκονται απομονωμένα, πάνω από τα δύο μεγάλα χολ του Convention Center, και εκεί έκανε προγραμματισμένες παρουσιάσεις του Witcher 3 σε εκπροσώπους του Τύπου. Η παρουσίαση που παρακολουθήσαμε εμείς πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης, μία περίπου ώρα πριν ανοίξουν οι πύλες της Ε3 για τελευταία φορά φέτος. Καθώς έμπαινες στο δωμάτιο μπορούσες να δεις τα μάτια των υπόλοιπων δημοσιογράφων να γυαλίζουν απόκοσμα – αυτό γιατί μας περίμενε ένα κερασμένο μίνι μπρέκφαστ με την απαραίτητη προσφορά καφεΐνης για να πάρουμε δυνάμεις!

Στην είσοδο μας περίμενε ο Geralt, που έμοιαζε λίγο σαν κούκλα από βιτρίνα των H&M που κάποιος έντυσε με ρούχα μεσαιωνικής εποχής.

Οι άνθρωποι της CD Projekt ξεκίνησαν την παρουσίαση με ένα (λιγάκι αχρείαστο;) CGI βίντεο για να μας βάλουν στο κλίμα και κατόπιν προχώρησαν στη ζωντανή επίδειξη του παιχνιδιού, παρουσιάζοντας τον κόσμο του Witcher 3, ο οποίος είναι «πάνω από 30 φορές μεγαλύτερος από το προηγούμενο τίτλο» και «ο μεγαλύτερος κόσμος που έχουμε δει ποτέ σε RPG». Οι υπεύθυνοι του στούντιο υποστήριξαν πως το Witcher 3 χρησιμοποιεί μια ολοκαίνουρια μηχανή γραφικών που βελτιώνει ριζικά τον οπτικό τομέα. Για να λέμε την αλήθεια δεν παρατηρήσαμε κάτι τέτοιο, αφού αυτό που είδαμε έμοιαζε αρκετά στον προκάτοχό του, κάτι που ωστόσο δεν αποτελεί απαραίτητα μειονέκτημα – η έκδοση του Witcher 2 για τα PC παραμένει από τα πιο εντυπωσιακά παιχνίδια που είναι διαθέσιμα μέχρι σήμερα.

Ένα άλλο κομμάτι που η CD Projekt θέλει να αλλάξει αφορά τον τρόπο με τον οποίο γίνεται εξερευνήσιμος ο κόσμος του παιχνιδιού. Ο στόχος είναι να μην υπάρχουν περιορισμοί που να εμποδίζουν τον παίκτη να προχωρήσει, και έτσι ο ήρωας θα μπορεί να χρησιμοποιήσει καράβι, να κολυμπήσει στη θάλασσα καθώς και να σκαρφαλώσει οποιοδήποτε εμπόδιο. Το ενδιαφέρον στη διαδραστικότητα του κόσμου του Witcher συνεχίζεται και στους κατοίκους του αλλά και στα συστήματα εναλλαγής ημέρας/νύχτας και δυναμικών καιρικών συνθηκών που χρησιμοποιεί το παιχνίδι. Οι συντελεστές μας ενημέρωσαν πως ο ντόπιος πληθυσμός θα είναι οργανωμένος σε κοινότητες και η ζωή στον κόσμο του παιχνιδιού θα κυλά ανεξάρτητα του πού βρίσκεται και τι κάνει ο πρωταγωνιστής. Σαν παίκτες θα καλούμαστε να αποφασίσουμε μόνοι μας για το πώς θα προσεγγίσουμε την αποστολή μας, ωστόσο για κάθε μία υπάρχουν συνθήκες τις οποίες θα μπορούμε να λαμβάνουμε υπόψιν μας. Για παράδειγμα, σε μια αποστολή που καλούμαστε να αναζητήσουμε και να εξοντώσουμε λυκανθρώπους, καλύτερα θα ήταν να αποφύγουμε να την διεκπεραιώσουμε νύχτα και πολύ περισσότερο όταν έχει πανσέληνο. Άλλο παράδειγμα, τα ταξίδια με καράβι μπορεί να αποδειχτούν επιζήμια αν γίνονται ενώ οι καιρικές συνθήκες είναι κακές.

Το Witcher 3 από την άλλη δεν έδειχνε διόλου άσχημο, και η παρουσία του και στις δύο κονσόλες της νέας γενιάς μπορεί να του εξασφαλίσει την παραπάνω δημοσιότητα που αναζητά η σειρά.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η CD Projekt μας έδειξε μια δευτερεύουσα αποστολή που περιελάμβανε το κυνήγι ενός μεγάλου τέρατος που τριγυρίζει σε ένα δάσος και τρομοκρατεί τους κατοίκους της περιοχής. Η έκβαση της αποστολής είχε – παραδοσιακά για τη σειρά – αρκετά πικρό τέλος για όλους τους εμπλεκόμενους εκτός του πρωταγωνιστή, ενώ οι υπεύθυνοι του στούντιο μας ενημέρωσαν πως το παιχνίδι θα έχει πάνω από 80 διαφορετικά τέρατα που ο παίκτης θα πρέπει να κυνηγήσει σε ειδικές αποστολές, εξαιρούμενων των «αρχηγών». Στο συγκεκριμένο κυνήγι είχαμε επίσης τη δυνατότητα να δούμε και το σύστημα «αισθήσεων» του Witcher 3, το οποίο δεν διέφερε ιδιαίτερα από τα διάφορα συστήματα ανίχνευσης του περιβάλλοντος που βλέπουμε σε πολλά παιχνίδια δράσης. Πάντως η CD Projekt ισχυρίζεται ότι στο Witcher 3 ο Geralt θα παίρνει και ηχητικά ερεθίσματα, εκτός από οπτικά.

Εν κατακλείδι, όσα είδαμε από το Witcher 3 ήταν αρκετά για να το κάνουν έναν από τους πιο εντυπωσιακούς τίτλους της Ε3, χωρίς μάλιστα να χρειάζεται να παρεκκλίνει από τα βήματα του προκατόχου του. Ο κόσμος του είναι... χάρμα οφθαλμών και είναι ασφαλές να υποθέσουμε, με τη βάση που έχει χτίσει η CD Projekt για τη σειρά, πως θα είναι από τα καλύτερα RPG της επόμενης χρονιάς.

Η αλήθεια είναι βέβαια πως εκείνος ο...  καφές φάνηκε να συνεπαίρνει τους παρευρισκόμενους περισσότερο από το παιχνίδι, αλλά τηρουμένων των συνθηκών και της ημέρας, οποιοδήποτε παιχνίδι δεν θα είχε καμιά τύχη απέναντι σε μια ένεση καφεΐνης!

To Witcher 3: Wild Hunt προορίζεται για να κυκλοφορήσει μέσα στο 2014 σε PC, PS4 και Xbox One – όχι PS3, Xbox 360, Wii U.

2 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
Teras
12:47 17.06.13 Teras χωρίς τίτλο
Can't wait for this!

Shinobi
12:52 17.06.13 Shinobi RE: χωρίς τίτλο
Φαίνεται πολλά υποσχόμενο. Θα το τιμήσω σε κάποια από τις κονσόλες νέας γενιάς, για να ενισχύσω και την προσπάθεια της CDP. Και ελπίζω να βρω χρόνο για να ολοκληρώσω το W2.