θέματα

Ε3 2013: πρώτη επαφή με το Xbox One...

του Στέλιου «gandalfst» Μουστάκη

Πως αλλιώς θα μπορούσες να ξεκινήσεις να μιλάς για τις εντυπώσεις που αποκόμισες από το Xbox One παρά από το ότι...  η κονσόλα δεν θα λανσαριστεί στην Ελλάδα ταυτόχρονα με τον υπόλοιπο κόσμο, το 2013; Για την ώρα υπάρχει ένα αόριστο «2014», το οποίο έχει καταντήσει σχεδόν... σημαδιακό έτος για τη χώρα μας: θα μπούμε στην ανάπτυξη και θα λανσαριστεί η κονσόλα της Microsoft. Ε; 

Η αλήθεια είναι ότι για όσο βρεθήκαμε στον εκθεσιακό χώρο της Microsoft κυνηγούσαμε διάφορους για να κάνουμε ερωτήσεις. Όσον αφορά στο πιο πάνω ζήτημα, οι εκπρόσωποι της Microsoft δήλωναν άγνοια  για το τι ισχύει με το λανσάρισμα των υπόλοιπων αγορών που μένουν απ' έξω. Επίσης, τυχαία σε ένα διάλειμμα ανεφοδιασμού πέσαμε πάνω σε έναν άνθρωπο της Insomniac και τη γυναίκα του. Χρειάστηκε να περιμένουμε υπομονετικά για να του μιλήσουμε, καθώς ένας γιάπης ζητούσε για περίπου ένα δεκάλεπτο να μάθει  «τι σημαίνει προγραμματίζω ένα παιχνίδι;» και όταν τελικά ρωτήσαμε (όχι τον γιάπη) πώς είναι η εμπειρία να δουλεύεις πάνω στην αρχιτεκτονική του Xbox One, απάντησε πως είναι πραγματικά ευχάριστη σε σχέση με το Playstation 3, γιατί το σύστημα δεν έχει τεχνικούς περιορισμούς και η MS το έχει κάνει προσιτό για τους προγραμματιστές.

Όταν βέβαια προχωρήσαμε στη δεύτερη ερώτηση που αφορούσε τους περιορισμούς στα... μεταχειρισμένα παιχνίδια, έκλεισε το τάπερ με τη σαλάτα που έτρωγε, ψέλλισε ένα «ευχαριστούμε καλά να περάσετε» και έφυγε κακήν κακώς. Οι παραπάνω δέκα και κάτι γραμμές συνοψίζουν την ουσία της επίσκεψής μας: η κονσόλα δεν ξέρουμε πότε θα έρθει στην Ελλάδα και... δεν θα αλλάξει κάτι όσον αφορά στα μεταχειρισμένα. 

Η δοκιμή στο Kinect συνοδευόταν (σχεδόν;) πάντα από ενδιαφέρουσες (και πάρτε το όπως θέλετε) παρουσίες. Τέχνασμα της Microsoft ή απλά το φυσικό επακόλουθο του... Λος Άντζελες;

Όσο για την ίδια την κονσόλα, από κοντά, το δημιούργημα της Microsoft μοιάζει αφύσικα μεγάλο σε όγκο, ωστόσο η συμμετρία του και οι γυαλιστερές επιφάνειες το κάνουν να μοιάζει σαν (πανάκριβο) σύστημα οικιακού σινεμά – όπως πιθανότατα να είχαν στο νου τους οι σχεδιαστές της Microsoft δηλαδή. Σχεδόν χώνεψα πιο εύκολα την εικόνα του Xbox One σε σχέση με του περίεργου «αρχιτεκτονήματος» του PS4. Το χειριστήριο από την άλλη δεν σε άφηνε με κάποια ιδιαίτερη εντύπωση – είναι ελαφρύτερο από το αντίστοιχο του Xbox 360 και με καλύτερο σταυρό κατεύθυνσης (αν και πάλι δεν φαίνεται να επαρκεί για πιο απαιτητικές χρήσεις) ενώ το κουμπί «Χ» έχει γίνει επίπεδο. Οπότε, εμφανισιακά το σύστημα είναι αξιοπρεπές (για home cinema), οι τίτλοι του Xbox One καλύπτουν ικανοποιητική γκάμα ενώ το νέο Kinect ίσως και να ήταν το μοναδικό ενδιαφέρον hardware της έκθεσης. 

Ο ίδιος ο εκθεσιακός χώρος είχε τα προβλήματά του, αφού τα τζιμάνια της εταιρείας «φρόντισαν» να τον στήσουν άσχημα, με μεγάλα ανοίγματα εκεί που δεν χρειαζόταν και στενότητα όταν... έπρεπε να δεις ένα παιχνίδι. Πιο συγκεκριμένα, τέσσερις μεγάλοι χώροι είχαν αφιερωθεί αποκλειστικά σε διαφημιστικά σταντ που αφορούσαν το σύστημα ή τα παιχνίδια του. Ένα  εντυπωσιακό μνήμα είχε αφιερωθεί στον... βωμό του Ryse. Ένας  χώρος που παρίστανε σαλόνι σπιτιού ήταν αφιερωμένος στο νέο Kinect. Στον τρίτο χώρο βρισκόταν ένα αυτοκίνητο της McLaren παρκαρισμένο δίπλα στο Forza 5 και ο τέταρτος χώρος ήταν ένα ακόμη «σαλόνι», για τον κόσμο που ήθελε να δει από μακριά το Project Spark.

Το Killer Instinct ήταν συμπαθητικό, αλλά δεν φάνηκε να συγκινεί τελικά το κοινό της Ε3. Ανεκτίμητη λεπτομέρεια, το απολυμαντικό τζελ δίπλα στο χειριστήριο.

Όλα τα παραπάνω ωραία ήταν, αλλά έπιαναν πάνω–κάτω τα μισά τετραγωνικά από τον χώρο που είχε στη διάθεσή της η Microsoft με αποτέλεσμα να απομένει λίγος (και άρα λίγα διαθέσιμα μηχανήματα) για να δεις τα ίδια τα παιχνίδια.  Κατά συνέπεια, α) σχεδόν όλοι οι τίτλοι της Microsoft εκτός από το Killer Instict είχαν πάντα μεγάλες ουρές και β) όταν ο κόσμος ήταν λίγο παραπάνω από το κανονικό, δημιουργούνταν συνωστισμός στους διαδρόμους ανάμεσα από τις ουρές, με αποτέλεσμα να πρέπει να σπρώξεις σαν άλλος Ezio μέχρι να φτάσεις στην... ουρά για να περιμένεις. Όταν στα πηγαδάκια των δημοσιογράφων γινόταν η αναφορά στη Microsoft, ακούγαμε μονίμως είτε ένα «είδα τον Χ τίτλο σε ραντεβού», είτε «δεν είδα τον Χ τίτλο λόγω πολυκοσμίας»...

Γενικά, θα μπορούσε να πει κανείς πως η Microsoft είχε κάπως πιο ενδιαφέρουσα παρουσία απ' ότι η Sony και αν το Ryse είχε συγκεντρώσει καλύτερες εντυπώσεις, ίσως να μιλούσαμε για ζυγαριά υπέρ της. 

Και μιας και αναφερθήκαμε σε αυτό...

35 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
TxCForever
09:10 19.06.13 TxCForever χωρίς τίτλο
Καλά Ελλάδα κάτι γίνεται. Εμείς οι καημένοι που έτσι κι αλλιώς δεν είχαμε ποτέ επίσημη υποστήριξη LIVE τι να πούμε; Με την κονσόλα να κρίνει ως απαραίτητη την ύπαρξη της υπηρεσίας, πολύ πιθανόν να μην την δούμε καν σε τοπικά καταστήματα (εκτός αν το πάρουν πάνω τους κάποια καταστήματα και την εισάγουν έτσι κι αλλιώς). Με λίγα λόγια η MS φαίνεται να λύνει στην θέση μας το δίλημμα PS4 ή X1.

Lefteris
09:48 19.06.13 Lefteris RE: χωρίς τίτλο
και να την "εισάγουν" όπως όπως θα είναι άχρηστη αφού δεν δουλεύει χωρίς το νέο xbox live...

το Ryse και μένα με εντυπωσίασε, με ένα ερωτηματικό πάντα, διότι δεν κατάλαβα γιατί δεν έδειξαν κανονικό gameplay...
αλλά απ ότι φαίνεται αυτό ήταν το gameplay!!!

Koopaling
09:55 19.06.13 Koopaling RE: RE: χωρίς τίτλο
το ryse μου φανηκε πολυ εντυπωσιακο σαν εικονα αλλα μαλλον ειναι ενα τεκ ντεμο της crytek για να διαφημισει τη μηχανη γραφικων της, κοτσαρανε και ενα καρο Quick time events και το βαφτισαν exclusive

Koopaling
09:40 19.06.13 Koopaling χωρίς τίτλο
απ οτι τσεκαρα ελλαδα και κυπρος βραζουν στο ιδιο καζανι οσον αφορα το x box one αφου δεν ξερουμε καν αν θα λανσαριστει η κονσολα, οπως και σε αλλες ευρωπαικες χωρες (αναμεσα τους και η πολωνια, πατριδα του witcher.) τραγικα σκηνικα.

Olorin
15:40 19.06.13 Olorin RE: χωρίς τίτλο
Ναι, νομίζω πως από τη στιγμή που ανακοίνωσαν ότι μόνο σε 21 χώρες θα λανσαριστεί το Χ1, ήταν λίγο ουτοπικό να πιστεύει κανείς ότι στη λίστα θα συμπεριλαμβάνεται η Ελλάδα κι η Κύπρος.

Εδώ δεν συμπεριλαμβάνεται η Πορτογαλία ή -όπως πολύ σωστά ανέφερες- η Πολωνία που (αν και ανθεί η πειρατεία, ίσως περισσότερο κι από Ελλάδα) είναι χώρα με σχετικά μεγάλη αγορά και -η μεγαλύτερη, ίσως έκπληξη- η Ιαπωνία!!! Ναι, οκ, οι προηγούμενες κονσόλες της Microsoft πέρασαν και δεν ακούμπησαν στην πατρίδα των Nintendo/Sony, αλλά όχι και εντελώς φτύσιμο στην τρίτη πιο βασική αγορά του χώρου. Για το πρεστίζ και μόνο, είναι αδικαιολόγητη...

Από την άλλη βέβαια, δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς στις 21 χώρες χώρεσε η... Βραζιλία, που ναι μεν έχει μεγάλο πληθυσμό, ναι μεν η οικονομία της βρίσκεται σε άνθηση (για τους λίγους πάντα, αφού η συντριπτική πλειονότητα ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας), αλλά εδώ καλά-καλά το PS2 λανσαρίστηκε μόλις πριν από 3,5 χρόνια!!! (Ναι, "PlayStation 2" έγραψα... "ΔΥΟ"..., ΔΕΝ είναι τυπογραφικό!!! Μόλις 10 χρόνια καθυστέρησε, αλλά το Χ1 θα το έχουν από Day-1...)

rex
15:45 19.06.13 rex RE: RE: χωρίς τίτλο
Ε, για αυτό θα ξεσκιστεί στις πωλήσεις στη Βραζιλία το Χ1. :P

X.K.

Olorin
15:57 19.06.13 Olorin RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Internet για να είναι always online δεν ξέρω που θα βρουν οι περισσότεροι Βραζιλιάνοι, όμως...

pirederas
09:51 19.06.13 pirederas χωρίς τίτλο
Ο συντάκτης έβγαλε "λαβράκι". Τα μεταχειρισμένα είναι κλειδωμένα. Μέχρι που έκανε τον άνθρωπο της Insomniac να το βάλει στα πόδια! ;Ρ

"Το Xbox είναι μεγάλο και μαύρο". LOL

Το αόριστο 2014 για κυκλοφορία στην Ελλάδα αμφιβάλλω αν ισχύει. Γενικά αμφιβάλλω αν θα έρθει ποτέ στα μέρη μας.

Teras
10:22 19.06.13 Teras χωρίς τίτλο
Sorry, αλλά δεν βλέπω τίποτα το εντυπωσιακό σε ένα "μεγάλο μαύρο κουτί".
Πως το θεωρείτε ομορφότερο από το PS4 είναι beyond me..

Shinobi
10:34 19.06.13 Shinobi Κρύος ιδρώτας...
...μ' έπιασε όταν συνειδητοποίησα ότι το Killer Instinct είναι το πρώτο νεξτ τζεν παιχνίδι ξύλου που βλέπουμε.

Η παρουσία της MS ήταν καλή γιατί έδειξε αρκετά παιχνίδια και μας υποσχέθηκε ακόμα περισσότερα. Όσο για την Ε3, αν δεν είχαμε διαρροές σε άλλα, μικρότερα show κατά τη διάρκεια της χρονιάς, η εικόνα της θα ήταν πραγματικά αψεγιάδιαστη.

inboygr
11:48 19.06.13 inboygr χωρίς τίτλο
Άλλο ένα πολύ καλό άρθρο που μεταφέρει την ατμόσφαιρα της Ε3.

Teras
12:50 19.06.13 Teras χωρίς τίτλο
Στέλιο, κάτω από τις οθόνες του Forza στα ντουλαπάκια έριξες καμιά ματιά;
Φήμες λένε ότι είχαν κάτι HP PCs με Win7 και κάτι Titan επάνω :p

Teras
12:58 19.06.13 Teras It keeps getting better and better...
Για να μην κάνω reply στο δικό μου σχόλιο, κάνω καινούργιο. Δεν είναι φήμες.
Πόσο θα μας κοροιδέψουν ακόμα;

http://www.cinemablend.com/games/Xbox-One-Games-E3-Were-Running-Windows-7-With-Nvidia-GTX-Cards-56737.html

http://www.cinemablend.com/games/Microsoft-Says-Windows-7-Nvidia-GTX-PCs-E3-Were-Xbox-One-Dev-Kits-56834.html

pirederas
13:06 19.06.13 pirederas RE: It keeps getting better and better...
Και μετά λέμε για το Killzone 2 στην παρουσίαση του PS3 ότι ήταν απάτη...

Στο Eurogamer διάβασα ότι τα παιχνίδια του Xbox One (που "έτρεχαν σε dev kits" μη χέσω ;Ρ) φαίνεται ότι έτρεχαν στα 60fps (και κάποια λίγα όπως το Ryse στα μισά), ενώ του PS4 (που έτρεχαν στην κανονική κονσόλα) έχουν πρόβλημα με τo frame rate προς το παρόν.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-xbox-one

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-playstation-4

inboygr
16:16 19.06.13 inboygr RE: RE: It keeps getting better and better...
Γιατί δεν ήταν απάτη; Καλά μην κοροϊδευόμαστε τώρα...

pirederas
16:44 19.06.13 pirederas RE: RE: RE: It keeps getting better and better...
inboygr απλώς λέω ότι το ΚΖ 2 δεν ήταν η μόνη απάτη ever.

rex
13:09 19.06.13 rex RE: It keeps getting better and better...
Καλά, αυτά δεν λένε πολλά πράγματα. Στα νιάτα μου ένας developer μού έκανε επίδειξη σε PC 486 ένα παιχνίδι που προοριζόταν για να κυκλοφορήσει στο Gameboy (το ασπρόμαυρο). Αν επιθυμείς να κάνεις νταβαντούρι, μπορείς να φωνάζεις μέχρι τον Δεκέμβρη. Αλλά αν ρωτήσεις κάποιον προγραμματιστή ενδεχομένως να σου πει «στο στάδιο που βρίσκονται τώρα τα παιχνίδια όπου ο κώδικας δεν είναι ραφιναρισμένος, ενδεχομένως να είναι λογικό να κάνεις την επίδειξη στο developer kit, επειδή ακριβώς δεν έχεις έτοιμη έκδοση που να τρέχει στην κονσόλα. Μέχρι το λανσάρισμα θα γίνει το απαραίτητο debugging και ο κώδικας θα τρέχει μια χαρά».

Βεβαίως μπορεί και να είναι όλα απάτη και πλεκτάνη και τα παιχνίδια να είναι άθλια και να μην τρέχουν κ.λπ., αλλά αυτό θα το ξέρουμε και για τις δυο κονσόλες σε μερικούς μήνες.

Χ.Κ.

Teras
13:15 19.06.13 Teras RE: RE: It keeps getting better and better...
Εδω μιλάμε για δυνατότερη κάρτα από την Ati APU και άλλης εταιρείας, καθώς και για διαφορετικό OS!

rex
13:50 19.06.13 rex RE: RE: RE: It keeps getting better and better...
Και το Gameboy δεν είχε ίδια κάρτα με το PC στο οποίο μου το έδειξαν, ούτε έτρεχε MS DOS.

Το Xbox One είναι Χ86 DX11 πλατφόρμα. Τον κώδικα για οποιοδήποτε X86 DX11 μηχάνημα μπορείς να τον γράψεις σε οποιοδήποτε X86 DX11 και υπό προϋποθέσεις να τον τρέξεις κιόλας. Αυτό δεν ήταν το ζητούμενο όταν ανακοινώθηκε ότι οι κονσόλες θα είναι X86; Ότι θα είναι εύκολη η μεταφορά από PC σε X1 και σε PS3;

Εννοείς μήπως ότι για λόγους διαφημιστικούς τα PC «Xbox» έπρεπε να έχουν κάρτες Ati; Ε, μπορεί να πέτυχαν καλύτερη τιμή από την Nvidia, τι σημασία έχει;

Χ.Κ.

Teras
13:58 19.06.13 Teras RE: RE: RE: RE: It keeps getting better and better...
Τότε γιατί δεν έβαλαν ακόμα φθηνότερες κάρτες που να είναι κοντά στις δυνατότητες της κάρτας του Xbox One, οεο;
:p

rex
14:04 19.06.13 rex RE: RE: RE: RE: RE: It keeps getting better and better...
Ρε συ Teras, επειδή είναι developer kit. Ένα μηχάνημα στο οποίο φτιάχνεις πράγματα. Και ακριβώς για αυτό χρειάζεται να έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση και ταχύτητα. Ακριβώς το ίδιο δηλαδή που συμβαίνει αν η δουλειά σου είναι να κάνεις μοντάζ σε βίντεο: έχεις έναν Core i7 στα 5GHz με 32GB μνήμη και ειδικές κάρτες επιτάχυνσης. Το βίντεο που θα παραχθεί θα μπορείς να το τρέξεις και στο κινητό σου όμως.

Χ.Κ.

Teras
14:16 19.06.13 Teras RE: RE: RE: RE: RE: RE: It keeps getting better and better...
Μισό λεπτό. Τα παιχνίδια δεν τρέχουν σε πραγματικό χρόνο;
Τα dev kits στην έκθεση δεν χρησιμοποιήθηκαν για να παράξουν κάτι, αλλά για να τρέξουν κώδικα που είχε ήδη παραχθεί. Ποιος μου εγγυάται λοιπόν ότι αυτός ο κώδικας μπορεί να τρέξει στο Xbox One και ότι δεν χρησιμοποιήθηκε περισσότερη ιπποδύναμη από αυτή που θα έχει το Xbox One για να δείξει καλύτερο από ότι θα είναι;

Olorin
14:26 19.06.13 Olorin RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: It keeps getting better and better..
Κανείς δεν στο εγγυάται... Αυτή είναι η δουλειά των developers, εξάλλου...

Αλλά όπως λέει κι ο ΧΚ, σε αυτό το στάδιο της ανάπτυξης, συνηθίζεται ούτως ή άλλως να τρέχουν σε άλλο hardware από το τελικό...

rex
15:01 19.06.13 rex RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: It keeps getting better and bett
Όπως σου λέει ο Νότης, το ότι ένα παιχνίδι που φτιάχνεται (πάντα σε developer μηχάνημα) θα είναι τελικά καλό, δεν μπορεί να σου το εγγυηθεί κανένας εκτός από την ομάδα ανάπτυξης που το φτιάχνει. Είτε αυτό το παιχνίδι είναι σε X1 είτε σε PS4, είτε σε PC είτε σε κινητό.

Τα developer μηχανήματα ενδεχομένως να έχουν ειδικό hardware, να τρέχουν ειδικές software σουίτες πάνω στις οποίες αναπτύσσονται τα παιχνίδια. Το να χρησιμοποιήσουν «πιο απλά PC» για να φέρουν τα παιχνίδια να τα δείξουν στην Ε3 σημαίνει ότι θα χρειαζόταν να... φτιάξουν τον κώδικα ώστε να μπορεί να τρέχει χωρίς τη σουίτα ή να μεταφέρουν την ίδια τη σουίτα και να την κάνουν να τρέχει καλά κ.λπ, κ.λπ. Να το κάνουν «port σε PC» με λίγα λόγια. Αυτό είναι ανούσιος χαμένος χρόνος (μήνες) ανάπτυξης μόνο και μόνο για ένα demo «...μήπως και μας βγάλει κανείς φωτογραφία».

Χ.Κ.

Dismiss
15:30 19.06.13 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: It keeps getting better and
Δεν είναι απαραίτητο να είναι dev kits. Μπορεί να είναι PC της MS που τρέχουν τη Virtual Machine του X1, δηλαδή να έχουν τους ίδιους περιορισμούς. Μπορεί και όχι, δηλαδή να είναι μηχανήματα που επιδεικνύουν το "στοχευόμενο αποτέλεσμα". Στη δεύτερη περίπτωση, ίσως να μην είναι αντιπροσωπευτικό αυτό που δείχνουν. Ίσως να είναι, πάλι, δεν μπορείς να ξέρεις.

Δύσκολο το βλέπω, πάντως, να είναι όντως dev kits. Τουλάχιστον την ίδια αρχιτεκτονική θα έπρεπε να την έχει μέσα. Εκτός και αν τα νέα devkits μπορούν να τα κάνουν όλα μέσω virtualization. Αλλά δεν νομίζω.

rex
15:39 19.06.13 rex RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: It keeps getting better
Νομίζω ότι όλο το σούσουρο βασίζεται στο ότι είναι όντως dev kits (κάποιος της MS το είπε σε κάποιο site και κυκλοφόρησε κ.λπ. κ.λπ.). Η αρχιτεκτονική είναι τυπική Χ86, δεν αλλάζει. Το custom hardware μπορεί να υπάρχει σε κάρτα ή και να μην χρειάζεται να υπάρχει στο επίπεδο αυτό.

Αν πάλι δεν είναι dev kits και είναι «ειδικά διαμορφωμένα μηχανήματα επίδειξης» εντάξει, δεν ξέρω, μου ακούγεται πολύ ανώφελο σε κόστος χρόνου/χρημάτων κλπ. Αν τέλος είναι «απάτη», ε, οκ, στα Τάρταρα.

Και στο Xbox 360 νομίζω dev kits είχαν χρησιμοποιήσει (Mac G4 αν θυμάμαι καλά, λόγω της Power αρχιτεκτονικής) στην τότε Ε3.

Είναι συνήθης πρακτική τα dev kits πάντως.

Χ.Κ.

Olorin
14:24 19.06.13 Olorin PS3 programming sucks!!! #1315
"...όταν τελικά ρωτήσαμε πώς είναι η εμπειρία να δουλεύεις πάνω στην αρχιτεκτονική του Xbox One, απάντησε πως είναι πραγματικά ευχάριστη σε σχέση με το Playstation 3, γιατί το σύστημα δεν έχει τεχνικούς περιορισμούς και η MS το έχει κάνει προσιτό για τους προγραμματιστές."

Μιλώντας (και) εκ πείρας, η μόνη προγραμματιστική εμπειρία που θα μπορούσε να είναι πιο δυσάρεστη και ανούσια πολύπλοκη από το να προγραμματίζεις σε PS3, θα ήταν να προγραμματίζεις πληκτρολογώντας με τη μύτη, χωρίς να υπάρχει μπροστά σου οθόνη, την ώρα που παίζει στη διαπασών ένα CD με τα άπαντα των διαφημίσεων των Jumbo, έχοντας κάποιον να σου γαργαλάει συνεχώς τις ξυπόλητες πατούσες σου...

Teras
14:46 19.06.13 Teras RE: PS3 programming sucks!!! #1315
Χαχαχα! Κοίτα να δείς που οι προγραμματιστές των first party studios της Sony τελικά είναι εξωγήινοι :p

Olorin
14:52 19.06.13 Olorin RE: RE: PS3 programming sucks!!! #1315
Έχεις αποδείξεις ότι ΔΕΝ είναι;;;

Γιατί εγώ άκουσα σε συνέντευξη συνονόματό μου γνωστό αοιδό να επιβεβαιώνει την υποψία σου... ;-)

TxCForever
16:20 19.06.13 TxCForever χωρίς τίτλο
Δεν είμαι γνώστης του χώρου, αλλά γίνεται το devkit να είναι με κάρτα της nvidia και το τελικό προϊόν της AMD; Και άντε τα καταφέρνουν και δεν υπάρχουν ασυμβατότητες, νομικά δεν παίζει τίποτα;

rex
16:36 19.06.13 rex RE: χωρίς τίτλο
Όχι ρε, ένα dev kit μπορεί να έχει επάνω το ό,τι hardware θέλει η εταιρεία που το χρησιμοποιεί. Όχι, δεν υπάρχει τίποτα νομικό, τρελός είσαι; Όρος χρήσης σε κάρτες γραφικών; :Ρ

Χ.Κ.

agrimi78
16:34 19.06.13 agrimi78 χωρίς τίτλο
Ρε παιδια τι ψάχνετε?
Βάλανε μια titan για να "εξομοιώσουνε" την "βοήθεια" απο τους servers.

The power of the cloud ! :P
Τρομάρα τους...

Captain Kal
20:06 19.06.13 Captain Kal χωρίς τίτλο
>>>>Από την άλλη βέβαια, δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς στις 21 χώρες χώρεσε η... Βραζιλία, που ναι μεν έχει μεγάλο πληθυσμό, ναι μεν η οικονομία της βρίσκεται σε άνθηση (για τους λίγους πάντα, αφού η συντριπτική πλειονότητα ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας), αλλά εδώ καλά-καλά το PS2 λανσαρίστηκε μόλις πριν από 3,5 χρόνια!!! (Ναι, "PlayStation 2" έγραψα... "ΔΥΟ"..., ΔΕΝ είναι τυπογραφικό!!! Μόλις 10 χρόνια καθυστέρησε, αλλά το Χ1 θα το έχουν από Day-1...)<<<<

Ίσως παίζουν ρόλο οι διοργανώσεις που έχει αναλάβει η Βραζιλία, (Μουντιάλ και Ολυμπιακοί) και η διαφημιστική προβολή που θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί η Μ$.

>>>την ώρα που παίζει στη διαπασών ένα CD με τα άπαντα των διαφημίσεων των Jumbo<<<

Λίγα για το CD με τα άπαντα των διαφημίσεων των Jumbo. Έχει κάτι πολύ ωραία τραγουδάκια :P

pirederas
21:39 19.06.13 pirederas χωρίς τίτλο
Θεέ και κύριε! Τρελοί είναι εκεί στην Microsoft να καταργήσουν τα DRM? ;Ρ

http://www.vg247.com/2013/06/19/microsoft-to-drop-its-drm-control-with-xbox-one-report/

agrimi78
21:48 19.06.13 agrimi78 RE: χωρίς τίτλο
Αν γίνουν αυτά, βγάλει το kinect από το πακέτο και ρίξει την τιμή στα 350, τότε η sony θα μείνει με το πουλί στο χέρι.