reviewsvideogames

Tekken 7

του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου
η παρουσίαση έγινε σε: PS4 • επίσης διαθέσιμο για: Xbox One, PC
Επίσημη ιστοσελίδα
Eίδος: beat 'em up , PEGI: 16+

Α, το Tekken. Δεν ήταν πάντα το καλύτερο, ούτε το αγαπημένο μου fighting game. Είχε καταφέρει όμως να μπει στις ζωές μας δυναμικά, χάρη στους anime χαρακτήρες και τα εκρηκτικά του εφέ που πραγματικά «τσάκιζαν κόκκαλα», καταμεσής μιας  πολυγωνικής επανάστασης που οι περισσότεροι από εμάς γνωρίσαμε με τη «γενιά των 32 bit» και πιο συγκεκριμένα με το πρώτο PlayStation κάπου στα μέσα της δεκαετίας του ‘90. Όπως και αν το δει κανείς, ίσως να μην έχει υπάρξει άλλη «γενιά» που να εγκαινιάστηκε τόσο θεαματικά, όσο αυτή που ξεκίνησε (στην Ευρώπη) με το Tekken και το Wipeout. Και ναι, Σπύρο, το ξέρω ότι υπήρχε και το Saturn.

 
 Ναι, κάθε αγώνας εξακολουθεί να μοιάζει με rave party του '90.

Το θέμα είναι ότι αυτή η σύμπραξη μεταξύ Namco και Sony (και στα ηλεκτρονικά έτρεχε σε hardware περίπου PlayStation) γέννησε ένα πραγματικό φαινόμενο στον χώρο. Δεν ήταν σε καμία περίπτωση το πιο βαθύ fighter τότε. Αυτή η τιμή ανήκε μάλλον στο Street Fighter III και το Virtua Fighter 2. Κατάφερε όμως κάτι πολύ πιο σημαντικό, όπως αποδείχτηκε αργότερα: να πετύχει την ιδανική ισορροπία μεταξύ δράσης, προσβασιμότητας και τακτικής, μια ισορροπία που κατάφερε να προσελκύσει ακόμα και όσους δεν ενδιαφέρονταν ιδιαίτερα για το είδος. Αυτό ήταν προφανές, ακόμη και σε βιωματικό επίπεδο. Στα φοιτητικά μας δωμάτια στην Κέρκυρα (δεν μπορεί να έχουν περάσει 23 χρόνια από τότε), πολλές φορές θα μαζευόμασταν για να παίξουμε κάποιο παιχνίδι. Ε, το μόνο fighter που έκανε όλους να θέλουν να συμμετέχουν, αγόρια-κορίτσια, άσχετους-σχετικούς, ήταν το Tekken, ιδιαίτερα το θεαματικά βελτιωμένο Tekken 2. Όλοι έβρισκαν έναν χαρακτήρα που τους άρεσε, όλοι παρασύρονταν με τα χτυπήματα που έπειθαν τόσο πολύ για τη δύναμή τους. Όλοι γελούσαν όταν έβλεπαν τον αντίπαλο να κάνει τούμπες μετά από μια καλή κλωτσιά ή οργίζονταν όταν έχαναν με «φτηνό» τρόπο.

Κάπου δύο δεκαετίες μετά, το Tekken είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Έχει συσσωρεύσει πλέον πολλά στρώματα τεχνικής, άπειρες δυνατότητες αυτοσχεδιασμού και ψυχολογικής πίεσης, δεκάδες διαφορετικούς χαρακτήρες και μια μπερδεμένη μυθολογία που κάνει τους ίδιους κύκλους με κάθε νέο τίτλο, αλλά με διαφορετικές παραλλαγές. Είναι πλέον ένας τίτλος που απαιτεί σοβαρή επένδυση χρόνου για να μάθεις να παίζεις καλά, ένας τίτλος περίτεχνης ισορροπίας και στρατηγικής. Ωστόσο, διατηρεί σε έναν βαθμό τον δυναμισμό και την προσβασιμότητά του. Μπορείς ακόμα να επιλέξεις έναν χαρακτήρα και δεις γρήγορα μερικά εντυπωσιακά αποτελέσματα. Σχεδόν κάθε σου ενέργεια έχει ικανοποιητικό και ελκυστικό αντίκτυπο. Όσο για την ποικιλία των μαχητών, ελάχιστοι τίτλοι του είδους προσφέρουν τόσα χρώματα και τόσο ευρεία γκάμα.

Τώρα που είμαστε όλοι στην ίδια σελίδα, ας δούμε τι περιέχει το πακέτο του νέου Tekken. Το ρόστερ των χαρακτήρων θα έλεγα ότι είναι αρκετά έως πολύ μεγάλο, με 36 συνολικά χαρακτήρες (37 αν κάνατε προπαραγγελία). Ως συνήθως, ο θίασος του Tekken έχει κάτι για όλους, με οικείους και νέους χαρακτήρες. Βέβαια, όλοι οι νέοι χαρακτήρες δεν είναι... ακριβώς νέοι. Ας πούμε, ο μεταλλαγμένος Gigas φαίνεται να παίρνει τη θέση του Marduk, ο νίντζα Raven δίνει τη θέση του στη θηλυκή Master Raven, ενώ ο ντετέκτιβ Lei Wulong με το χαρακτηριστικό μεθυσμένο κουνγκ φου του δείχνει να λείπει εντελώς. Από εντελώς νέους χαρακτήρες, έχουμε έναν Ιταλό κυνηγό δαιμόνων, τον Claudio, ο οποίος μάχεται με ένα περίεργο στυλ που βασίζεται σε παγίδες που κλονίζουν την ισορροπία του αντιπάλου, την Josie με ένα γρήγορο στυλ που θυμίζει κάπως muay thai, τη Lucky Chloe, μια νέα προσθήκη στις λολίτες του παιχνιδιού με ξανθό μαλλί, φόρμα γάτας και χορευτικό στυλ, τον Shaheen, τον πρώτο Άραβα χαρακτήρα της σειράς, με ένα προσιτό και σχετικά απλό στυλ μάχης, την Katarina Alves, έναν επίσης προσιτό συνδυασμό καποέιρα και κινήσεων της Anna (η οποία μας χαιρέτησε κι αυτή), την Kazumi Mishima, λατρεμένη σύζυγο του Heihachi και μάλλον προβληματική προσωπικότητα με δαιμονικά γονίδια και μια τίγρη στην τσέπη, την Eliza, μια θηλυκή βρυκόλακα, (η συγκεκριμένη είναι διαθέσιμη μόνο με προπαραγγελία, φαντάζομαι θα βγει και σαν paid DLC). Τέλος, έχουμε την πολυδιαφημισμένη προσθήκη του Akuma από το Street Fighter, ο οποίος, μάλιστα, παίζει και πολύ σημαντικό ρόλο στην επίσημη ιστορία του παιχνιδιού. Ας πούμε ότι μισεί τους Mishima κι έχει ορκιστεί εκδίκηση, φτάνει αυτό για αρχή.

 
 Αυτό περνάει για tutorial στο Tekken 7. Τουλάχιστον σας προετοιμάζει για αυτό που σας περιμένει στο Online Ranked.

Μια που αναφέραμε την ιστορία, το Tekken 7 διαθέτει ένα πλήρες story mode, το οποίο είναι κάπως πιο προσεγμένο από αυτά που βλέπουμε συνήθως στη σειρά. Υπάρχει μια κεντρική αφήγηση που βγάζει κάποιο νόημα, για παράδειγμα, κάτι καθόλου συνηθισμένο στα fighting games εξ Ιαπωνίας. Επίσης, το gameplay στο συγκεκριμένο mode κάνει κάποιες προσπάθειες να αλλάξει τα δεδομένα και να μην προσφέρει απλά μια σειρά από μάχες. Αν προτιμάτε, φυσικά, αυτήν την απλή σειρά από μάχες, μπορείτε να παίξετε το κλασικό Arcade mode που περιλαμβάνεται κι αυτό. Όσο για την ίδια την ιστορία... εντάξει, ας πούμε ότι δεν είναι ακριβώς Πολίτης Κέιν. Ούτε η διάρκεια είναι κάτι αξιοσημείωτο, καθώς όλο το mode βγαίνει σε κάνα δίωρο-τρίωρο, εκτός και αν αποφασίσετε να ασχοληθείτε με τις προαιρετικές σκηνές, οι οποίες καλύπτουν τους υπόλοιπους χαρακτήρες, εκτός από την οικογένεια Mishima. Αυτές οι σκηνές αποτελούνται συνήθως από μια-δυο μάχες, αλλά είναι αρκετά χαριτωμένες, αν σας ενδιαφέρουν λίγο οι χαρακτήρες.

Τα άλλα offline modes περιλαμβάνουν τα κλασικά Practice και Versus, καθώς και το Treasure Battle, στο οποίο ο παίκτης καλείται να νικήσει συνεχόμενα το AI για να κερδίσει αντικείμενα που μπορεί να χρησιμοποιήσει για να αλλάξει την αμφίεσή του. Τα αντικείμενα αυτά είναι πραγματικά άπειρα και καλύπτουν τα πάντα, από διακοσμητικά και κινούμενα κομμάτια, μέχρι εφέ φωτισμού και χτυπήματος. Προτού περάσουμε στο online, όμως, ας σημειώσουμε κάπου εδώ και μια σημαντική έλλειψη: το Practice mode δεν περιλαμβάνει κάποιο tutorial ή άλλη μορφή εκπαίδευσης με στόχους, που θα βοηθήσει τον παίκτη να μάθει πιο προηγμένες τεχνικές. Σε ένα παιχνίδι που έχει γίνει τόσο περίπλοκο με την πάροδο του χρόνου, αυτό είναι ένα σημαντικό πρόβλημα. Κατά τα άλλα, το Practice προσφέρει μια πολύ στιβαρή πλατφόρμα για να μάθετε το παιχνίδι, με πάρα πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης. Όμως πρέπει να κάτσετε να το ψάξετε μόνοι σας, χωρίς καμία ένδειξη για το πού μπορείτε να φτάσετε.

Από την άλλη πλευρά, οι online μάχες θα σας δείξουν πολύ γρήγορα μέχρι πού μπορείτε να φτάσετε. Δεν υπάρχει πιο ωμά ανταγωνιστικό fighter από το Tekken, επομένως φροντίστε να γνωρίζετε τα βασικά προτού ξεκινήσετε με τα Ranked Online. Ευτυχώς, μπορείτε να ξεκινήσετε από ένα πιο φιλόξενο περιβάλλον, με Player Matches και online τουρνουά. Υπάρχουν φυσικά τα αντίστοιχα ladders και γενικά οτιδήποτε θα χρειαστείτε για να στήσετε ένα πρόχειρο τουρνουά με φίλους ή αγνώστους. Ωστόσο, είναι απογοητευτικό ότι δεν υπάρχει αντίστοιχο offline mode σε περίπτωση που θέλετε να διοργανώσετε ένα τουρνουά με φίλους στον καναπέ. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να σημειώνετε τα ζευγάρια με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή στο χαρτί ή σε κάποιο app σε κινητή συσκευή.

 
 Για όσους δεν έχουν φάει αρκετό Μεσάτσου στη ζωή τους. Πάντως το στυλ του Akuma μεταφέρεται άψογα στις 3 διαστάσεις, αν και ο συνδυασμός stun και Rage τον κάνει λίγο καταπιεστικό.

Περνώντας στα του gameplay, το σύστημα μάχης του Tekken 7 φέρνει στο προσκήνιο τρεις νέους σημαντικούς μηχανισμούς. Αρχικά, έχουμε το Rage, το οποίο είχε εμφανιστεί δειλά στους δύο προηγούμενους τίτλους, αλλά εδώ έχει ωριμάσει πλήρως ως μηχανισμός. Στην ουσία, πρόκειται για έναν διττό μηχανισμό ανάκαμψης για τους παίκτες που μένουν πίσω σε ζωή. Όταν η ζωή πέσει κάτω από ένα σημείο, ο χαρακτήρας παίρνει μια κόκκινη λάμψη και βελτιώνονται ελαφρώς τα στατιστικά του. Όσο βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση, μπορεί να χρησιμοποιήσει μια ειδική κίνηση που λέγεται Rage Drive. Συνήθως πρόκειται για ενδυναμωμένες εκδοχές κάποιας ήδη υπάρχουσας ειδικής κίνησης που προσφέρουν κάποια νέα πλεονεκτήματα. Η άλλη όψη του μηχανισμού είναι τα Rage Arts. Αυτά είναι επιθέσεις «όλα ή τίποτα» που καίνε το μπόνους από το Rage για να εξαπολύσουν μια πολύ δυνατή επίθεση που μπορεί να φάει τουλάχιστον το ένα τρίτο της ζωής του αντιπάλου. Βέβαια, αυτές οι επιθέσεις συνήθως μπλοκάρονται κανονικά, επομένως χρειάζεται μια κάποια δημιουργικότητα για να τις αξιοποιήσετε στο μέγιστο.

Στη συνέχεια έχουμε το Power Crush, μια νέα ιδιότητα που εμπλουτίζει ορισμένες κινήσεις.  Πλέον, ορισμένες κινήσεις διαθέτουν μια ενσωματωμένη «θωράκιση», η οποία επιτρέπει την εκτέλεσή τους, ακόμη και αν δεχτούμε στην πορεία χτυπήματα από τον αντίπαλο. Με άλλα λόγια, δεν διακόπτονται. Ακούγεται απλό, αλλά φέρνει τεράστιες αλλαγές στην κλασική ροή του Tekken. Άλλωστε, έτσι συμβαίνει συνήθως με τα συστήματα που εξελίσσονται ολόκληρες δεκαετίες: μια μικρή αλλαγή μπορεί να φέρει μεγάλες ανατροπές. Το Power Crush θυμίζει λίγο τις «απορροφητικές» επιθέσεις του SFIV και V, με τη διαφορά ότι δεν μηδενίζουν τη ζημιά, όπως προαναφέραμε. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται προσοχή, γιατί αν ο αντίπαλος προλάβει να κάνει αρκετή ζημιά, η παρτίδα θα χαθεί. Από την άλλη πλευρά, είναι ένας μηχανισμός που κάνει ορισμένες αργές επιθέσεις πολύ πιο ωφέλιμες και βιώσιμες.

Τέλος, έχουμε τα Screw Attacks, ένα νέο σύστημα που έρχεται να αντικαταστήσει τα γερασμένα και λίγο γελοία πλέον γκελ στο έδαφος. Πλέον, οι επιθέσεις που κάποτε «έσκαγαν» τον αντίπαλο στο έδαφος και άνοιγαν το δρόμο για πρόσθετα τεράστια combo, τώρα τον αναγκάζουν να κάνει μια πιρουέτα στο πλάι καθώς πέφτει. Πέρα από την πιο ρεαλιστική εμφάνιση, αυτή η αλλαγή κάνει τις μάχες κάπως πιο δίκαιες στο σύνολό τους, αφαιρώντας μέρος της στρατηγικής του παιχνιδιού από τα διαρκή juggle (δηλαδή την αναπήδηση του αντιπάλου στον αέρα για «δωρεάν» ζημιά).

 
 Την πρώτη φορά που θα αντιμετωπίσετε online κάποιον αντίπαλο που έχει φάει τα Tekken με το κουτάλι, θα αισθανθείτε κάπως έτσι. Περιττό να πούμε ότι τα αρχικά rankings δεν ανταποκρίνονται πάντα στις πραγματικές ικανότητες του αντιπάλου, γιατί τώρα ανεβαίνουν οι παλιοί. 

Κατά τα άλλα, το Tekken 7 προσφέρει όλα όσα θα περίμενε κανείς από ένα νέο τίτλο της σειράς. Είναι πιο γρήγορο από το παρελθόν, χτυπάει ακόμη πιο δυνατά όσον αφορά την αίσθηση, είναι σαφώς πιο όμορφο και χρησιμοποιεί πολύ σωστά διάφορα εφέ, όπως την αργή κίνηση, για να λύσει τυχόν απορίες. Όσο για το ίδιο το σύστημα μάχης, θα έλεγα ότι βρίσκεται στην πιο ώριμη και στρατηγική μορφή του από εποχής Tekken 4. Με άλλα λόγια, δεν έχω κανένα πρόβλημα να το προτείνω ως το πιο ισορροπημένο fighter αυτής της γενιάς. Έχει το βάθος και την τεχνική που απαιτούν οι «γνώστες», διατηρεί μέρος της προσβασιμότητας και της εθιστικής δυναμικής που προσελκύουν διαχρονικά τους αρχάριους παίκτες και προσφέρει ένα αξιοπρεπές πακέτο περιεχομένου, έστω και αν δεν πρόκειται να ενθουσιάσει τον αυστηρά μοναχικό παίκτη (ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα αδιαφορεί για το βάθος του συστήματος μάχης και καλύτερα να πάρει κάτι άλλο). Για εμάς τους φίλους της σειράς, τολμώ να πω ότι είναι καλύτερο από όσο περιμέναμε. Για τους υπόλοιπους, μπορεί να γίνει... επάγγελμα, χόμπι ή party game, ανάλογα με τις διαθέσεις σας. Σε συνδυασμό με μια εκρηκτική κοινότητα που ήδη έχει δώσει δυναμικό «παρών», το Tekken 7 είναι μια αγορά που δεν θα μετανιώσει κανείς φίλος του είδους.

 

Εξελιγμένο και βαθύ σύστημα μάχης, περισσότερη ταχύτητα και στρατηγική από ποτέ, δυνατός (αν και όχι εμπνευσμένος) τεχνικός τομέας, παραμένει αρκετά προσβάσιμο, εξαιρετικό online σε αξιοπρεπείς συνδέσεις, φοβερή κοινότητα.
Λείπει ένα καλό tutorial, το περιεχόμενο για έναν παίκτη δεν εντυπωσιάζει και γενικά δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ όσο στο παρελθόν για τον αρχάριο παίκτη.

 

15 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
TxCForever
19:04 14.06.17 TxCForever χωρίς τίτλο
Το Tekken 3 πάντα θα έχει μία θέση στην καρδιά μου. Από εκεί και πέρα η σχέση μου με την σειρά είναι στην καλύτερη περίπτωση περιστασιακή. Προτιμώ τα Virtua Fighter τα οποία είναι μεν λιγότερο φανταζί, όμως ακόμη και κόντρα σε βετεράνους δεν ένιωθα τόσο αβοήθητος όπως στα Tekken (ειδικά στο Tag Tournament), όπου μπορούν να σε πάρουν μονότερμα από το πρώτο λάθος.

Dismiss
19:45 14.06.17 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
E ναι, αν δεν μάθεις να τιμωρείς τους περισσότερους χαρακτήρες, έχεις θέμα. Κι εγώ χωλαίνω εκεί, δεν έχω μάθει να εκμεταλλεύομαι όλες τις ευκαιρίες για τιμωρία με αποτέλεσμα να δέχομαι μεγάλη πίεση. Το 3 ήταν το τελευταίο που είχα προλάβει να μάθω τόσο καλά που δεν άφηνα τίποτα να περάσει.

Είναι όμως ΠΟΛΥ στιβαρό και αρκετά ισορροπημένο ως τώρα.

TxCForever
20:15 14.06.17 TxCForever RE: RE: χωρίς τίτλο
Νομίζω οι ισορροπίες κάπου χάθηκαν με το Tag Tournament, όπου κυριολεκτικά χωρίς πολλά πολλά μπορούσαν να σε σωριάσουν με ένα combo. Στα core παιχνίδια γενικά κάτι γίνεται.

Dismiss
00:15 15.06.17 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Τα juggles είναι κάπως toned down κι αυτό βοηθάει. Επίσης έχει νέα αμυντικά κόλπα. Αλλά όπως πάντα, το πιο σημαντικό είναι η τιμωρία.

Shinobi
00:48 15.06.17 Shinobi Από το Tekken 5...
... είχα να ευχαριστηθώ με κάποιο από τα παιχνίδια της σειράς. Το περιεχόμενο για έναν παίκτη με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο και χαίρομαι πολύ γι' αυτό, μια και δεν έχω σκοπό να μπω στον χορό των online αναμετρήσεων, σύντομα. Έχω χάσει την επαφή μου με τη σειρά και δεν βρίσκομαι σε καλή φόρμα. Ωστόσο, έχω ξεκινήσει τη βιντεοθεραπεία για να μάθω μερικά βασικά combos με Kazuya.

Ο οπτικός τομέας του παιχνιδιού κατάφερε να με ενθουσιάσει και να με απογοητεύσει, ταυτόχρονα. Τεράστιοι χαρακτήρες, πλούσια χρώματα, εντυπωσιακά εφέ, ομαλό animation. Από την άλλη, βλέπω τα ίδια ακριβώς μοντέλα με τα προηγούμενα παιχνίδια (από Tekken 6 και πάνω), καθώς και κάποιες πρόχειρες υφές. Κατά τ' άλλα, μια χαρά.

Dismiss
09:16 15.06.17 Dismiss RE: Από το Tekken 5...
Αν ξέρεις τα βασικά, δηλαδή πότε σε παίρνει και πότε πρέπει να μπλοκάρεις, άντε και κανα combo, νομίζω ότι μπορείς να βγεις από τα kyu στο online ranked. Από εκεί και μετά, θέλει μελέτη.

Shinobi
00:49 16.06.17 Shinobi RE: RE: Από το Tekken 5...
Ναι, θέλει πολλή μελέτη. Άσχετα από όλα αυτά, ένα από τα δύο πράγματα που δεν μπόρεσε ποτέ να συνηθήσω, είναι η κίνηση του χαρακτήρα στο χώρο. Έχω βολευτεί τόσο πολύ από την ελευθερία που δίνουν τα VF και SC, στην κίνηση των μαχητών, με αποτέλεσμα να ζορίζομαι στους αγώνες.

Dismiss
10:39 16.06.17 Dismiss RE: RE: RE: Από το Tekken 5...
Έχουν περιορίσει ακόμη περισσότερο το sidestep σε σχέση με το TTT2. Το SC είχε πάντα εντελώς διαφορετική φιλοσοφία με το 8way run. Το VF δεν το ξέρω και πολύ, αλλά στην πράξη δεν βλέπω μεγάλες διαφορές, αφού οι περισσότερες κινήσεις έχουν αυτόματο tracking ή καλύπτουν χώρο. Εδώ κινείσαι λιγότερο, αλλά αν η κίνηση δεν έχει tracking από τη μάνα της, μπορείς να τη γλιτώσεις.

agrimi78
09:39 15.06.17 agrimi78 χωρίς τίτλο
Άσχετο αλλά χθες παρακολουθούσα το pokken tournament championship και μου φάνηκε αρκετά καλό.

Είναι απο την ομάδα του Tekken, έχει κανείς εμπειρία σε αυτό (pokken) να μας πει την άποψη του?

Dismiss
18:50 15.06.17 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Καλό λένε ότι είναι, αλλά εντάξει, sideproject.

Shinobi
00:50 16.06.17 Shinobi RE: RE: χωρίς τίτλο
Και πρέπει να παίζει διαφορετικά απ' ό,τι το Tekken.

Dismiss
10:36 16.06.17 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Είναι arena fighter και καλά, κάπως σαν Dissidia, Ehrgeiz, Powerstone, αλλά με 2 μαχητές. Δεν το έχω παίξει όμως για να ξέρω ακριβώς.

blackpax
21:53 16.06.17 blackpax χωρίς τίτλο
αγάπησα πολύ το πρώτο τεκκεν και απορώ πως τα κατάφερνα τόσο καλά. Σήμερα ζηλεύω όσους μπορούν και κατακτούν ένα καλό επίπεδο. Απαγορευτικά παιχνίδια πλέον για μένα λόγω ανικανότητας...κλαψ...

pirederas
22:03 16.06.17 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Βασικά τα fighting games θέλουν πολύ χρόνο ενασχόλησης για να γίνεις έστω αξιοπρεπής (με mashing δεν πας πουθενά). Αν δεν έχεις χρόνο και υπομονή να μάθεις combos και timings, άσ' το καλύτερα.

Dismiss
15:50 17.06.17 Dismiss RE: RE: χωρίς τίτλο
Για να απολαύσεις ένα σοβαρό fighter, πρέπει να υπάρχουν δύο παράγοντες, ή έστω ένας από τους δύο: να έχεις παρέα που να γουστάρει και να παίζετε μαζί τακτικά ή να έχεις διάθεση και υπομονή να μελετήσεις μόνος σου για να φτάσεις σε ένα καλό επίπεδο στο online ή σε κάποια λέσχη, όπως έχουμε το greekdojo στην Αθήνα. Και στα δύο αυτά σενάρια, το Tekken 7 σε καλύπτει με το παραπάνω, είτε λόγω κοινότητας είτε λόγω συστήματος και απείρων χαρακτήρων.

Από εκεί και πέρα, δεν κάνει κάποια σοβαρή προσπάθεια να προσεγγίσει άλλο κοινό, σε αντίθεση με τα πρώτα παιχνίδια της σειράς ή με τίτλους διαφορετικής φιλοσοφίας με μπόλικο fan service, όπως το Injustice 2 ή τα Dragonball, για παράδειγμα. Παραμένει όμως από τους καλύτερους "σοβαρούς" τίτλους του είδους για πάρτι.