reviewsvideogames

Knack II

του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου
η παρουσίαση έγινε σε: PS4
Επίσημη ιστοσελίδα
Eίδος: action, PEGI: 7+

Το Knack II είναι το sequel της μεγαλύτερης απογοήτευσης στο αρχικό line-up του PS4, ένας τίτλος που κυριολεκτικά δεν ζήτησε κανείς και η Sony το ανέθεσε στο Japan Studio ως αντάλλαγμα στον Mark Cerny για τη συμβολή του στον σχεδιασμό της υπερ-επιτυχημένης οικιακής κονσόλας της ιαπωνικής εταιρείας. Ή, τέλος πάντων, αυτή είναι η ιστορία που θα διαβάσετε στα φόρουμ και σε άλλα σημεία όπου εξακολουθούν να μαίνονται τα system wars, παρόλο που δεν έχουν κανένα νόημα στην εποχή που διανύουμε, όπου κάθε σύστημα που κυκλοφορεί στην αγορά έχει πολύ ξεκάθαρα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

 
 Το Knack II είναι ένα God of War Light ειδικά σχεδιασμένο για μικρότερα παιδιά και οικογενειακά sessions, χάρη στο co-op. Υπό αυτό το πρίσμα, είναι μια πολύ επιτυχημένη κυκλοφορία, παρόλο που σε καμία περίπτωση δεν είναι κάποιος απαραίτητος τίτλος για τους υπόλοιπους.

Όποιος ασχοληθεί λίγο περισσότερο, όμως, θα διαπιστώσει ότι τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά. Ο ίδιος ο Cerny είχε δηλώσει ότι πρόκειται για μια μικρή παραγωγή που δεν έχει καμία σχέση με τα μεγάλα franchise της Sony όσον αφορά τη φιλοδοξία του. Δεύτερον, δεν τα πήγε άσχημα εμπορικά, έστω και αν μεγάλο μέρος των πωλήσεών του ήταν σε πακέτα με την κονσόλα. Τρίτον, ήταν μια κυκλοφορία που δεν απευθυνόταν στο κοινό των system wars και των φόρουμ εν γένει, αλλά σε οικογένειες με παιδιά έως 13 ετών και γονείς gamers που ίσως αναζητούσαν κάτι που θα μπορούσαν να παίξουν όλοι μαζί, χωρίς να πρέπει να συμβιβαστούν με ένα αμιγώς «παιδικό» παιχνίδι. Άρα δεν είναι και τόσο παράξενο που βλέπουμε να κυκλοφορεί ένα Knack II και μάλιστα σε πιο φιλική τιμή.

Όμως το πρώτο Knack είχε προβλήματα, πέρα από τις αντιλήψεις των core gamers. Πολύ σοβαρά προβλήματα, για την ακρίβεια. Πρώτα από όλα, παρά την μοντέρνα του εμφάνιση και τα τεχνικά επιτεύγματά του, ήταν ένας τίτλος ριζωμένος στις εποχές του PS2. Αρχαϊκός χειρισμός που από μόνος του περιόριζε τις δυνατότητες του (αρκετά καλού, ωστόσο) συστήματος μάχης, αποδεκτό platforming, αρκετή επαναληψιμότητα, γενικά δυσκολευόταν πολύ να ξεδιπλώσει τα όποια χαρίσματά του, ενώ παράλληλα έδινε την εντύπωση ότι δεν θα είχε μεγάλη τύχη, ακόμη και αν δεν κουβαλούσε στους ώμους του τις προσδοκίες ενός νέου μηχανήματος και την προσμονή των παικτών που έλπιζαν σε ένα νέο IP επιπέδου Jak ‘n’ Daxter ή Ratchet & Clank. Οι οποίοι ήταν λογικό να απογοητευτούν, φυσικά.

 
 Το platforming είναι αρκετά στιβαρό, παρόλο που δεν επιλέγονται πάντα οι καλύτερες γωνίες λήψης.

Αρκετά ασχοληθήκαμε όμως με το πρώτο Knack, για να δούμε λίγο τι προσφέρει η συνέχειά του. Πρώτα από όλα, το Knack II είναι ένας τίτλος που επιτέλους εναρμονίζεται με τις απαιτήσεις ενός σύγχρονου ΑΑ τίτλου. Έχει μια αποδεκτή ιστορία, η οποία κινείται στα επίπεδα μιας παιδικής σειράς κινουμένων σχεδίων, όπως αυτές που δείχνουν σωρηδόν τα ιδιωτικά κανάλια στις πρωινές ζώνες του Σαββατοκύριακου. Έχουμε  μια νέα απειλή για τον (φίρδην-μίγδην) κόσμο του παιχνιδιού, όπου το fantasy συνδυάζεται με την επιστημονική φαντασία με ολίγη από Disney και σχεδόν μηδενική πρωτοτυπία, νέους χαρακτήρες, αρκετό οπτικό χιούμορ, περιστασιακά αστείους διαλόγους που θα βγάλουν ένα χαμόγελο, γενικά έχει ένα αφηγηματικό νήμα που κρατά το ενδιαφέρον και φαντάζομαι ότι αυτό θα ισχύει ακόμη περισσότερο για νεαρότερους παίκτες.

Εκτός από την ιστορία, όμως, η οποία υπήρχε και στον πρώτο τίτλο, αυτή τη φορά το παιχνίδι έχει και ρυθμό, κάτι που έλειπε εντελώς από το πρώτο Knack από ένα σημείο και μετά. Υπάρχουν όμορφα σκηνοθετημένες σκηνές, κάποια (μάλλον αποτυχημένα σε εκτέλεση, αλλά θεαματικά) QTE, ενώ αυτή τη φορά και ο σχεδιασμός του παιχνιδιού ακολουθεί αυτόν τον ρυθμό, με νέους εχθρούς που κάνουν τακτικά την εμφάνισή τους, νέες κινήσεις που κάνουν όλες τις μάχες πολύ πιο ενδιαφέρουσες (μάλιστα η έλλειψη ποικιλίας στο πρώτο παιχνίδι σχολιάζεται και από έναν χαρακτήρα του παιχνιδιού, με... περισσό θράσος), όμορφα και διαφορετικά σκηνικά και μια αρκετά μεγάλη γκάμα δοκιμασιών και προκλήσεων.

 
 Όπως και στον προηγούμενο τίτλο, το σύστημα μάχης είναι το επίκεντρο της όλης εμπειρίας. Αυτή τη φορά είναι ακόμη πιο δύσκολο, αλλά και πολύ πιο πλούσιο.

Πέρα από όλα αυτά, σημαντική βελτίωση παρατηρείται και στο εύρος του gameplay. Σε γενικές γραμμές, το Knack II ακολουθεί την ίδια συνταγή, δηλαδή μοιάζει περισσότερο με ένα «God of War Light» με οικογενειακή αισθητική και περιεχόμενο, στατική κάμερα που δεν μπερδεύει τους νεαρότερους παίκτες, μπόλικο platforming και αρκετά απαιτητικές μάχες, οι οποίες μπορούν φυσικά να ρυθμιστούν όσον αφορά τη δυσκολία τους, επιλέγοντας ένα από τα 3-4 επίπεδα δυσκολίας του παιχνιδιού. Αυτή τη φορά, δεν έχουν ενισχυθεί μόνο τα επιμέρους στοιχεία του gameplay, όπως αναφέραμε παραπάνω, αλλά έχει τονιστεί ιδιαιτέρως και το στοιχείο των γρίφων. Οι περισσότεροι έχουν να κάνουν με την ικανότητα του Knack να γίνεται μικρός και να ξαναχτίζει το σώμα του μαζεύοντας διάφορα κομμάτια από το περιβάλλον, με διαφορετικές ιδιότητες, αλλά ομολογώ ότι είναι πολύ πιο ικανοποιητικοί από όσο περίμενα. Και σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και ένα πολύ ωραίο co-op mode, με ελεύθερη συμμετοχή σε οποιοδήποτε σημείο της ιστορίας.

Το Knack II είναι μια κατά πολύ βελτιωμένη κυκλοφορία, λοιπόν, αλλά τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Είναι επιτέλους το μεγάλο αποκλειστικό που περιμέναμε πριν από 4 χρόνια; Όχι, φυσικά. Ναι μεν είναι ευχάριστο, έχει ρυθμό και προσφέρει όμορφο θέαμα, αλλά οι φιλοδοξίες του εξαντλούνται κάπου εκεί. Ο πιο έμπειρος παίκτης που θα το δοκιμάσει θα διαπιστώσει ότι όλα λειτουργούν σωστά, αλλά δεν υπάρχει τίποτα που δεν έχει ξαναδεί. Η ιστορία είναι συμπαθητική, αλλά ο κόσμος και ο κεντρικός χαρακτήρας δεν έχουν τη γοητεία που θα έπρεπε για να χαραχτεί το παιχνίδι στη μνήμη. Όπως έγραψα παραπάνω, έχεις μονίμως την αίσθηση ότι κάπου τα έχεις ξαναδεί όλα αυτά, σε ένα από τα δεκάδες καρτούν του Σαββατοκύριακου.

 
 Ομολογουμένως, ο κόσμος και οι χαρακτήρες του παιχνιδιού δεν έχουν την προσωπικότητα που ίσως απογείωνε το Knack II πέρα από την κατηγορία του "ικανοποιητικού, έως περιστασιακά καλού παιχνιδιού".

Εκεί που καταλήγουμε, λοιπόν, είναι ότι το Knack II είναι μια κυκλοφορία για ένα συγκεκριμένο κοινό. Ένα κοινό που δεν βρίσκει εύκολα παιχνίδια που να είναι μεν αρκετά ικανοποιητικά σε gameplay, ώστε να μην προσβάλλουν τη νοημοσύνη του, αλλά ταυτόχρονα να παραμένουν αρκετά απλά και φιλικά για να μπορούν να τα παίξουν μικρότερα παιδιά. Επιπλέον, η προσθήκη co-op λύνει ένα πολύ συχνό πρόβλημα για τους γονείς, ενώ παράλληλα τους επιτρέπει να παίζουν όλοι μαζί. Αν το εξετάσει κανείς προσεκτικά, αυτά είναι τα bullet points που έρχεται να συμπληρώσει το Knack II. Και αυτή τη φορά το πετυχαίνει. Αν ανήκετε στο κοινό του, αγοράστε άφοβα. Εάν όχι, σίγουρα θα βρείτε κάποιο blockbuster αυτή τη γιορτινή σεζόν που θα σας ικανοποιήσει περισσότερο.

 

Καλός ρυθμός, όμορφα γραφικά και ήχος, απρόσμενα πλούσιο gameplay, co-op
Απευθύνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό, το οποίο μπορεί και να το αγαπήσει. Οι υπόλοιποι δύσκολα θα το θυμηθούν την επόμενη ημέρα.

 

59 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
pirederas
12:29 30.09.17 pirederas χωρίς τίτλο
Μου αρέσει που βγήκε ένα τέτοιο παιχνίδι και μάλιστα διορθωμένο σε σχέση με το πρώτο. Δεν πρόκειται να βάλει φωτιά στα charts, αλλά όσο περισσότερες επιλογές υπάρχουν για περισσότερα είδη παικτών, τόσο το καλύτερο. Κρίμα πάντως που δεν ήταν πιο φιλόδοξο το εγχείρημα.

Κάπου διάβασα για ένα πρωτότυπο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού, ότι μερικά σημεία με platforming αλλάζουν ανάλογα το επίπεδο δυσκολίας. Δηλαδή στο easy σε πάει από ένα εύκολο μονοπάτι όπου δεν κάνεις και πολλά πράγματα, και στο normal/hard σε πάει από ένα πιο πολύπλοκο μονοπάτι όπου θέλει ακριβές platforming.

Dismiss
09:15 02.10.17 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Ισχύει, αν το βάλεις σε μικρότερα επίπεδα δυσκολίας, συνήθως σε πάει από πιο εύκολες διαδρομές με λιγότερες μάχες. Αλλά δεν είχα αρκετό χρόνο να το δω αν συνεχίζει έτσι σε όλο το παιχνίδι

blackpax
11:42 02.10.17 blackpax χωρίς τίτλο
να περιμένουμε knack 1 στο πλας δλδ; Πάντα ήθελα να πάρω το 1 αλλά δεν το έκανα λόγω βαθμού (τραγικός;). Το έχω στα πλάνα, αν δεν το βάλει το πλας μέχρι τα Χριστούγεννα, ώστε μετά να πάρω και το 2. Μου αρέσουν αυτού του τύπου τα παιχνιδάκια...

agrimi78
14:36 02.10.17 agrimi78 χωρίς τίτλο
Για μένα εξακολουθεί να είναι αποτυχημένη προσπάθεια. Τίμιο μπορεί να είναι αλλά τίμια είναι πχ και όλα τα παιχνίδια του Kirby. Η διαφορά είναι ότι ο ένας μπορεί να παίξει τον ρόλο μασκώτ και να γίνει πχ λούτρινο, ο Knack δεν θα γίνει ποτέ μασκώτ και είναι ζήτημα αν θα υπάρχει και άλλο παιχνίδι με αυτόν.

Είναι παρομοιωδης η αποτυχία της Sony να βγάλει μια μασκώτ της προκοπής. Έναν Crash έβγαλε το Playstation και άφησε να της φύγει μέσα απο τα χέρια.

Με λίγα λόγια σαν παιδικό του Nickelodeon, ποτέ δεν θα γίνει κλασικό.

pirederas
16:00 02.10.17 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Πλέον οι μασκότ έχουν πεθάνει, τουλάχιστον με την έννοια και σημασία που είχαν κάποτε. Δεν χρειάζεται να γίνει μασκότ ο Knack, εδώ δεν έγιναν οι Ratchet and Clank ή οι Jak and Daxter. Ακόμα και για Nathan Drake ή Kratos αμφιβάλλω αν είναι μασκότ της Sony, παρ' ότι είναι δημοφιλείς.

agrimi78
16:03 02.10.17 agrimi78 RE: RE: χωρίς τίτλο
Κακώς έριξε χρήματα η Sony σε ένα "πεθαμένο" franchise.

Καλύτερα να έψαχνε απο τα παλιά ip που έχει.

Ας έκανε ένα reboot του Medievil καλύτερα.

Πάντως είναι φοβερό ότι το Knack είναι γιαπωνέζικο, είναι disgrace για την Ιαπωνική σχολή σχεδιασμού.

pirederas
16:09 02.10.17 pirederas RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Σιγά τα λεφτά που έριξε η Sony στο Knack. Ίσα ίσα που πούλησε τόσο ώστε έβγαλε και κέρδος. Και το sequel λογικά θα τα βγάλει τα λεφτά του.

Τα παλιά IPs τα ξέρουμε εμείς που τα ζήσαμε στα 90s/00s. Το Medievil που λες δεν νομίζω να έχει θέση πλέον στο σύγχρονο gaming χωρίς να υποστεί ολικό επανασχεδιασμό. Δηλαδή θα είναι εντελώς διαφορετικό από τα παλιά και θα έχει απομείνει μόνο το όνομα. Αν είναι έτσι, ας φτιάξουν κάτι εντελώς καινούριο.

Το Knack δεν έχει καμία σχέση με γιαπωνεζιές, κι ας το έφτιαξε το Studio Japan. Είναι 100% αμερικάνικο επειδή το σχεδίασε ο Mark Cerny σαν side project.

agrimi78
16:16 02.10.17 agrimi78 χωρίς τίτλο
Το θέμα, σε μια επιχείρηση που κοιτάει το μέλλον, δεν είναι μόνο οι πωλήσεις αλλά και η μακροβιότητα ενός franchise (καθώς και εμπορική εκμετάλλευση σε αλλους τομείς).

Το Knack δεν προσφέρει τίποτα απο αυτά. Πες ότι ξόδεψε 10 και έβγαλε 50. Το κέρδος μια φορά δεν λέει τίποτα, σκοπός είναι να δημιουργήσεις της προυποθέσεις τα 10 που ξοδεύεις να πολλαπλασιαστούν σε βάθος χρόνου.

pirederas
16:28 02.10.17 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Όσο και να το προσπαθείς δεν φτιάχνεις μακρόβια franchises τύπου Star Wars, James Bond κλπ μόνο και μόνο επειδή το θες. Δεν είναι στο χέρι καμίας εταιρίας αν θα πετύχει σε τέτοιο βαθμό.

Και πάλι όμως ένα μακρόβιο franchise από κάποια στιγμή και μετά κουράζει (Mario, James Bond, The Rolling Stones, κλπ). Για να μην γράφω μόνο για Mario-Zelda, θα πω ότι και το Ratchet and Clank κούρασε, ίσως και το Halo με το Uncharted. Θα το δούμε τώρα και με τις απανωτές ταινίες Star Wars πόσο θα κουράσει το κοινό.

TxCForever
20:23 02.10.17 TxCForever RE: χωρίς τίτλο
Συμφωνώ, το Knack πρώτα από όλα υπολείπεται marketability. Κανένας μπόμπιρας, κανένας γονιός, κανένας που ασχολείται ιδιαίτερα δεν θα επιδιώξει να αγοράσει το παιχνίδι αν έχει άλλες επιλογές (που στο PS4 δεν υπάρχουν και πολλές), κανένας μπόμπιρας δεν θα θέλει κουκλάκι του πρωταγωνιστή (ίσως ο πατέρας του για να τον τρομάζει ώστε να φάει το φαί του), καμία εταιρεία δεν θα πάει να του κάνει ταινία.

Και όλα τα πιο πάνω χωρίς να λάβουμε καν υπόψη αν είναι καλό το παιχνίδι και έχει μέλλον καθαρά μόνο για το gameplay που προσφέρει.

Γενικά αυτό είναι ένα θέμα με τη Sony. Αν δεν ήταν και η Naughty Dog, η Sony θα ήταν η πιο απρόσωπη κονσόλα στη βιομηχανία.

blackpax
20:58 02.10.17 blackpax RE: RE: χωρίς τίτλο
όχι και η πιο απρόσωπη!! πολυ την αδικείς, έχει πολλά παιχνίδια με χαρακτήρα και χωρίς naughty dog, άσχετα αν η τελευταία την απογείωσε!

pirederas
23:04 02.10.17 pirederas RE: RE: χωρίς τίτλο
Απρόσωπη η Sony δεν είναι. Ίσα ίσα που παίρνει τα μεγαλύτερα δημιουργικά ρίσκα από τους 3 platform holders και προσπαθεί να προσφέρει από κάτι σε όλους και για όλα τα γούστα. Υπάρχουν οι γνωστές μπλοκμπαστεριές από Naughty Dog και λοιπούς, και υπάρχουν και οι περίεργες παραγωγές από το Studio Japan.

Αν η Sony είναι απρόσωπη, η Microsoft δηλαδή τί είναι;

Dismiss
09:05 03.10.17 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Προσωπικά, πάντα προτιμώ την ποικιλία από τις μασκότ. Και δεν μπορώ να πω ότι δεν έχει προσφέρει αξιομνημόνευτους χαρακτήρες η Sony στο gaming. Το γεγονός ότι ο Ico, π.χ. ή η Nariko ή ο αετοσκίουρος του Last Guardian δεν έγιναν ή δεν θα γίνουν ποτέ franchise, μάλλον στα θετικά της Sony το βάζω. Βασικά, ίσως είναι υπερβολικά πολλοί οι χαρακτήρες για να γίνει κάποιος "μασκότ". Πώς να γίνει μασκότ ο Jak και ο Daxter, όταν έπρεπε να ανταγωνιστεί τους Ratchet και Clank, για παράδειγμα. Ποιο από τα δύο ζευγάρια θα ταυτιζόταν περισσότερο με την κονσόλα; Δεν μπορεί να γίνει "μασκότ" ο Kratos, ας πούμε, γιατί δεν έχει την ηλικιακή καταλληλότητα για να συνοδεύει τις περισσότερες προωθητικές ενέργειες. Το ίδιο ισχύει και για τον Drake, αλλά σε μικρότερο βαθμό, για αυτό και τον είδαμε να παίρνει τον ρόλο της μασκότ για λίγο καιρό, αλλά όχι επειδή χρειαζόταν, περισσότερο επειδή του έδωσε αυθαίρετα ο κόσμος αυτή την ιδιότητα. Γενικά, νομίζω ότι η νοοτροπία της "μασκότ" μιας πλατφόρμας ανήκει περισσότερο σε περασμένες δεκαετίες.

Βέβαια, υπάρχουν άπειροι χαρακτήρες που ξεκίνησαν καλά και μετά βρέθηκαν στα αζήτητα, επειδή η Sony αποφάσισε ότι δεν αξίζει πια τον κόπο να ασχοληθεί ή επειδή άφησε τους δημιουργούς να κάνουν κάτι άλλο. Sly Raccoon, LittleBigPlanet, ας πούμε. Προσπάθησε σε 1-2 περιπτώσεις να δώσει τους χαρακτήρες σε άλλους devs, αλλά κανείς δεν πέτυχε ιδιαίτερα. Και πάλι, πιο τίμιο να τους αφήσεις να πεθάνουν από το να τους χτίσεις με το ζόρι. Χίλιες φορές να έχω Everybody's Golf, παρά Sackboy Golf, ας πούμε.

agrimi78
09:52 03.10.17 agrimi78 RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Dismiss, η Sony έχει επενδύσει περισσότερο στην τεχνολογική αρτιότητα των τίτλων και λιγότερο στην καλλιτεχνική αρτιότητα.

Δες το Overwatch της Blizzard πόσο "ξεχειλίζει" απο στύλ και πόσους αξιομνημόνευτους χαρακτήρες έχει βγάλει ήδη. Και είναι "γερασμένος" τεχνολογικά τίτλος.

Θέλουν περισσότερο στυλ τα παιχνίδια της και λιγότερο "ρεαλισμό'. Και καταλαβαίνω τον ρεαλισμό στα παιχνίδια της Naughty Dog, Guerilla κτλπ.

Στο Knack το στύλ είναι άθλιο, ας το έκαναν anime καλύτερα.

Dismiss
10:00 03.10.17 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Αυθαίρετο (ή έστω προσωπικό) συμπέρασμα. Εγώ βλέπω στο Horizon, ας πούμε, και τεχνική, αλλά και καλλιτεχνική αρτιότητα. Το ίδιο και στην αξεπέραστη αρχιτεκτονική των Uncharted, όσο και αν προσπαθούν τα TR. Ο Kratos έφερε το έργο του Harryhausen στα videogames. Δεν ξέρω γιατί τείνεις να πιστεύεις ότι μόνο η αμιγώς καρτουνίστικη σχολή έχει καλλιτεχνική αρτιότητα. Άλλωστε, κανένα από τα παιχνίδια που ανέφερα παραπάνω δεν είναι απολύτως ρεαλιστικά στην προσέγγισή τους, όλα έχουν καρτουνίστικα overtones. Δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο, πλέον οι σχεδιαστές έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες στιλιστικές επιλογές για να πετύχουν την εικόνα που θέλουν. Δεν είμαστε αναγκασμένοι να ακολουθούμε το ίδιο στυλ των παιδικών καρτούν για πάντα, ούτε να πηγαίνουμε προς τον φωτορεαλισμό. Υπάρχουν ενδιάμεσες καταστάσεις.

Τώρα για τους χαρακτήρες του Overwatch, θέλεις να ψάξουμε να δούμε πόσο μοιάζουν με χαρακτήρες ιαπωνικών fighting games ή του Borderlands, ας πούμε; Ή μήπως πιστεύεις ότι μπορούν όλοι να βγάζουν Overwatch, όταν μια εταιρεία σαν τη Blizzard κυκλοφορεί ένα νέο παιχνίδι την πενταετία. Το οποίο, μάλιστα, προέκυψε από τις στάχτες ενός αποτυχημένου "μεγάλου" ΜΜΟ που σχεδίαζαν για χρόνια.

Για το Knack, θα συμφωνήσω, προσπαθεί να κάνει τα πάντα και να αρέσει σε όλες τις ηλικίες και για αυτό δεν έχει μια ξεκάθαρη οπτική ταυτότητα. Ή μάλλον έχει μια ταυτότητα που ίσως θα άρεσε σε ένα 12χρονο αγόρι. Αλλά αυτό είναι το Knack, όχι όλα τα franchise της Sony.

agrimi78
10:15 03.10.17 agrimi78 RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δες την σειρά superηρώων της sony. Σε λίγο καιρό κανένας δεν θα θυμάται τους χαρακτήρες, ιδιότητες κτλπ (δεν θυμάμαι καν το όνομα της σειράς :P).

Έχουν βγάλει 3 παιχνίδια και δεν μπορέσαν να "χτίσουν" ένα υπερήρωα που θα ψιλοαντέξει στο χρόνο και θα μείνει χαραγμένος στην μνήμη.

Δεν πιάνει τόπο η επένδυση έτσι. Και υπάρχει λόγος που η sony δοκιμάζει συνεχώς καινούργια πράγματα. Ψάχνει το franchise που θα κάνει "μπάμ", τον νέο Master Chief, τον νέο Crash κτλπ.

Dismiss
10:25 03.10.17 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν ξέρω τι λες, εγώ μια χαρά τα θυμάμαι. Ίσως αν τα παίξεις με ανοιχτό μυαλό. :) Τέλος πάντων, γνώμες, ξέρεις. Όλες δεκτές.

agrimi78
10:34 03.10.17 agrimi78 RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Είμαι Universal player, πάντα με ανοιχτό μυαλό παίζω :P

Δες το Doom και πόσο iconic είναι οι εχθροί κτλπ. Έχουν αντέξει 20 χρόνια και έμειναν χαραγμένοι στην μνήμη.

Τι θυμάσαι απο τα killzone, το άλλο με τους chimaira κτλπ?

Αυτό είναι αποτέλεσμα εξαιρετικού σχεδιασμού. Πχ οι covenant στο Halo είναι αποτέλεσμα εξαιρετικού σχεδιασμού ενώ οι Prometheans είναι απλά οκ, δεν θα μείνουν στην μνήμη.

Dismiss
10:45 03.10.17 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Το Resistance 3 το θεωρώ ένα από τα καλύτερα console-only FPS που κυκλοφόρησαν ποτέ, πάντως. Δεν θεωρώ ότι οι εχθροί του Doom ήταν πιο ευρηματικοί. Εμβληματικοί ναι, αλλά λογικό δεν είναι αυτό; Συμφωνώ απολύτως για τους Covenant. Όπως και με τους γρίφους και τα bosses του πρώτου God of War ή την πρώτη φορά που ανέβηκα στον ιπτάμενο Guardian του Shadow of the Colossus ή τα setpieces του πρώτου Uncharted. Εμβληματικές στιγμές του gaming, που κατάφεραν να μου μείνουν, παρόλο που παίζω παιχνίδια από τη δεκαετία του '80. Φυσικά, τίποτα δεν θα ξεπεράσει ποτέ στη μνήμη μου το Elite ή το Gauntlet, ή το Ghosts 'n' Goblins, ας πούμε. Αλλά αυτά είναι βιωματικά κολλήματα, έχω μάθει να τα ξεχωρίζω :)

buddyjesus
23:07 02.10.17 buddyjesus Τα πράγματα είναι απλά
To knack 1 ήταν μπούρδα (ξέρω γιατί το είχα..). Για αυτό και δεν καθιερώθηκε σαν IP. To 2 από ό,τι ακούω είναι πολύ καλό. Πολυ το ψειρίζετε το θέμα :Ρ

+100 στον προλαλήσαντα για το περί απρόσωπης SONY :) - To λέω από καιρό πως τα παιχνίδια της δεν έχουν χαρακτήρα. Ανακυκλωμένα / "άχρωμα" παιχνίδια που σε λίγα χρόνια δε θα τα θυμάται κανείς (με ελάχιστες καλές εξαιρέσεις εννοείται).

blackpax
08:12 03.10.17 blackpax RE: Τα πράγματα είναι απλά
όποιος θεωρεί τη σόνυ απρόσωπη, μάλλον ξεχνά πολλά πράγματα, όπως τις πολλές επιτυχημένες ΙΡ που φέρνει και αλλάζει χωρίς να τις ξεχειλώνει. Θα έλεγα είναι ο ορισμός της εταιρίας με προσωπικότητα, μετά τη χρυσή εποχή νιντεντο και σεγκα. Οι δύο τελευταίες δεν είναι απρόσωπες μεν, αλλά έχουν ένα μόνο πρόσωπο τα τελευταία 30 χρόνια. Σονικ, Μαριο (αντε και Ζελντα).

Εκτός και αν απρόσωπη εννοείτε ότι δεν έχει σταθερό πρόσωπο, οπότε έχει ένα νόημα να το υποστηρίζετε, παρ'ότι απρόσφορο.

Μην παρεξηγηθεί κανείς με αυτά που λέω, γνώμη μου είναι, δεν βρίζω κανέναν (το λέω για να προλάβω εκρήξεις μένους).

pirederas
12:22 03.10.17 pirederas χωρίς τίτλο
Ξαναλέω ότι οι μασκότ πεθάνανε. Αλλιώς η Sony θα είχε τρέξει να αγοράσει τον Crash Bandicoot είτε το 1997 είτε όταν ήταν στο χώμα μέχρι πριν 2 χρόνια. Τώρα που ξαναπήρε τα πάνω του δεν υπάρχει περίπτωση να δώσει 50 εκατομμύρια στην Activision για κάτι που δεν πρόκειται να φέρει πίσω τα λεφτά του ποτέ.

Τώρα τα όσα λέτε για άχρωμα και απρόσωπα παιχνίδια χωρίς χαρακτήρα δεν μπορώ να τα καταλάβω χωρίς εξηγήσεις. Π.χ. το Littlebigplanet μπορεί να δείχνει κάπως απρόσωπο όπως λέτε, αλλά τόσοι άνθρωποι έχουν κάτσει να φτιάξουν κάτι με τον editor, αυτό δεν σας λέει κάτι;

Αλλά μην διαβάζω κατηγορίες για ανακύκλωση από οπαδούς του Mario, θα πέσουν τα τσιμέντα :)

agrimi78
13:12 03.10.17 agrimi78 RE: χωρίς τίτλο
Όταν θα κυκλοφορήσει το Odyssey θα καταλάβεις γιατί είναι εδώ και 30 χρόνια στην πρώτη γραμμή.

Σκοπός είναι να προσφέρεις πάντα κάτι φρέσκο και όχι την ίδια συνταγή με ένα απλό "σοβάτισμα".

pirederas
13:40 03.10.17 pirederas RE: RE: χωρίς τίτλο
Ειλικρινά δεν νομίζω ότι οι λέξεις Mario και νέο/φρέσκο πάνε μαζί. Νέα παιχνίδια με ελάχιστες προσθήκες, ή νέα spin offs τύπου Mario Kart και Rabbids μπορεί να βγάλει ο υδραυλικός, αλλά για εξ ολοκλήρου νέες εμπειρίες αμφιβάλλω.

agrimi78
13:43 03.10.17 agrimi78 RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
27/10/2017. Ο καιρός γαρ εγγύς...

Έχεις "κολλήσει" στο οικοσύστημα της sony, πρέπει κάποια στιγμή να παίξεις, όχι μόνο youtube, παιχνίδια του ανταγωνισμού.

pirederas
13:49 03.10.17 pirederas RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Sorry αλλά τα λίγα παιχνίδια της Microsoft δεν με συγκινούν καθόλου, και από την Nintendo θα έπαιζα ευχαρίστως 2-3 από δαύτα αλλά δύσκολα παραπάνω. Πιο πολύ με βλέπω για PC emulation όσον αφορά την Nintendo.

Δεν αμφιβάλλω ότι το Super Mario Odyssey θα αρέσει στον κόσμο, αλλά εμένα δεν με τραβάει. Αμαρτία μου.

buddyjesus
15:36 03.10.17 buddyjesus RE: χωρίς τίτλο
To Splatoon μια χαρά τα πάει. Κάνεις λάθος σε αυτό που λες για τις μασκώτ. Παίξε και τίποτα άλλο πέρα από Πλέηστέισιο :)

blackpax
17:02 03.10.17 blackpax RE: RE: χωρίς τίτλο
Γιατί έχω την εντύπωση ότι το να παίζει κανείς πλεηστέσιο, θεωρείται από μερικούς ισοδύναμο του να φοράει παρωπίδες; :Ρ

buddyjesus
17:30 03.10.17 buddyjesus RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
"Γιατί έχω την εντύπωση ότι το να παίζει κανείς M O N O πλεηστέσιο, θεωρείται από μερικούς ισοδύναμο του να φοράει παρωπίδες; :Ρ"

fixed

pirederas
18:33 03.10.17 pirederas χωρίς τίτλο
Εντάξει ΟΚ εμείς που στο PS4 έχουμε πολλές επιλογές για games και δεν αρκούμαστε στα 1st party games φοράμε παρωπίδες, και οι "Mario-Zelda-και-ξερό-ψωμί" είναι gamers με σφαιρική αντίληψη.

-_-

buddyjesus
20:18 03.10.17 buddyjesus RE: χωρίς τίτλο
Με την διαφορά πως έχουμε/είχαμε και PS4 και PC. Λέμε τώρα...ΠΛΕΗΣΤΕΪΣΙΟ!!!!!

Υ.Γ Η κατάσταση απαιτεί δηλώσεις από stormtrooper

stormtrooper
22:38 03.10.17 stormtrooper RE: RE: χωρίς τίτλο
Ξεξινήσατε συζήτηση για μασκωτ κονσολών με αφορμή το Knack... αλλά θα απαντήσω στο κάλεσμα.
Καταρχήν αυτό που λες για έχουμε και PC και PS δεν στέκει σαν επιχείρημα για τον απλούστατο λόγο οτι δεν λέγεσαι Gamer αν παίζεις μόνο σε νιντεντο και να θέλεις δηλαδή οι επιλογές σε παιχνίδια είναι ελάχιστες σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το να παίζεις μόνο σε PS4 είναι εφικτό, μόνο σε Switch είναι αδύνατον. Για να σε προλάβω έχω και PC δεν παίζω μόνο σε PS4.
Όσον αφορά τις αποκλειστικότητες το PS αντικειμενικά έχει περισσότερες επιλογές σε ποιοτικά παιχνίδια απο τις υπόλοιπες κονσόλες. Δεν έχει ονόματα σαν το Mario η Zelda βέβαια αλλά σε ποικιλία υπερισχύει, δεν είναι μόνο το Uncharted στα αποκλελιστικά υπάρχουν και άλλα λιγότερο αναγνωρισμένα από τον κόσμο όπως το Yakuza π.χ. που για εμένα είναι προτιμότερο από το uncharted. Αν και τα αποκλειστικά είναι και θέμα γούστου στην τελική οπότε όπως γουστάρει ο καθένας, εμένα ας πούμε τα ζελντα ποτέ δεν μου άρεσαν και εσείς εδώ τρελαίνεστε, δεν γίνεται να μας αρέσουν όλους τα ίδια, εγω στα strategy μπορεί να ξοδέψω δεκάδες ώρες και άλλοι τα βαριούνται,δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό.
Τώρα εσυ πας να βγάλεις φανμπου και άσχετο από gaming όποιον δεν παίζει ζελντα η νιντεντο, μάλλον ελπίζεις στο να να πείσεις κάποιον να πάρει switch μπας και πουλήσει καμιά παραπάνω κονσόλα η νιντεντο και ευχαριστηθείς, καλή επιτυχία σε αυτό.

pirederas
12:39 04.10.17 pirederas RE: RE: χωρίς τίτλο
@buddyjesus

Εντάξει πέρα από Mario/Zelda (δικαίωμά σου και καμάρι σου) έχεις παίξει και κάνα Civilization/Diablo στο PC και αυτό θεωρείς ότι αρκεί για να σε κάνει ακόμα πιο Master Race απ' ότι είσαι ήδη. rofl

Κι εγώ έχω παίξει κάποτε Warcraft/Age of Empires/Max Payne/Total War/KotoR 2 στο PC, και μερικά παιχνίδια στο SNES/Gameboy, αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για το status μου.

Δεν έχω πρόβλημα να μου πεις "μ' αρέσει αυτό που δεν σ' αρέσει, και από την άλλη δεν μ' αρέσει το άλλο που αρέσει σ' εσένα", αλλά μην μας την λες κιόλας ρε μεγάλε για τα γούστα μας επειδή δεν ψηνόμαστε με την Nintendo.

Έχει πλάκα κιόλας που ποστάρεις αφειδώς τα γνωστά memes της Master Race για τις χωριατοκονσόλες των 30 fps αλλά δεν σε είδα να το κάνεις για το BotW στο tablet της Nvidia. Για το δε Doom παραμίλαγες τις προάλλες από τα τρομερά 30 fps στο tablet.

agrimi78
12:57 04.10.17 agrimi78 RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Είναι εξαιρετικά ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ότι μπορούν και παίζουν τέτοιας ποιότητας παιχνίδια σε mobile hardware (tablet 300ων ευρώ).

Δεν υπάρχει κάτι ανάλογο στην βιομηχανία, μην κάνεις άτοπες συγκρίσεις.

pirederas
13:25 04.10.17 pirederas RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Φίλτατε Αγρίμι εγώ δεν κακίζω το Switch. Τόσο μπορεί τόσο κάνει, όπως και κάθε μηχάνημα. Μην είμαστε υπερβολικοί στις κριτικές μας και στις αποθεώσεις μας. Η Nintendo είναι που έχει καλλιεργήσει υψηλές προσδοκίες και το βαφτίζει home console (που προφανώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ). Κατά τ' άλλα εντυπωσιακό επίτευγμα για mobile παιχνιδομηχανή.

blackpax
12:58 04.10.17 blackpax χωρίς τίτλο
@storm τρομερή παρέμβαση, εκτός του ότι γέλασα αυθόρμητα, συμφωνώ σε όλα όσα λες. +kudos από μένα

@pired επίσης συμφωνώ με την προσέγγισή σου και είμαι με τη δική σου μεριά, άσχετα αν είμαι δηλωμένος πρόβατο σονυ. Βέβαια το παρελθόν μας δεν το ξέρει κανείς, όταν σχολιάζει, και η πλάκα είναι ότι εγώ έζησα τρελές εποχές με gameboy κάτω απ το θρανίο και με sega saturn. Έλιωσα το golden eye στο N64, αλλά γενικώς δε με τράβηξαν ποτέ τα μαριοζελντοειδή, παρ'ότι τα δοκίμασα.

@buddy έχεις πλάκα γενικώς και μου αρέσουν τα σχόλιά σου, αλλά θεωρώ ότι είσαι κάπως επιπόλαιος στις κριτικές σου και αυτό ενίοτε γίνεται προσβλητικό για μερικούς. Ειδικά ο pirederas είναι απ τα άτομα που με περισσή εντιμότητα και ηρεμία εκθέτει τις απόψεις τους όσο αντικειμενικότερα θεωρεί/μπορεί, και εσύ μονοκονδυλιά έβγαλες το συμπέρασμα να παίξει και τπτ άλλο εκτός από πλεηστεσιο!

Γιατί τα λέω όλα αυτά; Έτσι, γιατί μου ήρθαν, σαν να καθόμασταν για καφέ κάπου και είχαμε μια διαφωνία :-)

agrimi78
13:23 04.10.17 agrimi78 χωρίς τίτλο
Πόσο αντικειμενικός μπορεί να είναι κάποιος που βάζει πχ όλα τα Μάριο στο ίδιο τσουβάλι?

Αυτή η σειρά συνεχώς μεταλλάσσεται κρατώντας σταθερά κάποια gameplay στοιχεία.

Δεν είναι κακό να μην έχεις επαφή με κάποιο αντικείμενο. Δεν μπορείς όμως να είσαι αντικειμενικός απο την στιγμή που δεν έχεις ιδία γνώμη.

pirederas
13:31 04.10.17 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Ποτέ δεν το έπαιξα αντικειμενικός παντογνώστης. Δεν είμαι επαγγελματίας reviewer για να παίζω τα πάντα. Ούτε είχα ποτέ όλες τις κονσόλες σαν εσένα που κάνεις το χόμπι σου σε άλλο επίπεδο. Λέω την γνώμη μου βάσει των εμπειριών μου και της οπτικής μου. Δεν κάνω κάτι διαφορετικό από άλλους.

Είναι σαν να μου λες ότι δεν έχω δικαίωμα να βγάλω συμπέρασμα από ένα trailer για το αν μια ταινία θα με ενδιέφερε να την δω. Χωρίς να μιλάω για το αν είναι καλή ή κακή.

agrimi78
13:38 04.10.17 agrimi78 RE: RE: χωρίς τίτλο
Ε ναι, δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα απο ένα trailer.

Ειδικά τα παιχνίδια έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια για να μπορέσεις να βγάλεις συμπέρασμα σε 2-3 λεπτά.

Αυτός είναι και ο λόγος που όλα τα "Μαριοζελντοειδή" σου φαίνονται ίδια, ενώ αυτές οι 2 σειρές έχουν "ανακατέψει την τράπουλα" περισσότερες φορές απο σχεδόν όλες τις σειρές παιχνιδιών που υπάρχουν.

pirederas
14:03 04.10.17 pirederas RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν έχω γράψει ποτέ (ή κι αν το έχω κάνει δεν το θυμάμαι) ότι "το Mario είναι άθλιο" ή "για μικρά παιδιά" ή "για χαζούς νοσταλγούς που παλιμπαιδίζουν". Αυτό που πάντα λέω είναι "δεν μου κάνει κλικ ρε παιδιά ώστε να το παίξω". Πιο πάνω έγραψα ότι το Mario Odyssey θα αρέσει στον κόσμο, αλλά εμένα δεν με τραβάει.

Επίσης ρε φίλε sorry, αλλά βλέπω ότι πάντα αγανακτείς όταν κάποιος πει κάτι για τον Mario ή για το Zelda. Που στο κάτω κάτω αν έχω εγώ μια στρεβλή και λάθος εντύπωση (όχι γνώμη) γι' αυτά, δεν φταίω (μόνο) εγώ, αλλά και η Nintendo που δεν κάνει καλό marketing. Δεν σε είδα ποτέ να υπερασπίζεσαι με τέτοιο σθένος κάτι άλλο από κακεντρεχή σχόλια. Άλλη φορά λοιπόν θα μπορούσες να πεις στον buddyjesus "πριν κατακρίνεις το Uncharted ή το Halo, κάτσε παίξε κάνα δυο από δαύτα πρώτα, και μετά μίλα και πες ό,τι θες". Με το συμπάθειο πάντα :)

blackpax
14:11 04.10.17 blackpax RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
agrimi το ότι ίσως δεν μπορείς εσύ να βγάλεις συμπέρασμα από ένα τρεηλερ, δε σημαίνει ότι δεν μπορεί κανένας άλλος. Όταν επιλέγεις να δεις μια ταινία με τι κριτήρια επιλέγεις; στην τύχη ή βλέπεις τρεηλερ και διαβάζεις κριτικές;
Εντάξει τα παιχνίδια δεν είναι το ίδιο, σαφώς. Όπως επίσης δεν είναι όλοι ίδιοι. Η αντίληψη και η κρίση είναι ατομικά χαρακτηριστικά και μπορεί κάποιος να θέλει 100 ώρες παιχνιδιού και σε 5 κονσόλες, για να καταλάβει ό,τι θα καταλάβει άλλος με 1 ωρίτσα. Μην τα τσουβαλιάζουμε όλα. Κανείς σας δεν "δικαιούται" να αυτοπροσδιορίζεται ως σουπερ έμπειρος και γνώστης κτλ κτλ επειδή έπαιξε ένα ζελντα παραπάνω ή επειδή έπαιξε κάποιες ώρες παραπάνω. Με λύπη μου σας πληροφορώ, ότι πάντα υπάρχει κάποιος καλύτερος από μας που καταλαβαίνει πολύ περισσότερα με λιγότερα ερεθίσματα, γιατί απλά έχει καλύτερη εγκεφαλική cpu, ram κτλ κτλ (και χειρότερος φυσικά, αντίστοιχα). Απλά δεχτείτε το. Εγώ είμαι βλαξ σε αυτά τα θέματα και δεν με αφορά όλο αυτό, αλλά όσοι νοιώθετε ότι δικαιούστε να έχετε άποψη περισσότερο από κάποιον άλλον, προσπαθείστε να το ξεχάσετε. Θα εκπλαγείτε αν δείτε πόσο καλύτεροι απ τον καθένα μας υπάρχουν εκεί έξω, που και χωρίς να έχουν αγγίξει μαριο μπορεί να έχουν πιο συμπαγή θέση. Απλώς για την ιστορία. Δουλέψτε το αυτό μέσα σας, θα κάνει καλό. Πρώτος εγώ το δουλεύω χρόνια τώρα μέσα μου. Καλή επιτυχία.

agrimi78
14:25 04.10.17 agrimi78 RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
@ Blackpax

Μόνο αν έχεις εμπειρία μπορείς να καταλάβεις ότι η πρώτη, γρήγορη εντύπωση έχει τεράστιες πιθανότητες να είναι παραπλανητική.

Αυτά περί cpu σουμουτου δεν τα παίρνω υπόψη και μάλιστα δεν σε τιμά αυτό που υποννοείς.

Εγώ δεν έκανα ποτέ κριτική για αυξημένη - μειωμένη αντίληψη κτλπ, το μόνο που λέω είναι να ασχοληθεί κάποιος με αυτό το οποίο θα κάνει κριτική.

agrimi78
14:17 04.10.17 agrimi78 χωρίς τίτλο
@ Pirederas

Δεν σε κατακρίνω, μάλιστα σε έχω προτρέψει πολλές φορές να ασχοληθείς γιατί χάνεις ένα μεγάλο κεφάλαιο του gaming που θα σου άρεσει σίγουρα.

Ξέρω ότι έχεις vita. Πήρες-αμε αυτήν μπούρδα για 200+ ευρώ, μην διστάζεις να δώσεις 300 για να παίξεις μερικά απο τα καλύτερα franchises που κυκλοφορούν.

Και εγώ, πριν ασχοληθώ, θεωρούσα ότι τα Μάριο είναι "παιδικά" και "αναχρονιστικά".

Ε δεν είναι, δεν ξεκολλάς απο την οθόνη όταν τα παίζεις.

Κάνε την χάρη στο εαυτό σου και δεν θα σου φαίνονται μετά "εξωγήινα" αυτά που γράφω.

pirederas
14:39 04.10.17 pirederas RE: χωρίς τίτλο
Αδερφέ δεν σου κάνω πλάκα, θα δοκιμάσω. Δεν ξέρω πότε, αλλά θα το κάνω. Είτε σε κονσόλα Nintendo ή με PC emulation. Αν και για να πω την αλήθεια, φοβάμαι ότι θα δυσαρεστηθώ πολύ αν πάρω το Switch ή γενικά κονσόλα Nintendo (τα παιχνίδια είναι άλλη ιστορία). Μακάρι να μπορέσω να το κάνω σύντομα.

To PS Vita είναι μια πονεμένη ιστορία :)

Δεν μετάνιωσα που το πήρα, είχε και τις παιχνιδάρες του, έπαιξα χρόνια μ' αυτό, απλά ξέρω ότι είχε μεγαλύτερο potential απ' ότι έχει καταφέρει μέχρι σήμερα. Μαζί με το WiiU είχαν την ίδια μοίρα, για διαφορετικούς λόγους το καθ' ένα. Τα Gizmondo της εποχής τους.

agrimi78
14:43 04.10.17 agrimi78 RE: RE: χωρίς τίτλο
Το Switch είναι ο διάδοχος ταυτόχρονα των 3DS & wiiU.

Δεν υπάρχει φόβος για τίποτα, όλη η δημιουργική δύναμη της Nintendo θα πέσει πανω του.

Απο την στιγμή που έχεις PS4, για τα multi, δεν θα χάσεις τίποτα.

Μην το συγκρίνεις με το Vita που η Sony παράτησε πάνω στο εξάμηνο.

blackpax
14:41 04.10.17 blackpax χωρίς τίτλο
agrimi παρερμηνευσες τα ξεκαθαρα λογια μου, οσα σχολιαζεις για το κειμενο μου ειναι δικα σου λογια και μονο. Συ ειπας

agrimi78
14:46 04.10.17 agrimi78 RE: χωρίς τίτλο
Το "Συ είπας" σημαίνει ότι δεν το είπες εσύ αλλά συμφωνείς.

Άρα καλά λέω υποννοείς. Φίλε δεν έχω ανάγκη απο επιβεβαιωση αγνώστων για την αντίληψη μου κτλπ.

blackpax
15:03 04.10.17 blackpax RE: RE: χωρίς τίτλο
συ ειπας, κυριολεκτικα σημαινει εσυ το ειπες είναι δικα σου λόγια, μην το ερμηνευεις οπως θες. Αν ψαχνεις επιβεβαιωση αυτο ειναι δικο σου θεμα, γιατι το φορτωνεις σε μενα;;

agrimi78
15:06 04.10.17 agrimi78 χωρίς τίτλο
https://aristidisdikaios.blogspot.gr/2009/04/blog-post_10.html

blackpax
15:17 04.10.17 blackpax RE: χωρίς τίτλο
agrimi ο αριστειδης που κολλαει;; επειδη το ειπε ; διαβασε το κειμενο μου και μην βιαζεσαι να συμπερανεις! Σκετο το συ ειπας σημαινει εσυ το ειπες. Οταν μιλαω για παρερμηνεια και λογια που δεν εχουν σχεση με το κειμενο μου, ειναι δυνατον το συ ειπας να σημαινει οτι συμφωνω;;;
Βεβαια οταν θες, θα βρεις. Παντως σε καμια περιπτωση δεν εθιξα το ζητημα που λες.Εσυ μιλησες για αυτο με τον τροπο που μιλησες , για να το θεσω χωρις το συ ειπας.

agrimi78
15:22 04.10.17 agrimi78 RE: RE: χωρίς τίτλο
(λόγ. έκφρ.) συ είπας, ως απάντηση ιδίως για να μην επαναλάβουμε κάποια κατηγορία, μομφή, υπαινιγμό

Αυτό είναι απο λεξικό.

Όπως είπες και ο ίδιος ο κάθε άνθρωπος έχει cpu κτλπ.

Ε λοιπόν η δικιά μου cpu αυτό κατάλαβε.

blackpax
15:52 04.10.17 blackpax RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
επειδή επιμένεις, να σου υπενθυμίσω ότι υπάρχει η μεταφορά και η κυριολεξία. Κυριολεκτικά σημαίνει "εσύ το είπες" και μάλιστα χρησιμοποιείται κανονικότατα και σήμερα, γιατί απλά αυτό σημαίνει!!! Και νεοελληνιστί "εσύ είπες". Μεταφορικά σημαίνει αυτό που λες. Όμως η μεταφορά ή κυριολεξία προκύπτει απ'το σύνολο του κειμένου και φυσικά απ' το πως το ερμηνεύει ο καθένας. Δεν αποκλείεται μια μεταφορά να ερμηνευτεί ως κυριολεξία και το αντίθετο. Εσύ προφανώς το ερμήνευσες όπως ήθελες. Όμως εγώ είχα εξηγήσει τόσο σαφώς, ώστε το "συ είπας" δεν θα μπορούσε να είναι μεταφορικό. Πόσο πιο απλά να το θέσω; Είναι θέμα γλώσσας πλέον.
Όσο για τη νοημοσύνη που έχεις κολλήσει, επίσης δεν καταλαβαίνω το ζόρι που τραβάς, χωρίς να σε έχω θίξει και χωρίς να έχω μιλήσει επί προσωπικού. Αν φυσικά θεωρείς ότι όλοι οι άνθρωποι είναι απολύτως ίδιοι σε δυνατότητες, τότε μπορώ να καταλάβω την εσωτερική σου σύγκρουση. Εγώ πάντως θεωρώ ότι η διαφορετικότητα είναι τόσο αναπόφευκτη, όσο και αναγκαία και προσπαθώ να μην ξεχνώ ποτέ ότι πάντα υπάρχει τουλάχιστον ένας (στην περίπτωσή μου δισεκατομμύρια) που να είναι ικανότερος, δυνατότερος από μένα εγκεφαλικά. Το έχω αποδεχτεί και είναι υγιές. Προτείνω να κάνεις και εσύ το ίδιο. Δε σε κρίνω, μιλώ γενικά με τον τρόπο που θα έλεγε κάποιος πχ να αγαπάς το συνάνθρωπό σου και να είσαι ηθικό στοιχείο. Το θεωρώ εξίσου σημαντικό και γιαυτό σας παρότρυνα να το προσπαθήσετε.
Αν και μετά από όλα αυτά δεν καταλαβαίνεις τα λόγια μου, δεν έχω άλλο τρόπο να σου εξηγήσω. Ίσως δεν μπορώ να τα εκφράσω σωστά.

agrimi78
16:00 04.10.17 agrimi78 RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν υπάρχει ο υπεράνθρωπος που με μια ματιά καταλαβαίνει τα πάντα και γίνεται σοφός απο τα νιάτα του.

Ότι είμαστε είναι ένα αμάλγαμα εμπειριών & μελέτης - ενασχόλησης.

Επίσης η εξυπναδα δεν λέει τίποτα αν δεν την "καλλιεργήσεις".

Αυτά στα λέω για να μην νομίζεις ότι οι άνθρωποι είναι "μηχανές" με τεχνικά χαρακτηριστικά.

Και η αλήθεια είναι ότι δεν νομίζω ότι κάνεις εσκεμμένα αυτή την κριτική, απλά είσαι μπερδεμένος.

blackpax
16:11 04.10.17 blackpax RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
ωραία, κρατάω το ότι με θεωρείς μπερδεμένο και χαίρομαι γιατί είναι καλύτερο από όλα τα άλλα που έβαλες στο στόμα μου χωρίς να τα έχω πει/εννοήσει. Οπότε το ληγουμε εδώ, αν συμφωνείς.

agrimi78
16:16 04.10.17 agrimi78 RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Κοίτα δεν έβαλα τίποτα στο στόμα σου, τα σχήματα λόγου έχουν κάποια συγκεκριμμένη έννοια.
Επίσης δεν έχω τίποτα να χωρίσω μαζί σου.

Η προτροπή που κάνω πάντα, και προσπαθω και ο ίδιος να το εφαρμόζω, είναι να έχουμε ιδία άποψη για τα θέματα που καλούμαστε να σχολιάσουμε - συζητήσουμε.

Dismiss
15:08 04.10.17 Dismiss Να και μια φορά που γίνεται σωστή κουβέντα εδώ μέσα...
δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με όλα όσα γράφονται εκατέρωθεν, αλλά τουλάχιστον έχουμε επιχειρήματα και καλή διάθεση. Οι τρολιές και τα κόμπλεξ δεν βγάζουν ποτέ πουθενά.

agrimi78
10:00 05.10.17 agrimi78 χωρίς τίτλο
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1443224

Το Knack πούλησε επειδή δεν υπήρχε, τότε, τίποτα άλλο να αγοράσεις.

Το Knack 2 θα πατώσει, αυτό θα έπρεπε να το καταλάβουν οι υπεύθυνοι.

blackpax
16:52 05.10.17 blackpax χωρίς τίτλο
ερώτηση για όποιον έχει παίξει το Knack 1, ίσως και για τον reviewer dismiss:
έχει σημεία που κολλάς από ηλίθια δυσκολία, ώστε να το παρατήσω ή όχι;; Είναι το μόνο που με ενδιαφέρει, εν όψει του 2.

Dismiss
19:02 05.10.17 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Δεν ξέρω αν είμαι ο κατάλληλος να απαντήσω, γιατί γενικά θεωρώ πολύ χειρότερο να είναι υπερβολικά εύκολο ένα παιχνίδι, παρά υπερβολικά δύσκολο. Όμως μπορείς να επιλέξεις επίπεδο δυσκολίας και η επιλογή αυτή αλλάζει και τη διαδρομή που κάνεις στα επίπεδα. Άρα, λογικά θα βρεις αυτό που σου ταιριάζει.