reviewsvideogames

Diablo III: Ultimate Evil Edition

του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου
η παρουσίαση έγινε σε: Switch • επίσης διαθέσιμο για: PS4, Xbox One, PS3, X360
Επίσημη ιστοσελίδα
Eίδος: RPG, action, PEGI: 16+

Το Eternal Collection του Diablo III είναι η απόλυτη έκδοση ενός αγαπημένου, όσο και βασανισμένου παιχνιδιού. Ίσως να θυμάστε την ταλαιπωρημένη αρχική κυκλοφορία του παιχνιδιού το 2012 (ναι, πέρασαν έξι χρόνια και βάλε) με τη λογική του auction house, όπου οι παίκτες μπορούσαν να πληρώσουν -ορισμένοι μάλιστα έλεγαν ότι έπρεπε να το κάνουν- για να αποκτήσουν τον καλύτερο εξοπλισμό. Και φυσικά υπήρχαν και αυτοί που πρόλαβαν να βγάλουν και κάποιο χρήμα από τον αρχικό ενθουσιασμό. Βέβαια, αυτός ο ενθουσιασμός κράτησε πολύ λίγο, καθώς οι παίκτες συνειδητοποίησαν ότι το παιχνίδι δεν είχε end game. Με απλά Ελληνικά, έπρεπε να επαναλαμβάνεις συνέχεια την ίδια ιστορία ανεβάζοντας το επίπεδο δυσκολίας για να αποκτήσεις τον καλύτερο εξοπλισμό.

 
 Πιο θολό, αλλά εξίσου καλό. Και απολύτως φορητό. Μια νέα εποχή μουδιάσματος ξεκινά.

Με τον καιρό, το τρομερό στον πυρήνα του, αλλά κάκιστο στα περιφερειακά του στοιχεία Diablo III εξελίχθηκε στο παιχνίδι που έπρεπε να είναι από την αρχή με το Ultimate Evil Edition, το οποίο κυκλοφόρησε και στις κονσόλες νέας γενιάς, κάνοντας ουσιαστικά μια επανεκκίνηση στο όλο εγχείρημα. Μάλιστα, και αυτό είναι κάτι που πάντα πρέπει να πιστώνεται στην Blizzard, η υποστήριξη στο παιχνίδι συνεχίστηκε για αρκετό καιρό αργότερα, με νέο περιεχόμενο που προστέθηκε σταδιακά, δωρεάν και επί πληρωμή (το οποίο στην ουσία ήταν ο Necromancer, ένας νέος χαρακτήρας, με αρκετά αποστασιοποιημένο και στρατηγικό gameplay). Όπως συμβαίνει συνήθως, όλο αυτό το περιεχόμενο έγινε κάποια στιγμή ένα πακέτο και ήρθε να αντικαταστήσει την προηγούμενη έκδοση του παιχνιδιού στα ράφια των καταστημάτων, υλικά ή ψηφιακά.

Αυτή η έκδοση, με την πλήρη ονομασία Diablo III: Eternal Collection είναι και αυτή που κυκλοφόρησε μόλις πριν από λίγες μέρες στο Switch της Nintendo. Όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για μια έκδοση με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς είναι η πρώτη φορά που το παιχνίδι γίνεται διαθέσιμο σε ένα πλήρως φορητό μηχάνημα, το οποίο μάλιστα δεν έχει συγκρίσιμη ιπποδύναμη με τις κονσόλες τρέχουσας γενιάς (ας αφήσουμε στην άκρη τα PC, έστω και τα laptop). Και το αποτέλεσμα είναι... πολύ καλό. Πρώτα από όλα, το παιχνίδι μοιάζει με... Diablo. Η γενική εικόνα που φτάνει στα μάτια του παίκτη είναι το πλήρες Diablo III με όλα τα λιπαρά του ή, έστω, με όλα τα απαραίτητα στοιχεία που καθορίζουν την ατμόσφαιρα και την αίσθησή του.

 
 Το frame rate δεν δείχνει να ζορίζεται ιδιαίτερα ακόμα και όταν γίνεται αυτός ο χαμός που βλέπετε εδώ.

Υπάρχουν, βέβαια, συμβιβασμοί, ιδιαίτερα στην ευκρίνεια, όπου μεγάλο μέρος της οπτικής λεπτομέρειας χάνεται λόγω της πολύ χαμηλότερης ανάλυσης από αυτήν που έχουμε συνηθίσει να παίζουμε τελευταία το παιχνίδι στα PC, στο PS4 Pro και το Xbox One X. Όταν το Switch βρίσκεται στο dock του, βγάζει αξιοπρεπέστατη εικόνα 1080p που μπορεί να συγκριθεί επιφανειακά με τις εκδόσεις για τα βασικά PS4 και Xbox One, έστω και αν υπάρχει μια κάποια υποβάθμιση στα κοσμητικά στοιχεία. Ευτυχώς, αυτή η υποβάθμιση διακρίνεται με γυμνό μάτι μόνο στις στατικές στιγμές του παιχνιδιού, ενώ στο μεγαλύτερο μέρος της διάρκειας του παιχνιδιού, όπου γίνεται ο κακός χαμός, είναι δύσκολο να εστιάσει κανείς σε υποδεέστερους φωτισμούς και σκιές. Εκεί που, παραδόξως, υποφέρει περισσότερο η συνολική εικόνα του παιχνιδιού είναι σε portable mode, όπου η ανάλυση είναι μεν επαρκής (δεν έχουμε εδώ τη θολούρα του DOOM, για παράδειγμα), αλλά λόγω της φύσης του παιχνιδιού που παρουσιάζει δεκάδες αρκετά λεπτομερείς φιγούρες ανά πάσα στιγμή στην οθόνη, μάλλον μας λείπουν περισσότερο οι... ίντσες, παρά τα pixel για να αναδειχτεί η εικόνα.

 
 Όλο το περιεχόμενο είναι εδώ, ενωμένο-δυνατό.

Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, ότι υποφέρει το παιχνίδι. Η απόδοση παραμένει ακατέβατη (ή σχεδόν ακατέβατη) στα 60 fps, ακόμα και με multiplayer με άλλον έναν παίκτη, ο ένας εκ των οποίων ήταν Necromancer, ο οποίος δημιουργεί αμέτρητους χαρακτήρες στην οθόνη. Επίσης, όποιο και αν είναι το μέγεθος της οθόνης, το βασικό πλεονέκτημα του Diablo III παραμένει αναλλοίωτο: όσο γεμάτη και αν είναι η οθόνη, ο προσεγμένος καλλιτεχνικός τομέας και το μελετημένο UI επιτρέπουν στον παίκτη να διακρίνει τι συμβαίνει ανά πάσα στιγμή και να δρα ανάλογα. Σε συνδυασμό με την υψηλή απόδοση, η οποία παραμένει το ίδιο σταθερή σε docked και portable mode, και τον άμεσο και βολικό χειρισμό, ακόμα και σε portable mode, το Diablo III στο Switch παραμένει μια απολαυστική εμπειρία, η οποία αποκτά ιδιαίτερη αξία όταν μπορείς να την έχεις παντού μαζί σου. Να προσέχετε μόνο την μπαταρία (τελειώνει πιο γρήγορα από άλλους τίτλους) και το... μούδιασμα όταν παίζετε στη... βιβλιοθήκη. Πόσα αποσιωπητικά να βάλω ακόμα για να αποφύγω να γράψω «λεκάνη» ο άνθρωπος.

 

Aκατέβατη απόδοση, η δράση παραμένει ευανάγνωστη σε κάθε οθόνη, ολοκληρωμένη έκδοση με όλα τα DLC, ατελείωτο endgame και seasons, ΦΟΡΗΤΟ DIABLO.
Τα γραφικά χάνουν λίγη από τη λάμψη τους στη μεγάλη οθόνη και αρκετή στη μικρή οθόνη.

 

35 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
Steiner
12:48 31.08.14 Steiner Ενδιαφέρον...
Το έχει παίξει κανείς σε last-gen κονσόλα; Για PS3 αξίζει;

Dismiss
12:51 31.08.14 Dismiss RE: Ενδιαφέρον...
Άκουσα καλά λόγια, αλλά δεν το έχω παίξει. Από την άλλη, έχει τη μισή τιμή από την έκδοση του PS4 (25-30) και μετά μπορείς να μεταφέρεις χαρακτήρες στο PS4, επομένως γιατί να μην το δοκιμάσεις. Βέβαια, είναι 720p30 από όσο ξέρω, σε αντίθεση με τα 1080p60 αυτής της έκδοσης.

pirederas
14:22 31.08.14 pirederas RE: RE: Ενδιαφέρον...
Λάθος Dismiss! Στα PS3/XB360 το Diablo 3 είναι sub-HD & 50-60fps :Ρ

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-diablo-3-face-off

pirederas
14:27 31.08.14 pirederas χωρίς τίτλο
Νομίζω ότι η έκδοση για κονσόλες είναι η καλύτερη (ως παιχνίδι). Όταν υπάρχει 4πλό co-op στην ίδια οθόνη, οργανώνεις βραδιές με φίλους για να πέσει κάψιμο και γέλιο!

agrimi78
10:11 01.09.14 agrimi78 RE: χωρίς τίτλο
Μάλλον δεν έχεις παίξει diablo, σε laptop, όταν δεν έχεις δουλειά στο γραφείο. Μόνο για αυτή την δυνατότητα, η έκδοση PC είναι η υπέρτατη.

pirederas
10:21 01.09.14 pirederas RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν έχω παίξει τα παλιά Diablo.

Από την μία έχεις το Diablo 3 στο PC, με απαίτηση για always online (που προκαλούσε lag και frame rate drops) και το auction house (για να πουλάς και να αγοράζεις αντικείμενα), και από την άλλη έχεις τις εκδόσεις για κονσόλες που δεν απαιτούν online, δεν έχουν auction house, προσθέτουν dodge με τον δεξιό μοχλό (σαν το God of War) και δίνουν την δυνατότητα για 4πλό co-op και γέλιο με την παρέα. Και φυσικά το gameplay έχει τροποποιηθεί για τις κονσόλες. Ο καθένας διαλέγει και παίρνει.

Dismiss
10:37 01.09.14 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν έχει auction house στο PC πλέον. Είναι σχεδόν παράλληλο με τις κονσόλες. Η βασική διαφορά είναι ότι στο PC έχεις πρώτα τα νέα πατς και τα seasons, ενώ στην κονσόλα έχεις τοπικό co-op και απαλλαγή από το online. Το οποίο ομολογουμένως περιορίζει αρκετά τη χαρά του να έχεις το D3 στο laptop σου στις διακοπές.

Silender
12:32 14.11.18 Silender RE: χωρίς τίτλο
Ουτε κάν.

To precision της στόχευσης των skill με mouse δεν το πλησιάζει τίποτα.
Παίζω Diablo από το 1(both PC & PSX) και το είχα στο κατάστημά μου για XBOX 360.

Πλάκα έχει το couch coop για λίγο αλλά:
Inventory micromanagement με 4 άτομα = nightmare
Greater rift pushing = no go λόγω controls (hax excluded)
No Leaderboards
Dupes & Hacks με το κιλό

Dismiss
15:24 14.11.18 Dismiss RE: RE: χωρίς τίτλο
Στο Switch έχω παίξει καμιά εικοσαριά ώρες στη Σεζόν 15 (από level 1, δηλαδή) και είμαι κάπου 50 στα Greater Rifts. Άσε που πάω και στο PC να κάνω dodge και τρώω τα μούτρα μου. Αλλά για το inventory και τη στόχευση έχεις απόλυτο δίκιο.

Silender
16:13 15.11.18 Silender RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Sorry αλλά σε χάνω στην πρώτη πρόταση.

Edit: ΟΚ το έπιασα. Το GR 50 δεν είναι push στο season 15 Φωκίωνα. Εδώ για να ξεκλειδώσεις το access σε Torment 13 πρέπει να ρίξεις GR 60 Solo. Push σε αυτό το season = 100+

Dismiss
16:17 15.11.18 Dismiss RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ε ναι, αλλά μιλάμε για ένα 20ωρο από level 1. Δηλαδή, αν δεν μπορείς να το κάνεις φταις εσύ, όχι το παιχνίδι.

Silender
15:02 16.11.18 Silender RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ναι αλλά εγώ έγραψα ότι δεν είναι στις κονσόλες για GR pushing (120+).
Γιαυτό που έκανες/κάνεις μια χαρά είναι.

Dismiss
15:06 16.11.18 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Εντάξει, απλά δεν είναι το ίδιο παιχνίδι μωρέ, αλλιώς είναι ρυθμισμένη η δυσκολία. Και λογικό είναι να σε δυσκολεύει να παίξεις με χειριστήριο όταν έχεις μάθει μόνο με mouse.

goal_scoring_superstar_hero
22:43 31.08.14 goal_scoring_superstar_hero χωρίς τίτλο
Η εκδοση για wiiu αξιζει ή να περιμενω αυτη του 3ds εξτρα τουρμο λαρτζ εντισιον?

Tim
06:02 01.09.14 Tim χωρίς τίτλο
Το αγόρασα για το Xbox 360. Είμαι ακόμα στις αρχικές περιοχές της ACT 1 και δεν έχω δει πτώση του frame rate, το οποίο στέκεται σταθερά στα 60 frames. Λογικά, αν πέσω σε συνωστισμό και πάω κανά co-op με περισσότερα από 2 άτομα μπορεί να πέσει δραματικά. Η έκδοση του vanilla Diablo 3 για PS 3 έχει τις μεγαλύτερες πτώσεις στο frame rate από όλες τις εκδόσεις ιδιαίτερα στην ACT 4 σύμφωνα πάντα με απόψεις παικτών(gamefaqs, neogaf, IGN).

super_mario
12:42 01.09.14 super_mario RE: χωρίς τίτλο
Στο marketplace του xbox360 δεν υπάρχει πάντως. Ούτε καν η προηγούμενη έκδοση. Θυμάμαι ότι είχα κατεβάσει,´ενα ντέμο πριν κάτι μήνες. Τί παίχτηκε;

Sir Pretender
08:46 01.09.14 Sir Pretender Ρε φίλε...
...καλό, χρυσό, αλλά Diablo σε κονσόλα δεν μπορώ να παίξω. Δεν γίνεται. Πώς το λένε; Έχω κι εγώ τα ψυχολογικά μου...

Dismiss
09:01 01.09.14 Dismiss RE: Ρε φίλε...
Πρώτα από όλα, εσύ δεν έχεις φίλους, άρα σου είναι άχρηστο το local. Χο χο, που λέει κι ο Κόκκαλης. Πέρα από την πλάκα, πολύ λογικό μου ακούγεται, αν και η αλήθεια είναι ότι δεν δυσκολεύτηκα καθόλου, παρόλο που είχα γράψει εκατοντάδες ώρες στο PC. Όπως λέω συνήθως, ο χειρισμός είναι 80% συνήθεια, ίσως και παραπάνω.

Sir Pretender
07:51 02.09.14 Sir Pretender RE: RE: Ρε φίλε...
Μωρέ δεν δυσκολεύομαι. Μια χαρά βολεύει το όλο σύστημα -το έχω παίξει εξ' άλλου το Diablo στις κονσόλες. Απλά ψυχολογικό είναι το θέμα. Σαν να μου λες να φανταστώ τον Ανατολάκη με φανέλα του βάζελου...

Dismiss
11:28 03.09.14 Dismiss RE: RE: RE: Ρε φίλε...
Ναι μωρέ κατανοητό. Εδώ θυμάμαι που είχα αγοράσει το Virtua Fighter 4 για PS2 και το κοίταζα σαν χαζός. Μερικά πράγματα απλά δεν κολλάνε, μέχρι να ξεκολλήσεις :P

agrimi78
10:05 01.09.14 agrimi78 RE: Ρε φίλε...
Συμφωνώ, η διαχείριση inventory σε τέτοιου είδους παιχνίδια είναι "εφιάλτης" με το gamepad.

Πάντως θεωρώ απαράδεκτο να μην δίνεται η δυνατότητα, σε PC, να παίζεις με το gamepad. Ένα απλό patch είναι.

Dismiss
10:38 01.09.14 Dismiss RE: RE: Ρε φίλε...
Αλλάζουν πολλά πράγματα, hitboxes, ταχύτητες animation, κάμερα, δεν είναι μόνο το χειριστήριο. Είναι αναπροσαρμοσμένο όλο το UI και η παρουσίαση στο χειριστήριο, για αυτό και μπόρεσαν να βάλουν το dodge χωρίς να χαλάσει η ισορροπία.

Τώρα για το inventory, το χειρότερο είναι η αναμονή όταν οι άλλοι παίκτες ασχολούνται με την οθόνη. Κατά τα άλλα, μόλις το προχωρήσεις λίγο, το 80% του loot είναι για salvage, όπως και στο PC. Άντε να κρατήσεις μερικά slots για ένα διαφορετικό σετ που θέλεις να δοκιμάσεις, επομένως δεν τρέχει μία και το λέω εγώ που δεν το είχα παίξει ποτέ ξανά σε κονσόλα, μόνο σε PC.

Βέβαια, δεν βλέπω γιατί δεν μπορούσαν να χωρέσουν περισσότερα κουτάκια ή previews των αντικειμένων στα 1080p και στην κονσόλα. Αλλά εντάξει, δεν θα ήταν λογικό να πετάξουν όλη τη δουλειά που είχαν κάνει για last gen.

Pournelaos
12:21 01.09.14 Pournelaos χωρίς τίτλο
Diablo με health bar? Είμαστε σοβαροί? Χωρίς 2 μπάλες γελάς με το UI.

Dismiss
12:48 01.09.14 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Φαντάσου τώρα τις δύο μπάλες με τέσσερις παίκτες στην οθόνη.

Silender
13:14 14.11.18 Silender RE: RE: χωρίς τίτλο
eightball

:P

agrimi78
11:43 16.12.14 agrimi78 χωρίς τίτλο
Παρήγγειλα την αμερικάνικη έκδοση, για PS4, απο Play-Asia. Βγαίνει σχεδόν 35, με ταχυδρομικά.
Ξέρει κανείς αν υπάρχει πρόβλημα στον online σε EU servers?

Dismiss
12:13 16.12.14 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Συνήθως δεν κάνουν regional lockout στο PSN, αλλά μέχρι να σου έρθει δεν μπορείς να αποκλείσεις τίποτα. Τo οnline παρέχεται μέσω PSN, όχι Battlenet, πάντως, επομένως δεν νομίζω να έχει θέμα.

ektelion
17:25 06.11.18 ektelion χωρίς τίτλο
Δεν ξέρω ρε παιδιά, εμένα δεν με κράτησε πάντως το Diablo 3. Είχα λιώσει το 1 και το 2. Στο δεύτερο είχα πάρει νεκρομάντη, οπότε στο τρίτο πήρα το αντίστοιχο (νομίζω witch doctor?) Ε, από ένα σημείο και μετά, και χωρίς να έχω τουμπανιάσει ιδιαίτερα τον τύπο γινόταν ένας κακός χαμός στην οθόνη. Πέρα από κάτι κρανία που πέταγα που χοροπηδούσαν, είχα ένα γκόλεμ και τρία δαιμονοσκυλιά να με ακολουθούν. Ειλικρινά, με το που έσκαγαν εχθροί στην οθόνη απλά άκουγα κάτι ουρλιαχτά, έβλεπα κάτι λάμψεις και λίγα δευτερόλεπτα μετά έβλεπα τα πτώματα. ΟΚ, καλό το lore, ισορροπημένο το λεβέλιασμα και το "ντύσιμο" του χαρακτήρα, αλλά με αυτό το ρημάδι το gameplay γιατί δεν ασχολείται κανείς; Για μένα το Titan Quest παραμένει αξεπέραστο σε αυτόν τον τομέα. Αν είχε βγει υβρίδιο με το lore/ατμόσφαιρα του Diablo και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία να είναι από το Titan Quest, τότε θα ήμουν στον action RPG heaven.

Dismiss
21:19 06.11.18 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Σε αντίθεση με τα προηγούμενα Diablo, τα skills που θα επιλέξεις αλλάζουν θεμελιωδώς το πώς παίζει ο χαρακτήρας. Μετά έρχονται τα σετ που υποστηρίζουν συγκεκριμένες τακτικές, κλπ. Αλλά ήσουν ακόμα σε χαμηλό επίπεδο δυσκολίας, για αυτό έπαιζες τόσο χαλαρά. Μια χαρά gameplay έχει. Το μόνο που μπορεί να το κοντράρει σε ροή είναι το Path of Exile, αλλά αυτό έχει άλλο πρόβλημα, με την έννοια ότι χρειάζεσαι άπειρα resistances για να αντέξεις μερικές μάχες, αλλιώς δεν βγαίνουν με τίποτα.

ektelion
10:16 07.11.18 ektelion RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν κατάλαβες, δεν μιλάω για το στρατηγικό κομμάτι, μιλάω καθαρά για το gameplay. Δηλαδή το πώς νιώθεις όταν σκοτώνεις τους εχθρούς. Εγώ προσωπικά δεν καταλάβαινα καν τι έκανα. Κι επιμένω πως τίποτα δεν πλησιάζει καν το Titan Quest σ' αυτό το κομμάτι.

Dismiss
17:38 07.11.18 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Κατάλαβα μια χαρά, δοκίμασε έναν άλλον χαρακτήρα, ίσως βάρβαρο ή μοναχό. Εμένα, ας πούμε, δεν μου αρέσει καθόλου το τσούκου-τσούκου του TQ. Νιώθω ότι δεν έχει ροή.

Dismiss
20:42 07.11.18 Dismiss RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Επειδή τώρα κατάλαβα ότι ίσως δεν το έχεις ψάξει πολύ, υπάρχουν skills που δεν αλλάζουν μόνο τη στρατηγική, αλλά ΚΑΙ το gameplay. Ο Witch Doctor π.χ. μπορεί να γίνει beastmaster με buffs κλπ. αλλά μπορεί να γίνει και φλογοβόλο, αν καταφέρεις να τον τροφοδοτείς συνέχεια με Mana. Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο σύστημα. Στην αρχή σου δίνει την εντύπωση ότι χάνει επειδή δεν έχει trees, αλλά μετά συνειδητοποιείς πόσο αλλάζει το παιχνίδι κάθε skill, ακόμα και κάθε Rune.

Όχι ότι τα κάνει όλα τέλεια Το customisation του PoE δεν το έχει κανένα, για παράδειγμα, ενώ το ίδιο μπορείς να πεις για το στρατηγικό βάθος του Grim Dawn. Αλλά αυτή τη ροή στη μάχη δεν την έχει κανένα, νομίζω.

ektelion
21:30 07.11.18 ektelion RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Όντως δεν το έχω ψάξει πολύ, αλλά μόνο γιατί δεν με κέρδισε ώστε να το ψάξω. Αντίθετα με το Titan Quest, στο οποίο μετράω τρία full playthroughs και πάω για το τέταρτο, συνεπώς διαφωνούμε απόλυτα όσον αφορά στη ροή των παιχνιδιών. Ομολογώ ότι στο Diablo 3 προσπάθησα να αναπαραγάγω την εμπειρία του Diablo 2, οπότε υπήρχε μία αρνητική προδιάθεση εξαρχής και μόνο που είδα ότι ο Necromancer είχε αντικατασταθεί από τον Witch Doctor. Δεδομένου ότι λάτρευα να στέλνω τους σκελετούληδές μου να τα κάνουν όλα όπα στο D2, προσπάθησα να ακολουθήσω το αντίστοιχο παρακλάδι και με τον Beast Master. Οπότε ναι, guilty as charged όσον αφορά στα κολλήματα, αλλά και πάλι, έχω την αίσθηση ότι κι αλλιώς να το πιάσω, δεν θα με ενθουσιάσει τόσο όσο το Titan Quest ή τα δύο προηγούμενα (καλά, το πρώτο περισσότερο για λόγους νοσταλγίας το αναφέρω).

ΥΓ: Με έψησες να το ξαναβάλω όμως ρε μπαγάσα XD

Dismiss
09:25 08.11.18 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Επίσης, είναι κάπως διαφορετικό το gameplay στις κονσόλες που παίζω εγώ περισσότερο. Όπως και να το κάνεις, είναι πιο hands on το χειριστήριο, αν βάλεις και το dodge, είναι πολύ διαφορετική η αίσθηση. ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ, ο νέος Necromancer παίζει σαν RTS.

ektelion
12:03 08.11.18 ektelion RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν είμαι τόσο προοδευτικός ώστε να παίζω ARPG με χειριστήριο XD