reviewsvideogames

Diablo III: Ultimate Evil Edition

του Φωκίωνα "Dismiss" Χαροκόπου
η παρουσίαση έγινε σε: Switch • επίσης διαθέσιμο για: PS4, Xbox One, PS3, X360
Επίσημη ιστοσελίδα
Eίδος: RPG, action, PEGI: 16+

Το άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση με αφορμή την κυκλοφορία του Diablo III: Eternal Collection στο Switch της Nintendo. Αναλυτική παρουσίαση για το φορητό Diablo III, θα βρείτε στη δεύτερη σελίδα. 

 

 Συνήθως δεν χαίρομαι όταν κάθομαι και γράφω 1.000-2.000 λέξεις και ο επισκέπτης του site μπαίνει απλά για να δει το βαθμό στο τέλος. Αυτήν τη φορά, όμως, θα κάνω μια εξαίρεση. Άντε, πηγαίνετε να δείτε και τα λέμε σε λίγο, περιμένω…

Ωραία, πριν αρχίσετε τώρα να με κράζετε για το 7,5 που έβαλα στο Reaper of Souls στο PC, ας αναλογιστούμε ότι ο κάτοχος μιας νέας κονσόλας που σκέφτεται να αγοράσει το Diablo III έχει μπροστά του ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν από αυτό που είχε στη διάθεσή του ο κάτοχος PC πριν από δύο χρόνια, αλλά και ο υποψήφιος αγοραστής του Reaper of Souls που έπρεπε να αποκτήσει και την επέκταση για να πάρει επιτέλους το παιχνίδι που έπρεπε να είναι το Diablo III από την αρχή. Σκεφτείτε πώς ήταν ο τίτλος πριν από δύο χρόνια και πώς είναι τώρα. Σκεφτείτε πόσο καιρό έπρεπε να περιμένει ο αρχικός αγοραστής του τίτλου μέχρι να μπει το σύστημα με τα Paragon Levels, να ανανεωθούν οι αλγόριθμοι των λαφύρων ώστε να μην είναι αναγκαία η χρήση του Auction House (πράγμα που αχρήστευσε όλο το grinding και τις αγοραπωλησίες των παικτών που ήταν εκεί από την αρχή) και να προστεθεί μια νέα λειτουργία τυχαίας δημιουργίας περιεχομένου ώστε να μη χρειάζεται να επαναλαμβάνει συνεχώς τη βασική ιστορία για να ανεβάσει νέους χαρακτήρες. Σκεφτείτε επίσης ότι για αυτό το προνόμιο έπρεπε να κάνει δύο αγορές ίσης αξίας, ένα κόστος που ευτυχώς μειώθηκε για τους νέους κατόχους του τίτλου που ξεκίνησαν με το Reaper of Souls (όσοι και αν ήταν αυτοί).

 Επιστροφή στο New Tristam, λοιπόν. Και φτου από την αρχή, γιατί οι χαρακτήρες από υπολογιστές δεν μεταφέρονται.

 Από την άλλη πλευρά, ο κάτοχος κονσόλας, ιδιαίτερα μιας κονσόλας νέας γενιάς, έχει μπροστά του ένα προϊόν που του επιτρέπει να εστιάσει μόνο στα θετικά. Το Diablo III σε βασικό επίπεδο ήταν πάντα ένα πολύ καλό παιχνίδι, το οποίο συνδυάζει τη σκοτεινή ατμόσφαιρα με τα πλούσια χρώματα, το μελετημένο χάος με τη σαφήνεια του UI, το βάθος με την προσβασιμότητα. Σε τελική ανάλυση, ό,τι κάνει ο παίκτης στο παιχνίδι έχει τη σωστή αίσθηση και τον τραβάει ακόμα περισσότερο στο βαθύ πηγάδι του εθισμού. Η διαφορά είναι ότι πλέον λείπουν όλα αυτά που κάποτε δεν σου επέτρεπαν να απολαύσεις τους κορυφαίους μηχανισμούς όπως τους αξίζει.

Ας ξεκινήσουμε με την απαίτηση να είσαι συνδεδεμένος online για να παίξεις, η οποία δεν υπάρχει σε αυτήν την έκδοση. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να συνεχίσεις να "λουτάρεις" με την ησυχία σου, ακόμα και αν κάποιος αποφασίσει να επιτεθεί στη διαδικτυακή υπηρεσία της κονσόλας σου (καλή ώρα όπως έγινε πριν από μερικές ημέρες στο PSN) ή σε περίπτωση συντήρησης. Ακόμα πιο σημαντικό, η κατάργηση αυτής της απαίτησης επηρεάζει και το ίδιο το gameplay σε κάποιο βαθμό. Για κάποιον περίεργο λόγο, στους υπολογιστές το παιχνίδι δεν είναι απλώς online, αλλά πρέπει να επικοινωνεί διαρκώς με τους σέρβερ της Blizzard, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει πάντα πιθανότητα lag, ακόμα και αν ο παίκτης παίζει μόνος του. Μικρό το κακό, σε γενικές γραμμές, εκτός και αν κάποιος τολμήσει να παίξει σε hardcore mode, όπου, χωρίς υπερβολή, το έστω και στιγμιαίο lag έχει σκοτώσει περισσότερους ήρωες και από τους πιο δυνατούς elite. Βέβαια, υπάρχει και ο αντίλογος σύμφωνα με τον οποίο η έλλειψη της απαίτησης online σύνδεσης διευκολύνει το χακάρισμα του τίτλου, πράγμα που σημαίνει ότι οι κάτοχοι κονσόλας δεν θα έχουν πρόσβαση στο σύστημα των σεζόν που θα ξεκινήσει σύντομα στους υπολογιστές. Από τη στιγμή όμως που θα υπάρξει όλο το υπόλοιπο περιεχόμενο της τελευταίας ενημέρωσης, έστω και με κάποια χρονική διαφορά από τους υπολογιστές, η απώλεια αυτή είναι μικρής σημασίας απέναντι στην εξάλειψη του lag και του ενοχλητικού, αν και περιστασιακού, τρεμοπαίγματος κατά την ανανέωση της οθόνης που οφείλεται στον ίδιο λόγο.

Από τεχνικής άποψης, οι εκδόσεις για τις νέες κονσόλες είναι υποδειγματικές και ας επιβαρύνονται με τοπικό co-op.

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, ο κάτοχος κονσόλας έχει επίσης πρόσβαση από την αρχή σε ολόκληρο το περιεχόμενο του τίτλου και της επέκτασής του, εκτός από την τελευταία ενημέρωση (2.1), η οποία θα προστεθεί μελλοντικά, αλλά μόνο στα PS4 και X1. Αυτό σημαίνει ότι έχει από την αρχή στη διάθεσή του όλη την ιστορία, όλους τους τύπους χαρακτήρων και το πολυπόθητο Adventure Mode που, επιτέλους, απελευθερώνει τους παίκτες από την επανάληψη του campaign. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα τοπικού co-op, είτε μέσω LAN ή offline. Ομολογώ ότι είχα τις επιφυλάξεις μου, αλλά τελικά το co-op στο ίδιο σαλόνι λειτουργεί υπέροχα. Ναι, υπάρχει το ενοχλητικό φαινόμενο της τηλεμεταφοράς όταν οι υπόλοιποι παίκτες απομακρύνονται πολύ, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που θα πατήσουν όλοι μαζί το κουμπί για χρήση μιας εισόδου ή εξόδου, με αποτέλεσμα να προκύψουν μερικά… αχρείαστα πήγαινε-έλα, αλλά σε γενικές γραμμές το Diablo III Ultimate Evil Edition μοιάζει σχεδιασμένο να παίζεται με αυτόν τον τρόπο. Αυτό οφείλεται στο γρήγορο ρυθμό, στο εξαιρετικό UI (με μια εξαίρεση που θα αναλύσουμε παρακάτω) και, φυσικά, στη γενική arcade-οποίηση του τίτλου σε σύγκριση με τα Diablo I και II. Υπάρχουν φυσικά και ορισμένες επιλογές PvP, αλλά έρχονται σαφώς σε δεύτερη μοίρα. Επίσης, συγκεκριμένα η έκδοση για PS4 και PS3 έχει λίγο επιπλέον περιεχόμενο, όπως νέες εμφανίσεις για αντικείμενα και ένα νέο Rift στο Adventure Mode βασισμένο στα τέρατα του Last of Us. Γενικά, για έναν παίκτη που δεν έχει ασχοληθεί με το Diablo III στο παρελθόν, το πακέτο ξεχειλίζει από περιεχόμενο με πιθανή διάρκεια που υπολογίζεται σε… μήνες.

Το περιεχόμενο και οι νέες δυνατότητες co-op είναι το πρώτο σκέλος της αξίας αγοράς του Diablo III Ultimate Evil Edition. Το δεύτερο είναι η κορυφαία δουλειά που έχει γίνει στη μεταφορά του τίτλου σε μια εντελώς διαφορετική πλατφόρμα, αν και τα θεμέλια της δουλειάς αυτής ήταν η απρόσμενα ποιοτική μεταφορά του βασικού Diablo III στις κονσόλες προηγούμενης γενιάς. Στις νέες κονσόλες, ο τίτλος έχει μεταφερθεί αυτούσιος από τους υπολογιστές, με κανέναν απολύτως συμβιβασμό που να μπορεί να διακριθεί με γυμνό μάτι. Φυσικά, δεν πρόκειται για κάποιον βαρύ ή ιδιαίτερα απαιτητικό τίτλο από τεχνικής άποψης, αλλά και πάλι υπάρχουν ακραίες περιπτώσεις στο Adventure Mode που ζορίζουν ακόμη και ισχυρά μηχανήματα. Στην έκδοση του PS4 που είχα στα χέρια μου, δεν παρατήρησα σχεδόν καμία πτώση των καρέ, ακόμα και στο offline co-op. Βέβαια, δεν κατάφερα να παίξω με φουλ ομάδα τεσσάρων παικτών, αλλά με 2 ή 3 δεν παρατήρησα κανένα θέμα απόδοσης.

Ο χειρισμός είναι τόσο καλομελετημένος που κανείς δεν θα μπορούσε να μαντέψει ότι το παιχνίδι προέρχεται από υπολογιστές χωρίς να το ξέρει. Εκτός από την οθόνη του inventory, που θα μπορούσε να είναι πιο λειτουργική, ειδικά όταν παίζουν περισσότεροι παίκτες τοπικά.

Αλλά η μεγαλύτερη έκπληξη, τουλάχιστον για εμένα προσωπικά που δεν είχα παίξει τις προηγούμενες εκδόσεις του Diablo III για PS3 και X360, ήταν το σύστημα χειρισμού. Η όλη παρουσίαση έχει προσαρμοστεί ώστε να θυμίζει περισσότερο παιχνίδι δράσης, παρόλο που αυτό δεν επηρεάζει σε κανέναν βαθμό τους βασικούς μηχανισμούς. Αυτό σημαίνει ότι η χρήση του χειριστηρίου για έλεγχο του χαρακτήρα 1:1 έχει εξίσου φυσική αίσθηση με ένα ποντίκι και αυτό είναι από μόνο του πραγματικός άθλος (αν και πολλοί θα ισχυριστούν, δικαιολογημένα, ότι η Blizzard είχε σχεδιάσει εξαρχής το Diablo III για εύκολη μελλοντική μεταφορά στις κονσόλες). Φυσικά και υπάρχουν τεράστιες διαφορές μεταξύ των δύο συστημάτων ελέγχου σε κονσόλες και υπολογιστές, αλλά κάθε μειονέκτημα που μπορεί να προσάψει κανείς στο χειριστήριο, αντισταθμίζεται από κάποιο πλεονέκτημα. Για παράδειγμα, είναι όντως μειονέκτημα το γεγονός ότι ο χειρισμός στις κονσόλες δεν επιτρέπει στον παίκτη να επιλέξει με ακρίβεια το σημείο που θέλει να χτυπήσει με μια ικανότητα ΑΟΕ (μεγάλου πεδίου επιρροής) καθώς τον αναγκάζει να σημαδεύει εχθρούς και όχι το έδαφος. Από την άλλη, η προσθήκη ενός ελιγμού σε όλους τους χαρακτήρες με το δεξιό μοχλό βοηθά στην αποφυγή άδικων καταστάσεων, ενώ η μετακίνηση του χαρακτήρα με τον αναλογικό μοχλό του επιτρέπει να στέκεται ακίνητος χωρίς να κρατάει πατημένο το shift, όπως στους υπολογιστές, κάτι που βοηθάει πολύ τους χαρακτήρες που επιτίθενται από απόσταση. Αν υπάρχει ένα πρόβλημα που αντικειμενικά θα μπορούσε να αποφύγει η Blizzard, είναι η διαχείριση του inventory. Για ένα παιχνίδι που προσφέρει τόσο ωραίο τοπικό co-op, είναι κρίμα που δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να διαχειριστούν οι παίκτες ταυτόχρονα τις δυνάμεις και τα αντικείμενά τους, εκτός από τις δυνατότητες γρήγορης επιλογής εξοπλισμού με το σταυρό του χειριστηρίου. Ως έχει, οι υπόλοιποι παίκτες πρέπει να περιμένουν τη σειρά τους για να μονοπωλήσουν την οθόνη εξοπλισμού, με το βαθμό ενόχλησης να αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των παικτών.

Αυτά όμως είναι λεπτομέρειες. Ειδικά στις κονσόλες νέας γενιάς, το Diablo III Ultimate Evil Edition είναι ένας ολοκληρωμένος τίτλος χωρίς αντίπαλο στο είδος του, με σχεδόν ανεξάντλητη διάρκεια, καλογυαλισμένους μηχανισμούς και σχεδιασμό που επωφελείται από δύο χρόνια εμπειρίας και βελτιστοποίησης. Αγοράστε άφοβα, λοιπόν.

 

Το καλύτερο action RPG της αγοράς δεν χάνει τίποτα κατά τη μεταφορά του στις κονσόλες νέας γενιάς. Για την ακρίβεια, είναι στην καλύτερη μορφή του, με πλούσιο περιεχόμενο, ελκυστικό τεχνικό τομέα και νέες λειτουργίες.
Ε, αν κάποιος έχει λιώσει το παιχνίδι σε κάποιον υπολογιστή ή σε κονσόλα προηγούμενης γενιάς, ίσως να μην του ανοίξει η όρεξη να το παίξει ξανά από την αρχή, έστω και αν έχει τοπικό co-op. Το inventory έπρεπε να έχει μελετηθεί καλύτερα όταν παίζουν τοπικά πολλοί παίκτες.
9
35 σχόλια συνδέσου ή
γίνε μέλος για να σχολιάσεις
Steiner
12:48 31.08.14 Steiner Ενδιαφέρον...
Το έχει παίξει κανείς σε last-gen κονσόλα; Για PS3 αξίζει;

Dismiss
12:51 31.08.14 Dismiss RE: Ενδιαφέρον...
Άκουσα καλά λόγια, αλλά δεν το έχω παίξει. Από την άλλη, έχει τη μισή τιμή από την έκδοση του PS4 (25-30) και μετά μπορείς να μεταφέρεις χαρακτήρες στο PS4, επομένως γιατί να μην το δοκιμάσεις. Βέβαια, είναι 720p30 από όσο ξέρω, σε αντίθεση με τα 1080p60 αυτής της έκδοσης.

pirederas
14:22 31.08.14 pirederas RE: RE: Ενδιαφέρον...
Λάθος Dismiss! Στα PS3/XB360 το Diablo 3 είναι sub-HD & 50-60fps :Ρ

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-diablo-3-face-off

pirederas
14:27 31.08.14 pirederas χωρίς τίτλο
Νομίζω ότι η έκδοση για κονσόλες είναι η καλύτερη (ως παιχνίδι). Όταν υπάρχει 4πλό co-op στην ίδια οθόνη, οργανώνεις βραδιές με φίλους για να πέσει κάψιμο και γέλιο!

agrimi78
10:11 01.09.14 agrimi78 RE: χωρίς τίτλο
Μάλλον δεν έχεις παίξει diablo, σε laptop, όταν δεν έχεις δουλειά στο γραφείο. Μόνο για αυτή την δυνατότητα, η έκδοση PC είναι η υπέρτατη.

pirederas
10:21 01.09.14 pirederas RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν έχω παίξει τα παλιά Diablo.

Από την μία έχεις το Diablo 3 στο PC, με απαίτηση για always online (που προκαλούσε lag και frame rate drops) και το auction house (για να πουλάς και να αγοράζεις αντικείμενα), και από την άλλη έχεις τις εκδόσεις για κονσόλες που δεν απαιτούν online, δεν έχουν auction house, προσθέτουν dodge με τον δεξιό μοχλό (σαν το God of War) και δίνουν την δυνατότητα για 4πλό co-op και γέλιο με την παρέα. Και φυσικά το gameplay έχει τροποποιηθεί για τις κονσόλες. Ο καθένας διαλέγει και παίρνει.

Dismiss
10:37 01.09.14 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν έχει auction house στο PC πλέον. Είναι σχεδόν παράλληλο με τις κονσόλες. Η βασική διαφορά είναι ότι στο PC έχεις πρώτα τα νέα πατς και τα seasons, ενώ στην κονσόλα έχεις τοπικό co-op και απαλλαγή από το online. Το οποίο ομολογουμένως περιορίζει αρκετά τη χαρά του να έχεις το D3 στο laptop σου στις διακοπές.

Silender
12:32 14.11.18 Silender RE: χωρίς τίτλο
Ουτε κάν.

To precision της στόχευσης των skill με mouse δεν το πλησιάζει τίποτα.
Παίζω Diablo από το 1(both PC & PSX) και το είχα στο κατάστημά μου για XBOX 360.

Πλάκα έχει το couch coop για λίγο αλλά:
Inventory micromanagement με 4 άτομα = nightmare
Greater rift pushing = no go λόγω controls (hax excluded)
No Leaderboards
Dupes & Hacks με το κιλό

Dismiss
15:24 14.11.18 Dismiss RE: RE: χωρίς τίτλο
Στο Switch έχω παίξει καμιά εικοσαριά ώρες στη Σεζόν 15 (από level 1, δηλαδή) και είμαι κάπου 50 στα Greater Rifts. Άσε που πάω και στο PC να κάνω dodge και τρώω τα μούτρα μου. Αλλά για το inventory και τη στόχευση έχεις απόλυτο δίκιο.

Silender
16:13 15.11.18 Silender RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Sorry αλλά σε χάνω στην πρώτη πρόταση.

Edit: ΟΚ το έπιασα. Το GR 50 δεν είναι push στο season 15 Φωκίωνα. Εδώ για να ξεκλειδώσεις το access σε Torment 13 πρέπει να ρίξεις GR 60 Solo. Push σε αυτό το season = 100+

Dismiss
16:17 15.11.18 Dismiss RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ε ναι, αλλά μιλάμε για ένα 20ωρο από level 1. Δηλαδή, αν δεν μπορείς να το κάνεις φταις εσύ, όχι το παιχνίδι.

Silender
15:02 16.11.18 Silender RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Ναι αλλά εγώ έγραψα ότι δεν είναι στις κονσόλες για GR pushing (120+).
Γιαυτό που έκανες/κάνεις μια χαρά είναι.

Dismiss
15:06 16.11.18 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Εντάξει, απλά δεν είναι το ίδιο παιχνίδι μωρέ, αλλιώς είναι ρυθμισμένη η δυσκολία. Και λογικό είναι να σε δυσκολεύει να παίξεις με χειριστήριο όταν έχεις μάθει μόνο με mouse.

goal_scoring_superstar_hero
22:43 31.08.14 goal_scoring_superstar_hero χωρίς τίτλο
Η εκδοση για wiiu αξιζει ή να περιμενω αυτη του 3ds εξτρα τουρμο λαρτζ εντισιον?

Tim
06:02 01.09.14 Tim χωρίς τίτλο
Το αγόρασα για το Xbox 360. Είμαι ακόμα στις αρχικές περιοχές της ACT 1 και δεν έχω δει πτώση του frame rate, το οποίο στέκεται σταθερά στα 60 frames. Λογικά, αν πέσω σε συνωστισμό και πάω κανά co-op με περισσότερα από 2 άτομα μπορεί να πέσει δραματικά. Η έκδοση του vanilla Diablo 3 για PS 3 έχει τις μεγαλύτερες πτώσεις στο frame rate από όλες τις εκδόσεις ιδιαίτερα στην ACT 4 σύμφωνα πάντα με απόψεις παικτών(gamefaqs, neogaf, IGN).

super_mario
12:42 01.09.14 super_mario RE: χωρίς τίτλο
Στο marketplace του xbox360 δεν υπάρχει πάντως. Ούτε καν η προηγούμενη έκδοση. Θυμάμαι ότι είχα κατεβάσει,´ενα ντέμο πριν κάτι μήνες. Τί παίχτηκε;

Sir Pretender
08:46 01.09.14 Sir Pretender Ρε φίλε...
...καλό, χρυσό, αλλά Diablo σε κονσόλα δεν μπορώ να παίξω. Δεν γίνεται. Πώς το λένε; Έχω κι εγώ τα ψυχολογικά μου...

Dismiss
09:01 01.09.14 Dismiss RE: Ρε φίλε...
Πρώτα από όλα, εσύ δεν έχεις φίλους, άρα σου είναι άχρηστο το local. Χο χο, που λέει κι ο Κόκκαλης. Πέρα από την πλάκα, πολύ λογικό μου ακούγεται, αν και η αλήθεια είναι ότι δεν δυσκολεύτηκα καθόλου, παρόλο που είχα γράψει εκατοντάδες ώρες στο PC. Όπως λέω συνήθως, ο χειρισμός είναι 80% συνήθεια, ίσως και παραπάνω.

Sir Pretender
07:51 02.09.14 Sir Pretender RE: RE: Ρε φίλε...
Μωρέ δεν δυσκολεύομαι. Μια χαρά βολεύει το όλο σύστημα -το έχω παίξει εξ' άλλου το Diablo στις κονσόλες. Απλά ψυχολογικό είναι το θέμα. Σαν να μου λες να φανταστώ τον Ανατολάκη με φανέλα του βάζελου...

Dismiss
11:28 03.09.14 Dismiss RE: RE: RE: Ρε φίλε...
Ναι μωρέ κατανοητό. Εδώ θυμάμαι που είχα αγοράσει το Virtua Fighter 4 για PS2 και το κοίταζα σαν χαζός. Μερικά πράγματα απλά δεν κολλάνε, μέχρι να ξεκολλήσεις :P

agrimi78
10:05 01.09.14 agrimi78 RE: Ρε φίλε...
Συμφωνώ, η διαχείριση inventory σε τέτοιου είδους παιχνίδια είναι "εφιάλτης" με το gamepad.

Πάντως θεωρώ απαράδεκτο να μην δίνεται η δυνατότητα, σε PC, να παίζεις με το gamepad. Ένα απλό patch είναι.

Dismiss
10:38 01.09.14 Dismiss RE: RE: Ρε φίλε...
Αλλάζουν πολλά πράγματα, hitboxes, ταχύτητες animation, κάμερα, δεν είναι μόνο το χειριστήριο. Είναι αναπροσαρμοσμένο όλο το UI και η παρουσίαση στο χειριστήριο, για αυτό και μπόρεσαν να βάλουν το dodge χωρίς να χαλάσει η ισορροπία.

Τώρα για το inventory, το χειρότερο είναι η αναμονή όταν οι άλλοι παίκτες ασχολούνται με την οθόνη. Κατά τα άλλα, μόλις το προχωρήσεις λίγο, το 80% του loot είναι για salvage, όπως και στο PC. Άντε να κρατήσεις μερικά slots για ένα διαφορετικό σετ που θέλεις να δοκιμάσεις, επομένως δεν τρέχει μία και το λέω εγώ που δεν το είχα παίξει ποτέ ξανά σε κονσόλα, μόνο σε PC.

Βέβαια, δεν βλέπω γιατί δεν μπορούσαν να χωρέσουν περισσότερα κουτάκια ή previews των αντικειμένων στα 1080p και στην κονσόλα. Αλλά εντάξει, δεν θα ήταν λογικό να πετάξουν όλη τη δουλειά που είχαν κάνει για last gen.

Pournelaos
12:21 01.09.14 Pournelaos χωρίς τίτλο
Diablo με health bar? Είμαστε σοβαροί? Χωρίς 2 μπάλες γελάς με το UI.

Dismiss
12:48 01.09.14 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Φαντάσου τώρα τις δύο μπάλες με τέσσερις παίκτες στην οθόνη.

Silender
13:14 14.11.18 Silender RE: RE: χωρίς τίτλο
eightball

:P

agrimi78
11:43 16.12.14 agrimi78 χωρίς τίτλο
Παρήγγειλα την αμερικάνικη έκδοση, για PS4, απο Play-Asia. Βγαίνει σχεδόν 35, με ταχυδρομικά.
Ξέρει κανείς αν υπάρχει πρόβλημα στον online σε EU servers?

Dismiss
12:13 16.12.14 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Συνήθως δεν κάνουν regional lockout στο PSN, αλλά μέχρι να σου έρθει δεν μπορείς να αποκλείσεις τίποτα. Τo οnline παρέχεται μέσω PSN, όχι Battlenet, πάντως, επομένως δεν νομίζω να έχει θέμα.

ektelion
17:25 06.11.18 ektelion χωρίς τίτλο
Δεν ξέρω ρε παιδιά, εμένα δεν με κράτησε πάντως το Diablo 3. Είχα λιώσει το 1 και το 2. Στο δεύτερο είχα πάρει νεκρομάντη, οπότε στο τρίτο πήρα το αντίστοιχο (νομίζω witch doctor?) Ε, από ένα σημείο και μετά, και χωρίς να έχω τουμπανιάσει ιδιαίτερα τον τύπο γινόταν ένας κακός χαμός στην οθόνη. Πέρα από κάτι κρανία που πέταγα που χοροπηδούσαν, είχα ένα γκόλεμ και τρία δαιμονοσκυλιά να με ακολουθούν. Ειλικρινά, με το που έσκαγαν εχθροί στην οθόνη απλά άκουγα κάτι ουρλιαχτά, έβλεπα κάτι λάμψεις και λίγα δευτερόλεπτα μετά έβλεπα τα πτώματα. ΟΚ, καλό το lore, ισορροπημένο το λεβέλιασμα και το "ντύσιμο" του χαρακτήρα, αλλά με αυτό το ρημάδι το gameplay γιατί δεν ασχολείται κανείς; Για μένα το Titan Quest παραμένει αξεπέραστο σε αυτόν τον τομέα. Αν είχε βγει υβρίδιο με το lore/ατμόσφαιρα του Diablo και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία να είναι από το Titan Quest, τότε θα ήμουν στον action RPG heaven.

Dismiss
21:19 06.11.18 Dismiss RE: χωρίς τίτλο
Σε αντίθεση με τα προηγούμενα Diablo, τα skills που θα επιλέξεις αλλάζουν θεμελιωδώς το πώς παίζει ο χαρακτήρας. Μετά έρχονται τα σετ που υποστηρίζουν συγκεκριμένες τακτικές, κλπ. Αλλά ήσουν ακόμα σε χαμηλό επίπεδο δυσκολίας, για αυτό έπαιζες τόσο χαλαρά. Μια χαρά gameplay έχει. Το μόνο που μπορεί να το κοντράρει σε ροή είναι το Path of Exile, αλλά αυτό έχει άλλο πρόβλημα, με την έννοια ότι χρειάζεσαι άπειρα resistances για να αντέξεις μερικές μάχες, αλλιώς δεν βγαίνουν με τίποτα.

ektelion
10:16 07.11.18 ektelion RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν κατάλαβες, δεν μιλάω για το στρατηγικό κομμάτι, μιλάω καθαρά για το gameplay. Δηλαδή το πώς νιώθεις όταν σκοτώνεις τους εχθρούς. Εγώ προσωπικά δεν καταλάβαινα καν τι έκανα. Κι επιμένω πως τίποτα δεν πλησιάζει καν το Titan Quest σ' αυτό το κομμάτι.

Dismiss
17:38 07.11.18 Dismiss RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Κατάλαβα μια χαρά, δοκίμασε έναν άλλον χαρακτήρα, ίσως βάρβαρο ή μοναχό. Εμένα, ας πούμε, δεν μου αρέσει καθόλου το τσούκου-τσούκου του TQ. Νιώθω ότι δεν έχει ροή.

Dismiss
20:42 07.11.18 Dismiss RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Επειδή τώρα κατάλαβα ότι ίσως δεν το έχεις ψάξει πολύ, υπάρχουν skills που δεν αλλάζουν μόνο τη στρατηγική, αλλά ΚΑΙ το gameplay. Ο Witch Doctor π.χ. μπορεί να γίνει beastmaster με buffs κλπ. αλλά μπορεί να γίνει και φλογοβόλο, αν καταφέρεις να τον τροφοδοτείς συνέχεια με Mana. Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο σύστημα. Στην αρχή σου δίνει την εντύπωση ότι χάνει επειδή δεν έχει trees, αλλά μετά συνειδητοποιείς πόσο αλλάζει το παιχνίδι κάθε skill, ακόμα και κάθε Rune.

Όχι ότι τα κάνει όλα τέλεια Το customisation του PoE δεν το έχει κανένα, για παράδειγμα, ενώ το ίδιο μπορείς να πεις για το στρατηγικό βάθος του Grim Dawn. Αλλά αυτή τη ροή στη μάχη δεν την έχει κανένα, νομίζω.

ektelion
21:30 07.11.18 ektelion RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Όντως δεν το έχω ψάξει πολύ, αλλά μόνο γιατί δεν με κέρδισε ώστε να το ψάξω. Αντίθετα με το Titan Quest, στο οποίο μετράω τρία full playthroughs και πάω για το τέταρτο, συνεπώς διαφωνούμε απόλυτα όσον αφορά στη ροή των παιχνιδιών. Ομολογώ ότι στο Diablo 3 προσπάθησα να αναπαραγάγω την εμπειρία του Diablo 2, οπότε υπήρχε μία αρνητική προδιάθεση εξαρχής και μόνο που είδα ότι ο Necromancer είχε αντικατασταθεί από τον Witch Doctor. Δεδομένου ότι λάτρευα να στέλνω τους σκελετούληδές μου να τα κάνουν όλα όπα στο D2, προσπάθησα να ακολουθήσω το αντίστοιχο παρακλάδι και με τον Beast Master. Οπότε ναι, guilty as charged όσον αφορά στα κολλήματα, αλλά και πάλι, έχω την αίσθηση ότι κι αλλιώς να το πιάσω, δεν θα με ενθουσιάσει τόσο όσο το Titan Quest ή τα δύο προηγούμενα (καλά, το πρώτο περισσότερο για λόγους νοσταλγίας το αναφέρω).

ΥΓ: Με έψησες να το ξαναβάλω όμως ρε μπαγάσα XD

Dismiss
09:25 08.11.18 Dismiss RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Επίσης, είναι κάπως διαφορετικό το gameplay στις κονσόλες που παίζω εγώ περισσότερο. Όπως και να το κάνεις, είναι πιο hands on το χειριστήριο, αν βάλεις και το dodge, είναι πολύ διαφορετική η αίσθηση. ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ, ο νέος Necromancer παίζει σαν RTS.

ektelion
12:03 08.11.18 ektelion RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: χωρίς τίτλο
Δεν είμαι τόσο προοδευτικός ώστε να παίζω ARPG με χειριστήριο XD