Περί 3DS
Πέμπτη 28 ΙΟΥΛ 2011Το λεπόν, είπα και εγώ να γράψω κάτι σχετικό με αυτό το site που με ανέχεται όλον αυτόν τον καιρό. Και για να είμαστε και ειλικρινείς το 3DS είναι μπαχτσές. Ειδικά μετά την ανακοίνωση της πτώσης της τιμής του.
Πριν ξεκινήσω, να ξεκαθαρίσω κάτι: δεν είμαι φαν (οπαδός, όχι ανεμιστήρας) κάποιας κονσόλας. Έχω και τις τρεις «μεγάλες» αλλά από handhelds δεν έχω τίποτα γιατί πολύ απλά βολεύομαι μια χαρά με το iPhone μου στην τουαλέτα και δεν χρειάζεται να σκάσω μια τρακοσαρού, ή διακοσαρού, ή κατοσταρού (ισχύει αυτή η λέξη τώρα; ) για τη μία ώρα που ξοδεύω στον «θρόνο». ΟΚ, δεν είναι μία ώρα, αλλά αν κάποιος μου περάσει το high score στο Fruit Ninja, πρώτα θα μουδιάσουν τα πόδια μου και μετά θα σηκωθώ (1041 το ρεκόρ μπαη δε γουέη στο arcade).
Αλλά πάντα πίστευα ότι η απόφαση για τη δημιουργία του 3DS ήταν από αυτές που παίρνεις στις 4 η ώρα το πρωί αφού έχεις γίνει λιάρδα στα ξύδια σε κάποιο μπαρ με τα φιλαράκια σου.
Ας πούμε...
...πόσες φορές έχει τύχει να είσαι με φίλο σου και να σου πει κάτι αντίστοιχο με τα παρακάτω:
- Λέω να ανοίξουμε ένα σουβλατζίδικο στην Καραϊβική!
- ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ! Πω ρε φίλε τι είπες τώρα;
- Θα το φτιάξουμε με καλάμια και παλούκια, οπότε και να διαλυθεί στα παπάρια μας, και θα πουλάμε πιτόγυρα στους Μπαχαμέζους και στους τουρίστες! Και εκεί ξέρεις ε, με 2€ το σουβλάκι θα χεστούμε στα λεφτά!
- Πω πω ρε φίλε γαμάτο! Και θα παίρνουμε και κρέατα από την Ελλάδα ε;
- Ναι ρε από τον γαμπρό μου! Θα μας τα στέλνει έτοιμα σενιέ-πενιέ σου λέω! Κεμπαπάκια πλασμένα όλα τίγκα!
- Ωραία εγώ θα μπω αύριο ίντερνετ να κοιτάξω τους φόρους στις Μπαχάμες και τι χρειάζεται για βίζα! Να φύγουμε ρε φίλε από το κωλοχανείο εδώ, τι κάνουμε;
- Πες τα, πες τα! Έγινε! Λοιπόν, όχι επειδή έχουμε πιεί τώρα να το αφήσουμε ε; Από αύριο το βάζουμε μπροστά!
- Καααλά χαζός είσαι ρε; Εννοείται!
Συνήθως την επόμενη μέρα ούτε που το συζητάτε, αλλά και να το συζητήσετε είναι σε φάση «πω πω τι μαλακίες λέγαμε χθες ρε;» και κάπου εκεί τελειώνει η κουβέντα.
Κάτι τέτοιο λοιπόν πιστεύω πως έγινε και με το 3DS
Όχι έτσι ακριβώς δηλαδή… θα ήταν ο Ιβάτας και ο Φυσαμές κάπου σε ένα μπαρ εκεί στο Tόκιο, θα είχαν πλακώσει τα σάκε και εκεί κατά τις 4 το ξημέρωμα θα έπεσε η ιδέα:
- Λοιπόν Ρέτζι, λέω να φτιάξουμε άλλο ένα handheld.
- Γιατί μωρέ; Αφού το DS πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι.
- Όχι, όχι, άκου άκου είναι φοβερή ιδέα! Λοιπόν, θα φτιάξουμε ένα DS πάλι, θα είναι πάνω-κάτω σαν αυτό που έχουμε ήδη αλλά θα του κολλήσουμε κάτι ωραίο για να το ξαναπουλήσουμε ακριβότερα, μην είσαι κορόιδο.
- Ε; Και τι να κάνουμε;
- Να το κάνουμε 3D! Είναι τση μοδός! Τόσα χρόνια προσπαθούνε με το ζόρι να πείσουνε τον κόσμο ότι μετά το Avatar το 3D είναι το Άγιο Δισκοπότηρο της τεχνολογίας! Η κρέμα από το γαλακτομπούρεκο! Αυτά τα στρογγυλά στα τυρογαριδάκια που τα ψάχνουμε μετά μανίας ανάμεσα στα υπόλοιπα στο σακουλάκι! Δεν το έχει φάει βέβαια κανείς ακόμα το παραμύθι, αλλά χεστήκαμε! Να το κάνουμε 3D! Κολλάει και ωραία, ε; 3DS! Πωπω ανατρίχιασα ο μπαγάσας!
- Ε και τι, δηλαδή να κοστολογήσουμε κανένα 200άρι ευρώ τα γυαλιά;
- Όχι ρε, μην είσαι κορόιδο λέμε εμείς θα το κάνουμε χωρίς γυαλιά!
- Ρε και θα δουλεύει;
- Όχι.
- Ε και πώς…;
- Μωρέ έχω ένα ξαδερφάκι που έχει βρει κόλπο, αλλά πρέπει να είσαι καθιστός, σε φωτισμό 100lumens το κεφάλι υπό γωνία να μην έχεις φάει μπρόκολο πριν, να έχεις τα χέρια σε απόσταση 7,95 ιντσών το ένα από το άλλο και 3,456 ιντσών από το υπόλοιπο σώμα. Και να μην έχεις επιληψία, μυωπία, πρεσβιωπία, στραβλισμό, πυτιρίδα και ουλίτιδα και δουλεύει σχεδόν!
- Ρε τέτοιε-σαν μη μας πάρουν με τις πέτρες.
- Όχι, όχι, άκου έχει και συνέχεια! (σ.σ. εδώ είναι που χάθηκε η μπάλα) Λοιπόν θα του κολλήσουμε πάνω accelerometers, potentiometers, nanometers, θα το κουνάς και θα κουνιέται μέσα το κοκονάκι σου, θα βάλουμε 3D κάμερα της πλάκας, Wi-Fi, virtual κάρτες (ποιος θυμάται ότι χρησιμοποιούνται χρόνια τώρα) έναν αναλογικό μοχλό (μας τα έχουν ζαλίσει), έναν Πόντιο έναν Γερμανό και έναν Έλληνα και θα το κάνουμε αγνώριστο! Σου λέω τσίλικο!
- Γαμάτο! Και κάτσε αφού πρέπει να είσαι καρφωμένος για να δεις το 3D πώς θα γίνει να το κουνάνε ρε συ;
-Σώπα ρε, ποιος θα το συνδυάσει; Θα τα διαφημίζουμε ξεχωριστά! Θα του πετάξουμε εκεί και μια τιμή στον Θεό πρώτα για να βγάλουμε τα σπασμένα και μετά το αφήνουμε στη μοίρα του!
- Καλό! Και αν είναι, παίρνουμε τα παλιά παιχνίδια, τα ξανακάνουμε remake για άλλη μια φορά, βγάζουμε και κανένα σούπερ Μάριο πάλι… Μια χαρά, μια χαρά!
- Σούπερ! Λοιπόν, το ξεκινάω… Κοίτα όχι επειδή έχουμε πιεί να το αφήσουμε, ε; Από αύριο το βάζουμε μπροστά!
- Καααλά χαζός είσαι ρε; Εννοείται!
Το πρόβλημα...
...εδώ είναι βέβαια πως πραγματικά το έφτιαξαν οι αθεόφοβοι! Ρε αλήθεια! Εγώ προσωπικά έχω ασχοληθεί λίγο με την κονσόλα αλλά δεν είναι για να είσαι και περήφανος για το δημιούργημά σου. Παιχνίδια καλά δεν έχει, και μη μου πει κανείς για το Ocarina of Time! Επειδή δηλαδή δεν κατάφερε να βρεθεί ένας σωικός emulator του Ν64 αμέσως να πούμε για remakes και κολοκύθια; Δεν λέω, κλασσικό, αλλά κλασσικό είναι και το Doom 2 όμως δεν βλέπω κανέναν πλην retro-maniac να κατουριέται για πάρτη του!
Λοιπόν, ας πούμε τα σύκα, σύκα! Το 3DS είναι βλακεία! Και όποιος ισχυριστεί το αντίθετο το κάνει απλά γιατί δεν θέλει να παραδεχτεί ότι έδωσε ένα σωρό λεφτά για μία βλακεία. Και είναι λογικό. Και εγώ έδωσα έναν σκασμό λεφτά μια φορά για ένα μαραφέτι που μπαίνει στην καρέκλα και υποτίθεται ότι μετάφερε τους κραδασμούς ενός παιχνιδιού. Αλλά το ρημάδι ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ! Εγώ βέβαια δεν το παραδέχτηκα ποτέ μέχρι τώρα, αλλά ναι, είχα δώσει 200€ για μια βλακεία που προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου και τους κολλητούς μου ότι προσφέρει μια γαμάτη εμπειρία. Αλλά κολοκύθια. Όπως και το 3DS. Προσφέρει ζαλάδα και αίσθημα ναυτίας. Και μερικά φωνήεντα όταν το δείχνουμε σε φίλους μας για 5 λεπτά.
Η καλύτερη παρομοίωση μεταξύ DS και 3DS είναι αυτή με το κέηκ. Όταν φτιάχνουμε τη ζύμη του κέικ, μετά γλύφουμε το μπωλ και το κουτάλι και παθαίνουμε πλάκα! Εγώ προσωπικά ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν σταματάει η διαδικασία εκεί. «Παιδιά έφτιαξα κέηκ πάρτε τα κουτάλια και ελάτε»! Σαν τρελοί θα κάναμε όλοι, το κέηκ δεν θα ανάσαινε ούτε για 5 λεπτά! Αλλά για κάποιο περίεργο λόγο, κάποιος αποφάσισε και κατάφερε να το βάλει στο φούρνο και μετά από 1 ώρα να βγει ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!
Και μην πει κανείς το αντίθετο… Το κέικ ψημένο περισσεύει 9 στις 10. Αλλά η ζύμη δεν μένει ποτέ!
Αυτά… Άντε, αρχίστε τώρα το κράξιμο ελεύθερα… θα τ’ αντέξω! Ή θα βάλω τον Κηπουρόπουλα να απαντάει που του αρέσει.
Τσιρς
-
-
20:18 28.07.11 Sir Pretender RE: LikeΤο 'χει αυτό ο άτιμος. Γράφει μια φορά στα δεκαπέντε χρόνια αλλά το κάνει ωραία :P -
-
20:37 28.07.11 TxCForever Αμαν!!!Κάποιος να τηλεφωνήσει γρήγορα τον Μαργέτη! Ο Κουράφαλος του έκλεψε το account! :P
Όμως ναι, συμφωνώ και εγώ. Βέβαια αν/όταν τελικά κυκλοφορήσουν καλά παιχνίδια για το 3DS και με την χαμηλή τιμή θα ξεχάσουμε τις γκάφες της Nintendo -πάλι-, έστω και αν παίζουμε με το 3D απενεργοποιημένο (που προσωπικά αντιπαθώ τα μάλα εκτός και αν μιλάμε για καμιά σαχλή splatter παραγωγή τύπου Final Destination). -
-
-
20:53 28.07.11 SbJ Epicsimfwnw 100% ! ta idia elega apo tin prwti fora pou to eidame stin press conference sto public. Tsiliko !!! xD -
21:32 28.07.11 RooF χωρίς τίτλοΠραγματικά δεν ξέρω αν συμφωνώ με κάτι από όλα αυτα που λες. Γιατί με το σύνολο αυτών που λες σίγουρα δε συμφωνώ. Καταρχήν το 3DS δουλεύει, και δουλεύει καλά. Ίσως ήταν πιο ακριβό από ότι έπρεπε και σίγουρα δεν έχει τιτλους, αλλά και τίτλους θα αποκτήσει και η τιμή σιγά σιγά πέφτει.
Η κατάσταση που περιγράφεις στους διαλόγους πάντως ειναι η ίδια σχεδόν σε κάθε εταιρία και συσκευή. Για το vita πχ δεν ισχύει; -
21:33 28.07.11 cloud Δεν μπορεί...Έλα, πες... Ήσουν μπροστά όταν το σχεδίαζαν!!! :Ρ
Τώρα να σου πω... Το 3D, ναι... Είναι βλακεία!
Για την ακρίβεια, είναι βλακία με αυτά που πρέπει αν θυσιάσεις για αυτό.. Πχ.. Τιμή (Έστω και αν ήταν για λίγους μήνες, και χωρίς πραγματικό λόγο να είναι στα 270€.), και φυσικά μπαταρία.
Αν ήταν να έχουμε 3D χωρίς να επιβαρύνει την τιμή, η έστω να την επιβάρυνε το πολύ 5€. Και ταυτόχρονα να μην έριχνε την διάρκεια της μπαταρίας στις 3 ώρες, ΟΚ, καλά έκαναν και το έβαλαν, και ας μην το χρησιμοποιήσω και ποτέ!
Όμως έτσι όπως εξελίχθηκε το πράγμα, ας έλειπε το βύσσινο!
Τώρα για το υπόλοιπο 3DS... Εντάξει.. Δεν το λες και τόσο "πατάτα"!
Ακόμα και αν δεν φτάνει σε γραφικά το Xbox360, δεν μου λέει τίποτα! Και η Nintendo έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν ότι τα ουάου γραφικά δεν είναι το παν.
Όμως για ακόμα μία φορά φοβάμαι ότι το 3D έκανε το θαύμα του, και για το χατίρι του θυσιάστηκαν πολύ πιο σημαντικά πράγματα.
Μετά πέρα από το 3D, η Nintendo φάνηκε να έχει χάσει σε όλα τα σημεία την συνταγή την επιτυχίας που ήξερε σε όλα τα άλλα τα φορητά της (Γκουχου, γκούχου, VB, γκούχου, γκούχου...).
Και ιδικά στο θέμα των παιχνιδιών, απλά είναι απαράδεκτη! -
-
-
22:09 28.07.11 Dismiss Πέρα από την πλάκα......συμφωνώ σε ένα πράγμα. Ο συνδυασμός των accelerometers κλπ με το 3D ήταν μια απελπιστικά ηλίθια ιδέα - ή μάλλον δεν ήταν ηλίθια, ήταν περισσότερο κυνική για να δικαιολογηθεί κάπως η τιμή χωρίς να ανεβεί πολύ το ύψος της επένδυσης για τη Nintendo.
Η ιδέα ενός αναβαθμισμένου τεχνικά DS δεν μπορεί να θεωρηθεί καν "ιδέα". Είναι υποχρέωση της Nintendo. Απλά, αυτήν τη φορά δεν βγήκε το κόλπο. Τέλος πάντων, θα γράψω περισσότερα στο State την άλλη εβδομάδα. -
22:14 28.07.11 nilo ΚόστοςΌσον αφορά το κόστος, φτάνει μόνο να κοιτάξουμε το hardware του 3DS και του PSV. Από εκεί και πέρα είναι τουλάχιστον γελοία η κοστολόγηση που έκανε η Ninty. -
22:28 28.07.11 cloud RE: ΚόστοςΠρώτον, και το έχω πει ξανά, μην ξεχνάμε ότι η ίδια η Nintendo είχε δηλώσει ότι θα υπερτιμολογήσει την κονσόλα λόγο του "μεγάλου ενθουσιασμού" που υπήρχε στο κοινό μετά την παρουσίαση της.
Μετά μην συγκρίνουμε άμεσα το hardware του PSVita με του 3DS, όπως και του PSP με του DS..
Μπορεί τα συστήματα της SONY να είναι πολύ πιο δυνατά, όμως τα DS είναι πιο "πολύπλοκα" στην κατασκευή..
Μόνο και μόνο οι 2 οθόνες, και η "διπλή" κατασκευή, ανεβάζουν αρκετά την τιμή.. Καλά, δεν την εκτοξεύουν και στα ύψη, όμως σίγουρα η συναρμολόγηση των DS είναι πιο πολύπλοκη από του PSP, και η δεύτερη οθόνη προσθέτει και κάποιο επιπλέον κόστος. -
22:33 28.07.11 nilo RE: RE: ΚόστοςΚαι το PSVITA έχει 5άρα multitouch OLED οθόνη και rear touch panel καθώς και ΤΕΤΡΑΠΗΡΥΝΟ επεξεργαστή... -
22:35 28.07.11 Dismiss RE: RE: RE: Κόστος...τον οποίο πρέπει να ψύξεις σωστά, πράγμα εξαιρετικά δύσκολο. -
23:58 28.07.11 cloud RE: RE: RE: ΚόστοςΔεν είπα ότι δεν είναι έτσι!
Όπως και δεν ξεχνάω ότι η SONY στην αρχή του PSP έχανε λεφτά, και η Nintendo με το DS έβγαζε λεφτά.
Αυτό που είπα είναι ότι πολλοί δεν λαμβάνουν υπόψιν και αυτά τα δεδομένα, και λένε "Α, το PSP είναι ένα φορητό PS2, και το DS ένα φορητό Ν64. Άρα αν το PSP έχει 200€, το DS θα πρέπει να έχει 50 με 80€.". -
-
-
23:28 28.07.11 One to Obey χωρίς τίτλοΕνώ εσείς περιμένετε τα παιχνίδια που ΘΑ βγούνε για το 3ΔΣ εγώ περιμένω ιστολόγιο για τον διαδικτυακό έρωτα. -
01:26 29.07.11 skerzos RE: χωρίς τίτλοειναι το μονο σχολιο που διαβασα και ειπα "ναι! αυτο ειναι σχολιο!" -
03:00 29.07.11 kesnar Χεχ...Αντιδραση:"κλασσικό είναι και το Doom 2 όμως δεν βλέπω κανέναν..."Και εγω τι ειμαι ωρε?!?"...πλην retro-maniac να κατουριέται για πάρτη του!"Ωπα γραψε λαθος... -
04:33 29.07.11 vassilis_pap Το μεγάλο λάθος της Nintendo......ήταν ή αλαζονεία της μετά την απίστευτη (ακόμα και για την ίδια) επιτυχία των DS και Wii. Η αλαζονεία αυτή την έκανε να πιστέψει πως είναι ικανή να πουλήσει το καινούργιο DS (το 3DS) σε μια εξωφρενική τιμή και χωρίς στην ουσία τίτλους της προκοπής.
Όπως συνήθως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις ήρθε η πραγματικότητα και τη προσγείωσε ανώμαλα. Μετά λοιπόν, από μόλις 4 μήνες τα πράγματα πήραν τελικά το δρόμο τους, αφού και η τιμή λογικεύτηκε και οι τίτλοι έρχονται μαζικά.
Για μένα το 3DS κρίνεται από Σεπτέμβρη και μετά που θα έχει τα βασικά για να κάνει την όποια πορεία του, στην αγορά.
ΥΓ. Το κείμενο δεν μου άρεσε. Δε το βρήκα ούτε διασκεδαστικό, ούτε αντικειμενικό. Ούτε τέλος να έχει κάποιες σοβαρές απόψεις για τη κονσόλα (δεν είμαι σίγουρος πως το επιδιώκει άλλωστε αυτό). Το κυριώτερο δε πείθει για τη μη fanboy-ιστικο χαρακτήρα του μιας και το επίπεδο "κριτικής" είναι αντίστοιχο βαμμένου Παναθηναϊκού σε παιχνίδι του Ολυμπιακού στο CL.
ΥΓ2 Δεν έχω 3DS και ΔΕΝ προσπαθώ να δικαιολογήσω κάποια αγορά. Πρόσφατα αγόρασα το PSP Go οπότε για φορητό είμαι κομπλέ για κάποιο διάστημα. -
08:08 29.07.11 Dismiss RE: Το μεγάλο λάθος της Nintendo...Ρε παιδιά, σατιρικό ήταν το post του Γιάννη, τον έχετε δει ποτέ να γράφει τίποτε στα σοβαρά; Καλά θα κάνει βέβαια να γράφει πιο συχνά για να μην αφήνει τέτοιες εντυπώσεις... -
13:57 29.07.11 RooF RE: RE: Το μεγάλο λάθος της Nintendo...To post τα εσπασε εμενα μου αρεσαν πολυ οι διαλογοι.
Θα ηθελα ομως να βλεπω τετοια ποστ γενικα για τη βιομηχανια, εχω βαρεθει να χτυπανε ολοι σε οτι εχει σχεση με τη Nintendo γιατι ξερουν οτι θα γινει χαμος. Δηλ αλλες εταιριες δεν εχουν δωσει αφορμη για τετοια κειμενα; -
14:04 29.07.11 rex RE: RE: RE: Το μεγάλο λάθος της Nintendo...Μπα, οι άλλες εταιρείες είναι βαρετές :ΡΧ.Κ. -
14:11 29.07.11 Sir Pretender RE: RE: Το μεγάλο λάθος της Nintendo...Τι θες να πεις με αυτό το τελευταίο σχόλιό σου Φωκίωνα; Ότι ένα post κάθε τετράμηνο (τις καλές εποχές) δεν φτάνει; :P -
-
15:47 29.07.11 super_mario χωρίς τίτλοΚαταρχήν, η παράγραφος με το κέικ νομίζω ότι σώζει όλο το κείμενο.Κατά δεύτερον, το 3D σαν χαρακτηριστικό δεν προσφέρει τίποτε παραπάνω από λίγα λεπτά WOW όπως τότε που πήγα να δω στο σινεμά το ToyStory και μετά από το πρώτο τέταρτο το μάτι είχε συνηθίσει και ήταν σα να έβλεπα μια κανονική ταινία κινουμένων σχεδίων. Θα προτιμούσα λοιπόν το κάτι παραπάνω που μπορεί να κοστίζει μια κονσόλα να το έδινα όχι για το 3d αλλά για καλύτερο επεξεργαστή ας πούμε, καλύτερο frame rate, καλύτερα γραφικά, ήχο.Θεωρώ λίγο καταδικασμένο το μηχάνημα. Κάθε παιχνίδι πλέον που θα βγαίνει για το 3DS θα κρίνεται κατά κύριο λόγο για την ικανότητά του να απεικονίζει σωστά 3D γραφικά. Με ό,τι συνεπάγεται αυτό.Αν είχα DSlite (έχω μείνει με το πρώτο γκρι) πολύ πιθανόν να μην αγόραζα το 3DS. Από τη στιγμή όμως που λειτουργεί και backwards με παιχνίδια του DS πολύ πιθανόν μετά την πτώση της τιμής να το πάρω.Ο φίλος που αγόρασε το PSPgo είναι ικανοποιημένος με την αγορά του;;; -
12:29 31.07.11 savvas χωρίς τίτλοΣε ορισμένα θέματα συμφωνώ απόλυτα ΑΛΛΑ δεν το λες αποτυχία από τώρα και ασφαλώς δεν "προσφέρει ζαλάδα και αίσθημα ναυτίας" (τουλάχιστον στους περισσότερους) -
13:34 31.07.11 keftes RE: χωρίς τίτλοΓια τους υπόλοιπους που προσφέρει αυτά τα υπέροχα συναισθήματα το 3d είναι μια υπέροχη αποτυχία. Ευτυχώς προνόησαν (!!!) και επιτρέπουν την απενεργοποίησή του.
Γενικότερα το 3δ σαν feature απέτυχε από την πρώτη μέρα χωρίς καν να λάβουμε υπόψιν την μειοψηφία που ιατρικά δεν το συμπαθεί. Με διάρκεια μπαταρίας 2 ώρες (καλή τύχη αν παίζεις Street Fighter με ανοιχτό το 3δ) και ο χρήστης να πρέπει να κρατάει την γωνία θέασης του σταθερή σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού (αλλιώς το 3δ σου θα γίνει ένας υπέροχος αχταρμάς από πολύγωνα) μπορώ να πω πως δεν κολλάει και πολύ σε handheld feature η όλη κατάσταση. -
16:58 31.07.11 savvas RE: RE: χωρίς τίτλο2 ώρες διάρκεια;;; Εγώ παίζω με full 3D, ενεργοποιημένο το wifi, full φωτεινότητα και ήχο, και σίγουρα διαρκεί περισσότερο από 3 ώρες. Όχι πως οι 3+ ώρες είναι τρομερή επίδοση, απλά δεν είναι 2 ώρες όπως λες.
Τώρα για την γωνιά θέασης, ναι μεν είναι ψιλομαλακία αλλά όχι κάτι τρομερό, στο δευτερόλεπτο επαναφέρεις το 3DS στην θέση που πρέπει και όλα οκ.
Γενικότερα σε όσους τουλάχιστον το 3D δεν δημιουργεί ζαλάδες (μπορούν βέβαια όπως είπες να το απενεργοποιήσουν αλλά νταξ από τη στιγμή που πληρώνουν για 3D μηχάνημα, δεν λέει να το έχεις απενεργοποιημένο άρα ένα φάουλ εδώ της Ninty) πιστεύω είναι καλή φορητή κονσόλα. Τα αρνητικά για μένα είναι η κίνηση της Nintendo να αρμέξει τον κόσμο (250-270 ευρώ WTF), η διάρκεια μπαταρίας, όπως επίσης η παντελής έλλειψη ΑΑΑ τίτλων. Αλλά βλέπω (από όσα παιχνίδια έπαιξα) ότι εάν ασχοληθούν σοβαρά και εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του φορητού, μπορούμε να απολαύσουμε για τα καλά 3D παιχνίδια. (αν και προσωπικά πιστεύω τα συγκεκριμένα παιχνίδια που θα έχουν πραγματικά γαμάτο 3D θα είναι ελάχιστα) -
18:25 31.07.11 RooF RE: RE: RE: χωρίς τίτλοΚαι εγω με 3d full φωτεινοτητα στο 3 wireless ενεργο καθως και ηχο στο full κραταει ανετα 3 ωρες. Τη γωνια θεασης για να τη χασεις πρεπει ν το προσπαθησεις, δε γινεται απο λαθος. -
19:43 31.07.11 nitro912gr Η φούσκα του 3D......έσκασε με τα σκάγια να παίρνουν πρώτη την nintendo μου φαίνεται. Γιατί πολύ απλά φαίνεται να είναι η μόνη που επενδύει τόσο συγκεκριμένα σε αυτό, ενώ οι περισσότεροι άλλοι υποστηριχτές βγάζουν και 3D συσκευές (στις τηλεοράσεις πχ), ενώ η Nintendo έβγαλε μια κονσόλα στα πεταχτά, χωρίς τίτλους ΑΑΑ, χωρίς γενικότερη σοβαρή υποστήριξη.
Το ΘΑ έρθουν δεν είναι λόγος για κανέναν να τρέξει να αγοράσει κάτι, και τα android tablets ΘΑ έρθουν, ΘΑ έχουν iPad killer χαρακτηριστικά και ΘΑ μειώσουν την αγορά του iPad σε μονοψήφιο ποσοστό, ΘΑ!
Όταν βγούνε τα παιχνίδια, πέσει η τιμή, το υποστηρίξουνε σοβαρά, τότε ο κόσμος ΘΑ το αγοράσει, με 3D ή χωρίς δεν έχει σημασία.
Και εγώ δε το είχα συμπαθήσει αυτό το "ξανά ανακαλύψαμε τον τροχό" και την "τρέλα" του 3D, αλλά το brainwashing που έχει πέσει σίγουρα έκανε αρκετό κόσμο να σκάσει λεφτά σε 3DS, 3DTV, 3DMy@@...
Μου έλεγε προχθές η κοπέλα μου να πάμε να δούμε 3D τον Χ.Π. με τους κλήρους 2, με έναν ενθουσιασμό παρόμοιο με αυτόν που είχε όταν πήραμε τα εισιτήρια για Παρίσι πριν κάνα 2 χρόνια... της έκοψα τον αέρα πάντως ότι δε θα πληρώσω διπλάσια λεφτά για να αγοράσω πονοκέφαλο και να μην απολαύσω μια ταινία που θέλω να απολαύσω.
Λάθος δρόμος, πολύ φανφάρα, μεγάλο το πέσιμο. Ελπίζω το Wii U να μην κάνει τις ίδιες πατάτες. -
-
14:47 05.08.11 Nintendawg call me stupid"Το 3DS είναι βλακεία! Και όποιος ισχυριστεί το αντίθετο το κάνει απλά γιατί δεν θέλει να παραδεχτεί ότι έδωσε ένα σωρό λεφτά για μία βλακεία."
Εγώ ισχυρίζομαι το αντίθετο και θ' αγοράσω και δεύτερο 3DS πολύ σύντομα...
cheerio -
-
-
22:10 08.08.11 Teras Πρέπει να έχω πρόβλημα..γιατί μου αρέσει το 3d του και βρίσκω την προσθήκη βάθους στα παιχνίδια πολύ ενδιαφέρουσα. Από την άλλη ίσως έπρεπε να κρατήσω τα λεφτά μου για το Vita ώστε να πληρώνω για να παίζω τα ίδια franchises του PS3 μου :-P -
22:23 08.08.11 nilo RE: Πρέπει να έχω πρόβλημα..Μα φυσικά. Η Sony δεν είναι σαν την ninty που βγάζει συνέχεια νέα franchises... -
22:40 08.08.11 rex RE: RE: Πρέπει να έχω πρόβλημα..Έλα, αηδίες, σε λίγο θα μας πεις ότι το καλύτερο παιχνίδι του 3DS είναι ένα παιχνίδι του 1997... :Ρ
Χ.Κ. -
22:57 08.08.11 RooF RE: RE: RE: Πρέπει να έχω πρόβλημα..Οταν η Sony θα εχει κατι τοσο καλο ειμαι σιγουρος οτι θα βγαζει επανεκδοσεις μεχρι το τελος του κοσμου. -
23:23 08.08.11 rex RE: RE: RE: RE: Πρέπει να έχω πρόβλημα..Μπορεί, αλλά μέχρι τότε το καλύτερο παιχνίδι του 3DS θα είναι ένα του 1997 :Ρ
Χ.Κ. -
14:47 09.08.11 Teras RE: RE: RE: Πρέπει να έχω πρόβλημα..Για μένα που δεν το είχα παίξει ποτέ ίσως να είναι ;-) -
15:06 09.08.11 Teras RE: RE: Πρέπει να έχω πρόβλημα..Όταν έχω τα franchises του ενός τείνω να επιλέγω φορητό με franchises του άλλου.. -
15:53 09.08.11 Dismiss Το θέμα είναι ότι......και τέλειο να ήταν το ΟΟΤ, παραμένει τίτλος του 1997. Ξέρω ότι πολλοί το θεωρούν τέλειο, αλλά εντάξει. Διαχρονικό και φρέσκο είναι σίγουρα, αλλά δεν φτάνει. -
16:20 09.08.11 Teras RE: Το θέμα είναι ότι...Φυσικά και δεν φτάνει. Κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι το 3ds αυτή τη στιγμή έχει δυνατό line-up. Αλλά το να λες ότι δεν αξίζει είναι πολύ. -
-
16:24 09.08.11 Roronoa RE: RE: RE: Το θέμα είναι ότι...Εσυ πιστευεις πως δεν αξιζει?
Μια κονσολα δεν αξιζει οταν δεν εχει παιχνιδια,αλλα δεν μπορει να κριθει με αυτην την κατηγορια μια κονσολα μολις 5 μηνες απο την κυκλοφορία της. -
-
16:32 09.08.11 Roronoa RE: RE: RE: RE: RE: Το θέμα είναι ότι...Αυτη την στιγμη ισως.Ποτε θα καταλαβει ο κοσμος οτι δεν γινεται μια κονσολα στο launch να εχει πολλους καλους τιτλους?Δεν γινεται μια εταιρια να ξοδεψει μεγαλο budget για εναν τιτλο που θα πουλησει σε μικρο αγοραστικο κοινο λογω της μικρης εγκατεστημενης βασης,δεν τους περνει.Γιαυτο και βλεπουμε μερικες καθυστερήσεις στους τιτλους του 3DS.
Σε καθε launch κονσολας πανω κατω τα ιδια βλεπουμε απλα λιγο πιο χειροτερα στο 3DS που μεχρι το ocarina of time βγηκε χωρις system seller τιτλο. -
17:02 09.08.11 Olorin RE: RE: RE: RE: RE: RE: Το θέμα είναι ότι...Το θέμα είναι πως είχαμε καιρό να δούμε launch κονσόλας και έχουμε ξεχάσει μάλλον ότι ναι μεν του 3DS ήταν το φτωχότερο εδώ και χρόνια, αλλά όχι ότι ήταν και πολύ χειρότερο. Και για να μην το πάω πολύ μακριά, οι launch titles του DS που αντικειμενικά θεωρείται η πιο επιτυχημένη handheld κονσόλα ήταν αυτοί (http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_DS_launches#European_launch_games). Αν εξαιρέσουμε το Super Mario 64 (και αυτό remake μυθικού τίτλου του Ν64 όπως το ΟοΤ, απλώς αυτό βγήκε στο launch, όχι λίγους μήνες αργότερα), το υπόλοιπο launch παίζει να είναι και χειρότερο από του 3DS...
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως δεν με ενοχλούν άλλα στοιχεία του 3DS, όπως η υψηλή τιμή του που εν πολλοίς δικαιολογείται από ένα -άχρηστο, κατ'εμέ- gimmick που δεν δουλεύει και τέλεια ούτε προσφέρει κάτι ουσιαστικό, τη 3D απεικόνιση.
Απλώς αν το launch είχε γίνει όταν ΕΠΡΕΠΕ να γίνει (δηλαδη αν δεν βιαζόντουσαν να προλάβουν το Vita φτιάχνοντας μια εγκατεστημένη βάση χρηστών από τα εκατομμύρια κατόχων του DS) και περιλάμβανε Mario, Kid Icarus, Zelda, Professor Layton κ.λπ. (αυτά δηλαδή που πράγματι θα βγουν λίγους μήνες μετά), ίσως να μιλάγαμε για το καλύτερο launch εδώ και χρόνια... -
17:37 09.08.11 cloud RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Το θέμα είναι ότι...Σχετικά με το launch του 3DS, φυσικά πέρα από το ότι πραγματικά δεν είχε κάποιο τίτλο έστω και remake σαν το Mario 64 του DS, του δημιούργησε πρόβλημα ακόμα και οι τίτλοι που έδειξε η Nintendo στην Ε3.
Όταν σου παρουσιάζουν Mario Kart, Kid Icarus, MGS, Resident Evil, Zelda, κλπ, περιμένεις ότι τουλάχιστον το Kid Icarus που είχε και την μερίδα του λέοντος στην παρουσίαση, θα είναι στην πρώτη παρτίδα τίτλων.. -
17:07 09.08.11 Teras RE: RE: RE: RE: RE: Το θέμα είναι ότι...Δηλαδή όσοι την έχουν τώρα που ας πούμε δεν αξίζει και την πάρουν αύριο που θα έχει παιχνίδια και θα αξίζει τι θα έχουν χάσει; Απλά δεν μπορείς να λες οτι δεν αξίζει τώρα γιατί στην ουσία πιστεύεις κι εσυ οτι θα αξίζει αύριο. Δεν έχει νόημα αλλιώς. Η αξίζει ή δεν αξίζει. Και το αστείο είναι ότι δεν υπάρχει ούτε ενας που να πιστεύει ότι θα αποτύχει η κονσόλα. Μου θυμίζει το ξεκίνημα του PS3. -
17:10 09.08.11 nilo RE: RE: RE: RE: RE: RE: Το θέμα είναι ότι...Αν το αγοράσω σήμερα και όχι αύριο, θα χάσω γύρω στα 100€... -
17:25 09.08.11 Teras RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Το θέμα είναι ότι...Είσαι gamer. Ότι γλιτώσεις απο το 3ds θα το χαλάσεις αλλού.
(Σε καμιά συλλεκτική έκδοση ή κάποια online σύνδρομη ας πούμε μιας και αναφέρονται διάφορα τέτοια θέματα στο site.)Στην τελική στα τσιγάρα σου ρε αδερφέ :-) -
17:30 09.08.11 nilo RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Το θέμα είναι ότι...Δεν είπα ότι δε θα τα χαλάσω, αλλά γιατί να τα χαλάσω για το 3DS χωρίς λόγο; ;) -
17:11 09.08.11 Olorin RE: RE: RE: RE: RE: RE: Το θέμα είναι ότι...Υποθέτω πως αναφέρεται κυρίως στο ότι όταν θα υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι τίτλοι, θα διατίθεται και σε φτηνότερη τιμή (όπως και έγινε εξάλλου), οπότε ίσως να μην άξιζε να δώσει κάποιος 250€ για κάτι που όταν ουσιαστικά θα το χρειαστεί, θα κοστίζει 50-60€ λιγότερα...
Από την άλλη, πόσες φορές έχουμε όλοι μας σκάσει 40-50άρια για να πάρουμε έναν πολυαναμενόμενο τίτλο από day-1 και τελικά όταν βρούμε επιτέλους χρόνο να το βγάλουμε από τη ζελατίνα έχει περάσει τόσος καιρός που η τιμή του έχει πέσει στα 15€??? Αν προσθέσεις τα λεφτά που "έχασες" σε όλες αυτές, αγοράζεις 10 3DS!!! -
17:40 09.08.11 Roronoa RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Το θέμα είναι ότι...Ολοι μας σκαμε 50ευρα και δεν τα παιζουμε? :P
Εγω εχω εκφραση "what did he say" καθε φορα που λεει καποιος οτι αγορασε παιχνιδι και το εχει στην ζελατινα του. XD -
19:24 09.08.11 Tulky Το επόμενο blog postΔεν το ξανακάνω... το επόμενο blog post μου θα μιλάει για παραλίες, κωλαράκια, σφίχτες και ρακέτες. Και Mojitάκια. Και μαγιώ brazilian.
btw για να απαντήσω σε μερικά από τα παιδιά εδώ... Αγαπούλες, κάθε post μου έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα. Το αν αρέσει ή όχι αυτό αφορά τον καθένα και δικαίωμά του είναι να διαβάζει τα κείμενά μου ή όχι. Τώρα αν "έθιξα" την κονσόλα, συγγνώμη αλλά κείμενο που να λέει "ω τι ωραίο είναι το 3DS" και το κάθε 3DS δεν θα γράψω ποτέ γιατί πολύ απλά δεν έχει πλάκα. Το κράξιμο έχει περισσότερο χαβαλέ. Προσωπικά, επειδή θέλω ό,τι γράφω να μπορεί να το διαβάσει και ο άσχετος με την τεχνολογία και να σκάσει λίγο το χειλάκι του, ποσώς με ενδιαφέρει η εκ βαθέων ανάλυση της κάθε κονσόλας. Πιάστηκα από τα αρνητικά της και τα ξεχείλωσα χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι δεν έγραψα την άποψή μου.
Από εκεί και πέρα... δώστε του να καταλάβει, πείτε την άποψή σας, διασταυρώστε ξίφη, βρίστε με (περιμένα περισσότερους) και βγάλτε γούστα. -
19:27 09.08.11 Teras RE: Το επόμενο blog postΔε σε κράζει κανένας ..Μάκη μου.
Χαβαλέ κάνουμε κι εμείς :-P -
20:30 09.08.11 Sir Pretender RE: Το επόμενο blog postΓια να γράψεις για όλα όσα λες, πρέπει να έχεις πάει και σε καμιά παραλία Γιαννάκη. Και δεν ξέρω αν ο Μαραθώνας που έχεις φτάσει πιάνεται...
:P -
20:57 09.08.11 Niaros RE: RE: Το επόμενο blog postΑμα ειναι να γινει το ποστ με την παραλια..πρεπει να συμπεριληφθουν και φωτογραφιες...μιση δουλεια θα γινεται?? -
00:30 10.08.11 Tulky RE: RE: Το επόμενο blog postΈχω πάει και στη Ραφήνα, και στο Πόρτο Ράφτη ρε! σταδιάλα! και σκέφτομαι να πάω στα μαγευτικά και κοσμοπολίτικα Σελιανίτικα για 15αύγουστο.. εκεί που βρίσκεται όλο το διεθνές τζετ σετ! -
03:26 10.08.11 nitro912gr RE: RE: RE: Το επόμενο blog postΈλα σε περιμένουμε, μποριβάζ καφέ και μετά πίτσα στον μακμάκη :P -
07:28 10.08.11 Sir Pretender RE: RE: RE: Το επόμενο blog postΣελιανίτικα; Ένας φίλος μου έκλεισε από τον Απρίλιο για να βρει τον Δεκαπενταύγουστο εκεί. Τον Απρίλιο του 2008. Τους τα λες και δεν τα πιστεύουν... :P -
14:23 11.08.11 nitro912gr RE: RE: RE: RE: Το επόμενο blog postτην άλλη φορά πείτε μου εμένα να κάνω τα κονέ να σας βρω κανένα κατάλυμα :P




γίνε μέλος για να σχολιάσεις